Motoikusan nem gondolnám a működés alapján, hogy gond lenne, tehát szinte 100%, hogy dugulás! Tavasszal elő szokott jönni, hogy a téli maradék retek (sokszor a legkörültekintőbb elrakás mellett is) bekapja a fúvóka... A karbit kapd szét és alaposan takarítsd, vagy szervizben pár ezerért takaríttasd ki...
Az úszóval már korábban is volt probléma, ha jól emlékszem. Már nem mai gyerek a gép. Téli leállásra ki szoktam járatni az üzemanyagot, de maradhat az úszóházban valamennyi. Az úszóház alján volt valami zöldes színű lerakódás, kitisztítottam amennyire tudtam.
Érdemben azonban nem tettem semmi mást. Elindítottam és félig nyitott üzemanyag csap mellett lehetett vele dolgozni, és a túlfolyóból nem jött üzemanyag.
Ha sikerül rájönni, hogy az úszó vagy a tűszelep volt ludas, majd megosztom.
Fejér megyében Vereben Robi 151es kis traktor gyári pottal, késekkel, kerekekkel eladó. Berántó fedél hiányzik. Igény esetén képet töltünk fel. Ár 40ezer Ft.
Két opció létezik vagy az etanol szét marta a rész úszódat és nem úszik ha nem el sülyeda benzinbe vagy pedig csak szimplán ki akadt a tű szelep de én az első opciót tartom lehetségesnek meg úgy vannak azok a tű szelepek be akasztva hogy nem szoktak azok csak úgy maguktól ki akadni
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
"Üdv ! Az oldala kopott el, biztos tudod alu a hajtóműház.Esztergálva lett jobbról ,balról egy-egy kis "harangszerűség" .Úgy lett kialakítva,hogy még egy szimering el férjen benne.Így most jobbról -balról két-két szimering van .Kis fülek lettek rá hegesztve alulról és a házat összefogó csavarokkal van rögzítve.Felülről a házra illeszkedő laposvassal van összefogatva.Ez így már vagy öt éve megy .Egyszer szivárgott belőle kicsit az olaj ,de az olajcsere megoldotta a kérdést. Viszont a vas is kopik,azóta már két mm-t kellet pótolni.Ezt csak egyszerűen rápontoztam a haragokra."
Szia! Én úgy tudom, hogy az egy túlfolyó! A te géped bátyján, a robi 151-esen nekem sincs ott semmi, de nincs szivárgás. Nézd meg, hogy az úszó nincs e fenn akadva. Szerintem az lesz a ludas! Sok sikert hozzá!
Sziasztok! Egyik ismerősömnek a Robix 156B (alumínium)hajtásháza az egyik oldalt elkopott annyira, hogy a porvédő nem tud belefeküdni és így a por könnyen bekerülhet. Valaki tudna valamit tanácsolni? Én még ilyen problémával nem találkoztam.
Robi-55 rotációs kapához lenne szükségem segítségre.
Mellékelek egy képet, nyitott benzincsap állásnál a karburátorból folyik az üzemanyag a sárga körrel jelölt lyukon. A kérdésem az lenne, hogy ez egy túlfolyó (?), vagy hiányzik belőle valami (csavar, tömítés) ???
Még nem volt vele ilyen problémám. Megpróbálom azért szétszedni, és esetleg az úszón állítani...
