Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fogash Creative Commons License 2011.04.21 0 0 4173

az enyém is fütyül ajtónyitásra pár másodpercig, majd abbahagyja. benzineseknél az AC szokott elindulni, hogy kulcstekerésre azonnal legyen benzin az injektornál, dieselnél ilyent eddig nem láttam.

Előzmény: colalite (4164)
Fogash Creative Commons License 2011.04.21 0 0 4172

helo hatvanhetes!

A fényszóróban benne van a pici lámpa. A szervízkönyv írja, hogyan kell bekapcsolni. A kocsi menüjében viszotn a Vehicle parameters főmenü alatt van Lighting illetve driving assistance menü, de nincs comfort. Az előbbiben van a kanyarfény aktiválása (directional headlights on/of), illetve a follow-me-home funkció időzítője. A könyv szerint itt kellene lennie a daytime-running-light kapcsolónak is, de ez nálam egyszerűen NINCS :(

 

A másik menüben a hátramenetre hátsó ablaktörlő indítása és a visszagurulásgátló aktiválása van. 

 

ja, kanyarkövetős xenon van benne, amúgy Prestige felszereltség ha ez számít valamit...

Előzmény: hatvanhetes (4171)
hatvanhetes Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4171

Szia Fogash ! Nekem is c5 III van :) mondjuk én még 16-osban csak lemez felnit láttam ehez a tipushoz de ez semmit nem jelent. Viszont  a nappali menetfényt te magad tudod ki illetve bekapcsolni. a rádió stb kijelzőn a comfort címszónál.Lehet a szervízkönyvbe jobban le van írva.
Üdv: Hatvanhetes

Előzmény: Fogash (4162)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4170

Bocsánat, 4097-et akartam írni

Előzmény: oszcilloszkop (4169)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4169

Amit a 4096-ban írtam az nem jó? Lehet nem fogalmaztam egyértelműen.

Szóval jelenleg a tompított éjjel-nappal világít ha jár a motor, miközben a világítás kapcsoló nulla állásban van. Ezt szerintem nevezhetjük nappali menetfénynek. Ha sötétedni kezd, akkor pedig a műszerfal világítást a fényérzékelő automatikusan bekapcsolja és a központi kijelző fényerejét visszaveszi.

Előzmény: Fogash (4162)
Cymantrene Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4168

Gratula!

Mikori a géped? Tudtommal tempomatot egyszerűen (gyárit) beszerelni az elektromos gázpedálúakba lehet.

Azok kb. az Euro 4-sek, az Euro 3-sok még bovdenesek. Nézd meg a forgalmiban a környezetvédelmi besorolási osztályt, a 6-s az Euro 3-s, a 9-s az Euro 4-s.

Előzmény: foci000 (4166)
V.6. Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4167

Üdv, és gratula! Legyen bent sok örömöd. Nekem is 2.0 autómata mint a tiéd. Én több mint 2 éve használom. Ha kérdésed van, nyugodtan írj.

Előzmény: foci000 (4166)
foci000 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4166

Kedves guruk!

 

Megrögzött francia ellenesként elmondhatom , hogy sikerült!

Megvettem a hőn áhhitott c5 1 est

Nem volt drága!

 

2 literes benzines automata!

Ami nem jó! Klíma! remélem csak gáz! Ha más akkor az eladó fizeti!

Meg nincs benne tempomat :(

de amúgy full! Automata és tetszik a családnak is!

:)

 

 

Nem tudom , hogy mennyi nyűgöm lessz de most boldog vagyok!

Majd azért elviszem valakihez egy diagra de majd! mert most munka 1000. el!

 

sziasztok

 

V.6. Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4165

Minden kijelzősnél működik, feltéve ha be van kapcsolva. Az engedélyezést pedig csak diagon keresztül lehet. Ott is csak úgy ha meg van a hozzá egy plusz kütyü, amit az engedélyezéskor a szelepekre kell rakni. 

Előzmény: Mr.C5 (4159)
colalite Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4164

Egy olyan nyűgöm van, hogy miután beindítom a kocsit hallok egy fütyülő hangot. Később nincs, csak indítás után. Ez normális dolog? és mi lehet ez?

Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4163

Akkor módosítom a hirdetést, Eladó 4 db alufelni guminyomás szenzoros. Az ár megeggyezés szerint.

