helyből az arcába kellett volna ürítened a tárat!!! durva hogy tényleg rendszeresíteni kell az autóba valami önvédelmi hardvert......nekem is az első ülés alatt várakozik a bevetésre a szalonnázó "bicska":)
Ha nincs elég baja az embernek,akkor majd lesz.Ma sikerült egy kerékpárosnak lezúznia az autóm oldalát..Komolyan eszem megáll.Idióta részeg barom.Látom már kalimpált kicsit,gondoltam elmegyek mellette kellő távolságot tartva de azért mégsem a túloldali árokban kerülöm ki.Erre nem rámhúzza teljes erőből a kormány és nekiesik az autó oldalának..!?Eredmény:Több helyen felkarcolta -igaz nem vészesen- a lakkot,plusz az ajtóüvegen egy kb.15 centis igencsak mély szántás...Megállok akkor még neki áll feljebb és fizessek neki 3 ezer Ft-ot.... Heh..Agyam eldobtan helyben.Persze a pia szag dőlt belőle.Mondom hívok rendőrt inkább ombre.Akkor ő cimborákat hív..Erre varrjatok gombot!Mondom én is hívok de ha gondolja itt helyben le is lövöm mert van mivel..Nah erre kicsit visszafogta magát.Pedig csak egy gáz-riasztóm van engedéllyel,elő sem vettem volna nem azért van....De ha úgy kívánja az önvédelem akkor biztos ráeresztem a tárat..Elnézést a hsz-ért ha valakit megzavartam,csak annyira dűhített a dolog,muszáj volt leírnom...Az autójára az ember "kicsit allergiás"...!Pár napja azt mondták a helyi rendőrök,hogy direkt figyelnek a kerékpárosokra...LÁTOM! :(
Van egy 2002 es 2.0 SX benzines szedán Citroen C5 öm. 2010 júliusában vettem. Azóta csak szívok vele szinte.
Most eljutottam arra a pontra, hogy vagy eladom vagy megcsináltatom. De nem jönnék ki jobban ha eladnám.
Sok hibája van de meg szeretném csináltatni mert nagyon szeretem mert nagyon kényelmes és jó is akkor amikor épp nincs vele gond.
Az alkatrészek méregdrágán vannak, de mindegy mostmár.
Hibalista: Kézifék kötél be van rohadva így csere bowdennel együtt plusz a bal első féknyereg is csere mert rossza bowden visszahúzó szerkezet és ezért befogva tartja.
Az abs faultot ír ki mosás után, foggalmam sincs melyik szenzor a szar de előre hátra cserét írtam. Darabja 15 papír.
A jobb tükör nem fordul be meg valamelyik irányba nem is mozog plusz a hőmérséklet szenzor is szar mert hamis adatokat mutat. -15 foknál -39 et meg hasonló meredek dolgok jöttek ki.
A tükröt házilag le tudom cserélni elvileg két csavart megtaláltam de a 3. a kárpit mögött van ahhoz meg nem tudom hogy kell hozzáférni.
Meg a tükör borítást is át kéne tenni valahogy majd az új tükörre.
A kipufogó menet közben zizeg, a szervízes uborka szerint el van törve benne valami csillag alakú hangtompító és hogy széria hiba.
ezt is orvosolni kéne valahogy.
A futómű is komplett felújításra szorul mert balra húz az autó. plusz 110 130 körül már rángat is a kormány mint az állat.
Ezt sem tudom mennyibe kerül pontosan, de jó lenne utánnajárni.
A kuplungot is cserélni kell mert már nagyon nem jól fog plusz akkor főmunkahenger és alsó munka henger csere is. Váltás közben kuplung zárásnál nyekkenő hang hallatszik mostmár elég sűrűn. Állítólag a kinyomócsapágy az.
Vezetőoldali ablakvezérlő panel csere.
Első szélvédő csere szenzoros.
Vezérlés cser ha lehet házilag, mert marhadrága + vízpumpa.
Bal hátsó ablakemelő kompletten.
Egy új bőrkormányt is be szeretnék szervezni mert ez már gusztustalan állapotban van.
Jobb első ködlámpa rostély.
Kb így ezek lennének elsőre.
Plusz szeretnék valami olyan szervízkönyvet ami leírja hogy hol mit kell kicsavarni hogy ezt meg azt meg tudjam csinálni és hozzá tudjak férni szakszerűen mert amit tudok azt megcsinálom itthon, mert értek egy két dologhoz.
Pár hónapja olvasgatom a fórumot, de most írok először.
Novemberben vettem egy 2003-as 2,2 hdi kombi C5-öst, előtte 7 évig egy szintén kombi Xantia 1,9 td, azelőtt 9-évig egy 1,7 szívódízel BX szolgálta a családot, úgyszólván „zokszó” nélkül.
Régi baráttól vettem, csak ő használta, mindig szakszervizbe hordta, szervizkönyv minden OK, tuti km (210e) .
Nekem is van Antipollution fault hibám, amit a barátom kétszer javíttatott nem kis pénzért, szakszervizben.
Pár hét után mindig újra jelentkezett, azóta nem foglalkozott vele, már kb 2 éve.
A kocsi teljesítménye nem változott, a zöld kártyát simán vette.
