Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szergi87 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4022

helyből az arcába kellett volna ürítened a tárat!!! durva hogy tényleg rendszeresíteni kell az autóba valami önvédelmi hardvert......nekem is az első ülés alatt várakozik a bevetésre a szalonnázó "bicska":)

Előzmény: Birdiee (4021)
Birdiee Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4021

Ha nincs elég baja az embernek,akkor majd lesz.Ma sikerült egy kerékpárosnak lezúznia az autóm oldalát..Komolyan eszem megáll.Idióta részeg barom.Látom már kalimpált kicsit,gondoltam elmegyek mellette kellő távolságot tartva de azért mégsem a túloldali árokban kerülöm ki.Erre nem rámhúzza teljes erőből a kormány és nekiesik az autó oldalának..!?Eredmény:Több helyen felkarcolta -igaz nem vészesen- a lakkot,plusz az ajtóüvegen egy kb.15 centis igencsak mély szántás...Megállok akkor még neki áll feljebb és fizessek neki 3 ezer Ft-ot.... Heh..Agyam eldobtan helyben.Persze a pia szag dőlt belőle.Mondom hívok rendőrt inkább ombre.Akkor ő cimborákat hív..Erre varrjatok gombot!Mondom én is hívok de ha gondolja itt helyben le is lövöm mert van mivel..Nah erre kicsit visszafogta magát.Pedig csak egy gáz-riasztóm van engedéllyel,elő sem vettem volna nem azért van....De ha úgy kívánja az önvédelem akkor biztos ráeresztem a tárat..Elnézést a hsz-ért ha valakit megzavartam,csak annyira dűhített a dolog,muszáj volt leírnom...Az autójára az ember "kicsit allergiás"...!Pár napja azt mondták a helyi rendőrök,hogy direkt figyelnek a kerékpárosokra...LÁTOM! :(

csigabiga007 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4020

Sziasztok !

 

60e Km van a vezérműszíj csere óta a kocsiban (c5 I. 2.0 HDi) érdemes kicserélni a hosszbordásszíjat is ilyenkor ?

 

 

Illetve tud valaki olcsón alkatrész hozzá ? (szíjak,görgők, vízpumpa) ?

 

 

Üdv.: Csiga

Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4019

Sziasztok c5 tulajok.

 

Van egy 2002 es 2.0 SX benzines szedán Citroen C5 öm. 2010 júliusában vettem. Azóta csak szívok vele szinte. 

Most eljutottam arra a pontra, hogy vagy eladom vagy megcsináltatom. De nem jönnék ki jobban ha eladnám. 

 

Sok hibája van de meg szeretném csináltatni mert nagyon szeretem mert nagyon kényelmes és jó is akkor amikor épp nincs vele gond.

Az alkatrészek méregdrágán vannak, de mindegy mostmár.

 

Hibalista: Kézifék kötél be van rohadva így csere bowdennel együtt plusz a bal első féknyereg is csere mert rossza bowden visszahúzó szerkezet és ezért befogva tartja.

 

Az abs faultot ír ki mosás után, foggalmam sincs melyik szenzor a szar de előre hátra cserét írtam. Darabja 15 papír.

A jobb tükör nem fordul be meg valamelyik irányba nem is mozog plusz a hőmérséklet szenzor is szar mert hamis adatokat mutat. -15 foknál -39 et meg hasonló meredek dolgok jöttek ki.

A tükröt házilag le tudom cserélni elvileg két csavart megtaláltam de a 3. a kárpit mögött van ahhoz meg nem tudom hogy kell hozzáférni.

Meg a tükör borítást is át kéne tenni valahogy majd az új tükörre.

 

A kipufogó menet közben zizeg, a szervízes uborka szerint el van törve benne valami csillag alakú hangtompító és hogy széria hiba.

ezt is orvosolni kéne valahogy.

 

A futómű is komplett felújításra szorul mert balra húz az autó. plusz 110 130 körül már rángat is a kormány mint az állat.

Ezt sem tudom mennyibe kerül pontosan, de jó lenne utánnajárni.

 

A kuplungot is cserélni kell mert már nagyon nem jól fog plusz akkor főmunkahenger és alsó munka henger csere is. Váltás közben kuplung zárásnál nyekkenő hang hallatszik mostmár elég sűrűn. Állítólag a kinyomócsapágy az.

 

Vezetőoldali ablakvezérlő panel csere.

 

Első szélvédő csere szenzoros.

 

Vezérlés cser ha lehet házilag, mert marhadrága + vízpumpa.

 

Bal hátsó ablakemelő kompletten.

 

Egy új bőrkormányt is be szeretnék szervezni mert ez már gusztustalan állapotban van.

 

Jobb első ködlámpa rostély.

 

Kb így ezek lennének elsőre.

 

Plusz szeretnék valami olyan szervízkönyvet ami leírja hogy hol mit kell kicsavarni hogy ezt meg azt meg tudjam csinálni és hozzá tudjak férni szakszerűen mert amit tudok azt megcsinálom itthon, mert értek egy két dologhoz.

