Túl közel van, az utak GS-sel mindenhol jók, a parasztok száma meg csak csökken, de a jelenség nyomokban még a leg eldugottabb falvakban is megtalálható :)
Ez csak így lehet. Azért ha huzigálod a térképeken az egérmutatót, azt dobja ki, hogy a legközelebbi mérőállomáson a PM10 messze alatta van Bp.-nek, ellenben az ózon, NO2 és NOX a meghatározó szennyező. Tuti felkavarta a porral együtt a szél (gondolod). Mert a szél már csak ilyen.
Holnap GS bejáratást tervezek. Akinek nem ciki, ha egy bejáratós GS lehagyja, azt szívesen látom :) 5-600 km lesz a táv. Az irányt még nem tudom, de Magyarországon szeretném. Utálom a tótokat.
Gondolom a porszennyezés nagy, ha fúj a szél. A tó mellett azért valószínűleg jobb a helyzet, mint a Rákóczi úton, akárhonnan közelítjük is meg. Na meg az is fontos érv a Velencei-tó mellett, ha az embernek ott van egyébként nyaralója:)
A parasztokkal kapcsolatban igazad lehet, hallottam én is, hogy feljárnak vidékről meg az agglomerációból, aztán itt élik ki magukat. Ki kéne tiltani mindet, akinek nincs bp-i lakcímkártyája. Vagy kivetni valami f@sza kis behajtási/úthasználati adót a Bp táblától, hátha nem itt rontanák onnantól a luftot. :DDD
Ja, igazad van, nincs is jobb, mint a budapesti gödröket kerülgetni a szmogban a paraszt autósok között edzésképpen:) És ez nagyjából igaz a főváros 20-30 km-es körzetére is, ahol országos szinten a legszarabb utak vannak a legnagyobb forgalom mellett. Na de mit is várunk egy szobatudóstól a gyakorlati élettel kapcsolatban:))
A törikönyvekben már úgy van és NER compatible azt is okítják, hogy személyesen a bölcs és bátor NagyVezír űzte ki a ruszkikat. Nagy Imre sírja mellől. Szóval szépen épül a kultusz. Az nem baj, hogy az MTV archívumában (még) legalább 10-15 riport szól csak a korábbi évből a csapatkivonásokról.
Ez ugyanolyan ökörség, mint kiautózni a Margit-szigetre futni egy kört. A futócipő és a kerékpár sporteszközként történő használata azért lássuk be kevésbé igényel speciális körülményeket, mint mondjuk egy wakeboardé. :))
Mondjuk itt nálunk a külvárosban egyszerű népek laknak, rendszeresen napszaknak megfelelően köszöngetünk egymásnak, de még a kutyák neveit is tudom a szomszédságban, szóval innen nézve a fene tudja mi megy a kőbányai lakóparkokban meg úgy általában a budai oldalon. :D
Gyakorlatilag a spórolás itt is abból áll, hogy már otthonról az állomásig tekersz:) Mert ha gyalog mennél, akkor 2x2 BKV jeggyel máris drágább lenne :)
B@chatod az infóáramlast, mert hitéleti alapra szervezték át a polbizniszt. Max. az apátia erősödött a békés többségben: ezek se jobbak. Az offshore lovagok ellen hozott átláthatósági izé meg visszafelé sült el, kiderült, hogy ismét simlicska van, csak most már párszáz milliárd közgéppénz formájában. Gondolom mindenki meglepődött.
Az ingerküszöböt nem feltétlenül a javak elvétele lépi át. Pl. úgy néz ki, mégis szétkúrják a Corvinust. A jogi karokat kilőtték. Azért talán van a véleményformáló "elit"-ben néhány kevésbé orangehályogos is, akik szerint ez nem teljesen jól van így.
Miért ajánlanám a vonatot, amikor az lassabb és drágább?:) Amúgy a jobbik megy oda, igen, most újítják a pályát.
2000ft a jegy oda vissza a Délitől, tehát el kell oda tekerni, utazni bringás ruhában, majd tekerés után izzadtan haza, majd még tekerni hazáig. Ha BKV-n lehetne bringát szállítani, már drágább lenne, két személynek dupla annyi.
Kocsival 100km oda vissza, 6 literes átlaggal 2700 forint, de háztól házig, azonnal indul, azonnal érkezik és gyorsabban ér le. nem kell izzadtan utaznod, mert át tudsz öltözni, és nem kell a ruhákat hátizsákba vinni. Miutan befejzted az edzés, ott a bekészített kaja, pia:) És ketten még a Fiestával is lehet menni...
ez igaz, de sokkal erősebb is az információ áramlás, nem lehet még erős kormányzati oldallal sem elnyomni a médiát, valahol mindig kifúj a rendszerből egy kis szivárogtatás, ami általában tök hihetőnek tűnik, hogy hol húztak ki megint közpénzt
csak ezt meg sajna olvassa 2-3 millió ember kb, a többi nem is hall ezekről mert m1-m2-kossuthon ez nem mehet le
szóval nagy stratégiai dolog ez mert aki olvassa, nem képes elhinni h lehetne még 1x rájuk szavazni, viszont a másik fele tökre nem érti mert nem is kap infot ilyesmikről
na egy 2006-os tüntetés sorozatot viszont már nem lehetne nem leadni ha lenne vmi hasonló de ahhoz tényleg túl kényelmesek vagyunk, vagy még nem vettek le eleget itt ott a javakból
A megdöntéshez _nagyon_ nagyfokú elégedetlenség kell.
Amíg gyün a segíly, van nyugdíj, van kórház és nincsenek államosított személyes vagyontárgyak (ingatlan, gépjármű, stb.) + deportált "ellenálló" családok, addig kevesen lesznek a megmozdulók.
Lásd a 45 utáni történelmet, pedig egy olyan háború után teljesen más volt az alaphangulat.
Mennyi idő kellett a nyílt diktatúra után a megmozduláshoz? Évek. Hol vagyunk még attól...
Ahhoz olyan vasat vennék, ami aszfalton "használhatatlan".
De mivel olyanom van, amivel aszfalton is egészen jól boldogulok, de nem kell adrenalinfröccsös satuféket nyomnom, ha elmúlik az aszfalt a kerekek alól, így abszolút rendeltetésszerűen használom! :)
Ti meg az aszfaltos bringát viszitek aszfalton autóval, hogy aszfalton tekerhessetek vele.
Nudge-nudge?
;)
Amúgy meg tessék lenyugodni, ha nagyon felkavarna a téma, pontosan tudom, hogy milyen a hetes és mennyire lenne bölcs döntés azon tekerni... :)
Monnyuk ez csak egy adó. A gond majd az új állam bit. hiv-val van. Kíváncsi vagyok előbb veszik észre a felvonulók, hogy mi épül vagy akkor amikor már egy 56 kell a megdöntéséhez? Meglátjuk, érdekes tanulmány lesz.