Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

guzzirider Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4161

Ezen már túl vagyok, szerepel a leírásban.

Azért kösz!

Előzmény: appp (4149)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4160

Találkoztál már ilyennel? Hol lehet kikopva?

Előzmény: betg (4152)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4159

Az én nyári felnimben is van nyomásszenzor de nemtudom, hogy hogyan működik. Még egyszer sem írta ki hogy para lenne a guminyomással. Lehet csak a nagy navigációs kijelzősnél működik?

Előzmény: Cymantrene (4154)
V.6. Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4158

Házilag nem. Csak szerviz + diag.

Előzmény: Cymantrene (4154)
V.6. Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4157

Idézet a kezelésiből.

 

" Ez a kártya egy titkos kódot tartalmaz, mely
a CITROËN Hálózat számára lehetôvé teszi
az elektronikus indításgátló készülék karbantartását

 

Vigyázzon, hogy ne sérüljön meg a kártya
titkos kódot tartalmazó része, annak
sértetlensége garantálja ugyanis a biztonsági
berendezés mûködését!
Ha elveszíti kártyáját, az elektronikus indításgátló
rendszer mûködése a továbbiakban
nem biztosított.

 

Ôrizze mindig biztos helyen (soha ne a gépkocsiban) az elektronikus indításgátló kulcsához
tartozó titkos kódot tartalmazó kártyát.
Ha elveszítené kulcsait vagy a távvezérlôt, csak a CITROËN Hálózat tudja pótolni ôket (a
számok alapján).
Kérjük, a kulcsokkal kapcsolatos minden változást (további kulcsok beszerzése, letiltás vagy
pótlás) jelentsen be a CITROËN Hálózatnál. A bejelentéshez kérjük, vigye magával kulcsait és
titkos kártyáját is.

 

A titkos kódot tartalmazó kártya elvesztése a hálózat munkatársai részérôl
egy jelentôs költségekkel járó beavatkozást tesz szükségessé. "

 

 

Előzmény: katana0626 (4156)
katana0626 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4156

Szeretném megkérdezni, hogy a "kódkártyán" lévő adatra mikor van/lehet szüksége az embernek.

Üdv:CseF

Cymantrene Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4155

Szeptemberben beállítottam a fényszóró magasságát, hogy lássak is vele, de ne vakítson. Több, mint egy fordulatot kellett fölfelé tekerni a függőleges állítócsavaron. Februárban vettem észre, hogy megint lefelé világít (addig főleg városban jártam, ahol nem volt feltűnő). Kicsit följebb tekertem, fél fordulat elég volt, de márciusra megint lekonyult. Ez ilyen, vagy valahol lehet szorítani a beállítócsavaron?

Cymantrene Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4154

Gumicserekor kiderült, hogy a nyári felnikben van nyomásszenzor. Gondolom, a télikben nincs, ezért inaktiválva lett a nyomásmérés. Lehet ezt házilag aktiválni? Külön ezért nem mennék vele kerékcserekor szervízbe, akkor marad a kézi ellenőrzés.

Cymantrene Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4153

Elkezdett kicsit sípolni a szellőzőventillátor. Amikor leáll, akkor hallom, működés közben álló motorral sem feltűnő. Meg lehet ezt kenni valahol? Egyáltalán érdemes, vagy készüljek nagyobb műtetétre?

betg Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4152

OPelé nem jó rá az 4x100 ez meg 4x108

Az ülés ki van kopva ,ki kell venni meg kell nézni lehet hogy meg lehet csinálni

Előzmény: Mr.C5 (4151)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4151

Citroen c5 re milyen méretű acélfelni kell pontosan? Mekkora méret és milyen kiosztás? Ugyanolyan jó rá mint ami az opeleken van?

Valaki esetleg újat nem tud jó áron?