 

Előre is köszi minden segítséget.

 

 

 

bordóc5 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4018

Szokásos típushibák

 

A kocsit diagra kell tenni eloyist leellenőrizni

Kifogaja írni mi a baja egy komoly diagra elvinni

 

Azért kell a kibocsátás hibának utánna járni mielőtt valami nagyon drága dolog bekakukkol

 

ha pesti vagy irány cinkota

 

 

 

Előzmény: osztályrossza (4015)
betg Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4017

Szia ha érdekel tudom orvosolni a hibákat amiket leírtál a fütést is meg tudom neked csinálni

Előzmény: osztályrossza (4015)
colalite Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4016

Köszi a segítséget szonda ügyben. Hívom betg urat az óccsóért. :-)

osztályrossza Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4015

 

Sziasztok!

 

Pár hónapja olvasgatom a fórumot, de most írok először.

 

Novemberben vettem egy 2003-as 2,2 hdi kombi C5-öst, előtte 7 évig egy szintén kombi Xantia 1,9 td, azelőtt 9-évig egy 1,7 szívódízel BX szolgálta a családot, úgyszólván „zokszó” nélkül.

Régi baráttól vettem, csak ő használta, mindig szakszervizbe hordta, szervizkönyv minden OK, tuti km (210e) .

 

Nekem is van Antipollution fault hibám, amit a barátom kétszer javíttatott nem kis pénzért, szakszervizben.

Pár hét után mindig újra jelentkezett, azóta nem foglalkozott vele, már kb 2 éve.

A kocsi teljesítménye nem változott, a zöld kártyát simán vette.

Megpróbáltam amit többen ajánlottatok, a Total 5W30 Ineo ECS olajat tettem bele, de eddig semmit nem változott, kb 600 km-t mentem azóta.

 

Nem működött a kombi ajtóüveg nyitója, azt megoldottam egyszerűen, ha érdekel valakit, szívesen segítek.

 

Ami legjobban zavar, az a klíma, ami időnként balra forró, jobbra hideg levegőt fúj bárhogy

állítom be, de olyat is tapasztaltam már, hogy a lábra fújt meleget, fent meg hideget.

Köszönettel venném, ha valaki ebben tudna segíteni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bordóc5 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 4014

NGK általános 2.szonda 4 vezetékes müködni fog kb 16 000

Előzmény: colalite (4007)
betg Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4013

Bontottat tudok neked adni 10e körül

Előzmény: colalite (4007)
elefant69 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4012

Köszi, hétvégén megpróbálom.

Előzmény: bordóc5 (4005)
elefant69 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4011

Köszi, a doksit megkaptam, hétvégén lehet, hogy nekiesek.

Előzmény: V.6. (3999)
V.6. Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4010

Szia!

 

A gyári az sajna elég húzós. Bruttó 53 000 Ft. De ha jól emlékszem itt már valaki cserélt valami kedvezőbb árura. Talán ő majd többet tud mondani neked. A csere az egyszerü. Max 10 perc. Csatlakozó szét húz, szonda kicsavar. Majd vissza.

 

Előzmény: colalite (4007)
V.6. Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4009

Küldtem neked is egy doksit a szétszerelésről. Természetesen hozzéférsz, hiszen be is kellett azt szerelni. Itt is persze a leg minimálisabb helyet hagyták hogy hozzéférj. De egy kis kitartással te is biztos veszed az akadályt. : )

Előzmény: Birdiee (4008)
Birdiee Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4008

Köszönöm mindenkinek a segítséget! :)

 

A rángatózás nekem is megvan,ha épp csak rálépek a gázra és guruk az autó,akkor rángat de tisztességesen.Kicsit jobban megnyomom akkor nem..A kormány nekem is tré...Ennyire hogy tud ez szétmaródni.Szerintem a napot sem bírja..

 

Az ablakom csattogva jön le és fel is így megy.Elég durva hanggal kezdi lehúzni teljesen fentről.Csattan egyet.Gondolkodtam,hogy leveszem a kárpitot és megnézem,de több okból sem merem.Egyrészt fogalmam sincs hogy kell szétszedni,másrészt lehet nem is férnék hozzá.Sok autónál teljesen burkolt a kárpit mögött.Ezirányú tapasztalat?

Köszönöm előre is! :)

colalite Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4007

Helló!

Betojt a hátsó lambda szondám (asszonygya a motor-diagos csákó). Mennyibe fáj egy ilyen kütyü és mennyire bonyolult cserélni? (C5 2001-es évjárat, benzines 2.0 motor)

N_Joco Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4006

Szia betg!

 

Nekem is váltógomb kellene, értelmes kinézetű (ne legyen kopva és felhólyagosodva a fémes rész) 2001-es 2.2 HDi-hez. Ha van, akkor mennyiért adod? Valamint az indítási gondom továbbra is megvan, fogalmam sincs mi lehet az oka.

Segítségedet előre is köszönöm!

