Szépet akarok a nyári gumikrnak de azok 195/65 R15 ösek. De előbb el kell paszolnom ezt a 4 db nyárit, téligumival meg nyárival együtt ha elviszik és akkor vennék rá nagyobb felnit gumival.
Vagy csak a nyárival vinnék el az is jó. A téli gumit meg áttenném egy acélra majd.
a sima kúpos csavaroknál vannak különbségek.... még csak sima acélfelnik vannak nekem, azért gondoltam hogy újra van menetelve!!! de akkor holnap a csavarokra is rákérdezek!! köszi az infot!!:)
Kedden megyek délelőtt, de otthagyni nem tudom az autót majd szerdán csak, mert aznapra még kell. Össze van irva minden, amit meg kell nézni és csinálni, de még majd írok hozzá.. Anyagiakról meg majd akkor beszélünk, meg majd meglátod hogy mi az amit cserélni kell meg mi az ami ráér.
Le tudnád írni a c5 re az azokat a gumiméreteket és felni méreteket amik jók? Felni szélesség furatok osztóköre.
Akkor mennyit fog csalni a km óra és merre, meg hogy fog működni föl le a futóműrendszer mert szerintem ha leengedem pakolásnál vagy mittomén akkor beleér a belső sárhányóba majd a gumi?
Van egy ami tetszik de azt most nemtudom fejből csak ránézésre.
Meg a noraauton néztem felniket és majd 5 ezressel olcsóbbak az új fasza felnik mint a gyári használtak.
Van 4db gyári 16" exclusive alufelnim gumival , van még egy garnitura 17" felnim is de az a téli kerekem volt a gumikat nem adom hozzá ha valamelyik érdekel teszek fel képeket, de ha elég őrült vagy rámegy a 18" is nekem most jön németektől.
Szia jajajaj nincs az felfúrva hanem ebbe gyárilag egy speckó csavar kell mással ne is próbáld felrakni mert nem lesz jó, bontóba kapsz ilyet de ha nagyon körülnézek lehet ,hogy össze tudok még egy garniturát szedni a csavaron van egy kis kúp egy tehermetesitő rész és egy alátétes rész, sima kúpos csavar nem biztonságos pont egy ügyfelemnek leesett a jobb első kereke mert nem a hozzávaló csavarok voltak benne egy sárvédőcserével és egy kisebb szivbajjal megúszta , az autót igy vette nem is tudta ,hogy nem bele való csavarok voltak benne.
Az autóm ennél is szarabb állapotban volt. Lógott az első lökhárító és másnap bedöglött az első futómű jeladó. És még sorolhatnám. Eddig meg pénzem nem volt rá hogy költsek rá igen komolyan. A szélvédő is be volt repedve így vettem.
holnap megyek az alufelnikért, hétfőn meg rá is kerülnek a gumik! kérdésem pedig az lenne, hogy a mennyire passzentos a a crova gyűszű az alufelni furatába (gyári 15")?? ugyanis előző tulajnál valószínű beleszakadt néhány tőcsavar és egyik másik keréknél egyel nagyobbra fúrták! mikor a téliket rakattam fel, akkor vettem észre... remélem nem fog megszívatni a méret különbség!! nincs nagy kedvem egyedi csavarokat csináltatni!
Hát sok apróság baja van de azokat lehet orvosolni. Igazából a kuplung a futómű a szervó a szélvédő ezek a nagyobb bajok.
A szervó szivattyú folyik, így az tutti csere de az 20 papír a bontóban. Valamint nem értem hogy a legmagassabb álláson a futómű szörnyen pattog.
Igazából az a előző tulaj meg tulajok tojtak rá. Csak azt kamuzta hogy ez is az is ki lett cserélve. és utólag derült ki hogy nem.
Felveszem a kapcsolatot betg-el.
A másik bajom hogy ezt a programot tudom használni Apple OSX rendszeren? Mert Apple MacBook gépem van. De van itthon windowsos gép is.
A rádió is vacakol, mert elég sokszor főleg pesten megszakadozik a rádióvétel. Amikor vettem egy másik rádió volt benne gondolom ezért de én vissza rakattam a gyárit. Sokszor el is megy a vétel. rádió vagy antenna?
Utólag lehet tempomatot belerakni mert az nagyon hiányzik belőle...Esetleg nagy képernyős navit?
És köszönöm a válaszokat amit eddig írtatok, már sokat segített.
Én azt gyanítom hogy ez a befecskendezés miatt van. Valahogy ezen a ponton nem normális, és ez álltal tökéletlen az üzemanyag elégetés. Ezt érzékeli az elektronika. Próbáljatok meg egy szoftver frissítést, mert ez néha csodákra képes. Saját tapasztalat. : )
Van egy szerviz program amit használunk. A neve: citroen service documentation backup 2010 . Ezt keresd meg a neten, és töltsd le. Az installnál kér kódot, de itt van aki tud neked ebben segíteni. Ebben sok hasznos infót találsz a szereléshez.
Szerintem szépen sorba hozd rendbe a géped. Ezek nem egy égbekiáltó hibák. Ez más korabeli autóknál is bármikor előfordulhatnak. Az alkatrész árakban pedig van több árkategória. De ez megint igaz más típusokra is. Úgy hogy lehet viszonylag olcsót, és marha drága gyári alkatrészt is venni. És persze bontottat a megfelelő helyre.
A kézifék kötelet a megvezető csővel együtt cserélni kell, ha berohadt. Megjáratni sajna nem lehet. A féknyerget lehet javítani, vagy bontottra cserélni.
Az abs szenzorokat szerintem nem kell cserélni. Meg kell keresni hogy melyiknél van hiba, és ott át kell nézni a vezetéket és a csatlakozásokat. Biztos hogy valahol beázik, és csak kontakt hibás.
A tükör szerelését is megtaláod a service doc.-ba.
Attól hogy az autó elhúz valamerre, nem azt jelenti hogy fel kell újítani az egész futóművet. Szerintem egy futómű beállítás nagy valószínűséggel megoldja ezt a gondot. Max egy szilent csere. A rázás pedig 90 % hogy a gumi miatt van, vagy centirozás gond.
A kuplungnál pedig lehet szerkezet, és csapágy csere, de hogy miért kellene munkahengert cserélni, azt nem értem.
De a lényeg az, hogy vedd fel a kapcsolatot betg-vel. Ővele biztos vagyok benn, hogy profin megoldjátok a gondokat.
Tudok minmdent hozzá jó áron de 60 e mit akarsz cserélni ? Ha a vezérlés cserénél volt cserélve a hsszbordás szíj akkor nem kell cserélni meg kell nézni milyen állapotban van.
Szia alkatrészt olcsóbban tudok mint a fridcar van futómühöz is egy csomó mindenem meg lehet ,hogy meg is tudom javítani.... ha érdekel az adatlapomon megtalálod a számomat.