A megdöntéshez _nagyon_ nagyfokú elégedetlenség kell.
Amíg gyün a segíly, van nyugdíj, van kórház és nincsenek államosított személyes vagyontárgyak (ingatlan, gépjármű, stb.) + deportált "ellenálló" családok, addig kevesen lesznek a megmozdulók.
Lásd a 45 utáni történelmet, pedig egy olyan háború után teljesen más volt az alaphangulat.
Mennyi idő kellett a nyílt diktatúra után a megmozduláshoz? Évek. Hol vagyunk még attól...
Ahhoz olyan vasat vennék, ami aszfalton "használhatatlan".
De mivel olyanom van, amivel aszfalton is egészen jól boldogulok, de nem kell adrenalinfröccsös satuféket nyomnom, ha elmúlik az aszfalt a kerekek alól, így abszolút rendeltetésszerűen használom! :)
Ti meg az aszfaltos bringát viszitek aszfalton autóval, hogy aszfalton tekerhessetek vele.
Nudge-nudge?
;)
Amúgy meg tessék lenyugodni, ha nagyon felkavarna a téma, pontosan tudom, hogy milyen a hetes és mennyire lenne bölcs döntés azon tekerni... :)
Monnyuk ez csak egy adó. A gond majd az új állam bit. hiv-val van. Kíváncsi vagyok előbb veszik észre a felvonulók, hogy mi épül vagy akkor amikor már egy 56 kell a megdöntéséhez? Meglátjuk, érdekes tanulmány lesz.
A bringa-pride és futóbolondok kedvére is szolgál a mai nap kreatív adókivetés sztorival:
"Maximálja a közterületeken rendezett futóversenyek számát a fővárosi önkormányzat, és a jövőben közterület-használati díjat is szed az ilyen sportesemények után
...
a "helyi közút nem közlekedési célú igénybevétele" jogcímen díjat kell fizetniük a közterület használatáért. A hatályos rendelet forint/négyzetméter/nap számítási módot vesz alapul
...
A tervezet egyedi díjszabással számolja a futóversenyeket, vagyis a fő- és tömegközlekedési útvonalakon 100 forint/négyzetméter/nap helyett óránként 3 forintot kell fizetni négyzetméterenként. Minden más úton óránként 1 forint az egy négyzetméterre eső tarifa."
Na majd erről akkor beszéljunk, ha az operettendúróddal kizárólag terepen mész túrázni, és nem aszfalton elcsattogsz a célig :)))
Egyébként az elég szomorú, hogy a Velencei-tóra normálisan nem lehet bringával lejutni, a hetes úton, félig tilosban a félvak hétvégi taták között életveszély...
Az nekem még kétesélyes, lehet, hogy vasárnap esküvőm lesz. :P Viszont Bálnának való feladatot kreáltam: felszereltem a GPS tartót a VFR-re. A kábelek gyári színvonalú elvezetése miatt le kellett vennem egy idomot. A felrakás után a GPS tökéletes, viszont bónusznak maradt egy idomtartó csavar. Én húsz perc alatt sem találtam meg, hogy honnan hiányzik, Bálnának 10 másodpercet adok. :))))
Már meg is írtad fejben a C progit a mikrokontrollerhez? :))
Segítek: relé-ellenállás-kondenzátor logikával is össze lehet rakni fél perc alatt. És nem a kapcsolók száma számít, mert az index villogást kell leállítani, nem a kapcsolót kell inhibitálni. :D
"Lehet, hogy a kezelése egy fos, de olyat tud, hogy ha kanyarodás után véletlenül "kint felejted" és X mp-ig utána nem érez elfordulást a kormány (egyenesen mész:), akkor magától lekapcsolja!"
Tényleg tud ilyet. Ez király!
És most képzeld el, mennyire király lenne, ha ugyanezt egy normál indexkapcsoló mellett oldották volna meg!
Pilis nem tetszik a sok motoros miatt. :D Csepel jó ötletnek tünik azt kipróbálom. A Velencei tó fele eddig jó volt, de most a 7-esen nőni fog a forgalom, már tavaly sem volt túl kényelmes.