Képek alapján szépnek tűnik, és mivel magánszemély árulja szerintem érdemes megnézni. Bár erről az 1.2-es motorról azt hallottam, hogy nagyon lomha a grande nagy kasznijában. De ha ez nem számít akkor lehet jó vétel.
De ahogy írták lent is nem árt néha kicsit kikormolni mondjuk pályán egy hosszabb szakaszon magasabb fordulaton, utána érezhető lesz a különbség.
Én ezekben a motortisztító folyadékokba nem hiszek, ahogy a TotalCaron is írták, nem lehet tudni mi van benne, lehet többet ártassz vele mint amennyit segítessz. Bár vannak bevált cuccok amiket dícsérnek fórumokon.
Én még Februárban mértem egy 0-100-at téligumival (175/65 R14) kb 7 fokban, úgy ~11mp jött ki a stopper szerint, de lehet 10,9 volt :D (annyi a gyári) szóval teljesen meg vagyok elégedve. Ja és amit hozzá kell tennem hogy szar a 2-es szóval ha jó is lenne a váltó akár pár tizeddel jobb is lehetett volna az érték.
Végsebességet én nem mértem, nem is fogok, de 140-nél még húzna tovább.
Nem szoktam járni gyorsulásokra és nem mérem, de mikor a Kiskunlacházi olaszautó találkozón voltam ott kiprópáltam mint megy 300 méteren(azért nem 201 ill. 402 mert az "jogdíjas") és a kategóriámban én voltam a leggyorsabb!
Igen én hasonlóképpen voltam amikor megkaptam a nagymamámtól a corsát. Kellett neki kb fél év intenzív kezelés és ment mint a rakéta. Meghazudtolta a 45 lóerejét :)
Ez is kezelésbe lesz véve, csak a vezérléscserét már meg akarom csinálni.
Nem, az másmilyen tünet. Padlógáznál nem szól bele.
Valójában egy nagyon alapos (hosszú, nagy gázzal végighajtott) autópályás meghajtás kell neki, illetve ez kéne mondjuk max félévente. Esetleg valami tisztító löttyöt is betöltenék előtte, most asszem akciósak a Tescóban.
Sok olyan eset ről számoltak be, hogy megvettek idős nénitől egy autót, és ment max. 150-et. Meghajtótták párszor a Balatonra meg vissza padlógázon, és pár hét után vígan vitte a 170-et is...
Igen pont ilyen volt nekemis. 5000 után mintha megállt volna minden. Kicsit megijedtem, hogy szar a motorja valami miatt, de akkor ezek szerint nem. A folytószelepház koszolódása ilyen gyengülést nem okozhat elvielg ugye? Azt is meg akarrom majd csinálni, bár az alapjáratom nem ingadozik, de bele akarok nézni.
Nekem fiatalkorában 6000 után "gyengült el" az egyik, aztán inkább 5000,
a másik P2-m viszont 100e km után is fickós volt, de érezhetően - a hangján is hallhattad - mintha "üresen pörgött volna" (ez a legjobb szó) 6000-től.
1-esben még oké volt, 2-esben muszájból (pl. előzés) még belekergethettem tiltásba, de felette már az égvilágos semmi értelme nem volt, még előzés közben is inkább váltottam egyet.
Ok akkor megnyugtattál, mert tegnap, mértem, és majdnem 14mp lett, meg a végsebesség is olyan 157 körül megállt. Ezek szerint nincs baj a motorommal csak el van lustulva. Mondjuk városi autó volt az biztos. Most majd kap új gyertyákat kíváncsi leszek változik e valami, utána kezelésbe veszem és kikormolom :)
Az volt a fura hogy ok, hogy 5000ford-nál adja le a max teljesítményt, de onnan nekem alig akar tovább menni. Alig vánszorog el tiltásig.
0-100: A katalógusadatnál laza 1-2 mp-cel rosszabb a "reális". (nem az óra szerint, hanem a valós, GPS szerinti, ~107-ig menő sprint, tehát mindenképp 3-ast kell hozzá kapcsolni még 5sebesség váltóknál is)
Végsebesség: ezer tényezőtől függ, így kis hátszéllel, lejtőn akár át is léphető a gyári adat. De volt már olyan negatív példa is, hogy 150-nél nem akart többt menni (emelkedő, ellenszél, ellustult motor együttese).
A megadott gyári adat kábé reális jó állapotú autónál, rendes körülmények között.
Én anno a Paliomba(tudod, amit láttál is) raktam a hátuljába magasító gumibakot. Akkora átmérőjű, mint maga rugó(kb 18cm). Olyan mint egy 3cm hosszó nagy átmérőjű csődarab.
Pénzügyi megvilágításban is kibírható összeg. Kb. 2-3 e Ft a kettő.
Én úgy vettem, hogy Ladához való. De azért természetesen lemértem a saját rugó átmérőjét, biztos ami biztos.
Azt szeretném kérdezni, hogy a PII hátsó futóművén -nagyobb átalakítás nélkül- lehet-e emelni valamennyit (rugócsere, gátlók cseréje?), mert ha 2 ember beül hátra, marha bénán néz ki leülve az autó segge :-)
Volt olyan is hogy már meleg volt a motor kb 100km-ert mentünk vele utána leálitotuk egy 10percre és utána elindultunk és akkor klutyogot de ha mondjuk rövid szakaszon megyek vele olyan 50km-ig akkor semmi.