 

Üdv.: N_Joco

Előzmény: betg (4001)
bordóc5 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4005

Van egy műnyag stift ami kitud esni !

 

Én a hangszórót vettem ki az ajtóból ott nyúltam be jobb ötlet hián .

 

Mitán 4 szer kiesett beragasztottam

 

írd meg mi volt

üdv

Előzmény: elefant69 (3997)
Lord Vader Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4004

A hibátlan az olyan nekem, hogy nincs szénné kopva, nincs kiharapva belőle (ilyet is láttam már...), meg ilyenek. Ami kultúráltan néz ki, na. :)

 

Diagot köszi, márkaszervizben megvolt, semmi hibát nem találtak a computerben eltárolva.

Előzmény: betg (4001)
Lord Vader Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4003

Fekete.

Előzmény: betg (4002)
betg Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4002

Kapcsoló is van, milyen szinű kell?

Előzmény: Lord Vader (3998)
betg Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4001

Szia most olvastam a problémáidat váltógomb talán van kormány van de nem tudom ,hogy neked mi a hibátlan elég gyenge minőség az összes hamar tönkremegy, diagnosztizálni is tudom de valóban nehéz kiszűrni a hibáit de nem lehetetlen , telefonon napközben elérhető vagyok.

Előzmény: Lord Vader (3998)
V.6. Creative Commons License 2011.04.06 0 0 4000

betg-t keresd meg. A telszáma nyílvános. Alkatrész ügyben szerintem ő lesz a te embered. A rángatozást pedig megérné egy diaggal megnézni menet közben. Hátha úgy kilehetne olvasni valamit az élő adatokból, ha amúgy nem tárolt volna semmi hibát. Esetleg egy szoftver frissítés még javulást hozhat. Anno nekem a hideg indítási problémámat oldotta meg. Amúgy nekem sem írt semmi hibát a diag, szerinte minden rendben volt. De mégsem. Egyértelmű volt hogy a befecskendezésnél van gubanc. Már mindent kipróbáltunk mire megjött egy szoftver frissítéses javaslat. És azóta tökéletes.

 

üdv.

Előzmény: Lord Vader (3998)
V.6. Creative Commons License 2011.04.06 0 0 3999

Szia!

 

Sajnos a hibára nem tudok tippet adni, viszont a szerviz dokumentációból kiszedtem neked az ajtó szétszedést, és elküldtem pdf-be az itt megadott emil címedre. Ha szerelni támadna kedved, ennek talán hasznád veszed.

Különben C5 X7-ről beszélünk ugye?

 

Üdv.

Előzmény: elefant69 (3997)
Lord Vader Creative Commons License 2011.04.06 0 0 3998

Akkor senkinek sincs eladó

 

-anyósoldali ablakemelő kapcsoló (vagy legalább a piktogramot tartalmazó fedőlap)

-hibátlan 5 sebességes manuális váltó gomb

-hibátlan kormánykerék?

 

Meg a 70 km/h körüli rángatózásra tipp??

Előzmény: Lord Vader (3980)
elefant69 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 3997

Sziasztok! 2008-as évjáratú, új típusú c5 tourer-em vezető oldali ablaka elromlott. A mozgató motor jár, de az ablak nem mozdul. Olyan hangot ad, mintha valami szétesett volna az ajtóban. Tud valaki segíteni, hogyan tudom a kárpitot leszerelni, hogy megnézzem a hibát? Vagy nem érdemes kísérletezni, és inkább vigyem szervízbe?

A válaszotokat előre is köszönöm.

betg Creative Commons License 2011.04.04 0 0 3996

Jó estét  stab rúd lemförder ez gyári minőség , a febi sem rossz de ez azért tovább bírja

1-es c5 -hőz van tolatóradar szenzorom ha kell valakinek.

oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.04 0 0 3995

Ja, kormánnyal még egy dolog eszembe jutott. Történt, hogy bal elsővel defektet kaptam és ugyanolyan típusú de új gumit tettek fel. Innentől jobbra tartott az autó, mivel átmérőben nagyobb lett a bal oldali kerék, aztán nekem kellett állandóan kicsit balra tekerve a kormányt kompenzálni . De ez a diffit igénybe veszi, ú.h. ment hátra az új kerék.

Előzmény: Birdiee (3987)
szergi87 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 3994

a biztonsági övvel annyit tudsz csinálni, hogy szétkapod és ahol a rugó van ott elvileg tudsz feszíteni rajta.. arrébb kell kattintani a fogat a feszítés irányába!

Előzmény: Birdiee (3987)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.04 0 0 3993

FEBI stab. pálca 2  éve jól érzi magát a jobb oldalon. 5500 pénz volt. Bal oldalit még nem kellett bántani. Szilikon sprayvel öv 3 éve befújva, azóta jól működik, bár melegben jobban szeret visszamenni. Kormánnyal irány egy futóműves, kormányösszekötők beállításával szépen be tudja lőni középre.

Előzmény: Birdiee (3987)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!