Keresés

Részletes keresés

Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288623

Azért kell töltési lehetőség, nappal is, de az árak megfelelő alakításával lehetne ösztönözni az embereket az éjjeli, lassú töltésre.

Előzmény: padisah (288619)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288622

Hol volt az első hőerőmű ami ellátta Budapestet és mivel működött?

Előzmény: Rangun (288618)
Auralianus Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288621
Előzmény: Rangun (288618)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288620

Az ország egyetlen lignites erőműve kilométerekre van a környező településektől, kint a lignitmező közepén.

Előzmény: Rangun (288618)
padisah Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288619

nem SZET-eket kell építeni, hanem felfuttatni az EV flottát, éjszakai töltéssel, az tökéletesen kiegészíti a nappali fogyasztást, és igazodk nukik egyenletes termeléséhez

 

semmi mást nem kell csinálni, mint kicserélni a szénerőműveket nukira, az ICE flotta zömét meg EV-re

 

illetve még annyi, hogy a töltőállomások helyett az otthoni, éjszakai töltés felé kell elvinni a dolgot

 

a közterületen gyorstöltés zsákutca, mert egyrészt az akkut is tönkreteszi, másrészt arra nappal, a csúcsfogyasztás közben kerül sor, nem lehet vele pufferelni

 

még annak lehetne értelme, hogy zárt parkolóházak, töltővel, ahova az utca helyett az EV-ket parkolják a belvárosi lakosok, és ott történik, éjjel a töltés

Előzmény: Rangun (288580)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288618

Ja, Budapest tele van szénbányákkal, meg szénerőművekkel, ja mégsem.

Előzmény: QuantumSingularitas (288617)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288617

A nagyvárosok jelentős része meg általában ipari körzetekben jöttek létre ahol bánya és nehézipari/vegyi üzemek vannak.

Előzmény: Rangun (288616)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288616

A szénerőműveket a szén közelébe szokás telepíteni, nem nagyvárosok közelébe.

Előzmény: Auralianus (288615)
Auralianus Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288615

Annak meg mégjobban, ha a szél se fújja be az 5-km-re lévő erőműből...

Előzmény: Rangun (288612)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288614

meleg lesz, az teny :)

Előzmény: QuantumSingularitas (288613)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288613

Az a gyakorlatban azt jelentene hogy egy 60KWh-s akkuba ~50KWh-t be lehetne tolteni ~8,5 perc alatt, es azzal nagyjabol 200-250 kilometert lehetne autozni. 

A normál töltésnek is 10% a vesztesége, ha csak dupla hőfejlődést számolunk gyorstöltéskor akkor is 10KWh nyi hő (kb. 1m3 földgáz egyenérték) fejlődik az akku belsejében mindezt 8.5 perc alatt. Többit mindenki fantáziájára bízom. 

Előzmény: Törölt nick (288610)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288612

Azért egy nagyvárosban tudnának örülni, annak, hogy nem okádják a mérget az autók a levegőbe.

Előzmény: Auralianus (288608)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288611

80% 10 percen belül, a maradék még 5 perc.

Amíg kiérnek a tűzoltók.


Előzmény: Rangun (288609)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 1 288610

altalaban 80%ra lehet gyorstolteni. A maradek meg sokkal lassabban megy.

 

Most terveznek a gyartok Europaba egy toltohalozatot, 350KW-s csucsteljesitmennyel. Az a gyakorlatban azt jelentene hogy egy 60KWh-s akkuba ~50KWh-t be lehetne tolteni ~8,5 perc alatt, es azzal nagyjabol 200-250 kilometert lehetne autozni. Szerintem azzal mar lehetne elni, en is tudnek, ha megfelelo suru lenne a halozat. Lehet ilyen autora cserelem majd a Priust :)

Előzmény: QuantumSingularitas (288606)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288609

80% 10 percen belül, a maradék még 5 perc.

