A műszerfal klima kapcsolója bent maradó kapcsoló, szóval kis barkácsolással megoldható lenne, hogy ha teljes gáz van, akkor megszakítjuk a kapcsoló áramkörét.
Vagy a levegőkeringtetést is ki lehet kapcsolni, ez is lekapcsolja a klimát - és még a ventillátor sem fogyaszt.
Ügyesebbje megoldhatja opcióban, hogy a generátor gerjesztését is kikapcsolja - és még a generátor sem vesz el energiát a motortól (ez is kb. 1LE).
Az újnál éreztem olyat, hogy klíma mellett gyorsításnál egyszercsak torpan egyet a kocsi. Nagy kínkeservesen elkezd gyorsulni 2000ről majd mikor megunom és padlózok, akkor kb. 1-2 másodperc után elkezd kicsit jobban húzni. Ezért kérdeztem, amúgy ha úgy van akkor inkább kikapcsolom előzéseknél.
A korai magyar klímás Swiftekben gyárilag volt a gázpedál szára alatt egy kis kapcsoló, ami padlógázon lekapcsolta a klímát. Az újabbaknál állítólag belevették az elektronikába, de hogy tényleg?
Így van, bár már 2006 tavasztól benne van minden kivéve az átlagot is mutató kijelzőt. Tehát ha kukázol egy 2006 ősz utáni átlagot is mutató kijelzőt, akkor jó lesz. Nekem is így lett átlagfogyasztásom.
Egy hete vásároltam egy 2005-ös Swift 1.3 Gs-t. :) Viszonylag megkímélt példányt fogtam ki, bár ebben az évjáratban a drágábbak közé tartozott. 39,000 km van az órában. Nem vettem észre olyan dolgot, ami az óra tekergetésére utalna, átnézettem Suzuki szervizben is.
A sárga hibajelző lámpa nálam is bejelzett már a hazaúton (150 km megtétele után). Suzuki szervizben kértem hibakód kiolvasást és diagnosztikát. A katalizátorra dobott ki hibakódot, viszont a számítógép szerint minden tökéletesen működik. A szerelő szerint talán a 2-es lamdaszonda kicsit lassabban reagál, mint az 1-es, de még megfelelő értékeket mutat. Azt ajánlották, hogy tankoljak néhányszor prémium kategóriás üzemanyagot. Azóta még 300 km-t mentem az autóval hibakód nélkül. Ha túl gyakran dobálja, akkor majd kicseréltetem a 2-es szondát.
Az autóval egyébként elégedett vagyok, nagyon bejön a kulcs nélküli rendszer. Én nem érzem lustának az autót. Sőt szerintem kifejezetten jól megy! :) Igaz előzéseknél pörgetni kell, de gyorsul is rendesen. 100-110-es utazónál 5-6 liter között mutat a pillanatnyi mérő.
Tényleg nem lehet valahogy átállítani, hogy az átlagot mutassa?
Féltem, hogy kicsi lesz a csomagtartó, de egyenlőre még minden belefért, amit vinni akartam. :)
Én most 2,4re fújtam elől (185/60R14) és hátul 2,2 felett picivel.
Annyira nem pattog így. Cserébe most leugrottam Balcsira, kalandvágyból a régi 7es úton. Kis klímázással 4,4l volt a fogyasztás Velencéig. Addig szép nyugodtan gurulgattam a sorral 60-90 közt. Utána a 3-4 dugónak meg az előzgetéseknek köszönhetően Szárszóra már 5,2-vel érkeztem. :P
Szia! Nekem ugyanez a kocsi típus van és gyári 15-ös könnyűfém felnivel hibátlan. Mint laikus azt mondanám, hogy valszeg valamelyik oldal a sok kátyú vagy padkázás miatt elállítódott a futómű és ezért nincs megfelelő kerékösszetartás. Ez általában a guimik kopásán egyértelműen látszik, valamelyik széle jobban kopik. Szerintem mindenképpen vidd el futóműveshez!!!
Nemrég vettem egy használt 2006-os évjáratú SWIFT II GS-t. A kormányom kanyarodás után nem áll vissza középállásba, kb. +-20°-nál megáll, és kézzel kell visszasegíteni. Többen mondták, hogy ez a szélesebb alufelni miatt van. Van ismerősöm, akinek szintén alufelnis SWIFT-je van, és neki tökéletesen jó. Mi lehet az oka a jelenségnek, el kell-e vinni szerelőhöz?
milyen tehermentesítő kell a swiftekhez? (2007) Ez az ami van, lenne :) RZ82 6Jx14H2 ET38 a 100-as osztó kör. A szűkítőn van rajta hogy 69.1ről 57-1re szűkít. Gyári gumimérettel használnám.