Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 78218

Kattints a képre! Ha így is kicsi, mentsd le és nyisd meg úgy.
Előzmény: foci000 (78212)
409 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 78217

Írd be a gugliba, hogy Salamoni döntés.
Előzmény: cam aro (78215)
409 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 78216

"Irod, kattog."

"jól halható kattogás hallatszik a bal első kerék felől, ha a jobb oldal rögzítve van."

Amíg rögzített a másik oldal, semmi értelme hallgatózni, a diffi ezer hangot visz bele.

A magam részéről inkább kerékcsapágyra _tippelek_, ami úgy sérült/kopott, hogy felemelve nem ad hangot.
Előzmény: cam aro (78214)
cam aro Creative Commons License 2010.08.08 0 0 78215

tudod mit Paco?

 

Ha valamit elbacok.. akkor ki tudom mondani, hogy >>  opsz bazze.. beneztem, elbactam.. en hibam. /modi sem isten. :P/ 

...de van ki nem tud veszteni.. /es tanulni sem belole. / .. s van ki nem.

 

Gordiusszal tisztaban vagyok.. de Salamon eros fejtores utan sem ugrik be.. :) 

 

no mindegy.. joj'cakat.

Előzmény: Paco155 (78209)
cam aro Creative Commons License 2010.08.08 0 0 78214

Irod, kattog.

 

nos ilyet csak olyan feltengely csapagy csinal.. mi mar abszolut a halalan van./ s felis ismerheto.  porgesd meg emelon.. akar 120 -ig is.. ott mar jajgat a csapagy. vagy erezni leng.csillapito szaran a rezonanciat. /

 

viszont feltengely csuklo meg vigan megy.. csak kattog. :) 

...s persze lehet a dolog beljebb is.. diff.. diff csapagy..

sok lehet.. de csapagyat 90%-ban kizarnam, mert azt felismerned.

 

avagy melle lovok a tippel .. es akkor bumm.  :D

Előzmény: cam aro (78213)
cam aro Creative Commons License 2010.08.08 0 0 78213

Egy olyan oldalon /barmin. /, mi szolgaltatason alapul,. talan nem kellene szemen kopni az usert.

...avagy alapszintu kommunikacio azert nem arta, hogy ertsek is az userek, hogy most méé ?? 

 

moderator / M.I./ kapott kis hatalmat.. es atment egybol bakterba... van ilyen.. nyilvanvalo.. hogy kollegai mosdatjak.

nyilvanvalo.. hogy nem kellene..

vagy alkalmas a feladatra, ,vagy nem.

 

Ha meg indexnek nem tetszik a konkurencia.,, akkor kemenykedhet.. de sztem jobban jarna... ha inkabb profilt/hozzaallast valtana, mert igy bukni fogja a torzs kozonseget.. s akkor kinezi meg a reklamjait ? 

 

 

...az a dolog ott nem volt rugalmas.. s nem volt "nick" barat. diktatura volt.

s errol sztem a modi tehet elso sorban.

 

moderacios topikbol meg torolni... hat rohely.  

----------------------------------------------

Kerekcsapagyad nem fog okozni lassulast.. sem elhuzast.. sztem feltengely csuklo.. esetleg mas, beljebb...de raolvasok még.

 

Előzmény: Paco155 (78209)
foci000 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78212
Nagyon köszönöm, de nem tudom elolvasni mit is kell csinálni? :)
Előzmény: 409 (78096)
dane Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78211
Gondolom a kölcsön próbarenszámosokat fogják basztatni, nem azt akinek valójában a tulajdonában van, mert az pont olyan mint a szlovák céges szlovákrendszám.
Előzmény: Quattroman (78208)
Paco155 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78210
Ja, és bocs ez ide off volt, többet nem teszem.



Hogy ON is legyen.
Első kerék, MacPershon I futómű, autószínt csakazért sem írok. :)
40 fölött egyenesben és balra kanyarodásnál morog valami. Jobbra kanyarodásnál elhallgat. Hang persze középről hallatszik, első tipp jobb oldal. Bármit rángattam pörgettem, nem találtam mi okozza. Első tippem a kerékcsapágy volt, de semmi elhúzást nem érzek, illetve már egy egy fokos lejtőn is képes magától megindulni a kocsi. Tovább keresgélve azt találtam, hogy bal oldalon a belső féltengelycsukló vagy 4 millit lötyögött axiálisan. Kicseréltem, de a hang maradt. Így hát elmentem két hétre messzire, úgyhogy belement pár ezer kilométer, nem erősödik, nem halkul.
Ma megint volt időm emelőre tenni, és megpörgettem kettesben alapjáraton. (Tudom, balesetveszélyes, és tilos) A múltkor ez nem hozott elő semmit, de most már jól halható kattogás hallatszik a bal első kerék felől, ha a jobb oldal rögzítve van. Illetve ha csak úgy hagyom magától pörögni akkor egy idő mulva a bal oldal érezhetően lelassul a jobb meg felgyorsul.

