Nekem is hasonló henger problémám van, szintén 2004-es évjárat, 1.4 Opel Astra G.
Amikor beindítom a kocsit akkor megy mind a 4 henger, aztán 2-3 perc után már csak 3 henger megy.
Ezután jön a "trükk" ami segít. Amikor már kicsit be van melegedve a kocsi, leállítom a motort és újraindítózom, ezután már megy mind a 4 henger. Minden reggel ez megy..
Sajna fogalmam sincs mi lehet a baja.
Trafósor és az összes gyertya ki lett már cserélve. Én a motorvezérlőre gyanakszom, de az elég drága dolog lenne.
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy egy 1.6i 16v F Astra Caravan (16XEL, '96-os évjárat) egyik hengere szinte folyamatosan áll. A gyertya mindig ugyan annál a hengernél kormolódik (vezérléstől nézve az első), a többi jó. Gyújtótrafó szinte teljesen új, gyertyák jók, trafó és a gyertyák közötti kábelek is újak, olajcsere fél éve volt kb (előtte is csinálta ezt a hibát, de az olajcsere segített rajta egy pár hónapig), injektorok porlasztása is jónak tűnik (nyomja is rendesen a benzint), a szelepek (injektoroknál) tiszák. Egyedül ami szemmel látható, hogy az a szelep (kb 10 cm széles, nem tudom mi a neve, talán a kartel megy oda), ami a motor mellett van, 1-2 napon belül tiszta olaj lesz. Mértünk kompressziót is, mind a 4 hengernél hibátlan volt. Benzinszűrő ki lett cserélve. Eddig egy olajcsere segített valamennyi ideig, és ha pl a benzinhez szeleptisztítót töltök, vagy E85-öt, akkor 1-2 napig szépen megy, aztán újra kezdi. Mit lehete még megnézni rajta? Már tényleg csak a hengerfej felújítás segít rajta?
7 éves a kocsim kb másfél éve állandóan kigyullad a motor blokk lámpám. decemberben cseréltem gyertyát és indító trafót. most megint ég a lámpa 1 hete megint cseréltem trafót de szombat óta állandóan ég. szervizbe gépre teszik trafó hiba ok de 1 hetes trafónál? találkoztatok már hasonló hibával? sos
Valaki szaki : van egy H astra 2008as 1,6 16v motorkód z16xer .A járgányban augusztus óta van gáz hibátlanul ment idáig , aztán egyik pillanartról a másikra 90 km/h sebességnél egyszercsak legyengült nem akart forogni benzinnel sem,és furcsa erősebb hangja lett a kipufogó felöl. Hibakód P0170 fuel trim. Hibatörlés után is marad a helyzet nem megy se ezzel se azzal az üzemanyaggal....Mi történhetett, a gépbe 90ezer Km van ?
Sziasztok!Azt szeretném megkérdezni hogy új alapjáratimotor berakása előtt bekell-e tanitani,vagycsak simán berakom és kész.Astra f 1.4i x14nz 2002-es.Válaszotokat előre is köszönöm.
Volna egy "kis" problémám. Bízom benne tudok ötleteket adni.
Van egy 2007-es kiadásu Astra g 1.7 turbo disel gépkocsim. A múlt héten külföldön voltam vele, odafele tökéletesen ment de a visszaúton mikor 3000 fordulat felé pörgettem nem akart gyorsulni, nagyon lomha lett. Fogyasztás rendben van olajat nem eszik, AGR szelep hiba (nemhiszem, mikor kiiktattuk vagy kipucoltuk a hiba ezután is fen ált). A márkaszervíz össze vissza találgat, más autószerelőknél is volt de ők sem tudják.
Kicsit idegesítő, hátha ti találkoztatok már ilyennel, bízom benne tudtok segíteni.
G Astra-m van. A sebváltó gombja mit hátramenetbe kapcsoláskor kell felhúzni nem ugrik vissza a helyére. Úgy kell visszatolni alaphelyzetbe. Valószínűleg valami rugó adta meg magát benne. Hogyan lehet az ilyet javítani? A gombhoz kapcsolódó rudazatot próbáltam kenni szerviz spray-vel ami a szoknya alatt van, de nem lett sokkal jobb.
Nem kell rohanni, de érdemes átnézetni ha bármi rendellenest tapasztalsz. Bármikor lehet bármi. Sokszor jön autó széthullva és mondja a gazda: hááát, nem is gondoltam.....
A csukló ropogását nem tudom, hogy lehet megnézni, de egyértelműen a féltengelynek van hangja, ha a guminál fogva megrángatom a kereket ugyenazt a hangot adja mint amikor levett keréknél a féltengelyt megfogva megmozgatom. Ez számomra nem tűnik üzemszerü működésnek. De az egész onnan indult, hogy menetközben nem is igazán hallható inkább érezhető hupogást veszek észre.
Tehát azt mondod nem kellfeltétlenül rögtön rohanni a szerelőhöz ha a tengely kopásától van ez?