Továbbá vennék acélfelnit 195 / 65 R15 nyári gumimhoz. isi311@t-online.hu

Előzmény: Mr.C5 (4151)
Fogash Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4162

a C5-III-ban szervizben menüből aktiválható/kikapcsolható. NEkem a kocsiban benn a rendszer, de mivel a 19"es demo-felniket nem kértem a kocsihoz, ugrott a 4 szenzor. Ez persze csak akkor derült ki, mikor 50km (vagy 30 perc?) közlekedés után elkezdett visítani, hogy nem érzékeli a nyomásszenzorokat. A szervizben meg 85eFt+ 4 gumiszerelés lett volna az új szenzor beszerzése az ÉN kerekeimhez (16os gyári alufelni). A vicc az, hogy a 4 felni downgrade-re 100ezret engedtek a kocsi árából, ami nagyjából reálisnak is tűnt. 

 

Amúgy a km-óra közepében lévő egérmozira üzengetett, amíg nem lett kikapcsoltatva.

 

Nappali menetfény szoftveres aktiválásáról valaki?

Előzmény: Mr.C5 (4159)
guzzirider Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4161

Ezen már túl vagyok, szerepel a leírásban.

Azért kösz!

Előzmény: appp (4149)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4160

Találkoztál már ilyennel? Hol lehet kikopva?

Előzmény: betg (4152)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4159

Az én nyári felnimben is van nyomásszenzor de nemtudom, hogy hogyan működik. Még egyszer sem írta ki hogy para lenne a guminyomással. Lehet csak a nagy navigációs kijelzősnél működik?

Előzmény: Cymantrene (4154)
V.6. Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4158

Házilag nem. Csak szerviz + diag.

Előzmény: Cymantrene (4154)
V.6. Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4157

Idézet a kezelésiből.

 

" Ez a kártya egy titkos kódot tartalmaz, mely
a CITROËN Hálózat számára lehetôvé teszi
az elektronikus indításgátló készülék karbantartását

 

Vigyázzon, hogy ne sérüljön meg a kártya
titkos kódot tartalmazó része, annak
sértetlensége garantálja ugyanis a biztonsági
berendezés mûködését!
Ha elveszíti kártyáját, az elektronikus indításgátló
rendszer mûködése a továbbiakban
nem biztosított.

 

Ôrizze mindig biztos helyen (soha ne a gépkocsiban) az elektronikus indításgátló kulcsához
tartozó titkos kódot tartalmazó kártyát.
Ha elveszítené kulcsait vagy a távvezérlôt, csak a CITROËN Hálózat tudja pótolni ôket (a
számok alapján).
Kérjük, a kulcsokkal kapcsolatos minden változást (további kulcsok beszerzése, letiltás vagy
pótlás) jelentsen be a CITROËN Hálózatnál. A bejelentéshez kérjük, vigye magával kulcsait és
titkos kártyáját is.

 

A titkos kódot tartalmazó kártya elvesztése a hálózat munkatársai részérôl
egy jelentôs költségekkel járó beavatkozást tesz szükségessé. "

 

 

Előzmény: katana0626 (4156)
katana0626 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4156

Szeretném megkérdezni, hogy a "kódkártyán" lévő adatra mikor van/lehet szüksége az embernek.

Üdv:CseF

Cymantrene Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4155

Szeptemberben beállítottam a fényszóró magasságát, hogy lássak is vele, de ne vakítson. Több, mint egy fordulatot kellett fölfelé tekerni a függőleges állítócsavaron. Februárban vettem észre, hogy megint lefelé világít (addig főleg városban jártam, ahol nem volt feltűnő). Kicsit följebb tekertem, fél fordulat elég volt, de márciusra megint lekonyult. Ez ilyen, vagy valahol lehet szorítani a beállítócsavaron?

Cymantrene Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4154

Gumicserekor kiderült, hogy a nyári felnikben van nyomásszenzor. Gondolom, a télikben nincs, ezért inaktiválva lett a nyomásmérés. Lehet ezt házilag aktiválni? Külön ezért nem mennék vele kerékcserekor szervízbe, akkor marad a kézi ellenőrzés.