Előzmény: QuantumSingularitas (288606)
Auralianus Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288608

nem feltétlenül.. valóban.. csak külön-külön nincs értelme... amíg nem 100%-s megújulóból jön a delej, addig segít ugyan valamit

a környezetszennyezés (CO2 kibocsájtás stb.) kérdéskörben, de nem jelent érdemi előrelépést...  mondhatni ha szenes erőműben

termeled az áramot Musk drága és pazarló EV-ihez.. akkor rohadtul tökmindegy, hogy Ő gazdagodik a többiek kárára, vagy a BMW...

 

 

... és ezen a ponton le is válnék a Teslás hasonlítgatásról.. mert egyre kevésbé szeretem Musk-ot :) 

 

 

az e-mobilizációra való átállás lényege PONT AZ lenne, hogy energiahatékonyabbá teszed és SOKKAL olcsóbbá... azt meg nem igazán
lehet önvezetés és ridesharing nélkül.... 

Előzmény: Törölt nick (288583)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288607

irrelevans, az az USA ar lesz, az europai ar durvan 20%kal magasabb mint az USAbeli.

Amugy a 3er az USAban 33.450 dollartol indul.

 

 

Előzmény: Rangun (288598)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288606

Ja persze parasztvakításként 10 perc alatt fel lehet tölteni 50-60%ra az üres akkut, maradék 40% viszont ugyanúgy órákig tart.

Előzmény: Rangun (288605)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288605

Az sem kétséges, különben nem terveznének ilyen töltőket.

Előzmény: QuantumSingularitas (288603)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288604

Annak szép nagy bumm lesz a vége, a sűrített hidrogén nem játék, ráadásul szűk 1/3 az égéshője CNG energia tartalmának.

Előzmény: Rangun (288601)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288603

Nem gyorstöltő teljesítménye a kétséges hanem hogy az akku mit szól hozzá, mert 10 perces töltés a nagyon nem tolerált tartományban van.

Előzmény: Rangun (288599)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288602

A norvégoknál még olcsóbb is lesz.

Előzmény: mica-r (288600)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288601

Teherautókat hidrogénnel akarják működtetni, majd lehet a felesleges szél és napenergiából hidrogént gyártani.

Előzmény: QuantumSingularitas (288596)
mica-r Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288600

Hol lehet annyiért kapni?

Előzmény: Rangun (288598)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288599

Persze, már létezik ilyen töltő, a németek is 350kW-os gyorstöltőket akarnak.

Előzmény: QuantumSingularitas (288592)
Rangun Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288598

35 ezer dollár az 33 ezer euró.

Előzmény: Törölt nick (288595)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288597

az i3ra aktualisan 3 honap, 3er 2 honap.

Előzmény: mica-r (288591)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288596

Saját nem cég használatú autó csak veszteséget termel.

Az egy szállítmányozási cég esetén viszont nem engedhető meg hogy műszak jelentős része akkutöltéssel menjen el.

Előzmény: Auralianus (288567)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288595

mar megint hazudsz, de ordasan.

 

A 3as BMW alapara 30e euro, a Tesla 3 europai ara meg nem ismert, de valahol 38-39e euro kornyeken lesz. Ennyiert nem lesz sem 300 lovas, sem onvezeto, sem ingyenesen toltheto, es kisebb akku lesz benne mint a Boltban.  Ha nem tekeros ablak lesz benne ennyi penzert es muanyag kormany akkor az mar jo lesz.

Előzmény: Rangun (288590)
.m.1710. Creative Commons License 2017.01.27 0 0 288594

Számtalan könyv van a világon a "elektromos áramrol", hogy mi a mano is aza a energia "ami megráz" , 1780 évek körül nagyszámba ment külömbözö renezvényeken, hogy "megüssön a áram"

 

Elekromosság: ezt a nevet kapta az a természetbe elöfordulo láthatattlan  energiacsoda annélkül, hogy tudnák, hogy "mi is az", de mégis van

az elektomosságot veszi körül a legtöbb szabály ami megmagyarázza a müködését

Talán a emberiség legnagyob inovácioja, hogy sajátmaga tudelöállitani hihetettlen menyiségü "áramot" és totálissan megváltoztatta a emberiség sorsát.

Előzmény: Pomber Béla (288541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!