Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2011.04.17 0 0 4122

3884 számú regényben leírtam néhány dolgot de ott dízel volt a kérdés a híbák nagy része ua, itt a váltóval lehet szívni ennyi idős autónál

betg Creative Commons License 2011.04.17 0 0 4121

Hát benzines autómata nem városi autó a fogyasztása miatt , de valószínű épp ezért kevesebb km lesz benne mint egy bármilyen dízelben, ha vissza nézel irtam már egy regényt a lehetséges híbákról

Előzmény: foci000 (4119)
szergi87 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 4120

szia! szerintem a csütörtök jó is lenne, de akkor még a hét elején felhívlak hogy pontsoítsunk!

 

köszi G.

Előzmény: betg (4115)
foci000 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 4119

Kedves citren guruk!

 

Érdekes de bele szerettem egy általam francia..... tartott autóba! :)

 

Nem tudom hogy jött de mint a villámcsapás!

 

2001.12. havi 2000 benzines automata fullos!

 

Az egy dolog, hogy ennyiért ennyi extrával nem kapok lóvat sem részletre, de szeretném tudni mire számitsak!

Rengeteg bosszantó apró hibára?

Vagy egy megbízható model?

Váltó menyire gáz?

 

Tapasztalatokra lennék kíváncsi

 

bordóc5 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 4118

Sajna csak a szokásos féknyereg rohadás

Előzmény: betg (4111)
Fogash Creative Commons License 2011.04.17 0 0 4117
az ciki, mert az emyem januarban betoltotte a kettot:(
Előzmény: Erikaviking (4105)
colalite Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4116

Hali!

Sajna elkoptak a nyári gumijaim. Tud valaki jó áron 4 db gumit 195/65 R15 ?
Köszi előre is.

betg Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4115

Szia délelött megoldható de csak csütörtökön vagy pénteken

Előzmény: szergi87 (4114)
szergi87 Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4114

köszi a gyors választ! én nem piszkálom, mert elvből fékhez nem nyúlok!

akkor szerinted hagyjam a centírsúlyokat is rajta??

javítását akkor bevállalod?? még mindig nem került fel a szervó szivattyú sem amit vettem tőled, akkor azt is be kéne iktatni!!

 

időben ez mennyi lenne mert jövő héten délutános vagyok és akkor 14.00 ra már munkában kéne lenni...

Előzmény: betg (4113)
betg Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4113

A fútóműnek semmi baja a féknyereg mozdult el a helyéről , a csavart ne próbáld meghúzni mert könnyen beleszakadhat

Előzmény: betg (4112)
betg Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4112

Természetesen megtudom csinálni ez már rutinmunka.

Előzmény: szergi87 (4110)
betg Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4111

Semmi extra ez a szokásos féknyereg és a lengökar közti rohadás ami eltolja a helyéről a fékmyerget orvosolható a probléma

A csavarok amik a féknyerget tartják be vannak ragasztva (valami állat kitalálta azt hitték ,hogy ettől nem fordul ki a helyéről a nyereg,hát tévedtek)ill rohadva 1-2óra kinlódással álltalában kijön /oldal ha sikerül kiszedni csiszológéppel megtakaritani a lengökart ill a féknyerget szerelőpasztával vagy grafitos zsirral bekenni és tökéletes lesz. De előfordult már egy párszor hogy csak a nagyflex segitett mert a 10.9 csavar simán beletört,ilyenkor féktuskó csere.

Előzmény: szergi87 (4110)
szergi87 Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4110

szia betg!! szeretném ha megnéznéd ezeket a képeket és egy javaslatot írnál hogy miként lenne javítható! ma végre felkerült a gumi a felnikre és centírozták is ragasztott súlyokkal!! a két hátsó keréknél a féknyereg vagy hogy hívják, sarka beleér a súlyokba!!:(:( egyfelől ez a kérdésem, hogy mi legyen vele?? egyszerűen a súlyokat a külső peremre kéne rakatni? gyanús hogy csak néhány mm van a fék sarka és a felni közt!!

 

a másik gebasz: a bal hátsó nem forgott szabadon.. jobban megnézve a láthatólag egy oldalirányú pofonnal volt gazdagabb a futómű valaha.. amit azzal honorált hogy beljebb került az egész!!

Ide ütközik a centírsúly!

na ennyire beljebb a tárcsa

nem tudom ez segít-e valamit, már olvastam, hogy itt szokott valami gebasz lenni.. a mocskon kívül itt betegséget nem láttam

 

ezt a féket meg tudod csinálni?? attól tartok ebből nagyobb baj is lehet!!

 

köszi: Gergő

betg Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4109

Szia a 4043 hozzászólásomban raktam fel gyári exclusive 16" kerekeket.

A telefonszámomat megtalálod az adatlapomon.

