Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91838

Menj végig a Nyomdász utcán.

 

Ott van az a ponyva alatt.

Előzmény: Anakin a sith (91837)
Anakin a sith Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91837

Viccelsz? Mar voltam 10x. Most mar akkor kidobnak, amikor meglatnak es elotte osszesuttognak valamit. Szerintem biztos, hogy valamit titkolnak... Ott lesz az a kozelben! 

Előzmény: XANTIi (91836)
XANTIi Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91836

Érdeklődj az érdi kocsmákban. Fizetsz egy, két rundót, mutatnak még világháborús Zéró-t is. Meg a Bermuda háromszögből ide teleportált gépet.

Előzmény: Anakin a sith (91835)
Anakin a sith Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91835

En aztan nem tudom, ti vagytok a szakemberek! En meg mindig az eltunt malaj gepet keresem! 

Előzmény: elemes (91820)
Kenny___ Creative Commons License 2017.10.01 0 2 91834

Mar megint butasagokat beszelsz. Az A380 mzfw 360 tonna, radion 70 tonna benyat jelentett a kepton, tehat 430 tonnanal nem lehettek nehezebbek. 20 kerekre elosztva az 21.5 tonna.

 

A Shuttle ures tomege ~70 tonna, annal konyebb nem lesz. 4 kerekre leosztva 17.5 tonna. A kovetkeztetes levonasat radbizom.

Előzmény: etomcat (91825)
XANTIi Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91833

Hülyeség. Cri-Cri videó van sok két db öklömnyi turbinával. Pedig annál mikróbb jet nem kell.

Előzmény: etomcat (91830)
feketefelhoo Creative Commons License 2017.10.01 0 3 91832

Te meg olyan hülye vagy, hogy inkább kikapcsollak.

Előzmény: etomcat (91830)
feketefelhoo Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91831

Utolsó felszálláskor bedudált a szél, gyakorlatilag az borította ki, a bal motor kiesés csak hab a tortán.

 

Amúgy tanuló koromban 93-94 környékén láttam egy eredetit, dugattyús motorral a budaörsi RSZ hangárban. Eléggé csodálkoztam, gondolom átutazó lehetett. Persze fényképező nem volt nálam.

Előzmény: Syracusa (91829)
etomcat Creative Commons License 2017.10.01 -1 0 91830

> Bakker ! Ezt ennyire nem lehet vezetni oldalszélben ?

> https://www.youtube.com/watch?v=QnJBMYC8ReA

 

Valószínűleg nem olvastak történelem könyvet. Bede-5 jettel egyedül James Bond tudott repülni, a többi próbálkozó kb. mind lezuhant, így feltétlenül jó ötletnek kellett lennie, hogy egy újabb microjetet építsen valaki.

Előzmény: feketefelhoo (91813)
Syracusa Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91829

Azt írja, csak süllyedt és az iránytartást is teljesen elvitte a működő hajtómű. A csűrőkön látszik valamennyire, szinte tök hatástalanok voltak.
A bodegába viszont vezetve, szándékosan repült/esett, puhábbnak tűnt mint a 747.
Az külön érdekes, hogy a típust semennyire sem ismerte, nem tudtak belőle gyári példányt szerezni a gyakorlásokhoz.

Sok ideje nem volt, ez az izé kegyetlenül gyors és érzékeny lehet, először nem is értettem miért a telep felé megy szlalomozni, amikor jobbra elég nagy szabad placc látszott.
Itt elmesélik:
https://fearoflanding.com/accidents/accident-reports/experimental-jet-crashes-in-mojave/

Előzmény: etomcat (91828)
etomcat Creative Commons License 2017.10.01 -1 0 91828

> Bakker ! Ezt ennyire nem lehet vezetni oldalszélben ?

> https://www.youtube.com/watch?v=QnJBMYC8ReA

 

Ez az új Star Wars film előzetese? 30 és 50 sec között echte úgy néz ki, mint mikor Luke dédunokája próbál X-szárnyú vadásszal áttörni a birodalmi csillagromboló flottán. Vagy nem volt vele az erő aznap vagy inkább Han Solo-ra kellett volna bízni a dolgot.