Két hét múlva megyek haza, akkor lefényképezem. Ha kell még vmi addig írd meg. Akár priviben is. Én is kíváncsi vagyok milyen elemekkel, hogyan van megoldva az előre- és hátramenet. A tiéden milyen motor van? Használtan jutottál hozzá ezek szerint. Inkább priviben írj, el ne felejtsem hogy dolgom van :)
Hello!Kíváncsi lennék a hátramenetet biztosító dörzskerék képére,ami hajtja a nagy ékszíjtárcsát hátul.Az enyém kicsit hiányos,mert nincs rajta a kis ékszíj,ami ezt a dörzskereket hajtja,és szerintem még valami közbetét is hiányzik.Ha tudsz képet csinálni,az jó lenne.Köszi.Üdv
Üdv mindenki ,végül sikerült választani és egy MTD Thorx 45 ös kapálógép mellett döntöttem .Nem egy nagy szám mint mondtam de arra jó lesz szerintem amire szántuk ,most tanácsot kérnék olaj-al kapcsolatban .Amikor megvettem a gépet ,az eladó MOL dynamic Garden 4t 30/40 es olajat tudott adni hozzá .Ahogy elmesélte 5 üzemórát kímélve ezzel az olajjal használjam ,útána rögtön engedjem le és töltsem fel újra friss olajjal .Ez tiszta sor, de rá akart beszélni vegyek akkor hozzá még 1 flakon ilyen olajat .De úgydöntöttem nem veszem meg mert jobb fajta olajat is tudok rendelni bármelyik webshop-bol .Milyen olaj lenne a legjobb választás bele hosszabb távon ?
Közben megoldódott a gondom. Megleltem a regulátor rugót, de azzal nem volt hiba. Átvittem egy ismerőshöz és meg is találta a hibát. Mivel elég sokat állt a gép, mielött megvettem, feületi korrózió alakult ki a karburátornál, így nem tudott a regulátor megfelelően dolgozni. kis tisztítás után mint az új!
Szia segíteni kéne illetve telefonon, vissza hívnám. aki Robi 52-vel kapcsolatban segíteni tudna. Müködött rendesen aztán már csak szivatóval és utána már nem akart Felpörögni. Beindul, alapjàrat jó, amit tudtam átnéztem rajta.
Sziasztok. Egy kis segítség kène Robi 52-höz. Beindul de gyengén visz. Gyertya cserélve, benzin van, olaj van, bent letörölve. Ötlet mèg h mitől pörögne fel? Köszönöm
Sikerült beszereznem olajat a gépemhez. Le is cseréltem: olaj ki->Benzines mosás 2X->váakozás, hogy kipárologjon a benzin->olaj be. Aztán gondoltam elindítom, de gáz nélkül is úgy pörög, mint még soha. mi lehet a gond, talán a karburátorban fennakadt valami, vagy a szabályzórugó akadt ki/törött el? Amikor a blokkból öntöttem ki, akkor oldalára döntöttem, amikor a hajtásból, akkor előre (a gép az "orrán" támaszkodott). A szabályzórugót ellenőrizném, ha tudnám, hogy hol találom.
Gyerekkori nosztalgia hangulatomban, novemberben vásároltam egy Robi 55-öt, felújított motorral.
Egy hete volt végre alkalmam kipróbálni, kifogástalanul dolgozott, szépen sikerült felrotálni a kertet.
Egy pici hibája van, a kapatengelynél szivárog a hajtóműolaj. A gépkönyvben nincs benne a szimmering méret, ezért arra kérnélek benneteket, ha van még ilyen hozzám hasonló retró arc, aki ilyen géppel dolgozik, és tudja, írja meg nekem milyen méretet vegyek. Tudom, az lenne a legegyszerűbb ha szétbontanám, de hetente egyszer megyek haza, ha segítene valaki, időt spórolhatnék. Köszönöm!
Elnézésedet kérem hogy ilyen soká válaszolok a segítségedre.Sajnos az elmult időszakba dolgoztam és nem tudtam válaszolni,viszont tegnap foglalkoztam a géppel.A gyújtásnál találtam egy picike tekercset ami meg mértem és szakadtnak találtam.Azt mondták az okosok ez valami gyújtás, jeladó vagy megszakító tekercs.Nem e tudnád megmondani hogy hol lehet kapni vagy esetleg az ismeretségi körödbe nincs e valakinek.A segítséget előre is köszönöm.
Hello!Sajnos nincs leírásom a gépről,nem tudok pontos adatokat,csak van nálam egy szétszedett gép.Ha érdekel,lemérem a csapágyakat,mert számot nem láttam rajtuk.Nem ez a fő baj,hanem az alkatrészárak.Bitang jó gép,de bitang árak is vannak hozzárendelve.A megszakítóhézagot én a legnagyobb nyitáskor szoktam mérni,a megszakítás kezdetét pedig a fhp előtt 1,5 mm-re állítottam.Üdv