Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VauxhallVectra Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17889

Hello,

Lassulás szenzor van benne.

40 km óra alatt nem nyílik.

Valószínűleg hírtelen nem volt akkora lassulás vagy satura fékezted. Nálam se nyílt ki mert satura fékeztem.

Előzmény: extrembmx (17888)
AAAAAAAAAAAAAAA
extrembmx Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17888

Sziasztok!

egyik kérdésem hogy a légszák szenzora merre található?? 
Másik hogy mekkora csattanásnak kell lenni hogy nyiljanak??
És ha totálkárra töröm a kocsit,orra nem marad, és nem nyilt ki akkor az miért lehet???!

mumtaz Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17887

Na azért ez még nem a végjáték. A benzin rendszer még nincs készen teljesen. Bár működőképes injektorok vannak benne a régi kinyiffantak helyett, de még szűrőt kell cserélni és ki kell mosni a tankot, mert az állott benzin megtámadta a benzintankban található alkatrészeket és a védőbevonatot is. Így gyakorlatilag a tank alján vagy fél centi vastagon szürke sár rakódott le. Ezen kívül OP-COM-al nézve a vezérműtengely jeladóra hibakódot ad, amit a régi motornál is adott, és ezen zsír új jeladó van, tehát át kell nézni a kábeleket, mert tuti, hogy ott lesz a hiba.

Ugyanakkor volt egy érdekesség is, amire nem találtunk magyarázatot. Hosszabb járatás után egyszercsak a vezérlés úgy döntött, hogy megemeli az alapjáratot 1-2 másodpercre. Tette mindezt minden előjel nélkül és látszólag teljesen indokolatlanul. Nem volt benne rendszeresség.

A fura az, hogy ma 2 óra járatás után sem jelentkezett a dolog. OP-COM nem volt nálam, így nem tudtam megnézni, hogy a vezérműtengely jeladójának hibáját most is produkálta-e.

Előzmény: Vecis Andris (17884)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17886

Igen. Sajnos azzal tisztában vagyok, hogy megaszopás lesz kivenni a kormányművet. Részben benne volt a pakliban, hogy nem lesz jó a kormánymű, hiába cseréltünk benne szimeringeket. Ezért figyeltem folyamatosan, hogy mit hol találok, ha ki kell venni, amikor már bent van a motor.

Előzmény: MBman (17882)
errorHUN Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17885

Én most a katalizátorral "küzdök"...Összetört benne a porcelán és csörög (így vettem)Lebontottam és kiszórtam belőle,legalább ne zörögjön.De most meg olyan borzasztó lemezhangja van, hogy nem bírom.Azt hiszem,meg fogom csinálni üveggyapottal hangtompítónak->egy próbát megér...A motoromon csodákat tett ez a művelet,majd megírom az eredményt :-)

Vecis Andris Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17884

Ratula a csapatnak! :)
Jó volt látni és hallani, hogy a projekt eléte a célt! :)
Sok-sok gondtalan kilómétert kívánok! ;)

 

Előzmény: mumtaz (17874)
errorHUN Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17883

Sajnálom,nem is kell az a szárny,jó formája van a kocsinak anélkül is :-) Hirdesd meg akár itt is, biztosan lesz rá vevő...

Előzmény: flenfer (17881)
MBman Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17882

Így, hogy bent van a motor a helyén sajnos 5x olyan nehéz lesz kormányművet cserélni, de gondolom tudod. Picit le kell engedni a bölcsőt, lesz pár anyázás közben...

Előzmény: mumtaz (17876)
flenfer Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17881

Megvettem a szárnyat, de nem lehet rá föltenni, egyrészt az ablaktörlő zavar, ahogy írtad, de viszont az 5 ajtósnak jóval keskenyebb a csomagtaró ajtaja, mint a sedannak. A két szélén a felfogatások nem jók. Úgyhogy valószínű, hogy lesz egy eladó fekete szárnyam.

Előzmény: errorHUN (17840)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17880
Az a fűst csak némi olaj és a kipufogó tömítés miatt volt.
A 2. videon már nyoma sincs.
Előzmény: Törölt nick (17877)
djtoci Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17879

Ügyesek vagytok! Gratulálok!

Előzmény: mumtaz (17874)
AAAAAAAAAAAAAAA
djtoci Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17878

A lényeg, hogy Ti egyben kiszálltatok belőle!!!

Előzmény: extrembmx (17864)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17877

Gratula Nektek!

Az a füst honnan jön? Ilyenkor természetes?

Előzmény: mumtaz (17874)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17876

Köszönet jár Kiskaldinak is, aki szintén aktívan kivette a részét.

Sajnos a kormánymű egyelőre megakadályozza, hogy az autóval bárhová is menni lehessen. A próbakör abból áll, hogy elgurultunk vele a benyakútra lemosni az esetleg kifolyt különféle folyadékokat, valamint az 1 éve ráragadt koszt. Bár ez az út csak 2km volt, de szervó nélkül ez sem volt egy leányálom.

Előzmény: Törölt nick (17875)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17875

Régen vártam már ezt a videót, grat! Neked is, és Vladboynak is!

Majd állj meg itt a ház előtt vele. :)

Már csak egy nullkm-es kasztni kell.... :DDD

Előzmény: mumtaz (17874)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17874

Bent a motor a Vekiben és szombaton este fél 11-kor Vlad19 cartársal megejtettük az első indítást is:

 

 

 

Tegnap délután végrehajtottunk egy huzamosabb járatást. Majd a fék- és kuplungrendszer teljes fékfolyadékcseréje után megejtettünk egy próbakört is.

