Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79236

..majd keresek par fenykepet. / ha van.  /

Nem szoktam komolyan irni.. de az nem azt jelenti hazudok.

 

cr.. mind.. nagyon hajlamos szivo kormolasra.

Hiszed nem.. te dolgod.

Előzmény: kormi07 (79235)
kormi07 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79235

nagyon papasan van hasznalva, leszukul ennyi ido alatt is. legalabbis erre fele igen ... /

 

Valaki árulja már el, hogy a fenébe lehet összekormozni a szívócsövet annyira, hogy keresztmetszetcsökkenés lépjen fel...szétszedtünk-összeraktunk néhány 1,9 meg 2,5 tdi motort, amikben már nem az első 200e km volt benne, azt sose találtunk a szívócsonkban semmitse,(agr nem volt herélve egyiken sem) egy ronggyal kitörölhető korom/olajfilmen kívül...saját tragacsról(1Z tdi) olyan óra szerinti 270e környékén, ami inkább valós 400, levettem a szívócsövet, csak kíváncsiságból, és az égvilágon semmi nem volt benne...az autót néha annyira hajtom, hogy lekormozódik a wg tengelye:-D

Előzmény: cam aro (79222)
cam aro Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79234

Nezd hf. mar leirtam mit kell tenni..

Kergesse meg.. ettol vagy meg fog javulni.......... vagy szethullani.. /bar ezt nem irtam. opsz. bocsi... :)))  /

 

cr-rol beszelsz.. valmi MIL,  mar csak gyulladna.. ha porlaszto hiba lenne..

Előzmény: henger fej (79233)
henger fej Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79233
:-)
Mindjárt kiderül, hogy úgy értettem, hogy előbb meg kell várni hogy könyököljön ki a motor, majd aztán megkeresni az okát, és csak utána javítani. :-P
Előzmény: gessztenye1 (79232)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79232
Úgy értette az időben-t, hogy "ha elromlott, akkor utána hamar".
Előzmény: Quattroman (79230)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79231
Ezt mindig összekeverem. Béka, káposzta.. ződ-ződ... :-)
Előzmény: ezustgolyo (79228)
Quattroman Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79230
"Ne legyen igazam, de miért ne mehetne tönkre egy porlasztó 35e km-nél?"

tönkremehet mint bármi, bár ez nem MTZ.

csak emlékeztetőül: Te azt írtad, időben cserélni, nem pedig azt hogy, ha elromlott akkor cserélni.
a kettő nem ugyanaz szerintem
Előzmény: henger fej (79229)
henger fej Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79229
Azt akartam javasolni, hogy le kell kérdezni, mérni, ellenőrizni kell mielőbb.

Ne legyen igazam, de miért ne mehetne tönkre egy porlasztó 35e km-nél?
Előzmény: gessztenye1 (79227)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79228

Az Békásmegyer de nincs messze, a túloldal.

Köszi.

Előzmény: gessztenye1 (79226)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79227
"porlasztókat időben cserélni"? 35e km-nél...?
Előzmény: henger fej (79225)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79226
Káposztásmegyer az a Budai oldal, ugye? Van ott egy piac, meg egy kézi autómosó a Megyeri hídtól a Szentendrei út felé haladva, a hídtól kb. 500 méterre. Ott, a kézi mosó után a garázssorban van egy jó kis szerelőműhely, nézd meg őket.
Előzmény: ezustgolyo (79224)
henger fej Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79225
Ne hanyagold! Jobb félni mint megijedni.

Hasonló hibajelenséggel volt bajom pár éve pont egy ilyen autóval (is). A tulaj nem foglalkozott vele, hiába figyelmeztettük. Hajtotta egészen addig, amíg teljesen megállt.
Eredmény:
1db hajtókar elhajolva, 2db dugattyú, 1garn dug. gyűrű, hengerfejjavítás, 1db szívó, 1db kip. szelep, 4 porlasztó csere, a porlasztók időben való cseréjének elmulasztása miatt, lett a megoldás.
Előzmény: gessztenye1 (79215)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79224

Négyen elmondtátok 4 féleképp és mégsem értem, valszeg én vagyok a gyenge láncszem, bár szerintem jól raktam össze már első nekifutásra is amikor még nem komplikáltam túl.

Volt ennek már automata szívató gondja is(csak tippelem mert hidegen pöcre indul aztán meg változó, hogy napközben hogyan de nem pöcre az biztos), ugyhogy mostmár nem biztos, hogy a gyújtás miatt nem indul.

Az egész úgy indult, hogy kifogyott a benzin(nem útközben hanem leállítottam és a következő indításnál már kevés volt neki) és elkezdtem szerelni, lehet ha simán megtankoltam volna most is megy. :)

Ez van, korrekt szerelő vagy hobbyszerelő akinek Kápmegyer útba esik hogy ránézzen és ne keljen vontatni főleg hogy automata még mindig érdekel.