Viszont hang alapján egyre jobban a külső féltengelycsuklóra tippelek, okozhat az ilyen jelenséget, vagy maradjak a kerékcsapágynál? Mivel csak hétvégén tudok szerelni, hét közben kell a kocsi nem tudom azt megtenni, hogy szétszedem, és ha nem az a baj akkor tovább bontom, és csak a kellő alkatrészért megyek el.
Előzmény: Paco155 (78209)
Paco155 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78209
Még anno a chat.hu hőskorában moderáltam. Ott és akkor elég "nehéz" emberek jártak oda ráadásul egy folyamatos "stream" szöveget moderálni állandó jelenlétet igényelt. Egy viszont biztos volt. "Moderátor nem hibázhat", és ha valami nagy baromságot csinált is valaki, egymás között lekaptuk a 10 körméről, de kifelé egységes volt a kommunikáció. Annak tapasztalata alapján én is úgy gondolom, amit nemkéne írt. Azaz, hogy a közlekedésmoderációban most egy szerecsenmosdatás folyik.
Ahogy én nézem ebből a helyzetből nem lehet jól kijönni. Az érintett felhasználónak vannak elvei amikhez körömszakadtáig ragaszkodik, ezért rugalmas mint a vídia.
A másik oldalnak meg van (volt, lesz?) egy szép méretű statikus tehetetlensége ami minden hierarchikus parancsuralmi rendszer sajátja. Amíg legfelülre nem kerül az ügy ahol gordiuszi döntést lehet hozni (vagy salamoni jobb lenne?), addig a legalsó fokon előidézett kész helyzetet mindenképp támogatni kell, különben magának a rendszernek a működőképessége és ezzel a léte válik megkérdőjelezhetővé.
Előzmény: cam aro (78206)
Quattroman Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78208
azt nem értem, ha én jogosult vagyok kiváltani ilyen táblát, nem kis költségvonzattal ugyebár, mi a f@x közük van hogy mire teszem?
Előzmény: dane (78207)
dane Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78207
Ilyet már láttunk, a vámosok már megint arról beszélnek hogy mit szeretnének...
Lásd szlovák rendszám, lófaszt sem tudtak kezdeni velük, ezért a sajtóban (meg nyilván a közúton) keménykednek. Dolguk úgysincs semmi, de így legalább nyalnak egy kicsit felfelé, lefelé meg taposnak, közben meg úgy csinálnak mintha dolgoznának.
Előzmény: Quattroman (78189)
cam aro Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78206

Vegig olvastam.

 

nem tudok mast mondani, csak angol peldat.

 

biztosito valtas.

Hallo.. leszeretnem mondani a biztositasom..

ohh.. dehat miert ?

Azert bazmeg, mert talaltam jobbat mint a te SZOLGALTATASOD.

 

..szval ha zindex /moderacio/ maganszerverkent igy gondolkodik.. hat tegye.

 

Előzmény: Törölt nick (78204)
Paco155 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78205
Érdekes olvasmány....
Előzmény: 409 (78199)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78204
nem egészen.
volt egy kicsit lendületesebb munkatárs és most az ő munkásságának az indoklása folyik, ahogy érzem.
utólag, persze.
Előzmény: cam aro (78200)
pingui Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78203
Köszönöm szépen a hozzászólásokat. A vezérlést már én cseréltem, mentem vele azóta 40ezret, uh az jó lett.
Szép estét.
vwopel Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78202
Légy ,,keratív,, :-)
4es fúró- kampós drót
Előzmény: pingui (78195)
409 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78201

Igen.
Valami arra alkalmas szerszámmal. :-P Pl. megfelelő méretű csavarhúzó, de ne sérüljön a főtengely meg a ház sem!!!
Előzmény: pingui (78195)
cam aro Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78200

...ha csak elnem baxod kozben a vezerlest, akkor orom  bodotta.

ellenkezo esetben nem az.

 

szimmering kozepen atutsz valami hegyeset, es kiforditod.

vissza tobbnyire a f.tengo csavarral szoktam huzatni.

==================

nen kene...  kodositeni. :P

..egy szot nem ertek.. zindex gondolkodik link letiltasokon ??

Előzmény: pingui (78195)
409 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78199

A helyszín igen. -Megkérdeztük a közlekedésmoderátort-
Előzmény: Paco155 (78196)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78198
ez téged érint valamiben?
Előzmény: Quattroman (78189)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78197
nem, mert abból nagy kitiltások lesznek.
de megtalálod te azt a topikot, ügyes gyerek vagy.
Előzmény: Paco155 (78196)
Paco155 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78196
Publikus?
Előzmény: 409 (78193)
pingui Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78195
Tehát akkor ha leveszem a vez.szíjat, a vez.szíj kereket a főtengelyről, akkor hozzáférek, valahogy kipattintom, új be, öröm, bódottá.
Akkor amatőr kérdés: mivel szedjem ki a rossz szimeringet? Nem akarok barmolni.
409 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78194
0
Előzmény: 409 (78192)
409 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78193

Folyamatban van.
Előzmény: cam aro (78178)
409 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78192

Az attól függ, mennyi az óradíja. Nagyjából 2-2.2óra, ha nincs semmi berohadva. Le kell venni hozzá a vezérműszíjat és a főtengelyről a bordáskereket.
Előzmény: pingui (78188)
cam aro Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78191

""Ha a szíjtárcsát leszedem, akkor ""

 

Nem, a szimmering beljebb van, a vezermu szij mogott.

/sejtés :)/

Előzmény: pingui (78188)
vwopel Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78190
tárcsa+szíjkerék :-(
mennyire gondoltál? :-)))
Előzmény: pingui (78188)
Quattroman Creative Commons License 2010.08.07 0 0 78189

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!