Hat bizony nekem a tegnap ejszaka volt kellemes Babettas program :) keszirol be Budapestre, koruton szaguldoztam ide-oda, megfordultam ZP-nel is aztan irany a Feneketlen-to :))) Hosok teren ismet fotozkodas, majd hajnali 1 tajekan elindultam hazafele. Mindig szuperul erzem magam az ilyen kis pesti aszfaltszaggatasokkor, csak kar hogy egyedul megyek minden alkalommal, jo volna ha osszeverodne egy Babettas brigad aztan tolnank neki kotelekben :) En 207-essel vagyok, kisse felszerelt igy a tempom eleg lajtos, 25 koruli viszont megbizhato es kivisz a vilagbol :) Majd remelem csatlakoztok egyszer! Udv: Gergo
A mai nap folyamán - a téli álomból felébresztve őket - beindítottam mind az összes babettámat. A sárgával nem volt gond, őt nagyon nagy becsben tartom, télen is minden héten, vagy max minden második héten beindítottam. Ma mind a 7 porszemet le is takarítottam róla.
Viszont a többi babszi elég sokat aludt a télen. Irtózatos nehezen indult be mind a három. Hát gyerekek az izlandi vulkán füstje ehez képest egy kis himihumi cigifüst!!!! :D:D Egyik moci sem járt 10 mp-nél többet, szomszédok is vannak a világon, már így is gáz volt :P De a lényeg hogy mindegyik babszi működőképes! Ez persze nem azt jelenti hogy nem kell költeni a gépállományra. Betekerő lánc csere, külső gumi csere(dehamárszétszedjük akkorugye belsőt is...), lyukas tank foltozás, és az egyik babszin szívesebben látnék dellortot, eléggé szeret csöpögni.
Ma azt is sikerült megtudnom, hogy a sárgán F.A.GY. egység van, nem a gyári cucc. Jó kis babettás nap volt a mai!
Javaslom a gázbowdent, vagy a visszapillantó tükröt! Bár az utóbbi már kissé bonyolultabb..... Talán még az üresjárati fordulatszám beállító csavarja is szóba jöhet. Rugó nélkül!!! Azt egy éjszaka valszeg összedobod. :)
Szerintetek melyk babetta alkatrészt a legkönnyebb lerajzolni a műszaki ábrázolás szabályai szerint???
28.-adikára ez a beadandó házifeladat gépszerkesztésből, hogy bármilyen alkatrészt le kell rajzolni, beméretezni, ne legyen túl egyszerű, se nem túl bonyolult :D:D
Én a forgómágnesre gondoltam, vagy a kipuff hangtompítóra (bár az nem könnyű) :)
Pedig gyönyörű! ennek a tipusnak ez az egyik fő ismertető jele! ennélkül ez a gép csonka volna! (hosszított ülés,bernardi felnik,dominó karok,és persze az egyedi festés) Szerintem ennek hiánytalanúl eggyütt kell lenni! ettől delux! De ahogy mondod ízések lehetnek különbözőek! üdv.
Nekem nem tetszik ez a nyereg, hiába szereltek néhány 210-est és 225-öst ezzel, elképesztően rondának tartom. Túl nagy ehez a motorhoz képest. Persze mindenkinek más az ízlése :)
Na egy ilyet inkább el tudnák képzelni a mocimon, lehet, hogy kényelmesebb lenne, mint az eredeti. Csakhogy a csomagtartó dobozomtól nem tudom elférne-e. A csomagtartót meg már nem lenne praktikus hátrább szerelgetni.
El nem tudom képzelni, hogy egy ilyen emelt hátuljú ülés kényelmes lehet. Jön egy bukkanó, (vagy én megyek bele) és máris a kormányon találom magam. Nem?
Azt rendeltem az Extreme Traderen keresztül az R&M-től és kaptam helyette a rövid nyerget. Szerinted kell másik? A Vaterás fotón is láthatod az R&M logót! Extreme-ék legalább visszacserélik, a Vaterás eladók erre nem nagyon hajlandóak.