Előzmény: feketefelhoo (91813)
etomcat Creative Commons License 2017.10.01 -1 0 91827

> az utasok fele aziránt érdeklődik, hogy azon a reptéren lehet e vásárolni, új, tiszta alsógatyát/bugyit?

 

Szerintem itt ilyen nem volt, mert a vén csatahajó A380 három motorja tovább forgott.

330/777/787 esetén viszont mindenki nagy átéléssel énekelte volna, hogy zöldellő mezőkre vezetsz engem...

Újra kellene gondolni az ETOPS ügyét, profit helyett a biztonságra gondolva, amíg nem késő.

Előzmény: trizs77 (91823)
Syracusa Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91826

Még nem tudták, hogy tud-e, a hajtóműveket tesztelték ezen a versenygépen (eredetileg légcsavaros ez az izé).
Ezért terv szerint ilyen esetben le kellett volna venni a gázt a működő hajtóműről is és azonnal leszállni, de mivel a pilcsi valamiért nem akart a géptemetőbe esni, rajta maradt 30-40% tolóerő. Emiatt viszont elment az irányíthatóság és lefordult. Nagyjából.
https://www.ntsb.gov/_layouts/ntsb.aviation/brief.aspx?ev_id=20160513X30806&key=1

Előzmény: feketefelhoo (91815)
etomcat Creative Commons License 2017.10.01 -1 0 91825

> Minden repülőtér tud fogadni A-380-as repülőgépet mely elég hosszú pályával rendelkezik.

 

Talajnyomás?

Elvileg a nevadai 51-es nagy sóstó medre is elég hosszú (~50km), de nem biztos, hogy nem szántaná fel az A380 futószárig - oszt kivetne a föld valami UFO maradványt és le kellene lőni az utasokat, nehogy kiszivárogjon a hír.

Előzmény: trizs77 (91821)
etomcat Creative Commons License 2017.10.01 -1 0 91824

> Egy repülőtéri forrás szerint egy szovjet gyártmányú Antonov An-12-es repülőgépről van szó

 

Gondolom ez is olyan gép volt, ami látta a Holdra szállást, de talán már a Disznó-öböl invázió megállításában is részt vett?

Előzmény: trizs77 (91816)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91823

A repterek ma is hisztiznek ha A-380-t kell kiszolgálni.

 

De!

 

Más a napi kiszolgálás és más a kényszerhelyzeti.

 

Ha kényszerleszállás után nincs utashíd, hanem van összesen kettő, kézi tekerős lépcső, melyen az 500 utas 40 perc alatt hagyja el a gépet, senki nem tesz panaszt, hanem az utasok fele aziránt érdeklődik, hogy azon a reptéren lehet e vásárolni, új, tiszta alsógatyát/bugyit?

 

 

Előzmény: elemes (91822)
elemes Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91822

Jaja, erre gondolék vala, nyilván le tudott szállni, csak az jutott eszembe,, hogy amikor a 380 forgalomba állt, hisztiztek a repterek, hogy minden földi cuccból külön egyedi garnitúra kell ehhez a géphez, utashíd vagy akár lépcső stb.

 

Egyébként meglepően nagy darab esett le a hajtóműből, a fehér burkolat kb fele hiányzik, a szerkezetből pedig szerintem a kompresszor első lapátsora látszik. tolóereje nem sok maradhatott (volna akkor se, ha nem zárják ki).

 

Előzmény: trizs77 (91821)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91821

Minden repülőtér tud fogadni A-380-as repülőgépet mely elég hosszú pályával rendelkezik.

 

Kiszolgálni nem tudja.

 

Ha kényszer van Sármelléken is leszállhat egy A-380, maximum hosszú ideig tart amíg az utasokat lelépcsőztetik a repülőről.

Előzmény: elemes (91820)
elemes Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91820

a kitérő reptér tud fogadni 380-as gépet?

Előzmény: Anakin a sith (91817)
Kisa Creative Commons License 2017.10.01 0 0 91819

Azért ez a sérülés nem jelentéktelen. Eléggé szét van esve, bár működött.

