Keresés

Részletes keresés

euro Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251818

Az összkerék és a súly megeszik a lovakat. 

Egyébként nem halott alul. Próbálj meg mondjuk egy MOM mélygarázsból alapjáraton felpöfögni. Simán megy neki. A Mondeo V6-osa is pont ilyen volt. Nincs benne tüzijáték, csak traktoros nyomaték alul. Ezekhez a motorokhoz viszont nagyon passzolna az automata váltó. 

A ti jármű parkotok, lássuk be, sok szempontból ne ideális. Én javasolnám Noénak egy Subaru Tribeca beszerzését, míg neked jó lenne egy ilyen kis szánalmas Alfa. Fogyasztásban semmiképp nem adnám alább. Átlagemberz team izda:)

Előzmény: Antera (251813)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251817

Nem lett volna egyszerűbb hátra is venni egy kisebb fogaskereket?

Előzmény: Antera (251815)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251816

Nem szívót kell nézegetni, és akkor nem lesz alul agyhalott.

Előzmény: Antera (251813)
Antera Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251815

Ugyanez dr. M.-re:

 

felkerült ma az új lánc és a lánckerék. Kalandos volt az egész sztori, a beszerzés, szerelés, minden (hozzá való alapból nincs semmi, se kerék, se lánc), de végül - a magyar alkatrészkereskedelmi- és szervízmorál ismert és újra megtapasztalt színvonala ellenére is- összeált. A sikerhez pl. kellet az is, hogy az anno az SP2-höz kapott alkatrészesdobozban legyen véletlenül egy valszeg ottfelejtett láncszerelő szerszámszett is, ami így itthon volt, mert az mindenki állítása ellenére nagyon kellett hozzá. Mondjuk egy óra volt, mire leírások és szakértelem híjján kilogikáztam, hogy is működik ez az egész láncosdi... A lánckerék beszereléséhez is reszelni kellet egy-két közdarabot, de okés lett.

 

Mondjuk érdekes így leáttételezve, nem tudom, szeretni fogom-e. Menet közben nyilván sportosabb, de a kis sebességű manőverek érdekesek. Ha húzom a gázt, vagy gurulok 1.-2.-ben, akkor fasza, finomabb így. De amikor elveszem a gázt 1.-ben, akkor konkrétan majdnem elszállok róla, olyan a motorfék... Vigyázni kell még a gázelvétellel is... :-)))) (Meg a gagyi fokozatkijelző persze nem tud mit kezdeni a helyzettel, összezavarodik érthetően, meg kell néznem, át lehet-e esetleg parametrizálni).

 

Viszont most nem folyt belőle a hűtőfolyadék egyáltalán. A fene érti a dígó lelkét. Kedden jönnek a fékcuccok (tárcsák, betétek), akkor feldobom azokat meg az új gumikat is, kap új fékfolyadékot persze mindenhol, és máris korzikakész lesz dr M.!

 

(Valaki egy nyomatékracsnit most 50-ről 200-ig 6.-ban? :-))))))) )

 

Antera Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251814

Megöregedtél lelkileg. Mindenkinek eljön ez a pillanat. Persze a szerencsésebbeknek 90 éves koruk és/vagy a haláluk után, és én remélem, hogy ilyen szerencsés leszek! :-))))))))))))

Előzmény: euro (251812)
Antera Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251813

Nem gondoltam, hogy közhírré teszed a vérmes vakmerőségemet, hogy ott mertem hagyni a Phetitet, ahonnan még sokkal komolytalanabb bimmereket is el szoktak lopni... Kaptam is a fejemre itthon miatta! :-)))

 

A háremnek viszont kifejezetten tetszik a dolog, azaz könnyen lehet, csapat-egyenautó lesz a típusból! (Néhány részlet kivételével tetszett nekik nagyon, mint pl. R: "miért sárga (???) az ülés?" :-))) ), és igen, széltében bizony kényelmesebb hátul, mint a legtöbb valóban hosszabb/nagyobb felsőközép autó (persze ez sem a kánaán, de azt már nem is várom). Viszont este kinézve a hálószobából meg kellett állapítanom Sio igazát atekintetben, hogy így felülről ránézve nagyjából csak pont akkora, mint a Grande... Viszont nekünk kényelmesnek tűnik, a csomagtér talán kicsit kisebb, de holnap tartunk rámolópróbát is. :-)

 

Viszont ami érdekes, hogy érzetre közel sem megy annyira, mint amit a számok alapján várna az ember, illetve inkább kifejezetten "pörgetős" a motor, alul elég agyhalott, amit nagy szívótól nem várna azért szvsz az ember. Felül persze megjön a tüzijáték, de hát ez egy családi kombi, nem? :-))))

