Értem. Hát akkor belenyugszok. Igazából így is jobban megy mint egy 1.6-os golf vagy astra. A kipufogó rendszerben is leginkább egy sport katalizátor segítene, mert ugye az fojt sokat a motoron. Ha majd sok pénzem lesz kap egy supersprint rendszert :D
Van nem messze tőlünk egy srác, neki is sárga Sportingja van, hirdeti is. 100LE...
"Eladóvá vált szeretett puntóm, nagyobb autó vétele miatt(család). Motor 1.2 16v 100Le. a csippelésnek köszönhetően -1 liter a fogyasztásból, igy 5-5, 5 literrel eljár. (ha tolod akkor is csak 7l)direktszűrő 60-as kipuffrendszer, sportvezérműtengely."
Ennyi a siker titka! Gyárilag 5000-nél adja le a max LE-t, de ha írnak rá valami programot akkor magasabb fordulaton fogja leadni. De ahhoz nem elég a chip, kell alág egy kipufogórendszer meg direktszűrő.
Én felhívtam a srácot, elég sokba került neki ez a tuning, szóval szerintem annyit nem ér meg a dolog :) De ős is azt mondta hogy olyan 9 környékén van 100-on.
Hát az enyém is hasonlóan megy. Akkor viszont lehet hogy én vártam tőle többet. Mindegy jövő hét végén ha minden igaz lesz egy Hajdúnánás - Tihany - Hajdúnánás. Ott majd adok neki, és meglátjuk
Köszönöm! :) Nem, nem biztos,még bízom abban, hogy javítható. Csak készülök a legrosszabbra, mert bontottat nem szeretnék venni, tehát vagy javítás vagy csere utángyártottra. Amúgy nálam is úgy indult a baj, mint itt valakinél lejjebb: néha csak 2 henger ment, aztán volt, hogy nem indult. Máskor meg egy rándítás nélkül kiautóztam vele a világvégére. Kerestettem a hibát, cseréltünk gyertyát, akkut, gyújtáskábelt, gyújtástrafót (jó, csak 1-et a 2-ből), de egyiktől sem lett jobb. Sajna a P II-k közül soknak a computere megzöldül, részben hála a folyamatos rázkódásnak, mert hol is lenne benne, ha nem ott, ahol egyfolytában rázkódik.
Egyébként az enyém is egy lomha dög - úh jót nevettem a "60 sánta lovon", mert nekem is azok jutottak. :D
Vállalom BUDAPESTEN FIAT PUNTO II, III, GRANDE PUNTO, PANDA, STILO, BRAVO 2007, CITY szervók javítását. Nyomatékérzékelők, szervó motorok, vezérlő egységek. Gyári célműszeres hibafeltárás ( EXAMINER ), javítás és kormányközép nullázása. Keressetek bizalommal! Gyári központizáras kulcsokhoz új tokok 6000Ft/db áron. Email: lesi02@freemail.hu Tel: +36203313924 Bontott fordulaszám mérős km-órák beszerelve km pontos korrigálással és EXAMINERES proxizással!!!! Egyéb elektromos hibák elhárítása, javítása garanciával!(Punto 1.2 8V kéthenger motorvezérlők javítása,Body computer javítása stb...
Body computerek átprogramozása, tempomat karok beszerelése, életre keltése stb...
úgy tűnik, behalt a Puntyomon (Punto II., 2001, 1,2 8V) a motorvezérlő elektronika. Nem láttatok, hallottatok mostanában ilyen nem használt alkatrészre árat? Egyelőre elég béna oldalakat találok ezzel kapcsolatban, és azok is kivétel nélkül bontottakat kínálnak. A bosch.hu pedig használhatatlan...
Itt a fórumon régebben elhangzott pár olyan hozzászólás hogy 2000-nél el kell váltani, mert az a jó ha 1500-ra esik vissza a fordulat. És ezt nem egy nyugdíjas bácsi írta (szerintem, nem ismerem) hanem egy kőkemény harcedzett férfiú.