Megpróbáltam amit többen ajánlottatok, a Total 5W30 Ineo ECS olajat tettem bele, de eddig semmit nem változott, kb 600 km-t mentem azóta.
Nem működött a kombi ajtóüveg nyitója, azt megoldottam egyszerűen, ha érdekel valakit, szívesen segítek.
Ami legjobban zavar, az a klíma, ami időnként balra forró, jobbra hideg levegőt fúj bárhogy
állítom be, de olyat is tapasztaltam már, hogy a lábra fújt meleget, fent meg hideget.
Köszönettel venném, ha valaki ebben tudna segíteni.
A gyári az sajna elég húzós. Bruttó 53 000 Ft. De ha jól emlékszem itt már valaki cserélt valami kedvezőbb árura. Talán ő majd többet tud mondani neked. A csere az egyszerü. Max 10 perc. Csatlakozó szét húz, szonda kicsavar. Majd vissza.
Küldtem neked is egy doksit a szétszerelésről. Természetesen hozzéférsz, hiszen be is kellett azt szerelni. Itt is persze a leg minimálisabb helyet hagyták hogy hozzéférj. De egy kis kitartással te is biztos veszed az akadályt. : )
A rángatózás nekem is megvan,ha épp csak rálépek a gázra és guruk az autó,akkor rángat de tisztességesen.Kicsit jobban megnyomom akkor nem..A kormány nekem is tré...Ennyire hogy tud ez szétmaródni.Szerintem a napot sem bírja..
Az ablakom csattogva jön le és fel is így megy.Elég durva hanggal kezdi lehúzni teljesen fentről.Csattan egyet.Gondolkodtam,hogy leveszem a kárpitot és megnézem,de több okból sem merem.Egyrészt fogalmam sincs hogy kell szétszedni,másrészt lehet nem is férnék hozzá.Sok autónál teljesen burkolt a kárpit mögött.Ezirányú tapasztalat?
Betojt a hátsó lambda szondám (asszonygya a motor-diagos csákó). Mennyibe fáj egy ilyen kütyü és mennyire bonyolult cserélni? (C5 2001-es évjárat, benzines 2.0 motor)
Nekem is váltógomb kellene, értelmes kinézetű (ne legyen kopva és felhólyagosodva a fémes rész) 2001-es 2.2 HDi-hez. Ha van, akkor mennyiért adod? Valamint az indítási gondom továbbra is megvan, fogalmam sincs mi lehet az oka.
Szia most olvastam a problémáidat váltógomb talán van kormány van de nem tudom ,hogy neked mi a hibátlan elég gyenge minőség az összes hamar tönkremegy, diagnosztizálni is tudom de valóban nehéz kiszűrni a hibáit de nem lehetetlen , telefonon napközben elérhető vagyok.
betg-t keresd meg. A telszáma nyílvános. Alkatrész ügyben szerintem ő lesz a te embered. A rángatozást pedig megérné egy diaggal megnézni menet közben. Hátha úgy kilehetne olvasni valamit az élő adatokból, ha amúgy nem tárolt volna semmi hibát. Esetleg egy szoftver frissítés még javulást hozhat. Anno nekem a hideg indítási problémámat oldotta meg. Amúgy nekem sem írt semmi hibát a diag, szerinte minden rendben volt. De mégsem. Egyértelmű volt hogy a befecskendezésnél van gubanc. Már mindent kipróbáltunk mire megjött egy szoftver frissítéses javaslat. És azóta tökéletes.
Sajnos a hibára nem tudok tippet adni, viszont a szerviz dokumentációból kiszedtem neked az ajtó szétszedést, és elküldtem pdf-be az itt megadott emil címedre. Ha szerelni támadna kedved, ennek talán hasznád veszed.
Sziasztok! 2008-as évjáratú, új típusú c5 tourer-em vezető oldali ablaka elromlott. A mozgató motor jár, de az ablak nem mozdul. Olyan hangot ad, mintha valami szétesett volna az ajtóban. Tud valaki segíteni, hogyan tudom a kárpitot leszerelni, hogy megnézzem a hibát? Vagy nem érdemes kísérletezni, és inkább vigyem szervízbe?
Ja, kormánnyal még egy dolog eszembe jutott. Történt, hogy bal elsővel defektet kaptam és ugyanolyan típusú de új gumit tettek fel. Innentől jobbra tartott az autó, mivel átmérőben nagyobb lett a bal oldali kerék, aztán nekem kellett állandóan kicsit balra tekerve a kormányt kompenzálni . De ez a diffit igénybe veszi, ú.h. ment hátra az új kerék.
a biztonsági övvel annyit tudsz csinálni, hogy szétkapod és ahol a rugó van ott elvileg tudsz feszíteni rajta.. arrébb kell kattintani a fogat a feszítés irányába!
FEBI stab. pálca 2 éve jól érzi magát a jobb oldalon. 5500 pénz volt. Bal oldalit még nem kellett bántani. Szilikon sprayvel öv 3 éve befújva, azóta jól működik, bár melegben jobban szeret visszamenni. Kormánnyal irány egy futóműves, kormányösszekötők beállításával szépen be tudja lőni középre.