 

Alufelni eladó 4 db 15" os Az ár megeggyezés szerint. isi311@t-online.hu

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/image-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/image-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/image-3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Ülés problémával találkozott valaki rajtam kívül? Mintha valami kikopott vagy kilazult volna benne de nem tudom mi előre hátra billed de nem a csavarok amik odafogatják a vázhoz az ülést hanem valahol középen nagyon idegesítő kb fél centit kibilleg érezhetően gázadásnál fékezésnél. (Vezetőülésről beszélek)

svedmalac Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4150

Köszi a segítséget, de megsegített a Szűz Mária :-)

 

Kiderült, hogy a húsz éve nem látott unokatesóm franciaautó specialista itt Szhelyen, így bőven volt okom meglátogatni. Kiderült, hogy Dújvban a Citroen Mátésok rossz (állítólag gyenge) ic-t raktak a vezérlőbe 20-ért. Most már mindegy, ezért nem autózom haza. Egy ötösért kompletten ki lett cserélve, így most már jó. Ha esetleg valakinek szüksége lenne Vas-ban szuper szerelőkre és műhelyre, akkor franciakulcs.hu

Előzmény: betg (4132)
appp Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4149

Üdv! Én leszednem atank fedelet az ülés alatt és megneznem a szürü nincs-e nagyon elkoszosodva. Esetleg nem ment bele valami tömitőanyag  /rongy papir/ kannazaskor.

Előzmény: guzzirider (4147)
LukácsiBálint Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4148

A Fridcar-ban jövő keddig 30%-os kedvezménnyel vannak az alkatrészek. Ha valaki vásárolna vmit mostanában akkor érdemes benézni a webshop-ba.

 

üdv

guzzirider Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4147

Sziasztok!

 

Állandóan visszatérő problémám megoldásában kérném az Urak segítségét!

 

Típus: C5 II, 1.6 HDi.

 

A jelenség:

Üzemanyag adalékolás hiányosságára következtetni engedő rángatózás, amely elsősorban jelentősebb emelkedőn, vagy hosszabb ídőtartamú tempós autózáskor, tehát fokozott terhelésen jelentkezik. A rángatás olyan jellegű, mint amikor már nagyon elfogyóban van az üzemanyag, és azon drukkolsz, hogy eljuss a kútig. A rázkódás, a gázpedál finom felengedésekor (lassítás motorfék üzemben) csökken, és átmegy remegésbe.

Ilyenkor lehet vele autózni a remegés-határon, vagy elkezd lassulni a verda, és csak az segít, ha mielőtt leállna, kinyomom a kuplungot és üresben felpörgetem a motort. Ekkor felpörög háromezer fölé is (tehát nem tilt le, mint a vészüzemben) és ha óvatosan rácsúsztatok, akkor megint húz egy darabig, míg újra nem kezd remegni. Általában, mielőtt leállna a motor, újra "megjön a cucc" és megint hajlandó melózni. Jártam már úgy, hogy nagyon kellet sietnem, nem értem rá finomkodni, hanem erőltettem a menetet. Ilyenkor 
a motor egyre jobban rángat, a szokásosnál hangosabban becsörög, majd a kuplungot kinyomva azonnal leáll. A jelenség - az enyhébb esetben - nem tart sokáig, kábé 3-4 perc, majd, mintha mi sem történt volna, rendesen működik tovább az autó.

FONTOS!

Hibaüzenet semmi! Diagozásnál üres hibanapló, illetve csak olyan bejegyzéseket tartalmaz, amelyek nem függenek össze a jelenséggel, mint például a "túl gyakori regenerációs kérelem" vagy "adalékanyag hozzáadása nem lehetséges"!

Ezek visszatérő állandó hibák, sőt, ahogy itt olvasom típushibák amiken csak egy szoftverfrissítés segíthet, és amelyek kitörölhetők.

Azt figyeltem meg, hogy fogyóban levő üzemenyag esetén, a jelenség mintha gyakrabban jönne elő. Először dugulásra gyanakodván, az autót menet közben, határozottan megrángatva jobbra-balra, a jelenség tünetei mérséklődtek, illetve elmúltak.

