Én a segitségem akartam felajánlani.Semmi rossz szándékom nem volt vele .Elkel vinni ajkor a szervizbe ahol ha beletörik a hengerfej tömités àráért plussz szerelésért meg csinálják
Nem a közösnyomocsövön lévö szelepre gondoltam de ezt csak én gondolom igy .Felkelene tenni számitogépre ugy hogy menjetek vele .Csak hogy akkor terhelés közben mit mutat.
Helló! Mielőtt kitekered WD-40-et fújj a menettőhöz, majd másnap is, harmadnap is. Magyarán mondva áztasd be! Természetesen biztosat nem lehet mondani a törik-e vagy se, de így talán több az esély. Ha érzés szerint nem akar indulni segíthet rajta még a jég spray is. A "visszaizzítás" valószínű, hogy nem az amire gondolsz, mert nekem is volt, hogy 3 izzítógyertyám kakukkolt, de ilyen jelenséget nem tapasztaltam! Szerintem neked a gyertya cserén kívül először egy gyári diagra lenne szükséged hozzáértő kezelő személyzettel. Hali...
azt kérdezném a profiktól, így 11 év után mennyire félő, hogy beletörik a gyertya kivételkor? Tiszta és száraz körülötte a hengerfej, lehet, hogy egyszerűen kivehető lesz a gyertya?
Ugyan nem vagyok profi, és még csak 10 éves a talicskám, de épp én is most cseréltem, mert már kettő volt rossz. 4-ből három simán kijött, egy volt az amit szintén megindult ugyan, de kicsit megszorult, elkezdtem újra befelé hajtani, majd megint kifelé, és így csiki-csukizva kijött. Törési határnyomatékra figyelj, kicsit a törés alatti értékre állítsd be a nyomaték kulcsot. Ha nem indul meg, akkor melegítsd fel a motort, öntsd nyakon fékolajjal vagy rozsdaoldóval és várj öt percet. Öt perc után próba. Ha még mindig nem, akkor ezt a műveletet ismételd meg. Sok sikert hozzá. :)
11 éves a dCi-m 209 ezer km-rel és most először kaptam pofont a nagy (nagy?) hidegben indítás során. -7 foknál csak pörgette és pörgette néha durrant egyet, amitől leállt az önindító, mikor kilökte a bendixet, de a motor sem indult el. vagy 10 percig szórakoztam vele, mire nagy nehezen, fekete koromfelhő kiséretében, lassan felpörögve elindult. Megnéztem az izzító gyertyáimat (11 év után végre) és háromból három szakadt volt. A negyediket meg sem néztem. Tettem egy égőt a gyertya helyett és megnéztem, egyáltalán van-e izzításom és láttam, hogy az van. Most 3 fok körül szépen el is indult az autó és most láttam a lámpán, hogy visszaizzítja a számítógép alapjáraton. Arra gondolok, hogy már régen fennáll az a hiba hogy hidegen eléggé egyenetlen a járása a motornak, valószínűleg azért mert nem jók az izzító gyertyáim, így nem tud visszaizzítani az alapjárat könnyebbé teteléhez.
azt kérdezném a profiktól, így 11 év után mennyire félő, hogy beletörik a gyertya kivételkor? Tiszta és száraz körülötte a hengerfej, lehet, hogy egyszerűen kivehető lesz a gyertya?
Azt nem írtam, hogy a motor könnyen indul, alapjárat egyenletes, szépen jár, fogyasztás rendben (téli gumi, tetőtartó, téli időjárás átlag 4.8). Hali....
A képen a következő látható: emelkedő sebesség diagram (kék) egy bizonyos pontjánál leesik az üzemanyag és szívócsőnyomás, autó megtorpan, izzítás lámpa felvillan. Hibakód P0235. Majd ezt ismétli 3-szor. A sebesség ekkor (első torpanás) 122 km/h, üza nyomás 1390 bar majd 1270 bar, szívócsőnyomás 2.22 bar majd 1.8 bar. A kisebb értékek diagram mélypont. A kérdés persze az, hogy e fajta teljes gázas gyorsításkor, ilyen sebességnél, miért esik le az üzemanyag nyomás "csak úgy magától" melynek valószínűsíthető következménye a torpanás és a szívócső nyomásának csökkenése!? Most következik a sok ?????
Aki tapasztalt ilyet és megoldotta nem tartsa magában ha kérhetem! Hali.....
Szeretném megkérdezni valaki járt már ugy hogy viz érzékelös szürő hejet sima szüröt rakot?A kérdés az hogy ha a csatlakozot leszigetelem lessz valami baj?Mert van olyan amejik viz érzékelö nélküli üzemanyagszürővel van.Én ugy gondolom hogy az max a vizet érzékelné a szüröben.
Szeretném megkérdezni valaki járt már ugy hogy viz édzékelös szürő hejet sima szüröt rakot?A kérdés az hogy ha a csatlakozot leszigetelem lessz valami baj?Mert van olyan amejik viz érzékelö nélküli üzemanyagszürővel van.Én ugy gondolom hogy az max a vizet érzékelné a szüröben.
Twingo nincs a szemem előtt, Thaliaban az AC pumpa, a hűtőventillátor, és az ECU reléje van benne alapból. De felszereltég függően több is kerülhet bele.
Ata van ithon egy Nissan Sunny 1,7 d vizérzékelös gázolajszüröm házzal együt olyan hogy külön lehet cserélni a gázolajszüröt rajta annyi hogy az aljára meg felehet tekerni a viz érzékelöt meg a le eresztöje is ott van .