nos ilyet csak olyan feltengely csapagy csinal.. mi mar abszolut a halalan van./ s felis ismerheto. porgesd meg emelon.. akar 120 -ig is.. ott mar jajgat a csapagy. vagy erezni leng.csillapito szaran a rezonanciat. /
viszont feltengely csuklo meg vigan megy.. csak kattog. :)
...s persze lehet a dolog beljebb is.. diff.. diff csapagy..
sok lehet.. de csapagyat 90%-ban kizarnam, mert azt felismerned.
Egy olyan oldalon /barmin. /, mi szolgaltatason alapul,. talan nem kellene szemen kopni az usert.
...avagy alapszintu kommunikacio azert nem arta, hogy ertsek is az userek, hogy most méé ??
moderator / M.I./ kapott kis hatalmat.. es atment egybol bakterba... van ilyen.. nyilvanvalo.. hogy kollegai mosdatjak.
nyilvanvalo.. hogy nem kellene..
vagy alkalmas a feladatra, ,vagy nem.
Ha meg indexnek nem tetszik a konkurencia.,, akkor kemenykedhet.. de sztem jobban jarna... ha inkabb profilt/hozzaallast valtana, mert igy bukni fogja a torzs kozonseget.. s akkor kinezi meg a reklamjait ?
...az a dolog ott nem volt rugalmas.. s nem volt "nick" barat. diktatura volt.
s errol sztem a modi tehet elso sorban.
moderacios topikbol meg torolni... hat rohely.
----------------------------------------------
Kerekcsapagyad nem fog okozni lassulast.. sem elhuzast.. sztem feltengely csuklo.. esetleg mas, beljebb...de raolvasok még.
Gondolom a kölcsön próbarenszámosokat fogják basztatni, nem azt akinek valójában a tulajdonában van, mert az pont olyan mint a szlovák céges szlovákrendszám.
Hogy ON is legyen. Első kerék, MacPershon I futómű, autószínt csakazért sem írok. :) 40 fölött egyenesben és balra kanyarodásnál morog valami. Jobbra kanyarodásnál elhallgat. Hang persze középről hallatszik, első tipp jobb oldal. Bármit rángattam pörgettem, nem találtam mi okozza. Első tippem a kerékcsapágy volt, de semmi elhúzást nem érzek, illetve már egy egy fokos lejtőn is képes magától megindulni a kocsi. Tovább keresgélve azt találtam, hogy bal oldalon a belső féltengelycsukló vagy 4 millit lötyögött axiálisan. Kicseréltem, de a hang maradt. Így hát elmentem két hétre messzire, úgyhogy belement pár ezer kilométer, nem erősödik, nem halkul. Ma megint volt időm emelőre tenni, és megpörgettem kettesben alapjáraton. (Tudom, balesetveszélyes, és tilos) A múltkor ez nem hozott elő semmit, de most már jól halható kattogás hallatszik a bal első kerék felől, ha a jobb oldal rögzítve van. Illetve ha csak úgy hagyom magától pörögni akkor egy idő mulva a bal oldal érezhetően lelassul a jobb meg felgyorsul.
Viszont hang alapján egyre jobban a külső féltengelycsuklóra tippelek, okozhat az ilyen jelenséget, vagy maradjak a kerékcsapágynál? Mivel csak hétvégén tudok szerelni, hét közben kell a kocsi nem tudom azt megtenni, hogy szétszedem, és ha nem az a baj akkor tovább bontom, és csak a kellő alkatrészért megyek el.
Még anno a chat.hu hőskorában moderáltam. Ott és akkor elég "nehéz" emberek jártak oda ráadásul egy folyamatos "stream" szöveget moderálni állandó jelenlétet igényelt. Egy viszont biztos volt. "Moderátor nem hibázhat", és ha valami nagy baromságot csinált is valaki, egymás között lekaptuk a 10 körméről, de kifelé egységes volt a kommunikáció. Annak tapasztalata alapján én is úgy gondolom, amit nemkéne írt. Azaz, hogy a közlekedésmoderációban most egy szerecsenmosdatás folyik. Ahogy én nézem ebből a helyzetből nem lehet jól kijönni. Az érintett felhasználónak vannak elvei amikhez körömszakadtáig ragaszkodik, ezért rugalmas mint a vídia. A másik oldalnak meg van (volt, lesz?) egy szép méretű statikus tehetetlensége ami minden hierarchikus parancsuralmi rendszer sajátja. Amíg legfelülre nem kerül az ügy ahol gordiuszi döntést lehet hozni (vagy salamoni jobb lenne?), addig a legalsó fokon előidézett kész helyzetet mindenképp támogatni kell, különben magának a rendszernek a működőképessége és ezzel a léte válik megkérdőjelezhetővé.
Ilyet már láttunk, a vámosok már megint arról beszélnek hogy mit szeretnének... Lásd szlovák rendszám, lófaszt sem tudtak kezdeni velük, ezért a sajtóban (meg nyilván a közúton) keménykednek. Dolguk úgysincs semmi, de így legalább nyalnak egy kicsit felfelé, lefelé meg taposnak, közben meg úgy csinálnak mintha dolgoznának.
Tehát akkor ha leveszem a vez.szíjat, a vez.szíj kereket a főtengelyről, akkor hozzáférek, valahogy kipattintom, új be, öröm, bódottá. Akkor amatőr kérdés: mivel szedjem ki a rossz szimeringet? Nem akarok barmolni.