Gabonaiparban szolgált tolatómozdonyként. Hihetetlen milyen trehány kezelője volt! Hogy mást ne mondjak (pedig tudnám sorolni), a légszűrő szinte a szívócsőig fel volt telve gabonaporral, egyetlen szétesett betétfoszlány volt benn!!!
Üdv. És mit csináltatok az adagolóval? A havernak hiába tekertünk a fedél alatti csavaron hátul ,nem sok változás lett, állítólag a membránnál kellene neki tekerni.
Lévay Sándor cége, újakat is gyárt. "Mellesleg" neki van Magyarországon a legnagyobb Hofherr gyűjteménye, meg rengeteg egyebe. Volt szerencsém egy napot ott eltöltenem, de ott egy hónapig lehetne nézelődni :-)
Köszi, 350 Üó ,Kb 1 hónapot nem melóztam. A hidraulikán cseréltek vezérlőegységet mert önállósította magát, koccig felemelt és nem lehetett leengedni,szerencse hogy tárcsa volt rajta és nem kombinátor mert az bejött volna a fülkébe. 1 órás munka :D Most már szeretem a Motorpal adagolót is.
Sziasztok Ma du. a lengyel (z-069) kaszával megtaláltam egy gödröt és megállt az elsö tárcsa és nem is forog csak ha kézzel forgatom. Mi mehetett el benne? Hogy kezdjek, hozzá, hogy ne kelljen az egészet szétbuherálni?
Készülő 50-esemre keresnék ilyen lámpákat. Ha van valakinek és nincs rá szüksége akkor kérem jelezze! Ha valakinek esetleg tartója is van hozzá, akkor annak is örülnék.
Hát énis kiváncsi lennék,hogy a D-242 az csak 62lovas és 1800 pörög!
Nekünk ami benne van,az D-242 és a fötengelyen súly van!
Emlékszem a Németekben és aSvédbe mentek ki ezek a D-242 trakeszok amiben van 1000tlt és felezö,de lehet már suly is volt rajta pláne ami D-241 ami 2000pörgöt ha jól tudom 526hx ha jól néztem a konedatán!
De remélem egyszerr fény derül rá!
Lehet,hogy miénk 82 és szétfagyott a blokkot cserélték és a motorszámot ezt irták be a régi helyett vagy karabolozott és már nem volt meg a motor szám annyira össze tör hogy a méhtelemen kötött ki!
Már lassan teljes lesz a gyűjtemény. Hol lehet ilyen gépeket találni?
A D-242 nálunk a tsz-ben az E-302 kaszában volt, súly nélküli főtengellyel és M-jelű hüvellyel volt szerelve, kompresszor nélkül, és más szívótorokkal, mint a traktormotor.
Ebben a "mozdonyban" D242 L (az L cirill betűvel írva) motor van. Az L a kismotoros indítást jelentette tudomásom szerint, de ez önindítós?! Az igazi kérdésem az lenne, hogy hallottatok- e /tudtok-e valamit a D 242-ről. Kívülről teljesen hagyományos 80-as (240-es) motor!
Aki vonatozni akar nálam, hozzon némi vasúti pályatestet, mert az még nincs! :-)
Most egyenlőre rá várok, a héten jó időt és 24-28 °C ígért, meglássuk fogja e majd valamelyik. Végül is Hormon előtt is meg sárgította az adengo az acatot, a másik táblát meg szépen tisztán tartja, érdekes számomra, hogy a gyökeret pusztítja ez a szer.
Az adengo hatása nem fog elmenni, amúgy egy nagyon jó anyag szerintem a legjobb tartamhatással rendelkezik, csak sajna az évelő 1 és 2 szikűeket nem viszi. Beszélj a területi Bayeres képviselővel hátha mond valami olcsó és jó megoldást. De külömben mi is észre vettük hogy nem egyforma jók a hormonok sem pl. az U46 D jól dolgozott mindig de a Dikamin (ami elvileg ugyanaz csak más gyártó)már közel sem annyira.