Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zoltán Vukovics Creative Commons License 2019.04.16 0 0 44095

Szia!

 

Ide tudtam feltölteni a képeket!

ha érdekel: 30 9366 962  a számom.

 

 Üdv.

 

 

http://indafoto.hu/collectioneditor/786701

Előzmény: zzoltan128 (44094)
zzoltan128 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 44094

Szia

Képet tudnál feltölteni ide?

Előzmény: Zoltán Vukovics (44093)
Zoltán Vukovics Creative Commons License 2019.04.15 0 0 44093

Sziasztok!

 

1981-es Dacia 1300 kocka lámpás, bontásra, további felhasználásra egyben eladó Pécsett. Az autó tartalmazza a motort, váltót, kárpitot.stb stb teljesen komplett.

 

gobe l Creative Commons License 2019.04.11 0 0 44092

gto Creative Commons License 2019.04.09 0 0 44091
504LACI Creative Commons License 2019.03.19 0 0 44090

Dacia bolt felszámolásából alkatrészek eladók. Ezt a fórumot nem olvasom, részletekért privátban keressetek. Köszönöm!

joeyfiu Creative Commons License 2019.01.22 0 0 44089

Köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!

Jelenleg a project munkahelyi és vizsgaidőszak miatti elfoglaltságok okán szünetel. Van a csapatban olyan, aki szerelt már szoci típusokat. Magam részéről némi Renault 5-tel szerzett gyakorlati tapasztalat áll rendelkezésre, ha régebbi kocsiról van szó, illetve elméletből igyekszem felszívni magam.

Korábbi és mostani autóim kapcsán megfordultam itt több fórumban és szintén segítőkészséget tapasztaltam. Sajnos a Facebookos csoportokról ez már nem mondható el egyértelműen. Ott a hozzászólások tized részéből kell kihámozni valami hasznosat.

afitos Creative Commons License 2019.01.13 0 0 44088

Sziasztok! Ez a fórum sajnos elcsendesedett az utóbbi időben, csak néhányan próbáljuk még életben tartani. Az okostelefonok világában már sokan teljesen átpártoltak a Facebookra. Néhány hete valaki ide írt két új karburátor miatt, amit néhány nap múlva megvásároltak tőle. Ennek ellenére én úgy gondolom, új karburátor még felkerülhet ide vagy például a jófogásra nem túl drágán.

A baráti körötökben jó ha van egy Daciás aki az autó apró specialításait ismeri, nem egy ördöngös szerkezet.

Alapjárat hiánynál én első körben most azt tenném, hogy a karburátor alá a szívócsonkra menő csövet befognám (ledugóznám) az indítási próbához, ha akkor helyreáll az alapjárat, akkor az oda vezető csőből hiányzik egy kalibrált furatú szűkítő, akkor azt pótolni kell.  Ha Pécs környékiek vagytok én is tudok segíteni. András

Előzmény: joeyfiu (44085)
pergerz Creative Commons License 2019.01.11 0 0 44087

10-15 ezer Ft ért lehet "találni" vadonatúj Dacia karburátort.
Arra figyeljetek,hogy a torok oldalán lévő kis karikában lévő szám"27" legyen.
Weber karburátorra való átszerelés bonyolult és főleg költséges móka,főleg a szívótorok miatt.
Ez a karburátor,egy borzasztó egyszerű szerkezet,jól beállítva,halad vele az autó és meglepően keveset fogyaszt.
TLX Dacia,mindenképpen 100-(98)as oktánszámú a benzin igénye,erre figyeljetek oda!
Karburátor oldalán az alapjárati rendszert fúvassátok át.
(gyakori hiba,a vákuum csövek elöregedése,gyújtáselosztó felé,illetve a szívótorokra menő gumi csó szokott kitöredezni.)
Van valami Daciás alapismeret?

 

Előzmény: joeyfiu (44085)
zzoltan128 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 44086

Holnap (szombat) megyek Romániába alaktrészekért. Ha neked vagy valakinek kel valami, írjon ide, még ma este benézek ide.

Előzmény: joeyfiu (44085)
joeyfiu Creative Commons License 2019.01.11 0 0 44085

Szia!

 

Találtunk javító készletet, nem láttam még mi a tartalma, de a barátom azt mondta a tömítések hiányoznak belőle. Úgy tudom a legutóbbi indítási kísérletnél nem volt alapjárat ezért döntöttek a karburátor szétszedés és ha már ott tartunk, felújítás mellett. Nem tudok minden szerelős eseményen részt venni sajnos. Nyilván más, pl. fals levegő is okozhat ilyet. Több, mint 10 évet állt az autó. Keresünk erdélyi kapcsolatot, illetve bennem felmerült hogy tehetnénk rá Solex vagy Weber karbit is, de ez még nagyon messze van.

 

Köszönöm a jó szándékod!