Előzmény: caudasyndroma (4108)
caudasyndroma Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4108

Tisztelt márkatársak!
c5-I.
Keresek gyári alufelnit,max nyári gumival 15-16méretben.
Ajánlatokat mail-ban várom,ha lehet képekkel.

caudasyndroma@gmail.com

betg Creative Commons License 2011.04.16 0 0 4107

Ezt a problémát szilent szokta okozni de nálad jók voltak ,futóműbeállítás nem ártana ki kéne próbálnom akkor talán okosabbak lennénk.

Előzmény: Mr.C5 (4095)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.15 0 0 4106

Mai tapasztalat: klímahűtő 6 év 178e km után döglött meg.

Előzmény: Erikaviking (4093)
Erikaviking Creative Commons License 2011.04.15 0 0 4105

2 év km korlátozás nélküli garancia van a kocsira, úgyhogy nem volt gond.

Nekem volt rá +1 év garancia is, de az viszont csak max 100 000 km-ig szól, tehát már nem garanciás az autóm, mert elmúlt 2 éves, és valami +1 év garancia ami már 150 000 km-ig jó 3-400 000 Ft lett volna.

Előzmény: Fogash (4101)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.15 0 1 4104
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.15 0 0 4103

Az új C5 III. nak a a vezető ülés furatai megeggyeznek a C5 1. vel? Mert nagyon fainul néz ki és szívesen beszerznék majd egy oyat ha lesz rá keret. 

Ha a légzsákot kiktöm az én ülésemből akkor faultot fog írni a fed komp?

Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.15 0 0 4102

A keréknyomás rendben van a futóművet meg nem ütöttem meg sehol tudtommal bár ezek nagyon jó magyar utak kitudja mikor rázzág rongyá a futóművet.

Előzmény: Fogash (4099)
Fogash Creative Commons License 2011.04.15 0 0 4101

A tegnapi hibalistáról két tétel kimaradt. Így teljes:

- 26.000 km-nél (a kocsi 8-10 hónapos) a kocsi a legváratlanabb pillanatokban leáll. BSI csere garanciában

- 2009. októberre a vezető oldali biztonsági öv kiszőrösödik, kibolyhosodik. Csere garanciában.

- 51.000 km-nél (2010 augusztus) a legváratlanabb pillanatokban leáll. Ismét BSI csere garanciában

- 2010. augusztusban a jobb első ajtó nyitásérzékelője tönkremegy, garanciában cserélik.

- valamikor a nyáron a csomagtérajtó kitámasztó gázrugójának rögzítőcsavarja letörik, a bazi nehéz ajtót kézzel kell emelni/fogni. Vagy seprűnyél, mint egy Wartburgban. Garanciában javítják.

- 2011. februárban megint letörik a múltkori csomagtér-csavar feje (megint a jobb oldali). Garanciában javítják, most egy szemre erősebb csavar kerül bele. 

- 2011. márciusban az autó klímaberendezése nem hűt. (Gondolom januárban sem hűtött, csak akkor nem volt rá szükség, így nem derült ki.) A beletöltött gáz 5 perc alatt elszökik a rendszerből, a szivárgás helye a kocsi megbontása (első lökhárító, stb.) nem beazonosítható. Egy nyolcmilliós autóban két szezont bír ki az automata klímarendszer?

- 2011. márciusban (csak 78ekm!) az autóból drasztikusan elkezd fogyni a motorolaj. (1000km = kb. 1cm a nívópálcán). A kocsi hátulja sűrűn olajpöttyös. A szerviz diagnózisa szerint a hátsó főtengely-szimmering a ludas.

- Ugyanekkor diagnosztizálják, hogy mindkét első rugóstagból folyik az olaj. 79ezer futott km után!

- 2011. áprilisban a bal első ajtó nyitásérzékelője is elkezd vacakolni: néha nem érzi az ajtó becsukását (nyitott ajtót bim-bammol induláskor), máskor nem érzékeli a nyitást (belső világítás nem gyullad, központi zár magától visszazár).

 

nem vagyok felhőtlenül boldog. :-(

Fogash Creative Commons License 2011.04.15 0 0 4100

köszi a választ. melyik szerviz volt? 115ekm, vagyis a garancia után? Kellett küzdeni érte, vagy szó nélkül jött? Az enyémben 79ezer van, de januárban volt két éves, ezért fizetős árajánlatot kaptam rá. A klímára még azt sem, csak hibafeltárást ígértek. :(

Előzmény: Erikaviking (4093)
Fogash Creative Commons License 2011.04.15 0 0 4099

gázadásra húzásnál:

guminyomások rendben? ha valamelyik kerék puhább, az tekergetheti a kormányt, akár csak egy kicsit megütött futómű.

