Te is tudod. Más Duna-szakaszon járna. Magyar lobogóval, magyar személyzettel. Jó lenne, mert rendezvényhajónak nem jó, a menetrendire meg így is túl sok hajó van.
A cikk egy silány írás. A kulisszák mögé néz, csak azt nem látja, hallja meg, hogy mi lesz a Hunyadi feladata.
Erről nem is beszélve:
"Tudjátok, hogy hogyan oldották meg a Hunyadi esetében, hogy az utastér olyan legyen, mint 50-60 évvel ezelőtt?"
"A hajó korábban olyan raktárakkal és belső helyiségekkel rendelkezett, amelyekre a mai felhasználáshoz nincs szükség. A belső terek, és a raktárak egy része más funkciót kapott, és a kabinokat is átalakították."
Nem tudtam viszont, hogy ezek még jártak kofahajókėnt.
---------------------
Szerintem már nem jártak.
Vagy ha jártak max. 1-2 évet.
Mi 1963-ban költöztünk el a Szász Károly utcából.
A házunkban lakott két tróger is.
A tróger betanított szállító munkást jelentett.
Ők kordéval hordták minden hajnalban a kofa hajótól az árút a Bem térről a Fény utcai piacra a kofák számára.
Egyikük biztosan abbahagyta a munkát 1963-ban és a másik is arról beszélt, hogy a kofa hajók kora lejárt.
Nem tudom mikor jöttek az utolsó kofa hajók, de valamikor 1964-1965 lehetett az.
Tehát e három hajó már alig járhatott kofa hajó fordában, sőt, a Hunyadi biztosan nem is járt már, mert mire Őt vízre bocsátották, a kofa hajók megszüntek.