Szerelő(i)m javaslatára kiemeltem az üzemanyag tartályból a szivattyúházat, ellenőriztem a szűrőt és a tartály tisztaságát.

 

SEMMI! MINDEN OKÉ!

 

(Azért kompresszorral kifújkáltam a szűrőt mielőtt visszaszereltem az egységet.) Ebben a típusban nincs üzemanyagszivattyú, a nagynyomású szívja fel magának a cuccot.
Mivel gázolajszűrőt nemrég cseréltünk ezért inkább falslevegő beszívására gyanakszunk.

 

Előélet:

Tavaly decemberben a turbó "leadta a szerelést", úgy gondolta, hogy nem melózik tovább. Valami darabja bekerülhetett a motorba, mert röviddel az erőtlenedést követően kopogó-csikorgó hang kíséretében beállt a motor is. Mindez másodpercek alatt zajlott le, amíg a lendület feltette a kocsit a járdára.

Gyújtás le, tréler, műhely stb.

A turbó cseréjét a motoré követte. Ugyanis olcsóbb megoldás volt venni egy keveset futott bontott motort, mint szétszerelni és felújítgatni a régit, az ugyanis nem kicsi meló időben, plusz a gépmunka, meg a tömítések stb.

 

Szerencsém volt a motorvásárlással, mert nyolcvan ropiért(!!!) vettem egy húszezret ment mocit. Ebben a típusban nincs motorszám, csak motorkód (9HZ), úgyhogy a vizsgáztatásnál sem volt gond.

A motorcsere óta van ez a jelenség.

Szerencsémre a műhelyben - ahol betegeskedett az autóm - volt egy motorcserés négyszázhetes pözsó ugyanezzel a motorral, így az remek donornak bizonyult.

 

Diagozás... turbó vákuum nyomásszabályzó csere, majd diagozás... légtömegmérő csere, majd diagozás... részecskeszűrő tisztítás, majd diagozás... ilyen szenzor, olyan hőmérő csere és csere és csere. Hadd ne ragozzam, minden másnap műhely, valamit kicserélünk, tesztelés, majd megint műhely megint csere, megint teszt.

 

Nem unatkoztam februárban, és altatót sem kellet szednem.

 

Még szerencse, hogy volt az a négyszázhetes, mert a gatyám ráment volna a találgatásra. Mielőtt bárki rossz véleményt alkotna a szerelőm tudását illetően el kell, hogy mondjam, ez egy team-munka volt, csupa külsős specialistával. Napokat görnyedtek a verdám felett. Úgy néztek ki mint egy orvostím a szívműtéten. Azonkívül csak a turbó és a motorcsere munkadíját kérte el, azóta ingyen kísérletezik.

Nomeg a műszer megvásárlásáig a diagozásért fizettem alkalmanként, de azt egy "házhoz-jövök-hatezerért" diagosnak, aki szintén szaktekintélynek számít a szakmában.

Az egyenlegem: mínusz ötszáz, és még mindig nem tökéletes a verda.

 

Hát ennyi.

 

Nekünk márcsak egyetlen elképzelésünk maradt, mégpedig az, hogy fals jön be a hosszú üzemanyagcső (tanktól, a gázolajszűrőig) gyorscsatlakozóinál.

 

Esetleg bárki másnak valami más ötlete?Tapasztalat?

 

Üdv mindenkinek, az Erő legyen a Céöttel!

foci000 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4146

Ebben igazad lehet, de rakatnák bele gázt és úgy azért most sokkal gazdaságosabb! :)

 

 

Előzmény: betg (4142)
bordóc5 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4145

próbáld ki sikerülni fog

Előzmény: oszcilloszkop (4144)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4144

"A következő képpen lehet kinyírni az egyik gombot letekerd minimumra a másikat maximumra és már ki is nyírtad a vezérlő kártyát"

 

ezt a véleményedet mire alapozod?