Cymantrene Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4153

Elkezdett kicsit sípolni a szellőzőventillátor. Amikor leáll, akkor hallom, működés közben álló motorral sem feltűnő. Meg lehet ezt kenni valahol? Egyáltalán érdemes, vagy készüljek nagyobb műtetétre?

betg Creative Commons License 2011.04.20 0 0 4152

OPelé nem jó rá az 4x100 ez meg 4x108

Az ülés ki van kopva ,ki kell venni meg kell nézni lehet hogy meg lehet csinálni

Előzmény: Mr.C5 (4151)
Mr.C5 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4151

Citroen c5 re milyen méretű acélfelni kell pontosan? Mekkora méret és milyen kiosztás? Ugyanolyan jó rá mint ami az opeleken van?

Valaki esetleg újat nem tud jó áron?

 

Alufelni eladó 4 db 15" os Az ár megeggyezés szerint. isi311@t-online.hu

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/image-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/image-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/image-3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Ülés problémával találkozott valaki rajtam kívül? Mintha valami kikopott vagy kilazult volna benne de nem tudom mi előre hátra billed de nem a csavarok amik odafogatják a vázhoz az ülést hanem valahol középen nagyon idegesítő kb fél centit kibilleg érezhetően gázadásnál fékezésnél. (Vezetőülésről beszélek)

svedmalac Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4150

Köszi a segítséget, de megsegített a Szűz Mária :-)

 

Kiderült, hogy a húsz éve nem látott unokatesóm franciaautó specialista itt Szhelyen, így bőven volt okom meglátogatni. Kiderült, hogy Dújvban a Citroen Mátésok rossz (állítólag gyenge) ic-t raktak a vezérlőbe 20-ért. Most már mindegy, ezért nem autózom haza. Egy ötösért kompletten ki lett cserélve, így most már jó. Ha esetleg valakinek szüksége lenne Vas-ban szuper szerelőkre és műhelyre, akkor franciakulcs.hu

Előzmény: betg (4132)
appp Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4149

Üdv! Én leszednem atank fedelet az ülés alatt és megneznem a szürü nincs-e nagyon elkoszosodva. Esetleg nem ment bele valami tömitőanyag  /rongy papir/ kannazaskor.

Előzmény: guzzirider (4147)
LukácsiBálint Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4148

A Fridcar-ban jövő keddig 30%-os kedvezménnyel vannak az alkatrészek. Ha valaki vásárolna vmit mostanában akkor érdemes benézni a webshop-ba.

 

üdv

guzzirider Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4147

Sziasztok!

 

Állandóan visszatérő problémám megoldásában kérném az Urak segítségét!

 

Típus: C5 II, 1.6 HDi.

 

A jelenség:

Üzemanyag adalékolás hiányosságára következtetni engedő rángatózás, amely elsősorban jelentősebb emelkedőn, vagy hosszabb ídőtartamú tempós autózáskor, tehát fokozott terhelésen jelentkezik. A rángatás olyan jellegű, mint amikor már nagyon elfogyóban van az üzemanyag, és azon drukkolsz, hogy eljuss a kútig. A rázkódás, a gázpedál finom felengedésekor (lassítás motorfék üzemben) csökken, és átmegy remegésbe.

Ilyenkor lehet vele autózni a remegés-határon, vagy elkezd lassulni a verda, és csak az segít, ha mielőtt leállna, kinyomom a kuplungot és üresben felpörgetem a motort. Ekkor felpörög háromezer fölé is (tehát nem tilt le, mint a vészüzemben) és ha óvatosan rácsúsztatok, akkor megint húz egy darabig, míg újra nem kezd remegni. Általában, mielőtt leállna a motor, újra "megjön a cucc" és megint hajlandó melózni. Jártam már úgy, hogy nagyon kellet sietnem, nem értem rá finomkodni, hanem erőltettem a menetet. Ilyenkor 
a motor egyre jobban rángat, a szokásosnál hangosabban becsörög, majd a kuplungot kinyomva azonnal leáll. A jelenség - az enyhébb esetben - nem tart sokáig, kábé 3-4 perc, majd, mintha mi sem történt volna, rendesen működik tovább az autó.

FONTOS!

Hibaüzenet semmi! Diagozásnál üres hibanapló, illetve csak olyan bejegyzéseket tartalmaz, amelyek nem függenek össze a jelenséggel, mint például a "túl gyakori regenerációs kérelem" vagy "adalékanyag hozzáadása nem lehetséges"!

Ezek visszatérő állandó hibák, sőt, ahogy itt olvasom típushibák amiken csak egy szoftverfrissítés segíthet, és amelyek kitörölhetők.