Előzmény: Anakin a sith (91817)
Anakin a sith Creative Commons License 2017.09.30 0 0 91818
Anakin a sith Creative Commons License 2017.09.30 0 0 91817

http://hvg.hu/vilag/20170930_A_levegoben_esett_szet_az_Air_France_egyik_gepenek_hajtomuve__video#rss

 

A cimnek es a valosagnak semmi koze egymashoz termeszetesen. ,,esett szet" 

trizs77 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 91816

Tragédia a reptér közelében: senki sem élte túl a repülőgép balesetet

 

A repülőn katonákon kívül egy jármű és fegyverek is voltak.

 

Nem sokkal felszállás után lezuhant egy katonai teherszállító repülőgép szombaton a Kongói Demokratikus Köztársaságban, a főváros Kinshasától mintegy 100 kilométerre, a balesetet senki sem élte túl - tudatta egybehangzóan több forrás.

 

A kongói vezérkar egy név nélkül nyilatkozó illetékese szerint a fedélzeten összesen 20-30 ember lehetett, valamint két jármű és lőszerek.

 

George Tabora, a kinshasai reptér igazgatója úgy nyilatkozott, hogy nincs túlélő, és ezt a szerencsétlenség helyszínéről is megerősítette egy helyi illetékes.

 

Egy repülőtéri forrás szerint egy szovjet gyártmányú Antonov An-12-es repülőgépről van szó, amely a fővárosi Ndolo repülőtérről szállt fel és az ország keleti részén lévő Bukavuba tartott.

 

A Kongói Demokratikus Köztársaságban viszonylag gyakoriak a légi szerencsétlenségek a be nem tartott biztonsági előírások miatt.

Az ország légitársaságai éppen emiatt egytől egyik ki vannak tiltva az Európai Unióból - írja az MTI.  

feketefelhoo Creative Commons License 2017.09.30 0 0 91815

Igen, elment a bal hajtány, de akkor is kéne tudni egyenesen repülni, nem ? Legalábbis jó vóna...

Előzmény: Jahno (91814)
Jahno Creative Commons License 2017.09.30 0 0 91814

Ott azért még egy hajtóművet is beszél, nem tudom mennyire volt tervezett.

Előzmény: feketefelhoo (91813)
feketefelhoo Creative Commons License 2017.09.30 0 0 91813

Bakker ! Ezt ennyire nem lehet vezetni oldalszélben ?

 

https://www.youtube.com/watch?v=QnJBMYC8ReA

Kvadratúra Creative Commons License 2017.09.30 0 0 91812

Tud arról valaki, hogy ma a defektes Ryanair felszállása után a futópályán vizsgálódók találtak-e valami idegen tárgyat?

Vgyuri1946 Creative Commons License 2017.09.29 0 0 91811

Valóban, az asztali gép 22"-os monitorján már láttam, amit a telefon 5,2"-osán nem, pedig 1080-as. Még a megmaradt vezetéket is, amikor már lefelé jött a helikoffer. De mivel pont alatta indult, a pilóta nem igen látta. Emlékezni kellett volna rá, mert amikor leszálláskor becsusszant alá, akkor biztos látja. Nem így sikerült :-(

 

Örüljünk, hogy ennyivel megúszták. Csak a sajtó ....

Előzmény: sualsidal (91799)
Jahno Creative Commons License 2017.09.29 0 0 91810

"A pilóta szerint a képlet rendkívül egyszerű: az olcsóbb jegyek költségcsökkentéssel járnak, amit nehéz lenne úgy kivitelezni, hogy a megszorítások ne menjenek a biztonság rovására."

 

Vagy nem.

 

"Ha betörik a gép ablaka, kiszippanthat a légnyomás?" Nem is a kérdésre válaszolt :-) Ugyanezt felvetném a lőszeres válasznál is....

 

Uborkázós cikk?

Előzmény: Lexes (91807)
Hattori Hanzo2015 Creative Commons License 2017.09.29 0 0 91809

Teljességgel  e l k é p z e l h e t e t l e n , hogy egy repülőgép röpüllőgép lezuhanjon, mert minden rendszerből 2-3, sőt néha négy is van....

Előzmény: Lexes (91807)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!