Előzmény: pergerz (44084)
pergerz Creative Commons License 2019.01.10 0 0 44084

Szervusz.
Így hogy komplett javító készlet ,nem igen fogsz hozzá már találni,hacsak nem valami eldugott Román boltban.
Régi tulajoknál elfekvőben vannak külön tömítések,membránok.(hirdetéseket érdemes figyelni a jófogáson,vaterán)
Mi a konkrét baja a karburátornak?

 

Előzmény: joeyfiu (44083)
joeyfiu Creative Commons License 2019.01.10 0 0 44083

Kedves Fórumtársak!

 

Új vagyok ebben a topicban. 

 

Baráti társaságunk egy Dacia 1310 TLX, 1989-es gyártmányú autó felújításába kezdett. Ehhez keresnénk gyári karburátorhoz tömítéseket, felújító készletet.
Kérem aki bárminemű segítséget tudna nyújtani, jelentkezzen!

Köszönöm!

afitos Creative Commons License 2019.01.01 0 0 44082

Egykori autóm...

Előzmény: Köny (44081)
Köny Creative Commons License 2019.01.01 0 0 44081

BUÉK!

 

Ez a rendszám még érvényes? Amúgy nagyon szép a kocsi, vonzanak a kombik amúgy is. 

Előzmény: afitos (44080)
afitos Creative Commons License 2019.01.01 0 0 44080

Boldog Új Évet!

Berci 2103 Creative Commons License 2018.12.30 0 0 44079

Világos.Köszönöm.

Előzmény: afitos (44078)
afitos Creative Commons License 2018.12.30 0 0 44078

Azokon az autókon "egy utas" katalizátor volt. Ez okozhatta a 3 LE mínuszt.

Előzmény: Berci 2103 (44077)
Berci 2103 Creative Commons License 2018.12.29 0 0 44077

Sziasztok!

Nekem is volt egy Dacia TLX-em 2004-2005-ben,a forgalmiban nekem is 65 paci volt.

Amikor az Agroker nehany evvel a Merkur utan ujra hozott be 1.4-es,karbis Daciakat,a szaklapok mar csak 62 LE-t irtak.ULehet tudni,mitol csokkent par ev alatt a teljesitmeny? A roman ipari szabvany valtozott? Vagy a magyar?Vagy sima eliras?

Bocs az angol billentyuert

 

Előzmény: afitos (44075)
gto Creative Commons License 2018.12.29 0 0 44076
afitos Creative Commons License 2018.12.29 0 0 44075

Nekem is zavaró volt a 61LE, csak azért szerencsés mégis a videón és a leírásban is ez a "téves" infó, mert az autó végül 60LE-t tudott a fékpadon. A kritikus hangok így elmaradtak...

Jól beállított, nem ellustított TLX fékpadon szépen teljesítette volna a 65LE-t is. (András)

Előzmény: Köny (44074)
Köny Creative Commons License 2018.12.29 0 0 44074

Köszi! 

Tényleg szép kocsi, nekem csak az a hivatalosként kommunikált 61 LE zavarta az összképet, de minden prospektus és műszaki leírás 65 lóerősnek írja az 1,4-es motort. 

Előzmény: afitos (44073)
afitos Creative Commons License 2018.12.29 0 0 44073

Ügyetlen vagyok a név persze helyen  Kraicsi Gyuri. Bocsi...

Előzmény: afitos (44072)
afitos Creative Commons License 2018.12.29 0 0 44072

Megtaláltam az egyetlen hozzászólását, amiből látszik, hogy Ő nem az Index fórumokon szocializálódott (:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131390753&t=9036012

 

A következő képen pedig a nelásskirácsos 1300-as volt az Ő egykori autója:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131379421&t=9036012

Előzmény: afitos (44071)
afitos Creative Commons License 2018.12.29 0 0 44071

Szerintem Karcsi kb. 5 éve csatlakozott a társasághoz egy fehér 1300-as Daciával, azt hiszem az Alsóőrsi kempingben megrendezett nyári találkozónkon. Jelenleg is aktívan vesz részt az éves találkozókon... sőt...

Az autó méltó módon képviselte a márkát, a néhány kiegészítő, mint a nelásskirács szerintem inkább csak egy kicsit vagányabbá tette az amúgy egységesen szép gyári állapotát. András

Előzmény: Köny (44070)
Köny Creative Commons License 2018.12.29 0 0 44070
ivanaro Creative Commons License 2018.12.13 0 0 44069

Ma jártam Kisbucsa felé az említett kék dacia ott van a rendszáma AGF 382 akit érdekel utána nézhet hogy mi a tényállás vagy 18 án megint megyek arra  megkérdezhetem hogy eladó e és egyebek.

Előzmény: ivanaro (44062)
pergerz Creative Commons License 2018.12.04 0 0 44068

Az enyém onnan származik!

Előzmény: ivanaro (44061)
Balázs2488 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 44067

Karburátorok elkeltek.

Balázs2488 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 44066

Akit esetleg érdekel az írjon nyugodtan emailt és ott tudok csatolni több nagyobb képet is. Mindegyik karbi plombás.  bali2488@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!