És egy olyan autónál ami a max nyomatékot 4000-nél adja nem hiszem hogy jó ha 2000-nél felvált az ember hosszútávon.
Pont ilyen alacsony fordulaton rakódik le a sok sz@r, ami miatt ellustul az autó.
Ezért van az hogy Varshinak 6000-nél már nem húzott úgy a Puntoja régen :D :D
Hozzáértő(k) segítségét kérném. Van egy Punto II-es gyári mélynyomóm ami megadta magát(a membrán része elszakadt, amúgy működőképes).
Keresnék hozzá mélynyomót hasonló méretben, teljesítményben, ha v.ki tudna segíteni, hogy milyet lehet és lenne érdemes belerakni az legyenszíves ossza meg velem. Előre is köszi.
Sok reményt nem fűztem és nem is fűzök a -nevezzük így- "tuningoláshoz". Az ellustuláson én is gondolkodtam, hiszen mint írtam egy 60 nehány éves bácsié volt az autó kb 6 éven keresztül, nade már fél éve nálam van az autó, és ezalatt biza nem gyorsult, akárhogy járattam.
Blazsej/881/ tanácsát szerintem megfogadom és elviszem kompresszió mérésre, mert ezek szerint ahogy itt írjátok azért haladnia kéne az autónak.
Azt nem hiszem, hogy az elvárásaim nagyobbak ... 90 lovasnál erősebb autóm még sose volt (pontosabban az se az enyém, hanem családé) :))
Egyébként a 8 szelepes motorválasztásnak semmi extra oka nem volt... kellett egy auto, ez a bácsi meg pont cserélni szeretett volna, és ráadásul rokon, napi szinten találkozunk... jó is az autó pár apróságot leszámítva nincs hibája.
én használtam sok injektortisztitó adalékot autószerelő létemre , de most utólag azt mondom magamra ,hogy egy balek vagyok mert a legtöbben a hatóanyag 80% etanol és 1000ft a 2deci .....
most 1,2 clio-m van és 30% etanollal hiba nélkül elmegy 5,1- 5,5 fogyival .
tehát a tisztítók nagy része átverés! (azért van ami jó de az árban is tükrözi.)
Tény hogy nem lehet egy napon említeni a két motort de a kategóriájában a 60 lovas fürge aki meg vezetett már 80 pacisat az nem akar visszaülni a 8 szelepesbe! Egyébként volt idő mikor a 60 pacissal mentem 201méteren a 75 lovas I.-es Punto ellen és nyertem.
Habyka! Igen, nagyon el tud lustulni az autó a városí használattól. Én most voltam Münchenben 1500km oda-vissza és nekemmost nincsenekilyen problémáim meg hát az ottani benzin valami csoda!
Az én sportingom meg olyan lusta, mint a lajhár :(
Néztem a youtube-os videókat, hát még egy 60 lovas is majdnem leverné. Nem tudom, hogy az ilyen injektortisztító cuccoknak van e jelentősége, mert olvastam olyat, hogy többet árt mint használ :S
Ennyire el lehet lustulva a 10 éves városi használattól?
Köszi a tippeket, sikerült megforgatnom kézzel a motort és beindult, szépen jár, azóta mentem is vele... persze biztos ami biztos megy szerelőhöz átnézésre :)
De azt hozzá kell tennem hogy 1,5 évig egy benzines 1.2-es Renault Kangooval jártam.
Amiről minden elmondható csak az nem hogy fürge :)) De mégis szerettem és nem éreztem sose gyengének. Szerintem egy 60 lovas Puntoval körbeautóznám azt is párszor.
Nézőpont kérdése mi a gyenge.
Nyilván nem fogod vele előzgetni országúton az autókat, de hétköznapi használatra tökéletes.
Aki meg FIATal és récsingelni akar az úgyis Sportingot vesz és széthajtja, meg sz@rrá tuningolja ahogy itt egy páran ezt is megállapították :D :D
Sztm picit jobban húzasd mielött váltasz vagy menj egy picit autópályán olyan 130-140-el(ha a rend őrei mérnének akkor még nem kapsz csekket....) és kikormolódik!