Előzmény: bordóc5 (4134)
betg Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4143

Már bocsánat ezzel nem nyirod ki a ventilátor vezérlőt, a ventilátornak tök mindegy hogy a hőmérséklet állító hova van állítva, az eldugult pollenszűrő az kinyirja .

Előzmény: bordóc5 (4134)
betg Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4142

ilyen km futásra nem való szerintem benzines (de ez a magánvéleményem)

Előzmény: foci000 (4138)
betg Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4141

Szia természetesen szívesen átnézem neked  ,megnézzük melyik bak vacakol.

Előzmény: foci000 (4139)
betg Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4140

Üdv milyen motoral szerelt az autó ? ha szerencséd van lehet , hogy van hozzá mindenem  ha érdekel az adatlapomon megtalálod a számomat

Előzmény: Ilona. (4136)
foci000 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4139

Érdekes volt a leírásod!

 

Egy kérdés merült fel bennem! Amit kinéztem egyértelműen hátsó motortartó szilentes! De azon kívűl minden müxik!

Váltó veri az aszony A 6 audiját!

Futómű zaj és minden probléma mentes látszólag amit én meg tudtam állapitani :)

:D

A lényege az hogy szerinted tele lett a töke és eladta mert szilentes lett, vagy a szarba nyulok?

Esetleg átnéznéd ha megveszem?

 

Köszönöm vállaszod!

:)

Szép estét mindenkinek

 

Előzmény: betg (3884)
foci000 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4138

Nagyon köszönöm a segitséget!

 

igazán nem városba veszem hanem pályázni!

Rengeteg km et megyek , évi 100-130 e km et

És a kényelem nagy úr de ha lehet ne hagyon ott úton útfélen!

 

De nagyon szép

ja 1 es

Előzmény: betg (4121)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4137

Tud valaki jó áron 195 / 65 R15 gumihoz acélfelnit? 

 

Ilona. Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4136

Sziasztok!

 

Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy mennyire normális, hogy 5 évesen, 40e km után a főfékmunkahenger kilyukadjon? A szervízben azt mondták ez történt, és ráadásul a dobot elárasztotta olajjal, ami ettől szintén kampec lett, kuka. Utóbbit nem lehet megmenteni valahogy? Valahol lehet ezt reklamálni? Megéri-e egyáltalán? Csillagászati az ára mind a két alkatrésznek (nem beszélve a beszerelésről), vagy csak nekem mondták ezt, hogy lehúzzanak?

 

Köszi a segítséget!

Ilona

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4135

Igen 1.6HDI

kb.5000km -el ezelőtt volt olajcsere, Total 9000 került bele, Purflux szűrővel.

Most Mann szűrő került bele a nyomásprobléma miatt, olajcsere nem volt.

 

10e-ként fogom cserélgetni, mert sok a városi használat.

Előzmény: betg (4127)
bordóc5 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4134

A klíma vezérlő

 

A következő képpen lehet kinyírni az egyik gombot letekerd minimumra a másikat maximumra és már ki is nyírtad a vezérlő kártyát

 

Amugy mindegyikben tönkremegy ha nekiállsz javítani nem sikerül mást is kinyirsz kiszerelést nem tudod más is összetörik

 

amugy meg jobb ha beszerzed előre típushiba

 

van még néhány km óra mozgató motor

hátsólengőkar csapágy

 

stb

 

 

 

üdv bordó

Előzmény: svedmalac (4128)
bordóc5 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4133

Sziasztok

 

Az 1.6 Hdi nem rossz tessék ezeket megcsinálni amit írnak mert fogja magát és nagy kár lesz a motorba ?

 

Egyébként a ford suzuki és egyébb PSA motoros dízelnél érdeme ezt megcsinálni

 

 

üdv

Előzmény: betg (4127)
betg Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4132

Szia ezen a számon elérsz 0630 821 3274

Előzmény: svedmalac (4131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!