Amúgy nem tudom, a Q4 belejátszik-e, de tényleg nagyon jó a fílingje úttartásilag, kanyarban, stb, olyan sinautós valóban. A kormány, váltó, kupplung meg olyan kőkemény, mint a Saabomban anno, nekem nagyon tetszik, N-nek nem tudom hogy fog... :-)

 

Teszteljük holnap tovább, meg mondjuk egy CD-t sem tudok beletenni, ahhoz is egyetem kell vagy négy, úgy tűnik... :-)))))

Előzmény: euro (251807)
euro Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251812
Érdekes tapasztalattal lettem gazdagabb ma.A Westend mellett székelő kedvenc ügyfelünk teremgarázsában tárolom a Brutalét, városban szaladgálás céljából. Kiírták ma a falra, hogy a céges teremgarázs motoros helyeit nem tárolásra kellene használni. Ezen felbuzdulva gondoltam, megyek egy kört a Brutaléval. A GS után ráülve ez egy köszörűkő. A lábaim tökre behajlítva, a kezek közel a térdhez és egymáshoz. Segítség! Összement a Brutale! :))) A GS-hez képest viszont megy, mint a rakéta. Tökre olyan érzés volt, mintha egy ágyúgolyón ülnék. És minden úthibán üti a seggem meg a gerincem. Mi lesz így velem? GS-es leszek? :)))
Mcemru Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251811

ja vmi ilyesmi, piros-fehér, meg szürke

ungarische shinkanzen :)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (251797)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251810

Küld el sms-ben, hogy mikor és merre mentek. De nem igérek semmit, mert nemrég értem haza és hulla fáradt vagyok.

Délelőtt kikaptam az első kereket és lecseréltettem a gumit. Utána kikaptam a telókat és lecseréltem bennük a z olajat szutykot. Miután az elejét full összedobtam, lekaptam a szelepfedelet, hogy megcsináljam az olajszivárgást. Kiderült, hogy igazából nem is a tömítés a fő bűnös. Bekentem kicsit alatta is és felette is tömítő pasztával, de miután vissza tettem és meghúztam a 4 szelepfedél csavart, szinte semmi pasztát nem nyomott ki és nem feszült oda rendesen a fedél. Peremesek a szelepfedél csavarok és ütközés után már semmit sem húznak a fedélen. Kiderült, hogy a csavarok és a fedél között lévő vastag "gumi alátétek" lapultak ki és ezért nem feszítik oda rendesen a fedelet a hengerfejhez. Tettem mindegyikhez egy kb. 2mm vastag alátétet és így meghúzás után már szépen kinyomódott körben a tömítő paszta. Utána már csak össze kellet dobni a mocit és megtalálni mind a "100" csavar helyét :D Ja, és így 3 év után a desztvíz is kicsit minimum alatt volt, azt is szintre töltöttem.

Ezután pöccre beindult és olyan szép hangja volt, mint még sosem :) Biztos jót tett a kis lelkének ez a karbantartás :) Nagyon kiváncsi leszek az elejére az új (kicsit sűrűbb:) olajjal :)

Előzmény: euro (251802)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251809

Oda M6, vissza 6-os út? Merész vállalkozás. :)))

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251808)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251808

Akkor holnap Pécsre és vissza terepen?:)))

Előzmény: euro (251802)
euro Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251807

Csapaton belüli jármű keveredés.

A találós kérdés: vajon milyen autóval jár most Csapattárs?

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251806

Túl közel van, az utak GS-sel mindenhol jók, a parasztok száma meg csak csökken, de a jelenség nyomokban még a leg eldugottabb falvakban is megtalálható :)

 

Előzmény: tomcat (251804)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251805

Akkor mérési hiba:) Vagy a fehérvári ipari parkok még sem annyira környezetbarátok, mint hirdetik?:)

 

Előzmény: tomcat (251803)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251804

VTó? Nincs messze, állítólag jók az utak és nincsenek parasztok. :DD

 

tomcat

Előzmény: euro (251802)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251803

Ez csak így lehet. Azért ha huzigálod a térképeken az egérmutatót, azt dobja ki, hogy a legközelebbi mérőállomáson a PM10 messze alatta van Bp.-nek, ellenben az ózon, NO2 és NOX a meghatározó szennyező. Tuti felkavarta a porral együtt a szél (gondolod). Mert a szél már csak ilyen.