Előzmény: Mr.C5 (4095)
Fogash Creative Commons License 2011.04.15 0 0 4098

Szia! Az van, hogy jósoromban választhattam céges autót, csak a büdzsé volt megkötve (meg egy kicsit a kategória/jelleg). Opelt nem akartam (Vecra nem kell, Insignia akkor még épp nem volt). A Mondeo nem tetszett, a VW nem is tetszett és drága is volt, az Octavia méretben nagyon határeset, Alfában meg csak döglött téglák voltak ezen az áron (azóta van 1750TB, de akkor még nem volt. Így jött a második "nemnormális" választás, a hidrós Citroen. :)

 

A német minőséget egyébként hozza: a barátom Passatjában 80ekm-nél mind a 4 keréken csapágyakat cseréltek, 110ezernél fotó van, hogy tréleren van a kocsi. Az előző céges opelem (Astra 1.9CDTI 150LE) 94ezernél elfogyott a generátor, a flottában 14 ből 9 autónál összehorpadt az üzemanyagtank, háromon kellett turbót cserélni, egyiken kétszer is. 

 

A gyújtással fel-le kapcsolódó tompított megy, de ahogy te is írod: a műszerfal-világítást is viszi (=nappal nem látom), illetve rákapcsolt tompított esetén nem tudom a slusszkulccsal fel-le kapcsolni a tompítottat (follow me home).

 

BSI-nél simán leállt/lefulladt menet közben is, kiírt minden hülyeséget: ABS fault, ASR fault, gearbox fault, indítás után csak 3. és R fokozat, majd 2 perc várakozás után mintha mi sem történt volna, hibátlanul ment. Csere után ok, de a cserébe kapott (későbbi verziószámú) BSI is beadta a kulcsot 25-26ekm után. A mostaniban már 30ezer van...

Előzmény: oszcilloszkop (4097)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.14 0 0 4097

Szia Fogash!

Nahát, nem is gondoltam volna, hogy olasz gépek után te is C5-tel nyomod...

Nekem 2 Fiatom is volt a C5 előtt, valószínűleg neked is hiányzik a gyújtással automatikusan fel-le kapcsolódó világítás, de C5-nél is van lehetőség hasonlóra, OBD2-n lehet programozni. Én gyári Lexiával csináltam, nem tudom más diagnoszikai SW képes-e rá.

Úgy működik jelenleg, hogy ha jár a motor, a tompított állandóan világít. Ha elkezd sötétedni, csak ekkor kapcsolódik be a műszerfal világítás és vált sötétebbre a központi kijelző is, végre tényleg ellátja a szerepét a sötétedés érzékelő a világítás állapotától függetlenül. Régebben gondot okozott, hogy a nappali kötelező világítás miatt nem láttam rendesen a kijelzőt mivel levette a fényerejét.

A többi dologgal kapcsolatban döbbenten olvastam amit írtál, nem hittem volna, hogy a nagy német minőségi C5-III beharangozása után ilyen hibák jöhetnek elő! Azért azok a leállások igen érdekesek, főleg kétszer BSI csere...hibakódokat mik voltak mielőtt cserélték őket?

Előzmény: Fogash (4086)
betg Creative Commons License 2011.04.14 0 0 4096

Tudok de mi a normális ár?

Előzmény: önindítópersely (4092)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.14 0 0 4095

Sziasztok,

 

betg: hibátlan lett a verda, ami a zervószivattyút illeti., a futómű puhább szerintem és a kormányzása is könnyebb az autónak. Mégegyszer köszi a gyors preciz munkát.

Még balrahúz  az autó változatlanul gázadásnál, sajnos.  Erre valakinek valami ötlet?

 

Eladó alufelni 4 nyári illetve igény esetén téli gumival.

Erikaviking Creative Commons License 2011.04.14 0 0 4094

Egy barátom C-maxában volt hasonló az 1,6 hdi-vel. Az első tulja valószínüleg teljesen elhanyagolta az autót (2éves céges járgány volt 100 000km-el), olajat nem igen cseréltetett. Neki mindig kemény szénné égett olajmaradványok dugították el az olajzást. Pedig turbócserekor a hozzá menő csöveket, meg amit előírtak cserélte. Aztán 1500 km múlva megint megállt egy hosszabb út után. Az olajszűrő ismét dugig volt ezzel a vacakkal, de a motor mindig túlélte, a turbó dobta be a kulcsot mindkétszer. Azóta olcsóbb olajat használ a srác sűrűn cserélve, egyenlőre megy az autó, nem akarta atomjaira szedetni a motort.

Előzmény: Törölt nick (4075)
Erikaviking Creative Commons License 2011.04.14 0 0 4093

A bal elsőt (2,0 hdi kombi hidrós presige plus) nekem is cserélték garanciában, meg a klímahűtőt is mert elszökött a gáz, mindkettőt 115 000 km körül, meg akkor volt még egy váltógomb csere is.

Klímahűtőt a 307-esben 3 éves korában, a merciben 1 és 2 éves korában is cseréltek, a 406-ban pedig 5 éves korban. Nem tudom milyen szar anyagból vannak, a mercié Behr gyártmány volt ha jól emékszem.

Előzmény: Fogash (4086)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!