Ne is mond, most jött ki a súlyadó vagy mi. 95 rupi az R1-en és a Piros Villámon kívül. Hogy rohadjanak le. Csak mert a nevemen van és van róla nyilvántartás.
Azt nem lehet, hogy megvenni a 16-os első lánckereket, megvenni a hozzá való láncot és hátra is egy kevesebb fogút akkor. Úgy is egyszerre kellene cserélni a három alkatrészt, és akkor leáttételezve sem lesz. Nem hiszem, hogy a hátsó lánckerék akkora összeg lenne.
Ja, miután nem szoktam cserélgetni, és megyek vele hidegben is esetleg vagy tárolás se jelentsen gondot esetleg. De most egyébként lehet felöntöm sima desztvízzel.
Látom már megint offtopic a téma, hogy visszatereljem a bringázáshoz, nem tud valaki jó útvonalat országúti edzésre Bp környékén? Jó aszfalt és kevés autós/motoros lenne a szempont.
Vannak lánckerekek, amik azonos bordázásúak, azaz jók a tengelyre, csak vagy 16 fogúak (17 a gyári), vagy 530-asok (525-ös a gyári). Azaz legfeljebb le lesz áttételezve (lagalább lesz esélye nyomatékracsniban... :-))))))) ), vagy lesz hozzá 530-as lánc, csak ahhoz akkor jó lenne egy hátsó kerék is (hátul hibátlan a gyári amúgy), szóval vannak még lehetőségek, de nem tűnik teljesen reménytelennek találni egy pont jót sem... Persze le is tunám gyártatni, ha nem 3 nap lenne rá szokásom szerint... :-)))))))))))
Valami Agip ECO BIO mittudoménmi volt benne gyárilag a címke szerint, ami az Agip szerint propilénglikolos volt. Viszont már nem gyártják, nincs, tavaly sem volt, ezért kellett bele mást keresni. Érdekes, hogy már nincs MPR-es cucc náluk. Nagy divat volt néhány éve (környezetvédelmi szempontból, mivel a brutál mérgező EG-vel szemben nem az), de drága, meg gondot okoz, hogy érdekes mód nem keverhetőek (nemvagyok vegyész, nem értem miért...), úgy tűnik, megy kifelé a divaból... Kicserélhettük volna, de nem tudom, mennyi maradt a folyadékból a blokkban, elég zegzugos, még a szétszedés-összeszerelés után, visszarakáskor is kicsepegett belőle pár csepp, nem akartam gondot csinálni magamnak, ezért lett ez. De lehet, tényleg át kéne jól mosni az egészet és lecserélni a g..@&{[{}be a folyadékot kommerszre...
Egy rendes tulaj ilyen. Egy rendes HGMC-s viszont e bejelentés után bedobja a kulcsot az első csatornafedélen, ha már a trehány vevő otthagyta. Persze le is videózza az akciót... :-)))))
"Egy fontos részlet: a GS-en tradicionális BMW index van. Na, az egy nagy fos."
Lehet, hogy a kezelése egy fos, de olyat tud, hogy ha kanyarodás után véletlenül "kint felejted" és X mp-ig utána nem érez elfordulást a kormány (egyenesen mész:), akkor magától lekapcsolja!
A KLE-vel egyszer főútra jobbra kifordulás után kint felejtettem az indexet, majd pár kereszteződéssel később kis hiján kifordultak elém, az utolsó pillanatban satuzott le az autós, amikor látta, hogy mégsem fordulok le jobbra. Mutogattam, anyáztám, erre mutatatja, hogy index! Még mindig villogott! Nem győztem elnézést kérni és hálálkodni, hogy nem vert telibe!
A BMW-nél ez nem történt volna meg, mert magától kikapcsolt volna! BMW IZDA! ;)
Hát inkább egy KLE-t érdemelne a segge alá, hogy azzal csettegje végig a 3000km-t :)
Még jó, hogy rákérdeztem milyen állapotban van a lánca és a lánckerekei ;) Érdekes lett volna Korzikán fent a hegyekben franciául érdeklődni a zergéktől, hogy merre felé van itt egy Morini szerviz? :D
Szerintem az egy "elegáns", a Morini-dhez nagyon méltó megoldás lenne, ha vennél egy "bármilyen" (gondolom 525-ös) , de ugyan annyi fogszámú kis lánckereket, esztergályossal "kiszedetnéd a közepét", majd a te régidnek meg "leszedetnéd" az elkopott külsejét és a kettőt kívűl-belül összeheggesztetnéd :D Érted, régi agy és új fogak :D
A Ford Cosworth szelepek és a Honda olajszűrő után ez is egy jó megoldás lenne ;) Utána feltehetnéd valamelyik Morini-s topikba a mókolásról készült képeket, hogy így kell "új" kis lánckereket kreálni :D
És otthon be tudod adni ezeket a kamu biciklizéseket? ;) Na majd írok valamelyik közösségin a Főnöködnek, hogy mostanában miért nem enged el biciklizni, mert sosem vagy ott :D
C! Hulljanak a biciklisek! Igazam van? ;) ... aztán rámegyek a spinningesekre is! :DDD