Van egy 96-os Punto cabriónk, és az a baja, hogy beázik az utastér a bőrtető és az oldalsó ablakok közt (van kb 3-4mm hézag). Valaki tapasztalt már hasonlót? Esetleg sikerült is megoldania?
Ha igen, írja már meg legyen olyan kedves, mert eléggé zavaró, hogy eső után csak a készültségbe tartott törölközőkön lehet utazni a kocsiban :)
Nem nézte meg. Csere és kész. Nálam ez alap dolog ha autót veszek. Hozzá van számolva a vételárhoz. Ha mutatná a számlát hogy tegnap cserélte az eladó akkor is lecserélném.
Nekem az olaj, levegő megvolt még mikor megvettem, rá két napra. Érdekes, hogy azok nem voltak vészesek se az olaj se a légszűrő pedig ugye nem tudtam mikor volt cserélve. Most jutottam el szerelőhöz, hogy átnézze, és a vezérlés cseréjén kívül csak a generátorékszíj, meg a hátsó fékpofák cserések. Kicsit meg is lepődtem, mert több mindenre számítottam.
Én is most fogom majd cserélni a szűrőket, (légszűrő, pollenszűrő, olajszűrő).... kíváncsi vagyok hogy milyen lesz, mert nagyrészt városban használtam, az utóbbi időben országúton.
Olajba 11 ezer Km van, megyek még vele egy 400-ast pályán, megzavarom kicsit, aztán kap egy friss olajat :)
Nincs a belsejében semmi. A te autód nem klímás, nem is pollenszűrős. Csak a helye van előkészítve. Kivághatod, de akkor ki kell találnod valami megoldást, amivel rögzíted utána a helyén a fedelet. Na meg nem árt, ha tömített a felület utána is..
Szia! Én megveszem, de szerintem nálad is megvan a helye. Az én punyeszem klímátlan, ELX kiadású és egy műanyag lappal volt lezárva a pollenszűrő nyílása a kesztyűtartó alatt. Ezt kellett kivágni egy hegyes, jól fogó késsel és a szabaddá váló résbe tökéletesen passzolt a szűrő.
Na látod, hogy nem kell egyből zárat cserélni, mert a diagnosztika azt írta ki. Amit ilyen esetben tesz a diagnosztikát végző "ügyes" szerelő: megrendeli és kicseréli a zárat. Aztán meg KOPP. És jön a magyarázkodás a tulaj felé.
A riasztó bekötésével kapcsolatban egy kis info:
Mint korábban írtam, hogy ezeknek az újabb puntoknak már egy csöppet más a működési logikája, mint a régebbi punyeszoké. Bonyolultabb.
A gyári központi elektronika igényli mind a két ajtó felől ugyanazt a jelet de külön ágon. a riasztó vezérlő szálakat be lehet kötni akár a bal első ajtó áramköreibe. DE.
Megtörténhet, hogy a próba során előfordul a visszanyitás zavara. Többszöri működtetésre aztán, olyan, mintha megtanulná az elektronika a riasztó vezérlő jelét, és hibátlan lesz.
A lényeg csak az, hogy a riasztó rövid impulzusú vezérlő jele rövidebb, mint amit a gyári elektronika igényel a hibátlan működéshez.
Én azt ajánlanám, hogy ha van lehetőség a riasztó vezérlő jel hosszának növelésére, akkor azt meg kell tenni. 0.6 secről -> 3 secre.
Így biztos hosszabb jelet ad az elektronikának, mint ami minimálisan kell neki. ez által stabil parancs jelet kap az "agy".
Próbáld meg ezt a szerelődnek elmondani vagy nyomtasd ki, hogy olvassa el, hátha nem ismeri ezt a módszert.
B.
Ui.:Nem akarok okostojásnak tűnni, de én ezt az utat már végig jártam........többször is.
Szétszedtem a központi zárat apró darabokra, de nem találtam hibát. a mechanika nem akad, nem szorul, müködik rendesen. A motor forog, érintkezések rendben, a mikrokapcsoló érintkezése is rendben. Viszont még mindig visszanyitott az ajtó.
Kiderült, hogy a riasztóba bekötött néhány kábel (nem volt minden bekötve, mert az ajtónyitás miatt sok téves riasztása volt) még bekötve maradt és ez zavarta meg valamilyen módon a központi zárat.
Kikötöttem a riasztót teljesen, így most minden rendben.
Képek alapján szépnek tűnik, és mivel magánszemély árulja szerintem érdemes megnézni. Bár erről az 1.2-es motorról azt hallottam, hogy nagyon lomha a grande nagy kasznijában. De ha ez nem számít akkor lehet jó vétel.
De ahogy írták lent is nem árt néha kicsit kikormolni mondjuk pályán egy hosszabb szakaszon magasabb fordulaton, utána érezhető lesz a különbség.
Én ezekben a motortisztító folyadékokba nem hiszek, ahogy a TotalCaron is írták, nem lehet tudni mi van benne, lehet többet ártassz vele mint amennyit segítessz. Bár vannak bevált cuccok amiket dícsérnek fórumokon.
Én még Februárban mértem egy 0-100-at téligumival (175/65 R14) kb 7 fokban, úgy ~11mp jött ki a stopper szerint, de lehet 10,9 volt :D (annyi a gyári) szóval teljesen meg vagyok elégedve. Ja és amit hozzá kell tennem hogy szar a 2-es szóval ha jó is lenne a váltó akár pár tizeddel jobb is lehetett volna az érték.
Végsebességet én nem mértem, nem is fogok, de 140-nél még húzna tovább.
Nem szoktam járni gyorsulásokra és nem mérem, de mikor a Kiskunlacházi olaszautó találkozón voltam ott kiprópáltam mint megy 300 méteren(azért nem 201 ill. 402 mert az "jogdíjas") és a kategóriámban én voltam a leggyorsabb!