Azt figyeltem meg, hogy fogyóban levő üzemenyag esetén, a jelenség mintha gyakrabban jönne elő. Először dugulásra gyanakodván, az autót menet közben, határozottan megrángatva jobbra-balra, a jelenség tünetei mérséklődtek, illetve elmúltak.

Szerelő(i)m javaslatára kiemeltem az üzemanyag tartályból a szivattyúházat, ellenőriztem a szűrőt és a tartály tisztaságát.

 

SEMMI! MINDEN OKÉ!

 

(Azért kompresszorral kifújkáltam a szűrőt mielőtt visszaszereltem az egységet.) Ebben a típusban nincs üzemanyagszivattyú, a nagynyomású szívja fel magának a cuccot.
Mivel gázolajszűrőt nemrég cseréltünk ezért inkább falslevegő beszívására gyanakszunk.

 

Előélet:

Tavaly decemberben a turbó "leadta a szerelést", úgy gondolta, hogy nem melózik tovább. Valami darabja bekerülhetett a motorba, mert röviddel az erőtlenedést követően kopogó-csikorgó hang kíséretében beállt a motor is. Mindez másodpercek alatt zajlott le, amíg a lendület feltette a kocsit a járdára.

Gyújtás le, tréler, műhely stb.

A turbó cseréjét a motoré követte. Ugyanis olcsóbb megoldás volt venni egy keveset futott bontott motort, mint szétszerelni és felújítgatni a régit, az ugyanis nem kicsi meló időben, plusz a gépmunka, meg a tömítések stb.

 

Szerencsém volt a motorvásárlással, mert nyolcvan ropiért(!!!) vettem egy húszezret ment mocit. Ebben a típusban nincs motorszám, csak motorkód (9HZ), úgyhogy a vizsgáztatásnál sem volt gond.

A motorcsere óta van ez a jelenség.

Szerencsémre a műhelyben - ahol betegeskedett az autóm - volt egy motorcserés négyszázhetes pözsó ugyanezzel a motorral, így az remek donornak bizonyult.

 

Diagozás... turbó vákuum nyomásszabályzó csere, majd diagozás... légtömegmérő csere, majd diagozás... részecskeszűrő tisztítás, majd diagozás... ilyen szenzor, olyan hőmérő csere és csere és csere. Hadd ne ragozzam, minden másnap műhely, valamit kicserélünk, tesztelés, majd megint műhely megint csere, megint teszt.

 

Nem unatkoztam februárban, és altatót sem kellet szednem.

 

Még szerencse, hogy volt az a négyszázhetes, mert a gatyám ráment volna a találgatásra. Mielőtt bárki rossz véleményt alkotna a szerelőm tudását illetően el kell, hogy mondjam, ez egy team-munka volt, csupa külsős specialistával. Napokat görnyedtek a verdám felett. Úgy néztek ki mint egy orvostím a szívműtéten. Azonkívül csak a turbó és a motorcsere munkadíját kérte el, azóta ingyen kísérletezik.

Nomeg a műszer megvásárlásáig a diagozásért fizettem alkalmanként, de azt egy "házhoz-jövök-hatezerért" diagosnak, aki szintén szaktekintélynek számít a szakmában.

Az egyenlegem: mínusz ötszáz, és még mindig nem tökéletes a verda.

 

Hát ennyi.

 

Nekünk márcsak egyetlen elképzelésünk maradt, mégpedig az, hogy fals jön be a hosszú üzemanyagcső (tanktól, a gázolajszűrőig) gyorscsatlakozóinál.

 

Esetleg bárki másnak valami más ötlete?Tapasztalat?

 

Üdv mindenkinek, az Erő legyen a Céöttel!

foci000 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 4146

Ebben igazad lehet, de rakatnák bele gázt és úgy azért most sokkal gazdaságosabb! :)

 

 

Előzmény: betg (4142)
bordóc5 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4145

próbáld ki sikerülni fog

Előzmény: oszcilloszkop (4144)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.04.18 0 0 4144

"A következő képpen lehet kinyírni az egyik gombot letekerd minimumra a másikat maximumra és már ki is nyírtad a vezérlő kártyát"

 

ezt a véleményedet mire alapozod?

Előzmény: bordóc5 (4134)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!