Viszont kissé keserédes a dolog, mivel a szervórendszer feltöltése közben kiderült, hogy sajnos a kormánymű tömítéscseréje nem volt sikeres és az összes szervóolaj elfojt a kormányműből. Ez sajnos azt jelenti, hogy a kormányművet cserélni kell. :-(

 

mpluser Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17873

ugyaEZ A gondom van nekem is, a gyujtas reszen minden kicserelve (trafohid is ) , ami nagyon erdekes hogy csak melegben csinalja, nagyon melegben, mikor hideg van minden OK, 

tudna valaki segiteni?

Előzmény: extrembmx (16905)
mpluser Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17872

udv,

 

ugyanez a probemam van, gazadasra rangat,  ha tartom egy szinten akkor jol , van benne GPL-em is gazzal jobban kijon, de nagyon fontos dolog, csak melegben csinalja, vizhomerseklet 90 celsius, kinti homerseklet 30 felett, hidegben minden redben,

teljesen uj  a trafo hid, gyergyak, kabelek (  A regiekkel is ugyanigy csinalt) , tehat nem ott van a gond,

van valakinek valamilyen otlete?

 

minden jot

Előzmény: extrembmx (15146)
mpluser Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17871

hat ez egy eleg kesoi valasz lesz igy 2 ev utan, de en is most szembesultem ilyen problemaval, vadi uj aksi 3 napot birta ugy hogy allt az auto.

 

a lemerules oka  a csomagtervilagitas bekapcsolva marad es eg a lampa mindig, a hiba a kabelkotegben van amely a csomagtartofedeltol jon , a konyokben megtorik es rovidrezar a testel, kuldok kepet is ha erdekel valakit,

 

Udv!

Előzmény: FlyGabesz (11580)
m183 Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17870

Sziasztok!

 

Valahol olvastam, hogy házilag is ki lehet iktatni a légzsák hiba lámpát...a slusszkulccsal, és kapcsolókkal kell "játszani" valaki tud ebben segíteni  Vectra B1.

 

 

Köszönöm!

imate Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17869

Hát ez döbbenet....

Előzmény: extrembmx (17864)
AAAAAAAAAAAAAAA
Vlad19 Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17868

Bakker ez elég bizarrul hangzik, mi történt egész pontosan? Még jó hogy az autó megvédett benneteket komolyabb sérülésektől.

 

Előzmény: extrembmx (17864)
MBman Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17867

Hát így olvasva nem hiszem, hogy megéri kijavítani. Donorautót lehet találni 100 ezertől egészen a csilalgos égig. De azzal mi a célod?

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17866

Oppá! Ezt jól elintézted. Nagy szerencse, hogy semmi bajotok nem lett!

Hogy sikerült így szétcsapni a cuccost?

Most láttam a vaterán komplett bontást részenként aukciózva. Talán megéri rákérdezni.

Nálunk itt a soroksári úti bontóban is napi szinten jönnek egész autók.

Előzmény: extrembmx (17864)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17865

Nekem a lamellázást a villanyszerelő embere oldotta meg: ElektroMontag Bp.XX. Mártonfy u. 46. tel: 285-7596, 06306248584

 

Előzmény: imate (17862)
extrembmx Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17864

Sziasztok!

Tegnap este TK-s lett a kocsim,és érdeklődnék hogy mennyibe fáj egy komplett donor autó,vagy  csak egy kaszni csak hogy gondolkodjak e valami megoldáson egyáltalán...
Ami még érdekes hogy a kocsimnak se eleje se hátulja se teteje... és sem az övfeeszítő sem a légzsákok nem nyíltak.. viszont rongyos lett az orra,szal csak kapnia kellett volna...
Annyiból nem para ,hogy mind a ketten egyben szálltunk ki,de azért érdekelne hogy mi mistt is maradt bent minden... 
elején a tornyok nem szakadtak át,de behajlottak,a kaszni tuti csavarodott... mert minden ajtó elcsúszott,üvegek épek,de semmi nem illeszkedik,és a két kerék elöl minden irányba,tető az én oldalamon,rongyos végig gondolom erre az oldalára borultam,én azt hittemmegpördültünk,de a másik oldal ép ,szal csak feldölt és onnét vissza...

Mondátk tegnap este a többiek hogy javítható,de sztem ehhez már kár hozzá nyúlni.

novoz Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17863

Üdv.

Kijelzőm kiírta: Check Oil Level.

Checkeltem és rendben van. A maximum alatt egy kicsivel. Ez miért lehet?

2000 1,8 Vectra. Kb 4000-rel ezelőtt volt olajcsere (kb 4 hónapja). (191000 Km)

Köszi ha válaszoltok.

imate Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17862

Átlamellázást valaik megírhatná  Pesten, hol lehet megtenni :) felkészülve a problémára.

 

Köszönöm.

Előzmény: Törölt nick (17861)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17861

Nekem 2000-ért átlamellázták, azóta tök jó. És új kulcs sem kellett hozzá.

Előzmény: zsadi85 (17836)
Vlad19 Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17860

Esetleg még az lehet, hogy a rugó kiugrott a helyéről. Kell lenni a hátsó rugók tetejénél a kasztnin egy kis kialakított fülecske szerű valaminek ahová a rugó felül. Na nekem itt a rugó nem erre ült fel, hanem ezt kikerülve feljebb a kasztnin ült, bár mivel nekem gyári rugók vannak benne nem lehetett ezt ránézésre látni, csak most nemrég mikor cseréltem a féktárcsákat láttam csak meg, hogy a bal hátsó rugóm valahogy furcsán áll...

Előzmény: extrembmx (17857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!