Hello!segitségre lenne szügségem!! Tulajdonosa vagyok egy Vw polo classic 2001 es évjáratú, 1.4/16 sz kocsinak. Problémám: ha bemelegszik a motorja ,mondjuk egy 10 perces kocsikázás után leállitom a motort,és olyan 5 percére rástartolok nem hajlandó beggyuladni,! általába 5.-ik próbálkozás után beszokott startolni,de kihagynak a hengerek par masodpercig,és erös benzin szag követi.Na meg menet közben ingázik a hűtőviz- mérőm is,! Mi lehet a probléma? ha valaki tud segitenni ,előre is köszönöm!
kihivas mozgatott.. s tanulasi vágy.. de nem vagyok a magam ura..dontott a biznisz. :/
Azért írtam le egy kicsit mélyebben annál, hogy 'húzd le a csatit, azt ha így se jó, akkor dobd ki a p*csába', mert lehet, hogy egyszer még javítanod kell egy ilyet*, és akkor nem árt, ha tudod, hogy merre indulj.
*ha egyszer hazatérsz, és itthon fogsz dolgozni, ilyen autókat még meg kell javítani bőven...még mindig rengeteg Audi, meg Merci szaladgál ezzel a rendszerrel.
Ma fényszórókat cseréltem az autómba és kérdezném hogy ideiglenesen hogy állítsam be őket ? Milyen távolságra álljak a faltól ,és milyen magasra világítsanak ?
Koszonom a valaszokat. Ezek a kezi muszerek ECU tipusfuggoek? Ertem ezalatt, hogy csak bizonyos autotipusokkal kepesek komunikalni, vagy az osszes OBD2-es csatlakozoval ellatott baldogszeker megteszi nekik? Azert kerdezem ezt mert az Autelnel felsorol nehany automarkat amihez hasznalni lehet, viszont nem tudom, hogy azok a gepkocsik diagnosztika szempontjabol miben ternek el a tobbitol. A haveromnak Alfa 156 2.0 JTS autoja van, OBD2-es csatlakozassal (16 lab), legalabbis O ezt mondta, en nem lattam szemelyesen. Ehez keres kezi kiolvaso/torlot mert folyton eldugul a katalizatora...minthogy inkabb a problema megoldasara aldozna nemi penzt.
Akkor erősen úgy néz ki, ezt "elhibáztam". :-/ Sosem hallottam, tanultam erről, most is mindössze ezt az 1 traktort sikerült fellelnem a neten, de bevallom, továbbra sem értem a kenését. Úgy tűnik ez is egy "egzotikum" a motorgyártás történetében.
A régi téglagyárban (Erdőkertes) a kuliknak amivel húzgálták a sínen a nyerstéglát, ennek a kéthengeres változata volt az "erőműve" volt is valamikor néhány új henger-dugó kombóm a felszámolásból...