Előzmény: gessztenye1 (79223)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79223
Végülis mi lett? Megcsináltad, vagy szerelőt vársz vele?
Előzmény: ezustgolyo (79221)
cam aro Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79222

Szerintem meg Ronyo.  :P  :) 

 

/..s de.. ha nagyon papasan van hasznalva, leszukul ennyi ido alatt is. legalabbis erre fele igen ... /

Előzmény: 409 (79219)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79221
Köszönöm mindenkinek!
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79220
Még garis a szerkezet, de a szervizben azt mondják rá, hogy "ez ilyen"... Vezettem régebben, sokkal virgoncabb volt.
Előzmény: 409 (79219)
409 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79219

"hogy vegig tisztuljon szivosor a sok felgyult koksztol."

Szerintem 35ekm alatt még egy Renault sem csinál ilyet! :-P
Előzmény: cam aro (79218)
cam aro Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79218

Melyik mikor. 15 km lehet keves ahoz, hogy vegig tisztuljon szivosor a sok felgyult koksztol.

 

tipp. ^^

Előzmény: gessztenye1 (79217)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79217
Megküldtem, kb. 15 km-t. Nem változott semmit. Magasabb fordulaton, részterhelésen dolgozik az egr, ugye?
Előzmény: cam aro (79216)
cam aro Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79216
EGR .... hajtsd meg kemenyen, hogy tisztuljon szivoresz.
Előzmény: gessztenye1 (79215)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79215
Clio 2, 1,5 dci-vel van egy kis gondom. 35e km van benne. Piszkosul el van lustulva. Gázpedált lenyomod, nem történik semmi. majd' egy másodperc, amire kezd lomhán felpörögni a motor, aztán még egy fél másodperc után változik a hangja, és kicsit élénkebben pörög fel. Közben szép fekete pamacsot ereget a kipufogón, úgy, hogy a fehér mészkövön 2-3 gázfröccs után látható nyomot hagy maga alatt.
skorpio3 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79214
Hali!
Had adjak már én is tanácsot!:-)
A rajzon látod az egyes hengert, ide dugod az ékszij felőli elsö henger gyujtókábelét.
Vele átellenben a váltó felőli (utolsó henger kábelét dugd. Marad két szabad hely, 2-es és 3-as hengereké, dugd tetszőlegesen, és próbálj inditani! Ha megy jól, OK! Ha kéthengerezik, (döcögve jár) ezt az utóbbi két kábelt cseréld fel!
Jó munkát!
Előzmény: ezustgolyo (79206)
vwopel Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79213
""tudod.. sötét)""
Ha Te mondod :-)))

egyébként tudom , arra voltam katona :-(((
Előzmény: gessztenye1 (79212)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79212
Közben visszaolvastam.. (egyébként Zalában - tudod.. sötét)
Előzmény: vwopel (79209)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79211
közben olvasom, hogy automata. Akkor kénytelen leszel valami helyet keresni, ahol tudod előre forgatni a motort. Mondjuk a generátor ékszíjtárcsa... (ujjadra vigyázz, be ne csípje)
Előzmény: gessztenye1 (79208)
vwopel Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79210
""Azért vagyok itt hogy valaki elmagyarázza :)""

Én ebben nem vagyok biztos!!!
Előzmény: ezustgolyo (79205)
vwopel Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79209
hol élsz haver ? automatája van:-)

Előzmény: gessztenye1 (79208)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79208
A hengerekben nem sorban egymás után van munkaütem, hanem 1, 3, 4, 2 általában. (ha a kocka suzin ez máshogy van, akkor kérem, javítsátok)

A gyertyákat ki tudod venni, ugye? Keress, egy jó egyenes placcot, és ott állj neki, ahol tudod előre tologatni az autót. Kiveszed mind a négy gyertyát, 5-be teszed a váltót, és lassan tolod előre az autót, miközben ujjaddal elzárod mondjuk a váltótól legtávolabbi gyertya helyét, és figyeled, mikor lesz benne nyomás. Egész addig a pillanatig told előre a kocsit, amíg növekszik a nyomás a hengerben. Ekkor állj meg, és nézd meg, hogy a gyújtáselosztó rotorja melyik kábel csatlakozója felé áll. Az lesz az adott henger kábele. Ezt így meg tudod csinálni minden hengernél?
Előzmény: ezustgolyo (79205)
Trebitsch Creative Commons License 2010.09.05 0 0 79207
henger fej adott rajzot itt: 79183

A feketével jelölt lyuk az elosztófedélen az 1-es hengeré. Utána a nyíllal jelölt forgásiránynak megfelelően 3, 4, 2.
Előzmény: ezustgolyo (79206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!