Sziasztok! Nemrég értrem vissza Szegedre a nagy kalandról! 3 x álltam meg odafele,visszaúton 2x ! nagyon elzsibbadt a combom de ez annak köszönhető,hogy én nem a pedálon tartom a lábam hanem fönt ! A hátsó fékem odafele megadta magát,alig fogott valamit szinte semmit! Visszafele nagyobb volt a forgalom,és elsőfékkel nagyon kellemetlen és veszélyes volt néha! Utazósebesség 40-48 km/h volt! Tele tankkal indultam ,és majdnem száraz volt itthon,amire abból következtetek,hogy 1,8-tol azért jóval többet eszik! Szintetikus olajam azért volt nálam a sajátom,ha véletlen tankolni kell! üdv mindenkinek! jó volt csak kicsit fárasztó!
Ez egy kíváló felujítási alap 28-ashoz. Króm színű dekorfestékkel van megfújva rajta a sárvédő, meg cs. tartó, de egyben lévőnek néz ki a gép és még alkudni is lehet. A Marci ennél lepukkantabb 28-ast vett ha jól emléxem.
:D Ja ja De majd ma kiderül :D ha haza érek szegedről akkor nekiállok szerelni és majd lesz valami de nagyon bízom benne h nem kell furatni :D Amúgy meg Domaszéki vagyok :D
Csak lehet h onnan kapta be azt a sok koszt és az miatt nem indul :D Bár a fene se tudja szerintem ha nem sikerül megcsinálnom akkor szerelőhöz viszem. :)
Tóni bácsi :) Köszönöm :) Megpróbálom egy másik gyertyával remélem hogy menni is fog vele . Oszitársaim pedig a tankra gondoltak hogy tele van szutyokkal és az miatt van. A tankot is átfogom mosni h leszedje a rozsdát és a karbit ismét kiakarítom utána remélem hogy menni fog . Amúgy még annyit hogy azt tudom hogy a gyújtást lehet állítani de hogy merre kell tekerni ? hogy mikor jó ? :) hogy hamarabb kapja vagy késöbb :D Ezt nem tudom és lehet hogy pont eza gond.
Hopp, megvan a hiba: úgy néz ki új oldaluk van, de még a régi is él: én a gordulo.hu-n voltam regisztralva, de a mostani cím: www.gordulo-simmering.hu. Ezért nem működik nekem a webáruház... :)) Fene se gondolta volna...
Bevallom, pont erre gondoltam, csak nem akartalak megbántani. :-)
Hányszor jönnek elő sok embernél kisebb-nagyobb hibák, a nem kellő odafigyelés miatt?
Soxor szoktam mondogatni, hogy nem elsősorban a motorszereléshez kell érteni, hanem ahhoz, hogy bánjak az adott technikával, hogy ne kelljen értenem hozzá.
A téli álom után nem néztem meg a légszűrőt és úgy belekocsonyásodott az olaj, hogy már nem volt képes a feladatának ellátására. Pedig friss olajjal láttam el, amikor a téli álmát megkezdte a gép.
Hát, ha csapágyat keresek, akkor működik, de szimmeringre semmit se dobott. Nem értem miért cikkszámra lehet keresni, és nem kulcsszóra... :( Asszem maradok én is a telefonnál, köszönöm a segítséget.
Nos, ha a tranzimós gyújtást tirisztorosra akarod átalakítani, akkor nem a gyújtás töltő tekercset kell cserélni, hanem az alaplapot! Éspedig két kivezetéses (sárga-fehér) alaplapot kell szerezni hozzá! Pl. a MO-FA-KER-ben 2.980.- Ft.
A jeladó sárga vezetéke megy a tirisztoros egység "I" pontjára, a fehér a testre.
Tegnap írtam, hogy kínomba már darabokra fogom szedni a Robi55-ömet. Nos érdekes kép fogadott!
Ugyebár ezen a szerkezeten egy olajos légszűrő egység található. Íme egy kép, mikor nem rendeltetésszerűen működik egy légszűrő, magyarán nem szűr semmit a beszívott levegőből!
Gyújtás töltő tekercset (konyhanyelven helytelenül gyújtótekercset) is cserélni kell hozzá, ha jól emlékszem az áramirány más a tranzimósnál mint a tirisztorosnál.
Innentől kezdve pedig bekötési ábra kismillió található a neten.