Daycot raktam most fel, tökéletes egyenlőre. Viszont ami fent volt nekem is fütyült már és szerintem azért mert annyira megnyúlt, hogy a rugó már nem bírt rajta eleget feszíteni. Tehát nem márka hanem nyúlásfüggő szerintem a fütyülés :)))
Melyik gyártó hosszbordásszíját érdemes megvenni,ami nem nyikorog esős időben sem?Vennem kéne egyet mert a QH egy gané,tiszta leégés így közlekedni,úgy visít mint állat.
No ma felraktam a nagynyomású csövek műanyag patentjeit (nem volt egyszerű mert a lemezen lévő gumi megkeméynedett és ráadásul a bevágások se jó helyre kerültek ezért köszörűvel kicsit megszélesítettem.)
A motorrezgéscsillapító 2 végén lévő szilenteket megcsináltuk mégpedig a VIII.ker i gumiáruházba (Dobozi utca, az Orczy térnél) és kerestünk jó kemény gumipogácsát. Találtunk is párat ami eredetileg valamilyen lábnak készült. Na ezt méretre esztergáltuk, beraktam, kicseréltem a himba csapágyát (4300ft Ady Endre úti Merci bolt), vettem egy új feszítőgörgőt asszem 5000körül volt (Febi Bilstein márkájú).
Tegnap nem említettem de egyszerűbbnek láttam kivenni a hűtőt mint azon a kis helyen szerencsétlenkedni. A hűtő és a csövek szép tiszták bár kis olaj azért szétterült a tetején a leeresztett edényben.
Natehát összeraktam a gépet és csodálkoztam, hogy kevés bele az 5 liter fagyálló, végülis 6,5 liternél is kicsivel több ment bele....tettem egy 100km es kört hogy jól elkeveredjen a desztillált víz a fagyállóval. Érezhetően jobb most az új feszítővel meg a javított rezgéscsillapítóval, kicsit kevésbé rezeg és elmúlt az idegesítő csapágyhang is. Az igazi mondjuk a motortartó bak csere lesz, csak -10ben nincs nagyon kedvem hozzáfogni az udvaron...
Komplett kipufogó rendszerre tud valaki közelítőleges árat mondani?
Na voltam a Kárpát utcában 620ft a 0,4 wattos középkonzolba való égők darabja. A nagynyomású csüvekre való műanyagpatentok 280ft, vettem is egy garnitúrát.
Ablaktörlőlapátból milyen márkát szabad venni? ez az egykarú úgy hallottam elég kényes és könnyen töröl csíkosan......
Nyugottan ragd be az 1,2-est, nekem már több mint 1 éve benne van és semmi károsodás. De a műszerfalban lévő nagytestvérre vigyáz oda 3w-os való és nem 5w-os mert az megolvassza a fényvivő plexit. A kilóméter számláló hibája meg az lehet hogy a számláló tengelyén arréb mászott a muanyag fogaskerék. Tóld vissza a tengelyen, támaszd alá és finoman zömzsd egy kis kalapáccsal. nekem bevált.
A 2000cm3 es 4 hengeres dízel motor van az autóban, a 75 lóerős változat. A feszítőgörgő a Lángnál és a Bárdinál is kb 7-10.000ft os nagyságrendben van. A boltos sajna nem találom az interneten, hazafelé menet be fogok nézni és felírom a pontos tel.számot.
Tudja valaki, hogy az 1,2 voltos ú.n rizsszem izzót be lehet rakni a középső konzol világításában vagy meg fogja olvasztani a műanyagot???? A gyári 0,4Wos ez meg ugye pont a 3szorosa.
Karter ügyben úgy látom a heggesztés lesz a nyerő mert mindenhol 25000et mondanak a bontottra. Eddig 14000ért volt a legolcsóbb ajánlat, máshol 25.
A feszítőteleszkóp tetejébe akkor esztergálunk majd valami betétet megpróbálom danamitból megoldani.
Ha a rezgéscsillapító zörög,ki kell belőle venni a fém szilentet és tenni a helyére valami gumiszerűséget.Én special egy dissous csőből vágtam,pont oda való azóta csend van.:-) A feszítő ha nem nagyon lóg,csak meg kell jól tömni zsírral és kész.
Nyugi, a feszítő görgő nem drága! (sajna már nem emlékszem) Ékszíj le , megpörget és ki is derül, max 5 perc ! A mercibolt pontos címét és telefonszámát, vagy más elérhetőségét írd meg légyszi! Még nem válaszoltál, hogy mekkora moci van a vasban?
A rezgéscsillapító 10rugó magasságában van állítólag olaj és gáz van benne. Himba csapágy gyári ugyanott van 4500ért az Ady Endre úti Mercedes boltban. Én is csak csapágycserében gondolkozom, majd beszámolok a tapasztalatokról :))
Most ezzel a feszítőgörgővel belém raktátok az ideget, lehet hogy annak a csapágya zúg?? utána fogok nézni, hogy mennyi egy olyan vezetőgörgő....
Látom nyomatod ezerrel!! Himba csapágyat, hol ígértek külön? Biztos? Mert én annak idején mikor cseréltem, csak komplett kaptam! A rezgéscsillapító telót nem kérdezted mennyi körül van?
A műanyag patentok helyett, én kábelkötegelőt használtam ahol hiányzott! Sztem jó az! (Hangsúlyozom szerintem!!) Nekem csak a teteje volt letörve!
Ok, meg fogom nézni ezeket a dolgokat csak lene már egy kicsit jobb idő....ma sikeresen betörtem a műszerfal oldalát, nagyon rideg a műanyag -8 fokban.Szerencsére van másik.
Árulja már el valaki, hogy hogyan lehet a műszerfalat kiszedni a helyéről? (nem megy egyik km számláló sem) ahogy a bontott műszerfalon láttam csak 4 db gumicsík fogja a tetejénél meg alul. 2 oldalról küllőt beakasztva meg csavarhúzóval rásegítve akartam volna de nem jött össze.
Utánanéztem az áraknak pár helyen. Motortartó bak Boge van 11866ft ért az Ady E. úti Merciboltban.
Kartert viszont mindenhol aranyért akarnak adni, egyik helyen 14000 máshol 25000a bontott. Tömítést már vettem hozzá 2200ft volt. A levegőszűrő, gázolajszűrő szervóolajszűrő, ékszíj garnitúra meg 7200ft volt.
MIvel az ékszíjfeszítő himba 8300 a belevaló csapágy meg csak 4500 szerintem csak csapágyat fogok benne cserélni. A gyári gyújtáskulcsból másoltattam egy tartalékot, 2000ft ért csinálták.
Ami még kellene -nem tudom van e valakinek ötlete rá- az adagoló nagynyomású csöveit műanyag klipszek/patentok rögzítik. Ezeknek 2200ft darabja annyit azért nem szánnék rá....