Ha csak a gyári felét bírja a felújított, akkor is 6-7-8-10évről és sok 10ezer km-ről van szó. Szerintem nem érdemes ezzel különösebben foglalkozni. Ha meg nincs rendesen felújítva a híd, azt zsírzással nem tudod rendbe tenni.
Az enyémet egy éve újították fel, azóta ~15ezer km-t mentem vele.
A gyári is be van új korában, aztán tart ameddig tart.
Ezért tettem fel a kérdést, hogy az olaj elfolyhat a tűgörgőkig vagy van közte valami távtartó vagy lépcső ami útját állná ?
Nyilván a híddal foglalkozó meg tudná mondani, de neki sem buli ha elmondja a tutit, hiszen ebből él. Lehet, hogy ezért nem javasolja a zsírzógombot sem. Vagy tévedek ?
Tegnap az 1-es xsaramból korábban kiszedett index kapcsolót szétszedtem. A kopadékot és a régi zsírt teljesen kipucoltam mindenűt, majd új zsírt tettem be a szükséges helyekre.
Úgy érzem szépen dolgozik, de nem lett beszerelve, elteszem tartalékba. Amúgy 15 perces művelet.
A másik, hogy a 2-es Xsaramon előjött ismét a magától beinduló index. Aztán már van olyan is, hogy se balra-se jobbra nincs indexem.
Elmentem az autóvillamossági szerelőmhöz. A hibajelenségre azt mondta, hogy a riasztó is okozhatja vagy BSI. Az index kapcsolót átmozgatta, de találja neccesnek.
A gépkocsit úgy vettem, hogy van benne riasztó, de nem mükszik. Nem is gondolnám, hogy egy utólag beszerelt riasztó okozhat ilyen gondot. Holnap kiszereli a nem használt risztót. Kíváncsi vagyok, hogy tényleg csak az-e a baj.
Hátsó híddal kapcsolatban is lenne kérdésem.
A hátsó híd csöve megfúrható középen ( mondjuk egy átm 3-as vagy 4-es furat ) és ha töltenék ott bele olajat mondjuk váltó olaj minőséget, akkor az eljuthat a tűgörgős csapágyakhoz ? Az így betöltött olaj valameddig megmaradna a csőben vagy a porvédőkön hamar kiszivárogna ?
Lehet, hogy elvetemült ötletnek tűnik a fenti, de jobb mintha szárazon lenne.
Van valakinek hasonló ötlete vagy zsírzógomboztassam ?
Kicsi segitségre lenne szükségem. A müszerfalon egy pillanatra felvillant a stopp lámpa és a hütöviz piros lámpája de a müszer szerint nem volt semmi gond s semmi más jele nem volt hogy tulmelegedett volna a gépezett. Csinált ilyet máskor is. Aztán nem sokkal utánna megáltam s egy jo darabig ment még a hütöventillátor. Lehetséges hogy levegös a rendszer az a gond ? A hütörendszer jelado gombáját merre keressem az is lehet a gond oka ? I. Xsarám van , 1.4 benzines.
Van egy 1,4-es 1999-es Xsara breakem. Teljesen random szerűen nem akar indulni. Hol melegen, hol hidegen, hol melegben, hol hidegben. Ha nagy nehezen elindul iszonyat benzin szag van, és dadogva jár a motor, illetve fel is pörög az alapjárat vagy 400-500 fordulattal pluszban. Pár perc múlva mintha mi sem történt volna, megy rendesen. Rádugtuk ODB-re semmi. Szét szedettem már benne mindent, de semmi. Valakinek valami ötlete nincs mitől lehet ez? Köszönöm.
napokban elkezdte azt csinálni a kocsi hogy menet közben hiába nyomom a gáz mintha megakarna állni, ez mitől lehet?
2 éve volt AC pumpa csere , tavaly lecseréltem a gyertyákat is.
Én most a gyertyákra gyanakodtam megint, kicseréltem , megy megy a kocsi, de megint egyszer előfordult az hogy menet közbe leakar állni, aztán jól megpörgettem és megy tovább..
Aztán olyan hibát ír már ki egy jó ideje hogy ABS FAULT meg AIRBAG FAULT.
Valakinek esetleg ötlete van, vagy volt már hasonló?
A temosztátházon is van légtelenítőcsavar: kis inbusz fejű, ott is érdemes légteleníteni, mert ha a termosztátnál levegős, akkor nem nyit vagy nem úgy és akkor , amikor kellene.
A radiátor nagyobb méretétől nem csinálhatna ilyet. Gondolom a régi helyére rendesen befért az új ?! Tehát nem tud a levegő elmenni mellette réseken ?
Esetlegesen hengerfej hiba is okozhat ilyen jelenségeket, de az a legeslegutolsó dolog, amire gondolni kell.
Amikor nem fűt éppen, kézzel nézd meg a tűzfalon a radiátor csöveit, hogy milyen melegek ill. a hűtő felületét és két nagy vízcsövet, hogy azok milyen melegek !
Lehet pl. olyan is, hogy a termosztát forróvízben jól működik, de bent a helyén néhány nyitás/zárás után félrefeszül/megszorul és nyitva marad.
Szevasz.A termosztát ki lett cserélve,előtte ki lett próbálva forróvízben,légtelenítve lett a tűzfalon a fűtőcsonkon.Piros fagyálló van benne és -50 fokra lett bekeverve.A nyárvégén volt hűtőradiátor cserélve,igaz egy kicsivel nagyobb az eredeti méretnél/563X390X23/ hát nem tudom ez számít-e.
Szevasztok márkatársak.Abban kérnék tanácsot,mi lehet a probléma oka.A hűtő hőfokjelző hosszabb távolság megtételekor nem megy fel hetvenfok fölé,csak ha araszolok,lámpánál.Akkor felmegy kilencvenfokig,és bekapcsol a ventilátor,és vissza hűti.Mostmár fűtenikell,és hol meleget fuj,hol hideget.Az autó 2003-as 1.6 16v sx.
Igen, a szerelő is ezt mondta. Légzsák, kormány, valami kormányra X-hányszorosan feltekert drótok, stb. De akkor csak szétkapni, tisztítani nem lehet? Valakinél volt már ez probléma?
Először is pontosítani kellene mikori az autód. Az újabbak Com 2000 nevű csodával rendelkeznek, aminél egyben van a két oldal. Nem lehet külön cserélni. Már kiszerelni is macerásabb (légzsák, kormány le).
Vettem egy Citroen Xsara II-est és (saját megállapításom), hogy ki van kopva a világítás kapcsolója és a refit (nem mindig és a helyzetjelzőt és s tompítottat soha sem!) olykor lecsapja vezetés közben. Ilyenkor újra fel kell kapcsolnom. Van, hogy szinte azonnal, de van, hogy 200km-er után sem csapja le. Mivel nem értek hozzá, így a szervizben azt mondták, hogy ha ki akarom cseréltetni, akkor az egészet ki kellene, mert csak egyet nem tudnak (ebben az esetben a világítás, index kapcsolót). De pl. a Xsara I-nél olyat láttam képeken (amilyet Te is felraktál BXtwlve), hogy ott cserélni. A Xsara II-nél nem lehet? Illetve azt mondták, lehet, hogy elég csak a belső csatlakozóit megtisztítani...akkor mégis csak szét lehet szedni? Nem értem! És ha szét lehet akkor miért nem lehet külö-külön csak egy index bajuszkapcsolót kicserélni? Köszönöm a válaszokat!
Ui.: Lehet, hogy sok a gond a használt Xsara-val, de nem adom fel! :)