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251801)
euro Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251802
Holnap GS bejáratást tervezek. Akinek nem ciki, ha egy bejáratós GS lehagyja, azt szívesen látom :) 5-600 km lesz a táv. Az irányt még nem tudom, de Magyarországon szeretném. Utálom a tótokat.
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251801

Gondolom a porszennyezés nagy, ha fúj a szél. A tó mellett azért valószínűleg jobb a helyzet, mint a Rákóczi úton, akárhonnan közelítjük is meg. Na meg az is fontos érv a Velencei-tó mellett, ha az embernek ott van egyébként nyaralója:)

 

Előzmény: tomcat (251800)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251800

Na most nemazé', de jelenleg a VTónál nagyobb a szmog, mint itt a pesti oldalon.

http://www.idokep.hu/szmog

A parasztokkal kapcsolatban igazad lehet, hallottam én is, hogy feljárnak vidékről meg az agglomerációból, aztán itt élik ki magukat. Ki kéne tiltani mindet, akinek nincs bp-i lakcímkártyája. Vagy kivetni valami f@sza kis behajtási/úthasználati adót a Bp táblától, hátha nem itt rontanák onnantól a luftot. :DDD

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251798)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251799

:)))

Előzmény: Divatmotoros (251793)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251798

Ja, igazad van, nincs is jobb, mint a budapesti gödröket kerülgetni a szmogban a paraszt autósok között edzésképpen:) És ez nagyjából igaz a főváros 20-30 km-es körzetére is, ahol országos szinten a legszarabb utak vannak a legnagyobb forgalom mellett. Na de mit is várunk egy szobatudóstól a gyakorlati élettel kapcsolatban:))

 

Előzmény: tomcat (251792)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251797

az milyen?

pirosfehérpirosfehérpirosfehér csíkos?

Előzmény: Mcemru (251785)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251796

A törikönyvekben már úgy van és NER compatible azt is okítják, hogy személyesen a bölcs és bátor NagyVezír űzte ki a ruszkikat. Nagy Imre sírja mellől. Szóval szépen épül a kultusz. Az nem baj, hogy az MTV archívumában (még) legalább 10-15 riport szól csak a korábbi évből a csapatkivonásokról.

Így lesz a dölglött oroszlán rugdalásából hero.

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251794)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251795

Öööö... a szomszédok nevét én sem tudom, nagyjából "jónapot kívánok"-ra mind hallgat. :D

 

tomcat

Előzmény: Divatmotoros (251793)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251794

Ezért mondtam, hogy kiváncsi leszek. Lehetnénk okosabbak is, ha már egyszer láttuk mi és hogy történt.

Előzmény: KTMSzepy (251784)
Divatmotoros Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251793

"de még a kutyák neveit is tudom a szomszédságban" 

azt hittem, hogy az egy év fórumszünet alatt legalább odáig eljutottatok, hogy a kutyák tudják a szomszédok nevét... :)))

Előzmény: tomcat (251792)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251792

Ez ugyanolyan ökörség, mint kiautózni a Margit-szigetre futni egy kört. A futócipő és a kerékpár sporteszközként történő használata azért lássuk be kevésbé igényel speciális körülményeket, mint mondjuk egy wakeboardé. :))

Mondjuk itt nálunk a külvárosban egyszerű népek laknak, rendszeresen napszaknak megfelelően köszöngetünk egymásnak, de még a kutyák neveit is tudom a szomszédságban, szóval innen nézve a fene tudja mi megy a kőbányai lakóparkokban meg úgy általában a budai oldalon. :D

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251791)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251791

Gyakorlatilag a spórolás itt is abból áll, hogy már otthonról az állomásig tekersz:) Mert ha gyalog mennél, akkor 2x2 BKV jeggyel máris drágább lenne :)

 

Előzmény: tomcat (251790)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251790

Ha Kelenföldről indulsz, egy sörrel olcsóbb az oda-vissza és igazából le se kell menni Velencére, mert letudtad a teljes edzést. :DD

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251788)
tomcat Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251789

B@chatod az infóáramlast, mert hitéleti alapra szervezték át a polbizniszt. Max. az apátia erősödött a békés többségben: ezek se jobbak. Az offshore lovagok ellen hozott átláthatósági izé meg visszafelé sült el, kiderült, hogy ismét simlicska van, csak most már párszáz milliárd közgéppénz formájában. Gondolom mindenki meglepődött.

Az ingerküszöböt nem feltétlenül a javak elvétele lépi át. Pl. úgy néz ki, mégis szétkúrják a Corvinust. A jogi karokat kilőtték. Azért talán van a véleményformáló "elit"-ben néhány kevésbé orangehályogos is, akik szerint ez nem teljesen jól van így.

 

tomcat

Előzmény: Mcemru (251787)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!