Keresés

Részletes keresés

KTMSzepy Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251881

Összecsomagoltam én is a pakkot. Elektromos pumpa, szerelővas, féktisztító, fék- és kuplungfolyadék, fecskendő, scottoiler olaj, H3, H7, két fajta gyertya (NGK CR8EK és DPR8E, asszem - 1-1 db), meg persze pár gyorskötöző, gumipók, pillanatragasztó és ragasztószalag a készlet. Bár ha féktisztítót te is hozol, akkor én nem. :)

Belsőt majd Cével dílelem, ha mégis LC8-cal jön, akkor egy hátsót hozhatna. Elsőt én is tudok hozni, de hátsót most nem találtam a készletemben.

Végül is nem fúrtam fel a csapokat a dobozokra, így továbbra sem használhatóak kulacsként (2*3l), de majd csak túléljük valahogy a "vadont" enélkül is. :)

Ja és találtam két O gyűrűt, asszem az egyiket még a kuplunghoz vettem anno szóval akár jó is lehet - csak hogy ne aggódj annyira. :)

 

Előzmény: BlueFazer (251874)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251880

Így kell kinéznie a motornak 1 héttel a túra előtt :)

 

 

SuperMoto :)

 

 

Ez jött ki a telókból! És ez a topki egyik legfiatalabb gépe, a tiétekben ennél csak "szebb lehet" :) A két jobb oldali flakonban az 1-1 telóból kijött cucc van, a bal oldaliban a 2 telóból féktisztítóval kimosott cucc.

 

 

Sor2 IZDA! :D

 

Előzmény: BlueFazer (251874)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251879

Egyébként is drága ilyeneket nézni, mert mindig azt érzem, hogy a magam proli, kőbányai módján szükségem van egy proli, kőbányára illő sportautóra egy ésszerű kisautó helyett:) Az Aston is jó, de nem tudnék vele kiállni a garázsból:)

Egyszer még egy C55/63 AMG-t szeretnék, valami nem gyárias kipufogóval, ami egy kicsit diszkrétebben engedi a hangot, de nem tolakodóan. Mondjuk egy titán akra rendszerrel :)))

Előzmény: Törölt nick (251878)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251878

Még csak a 7. évadnál járok. Ez amúgy is rossz helyen hajt, alul gyenge :)))

Előzmény: Siorac_BlackCB (251876)
Siorac_BlackCB Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251877

Erősebbnek érződik tényleg.

De olyan ez, mint a görbe tükör. Abban meg vékonynak látszódik, aki dagadt, dagadtnak aki vékony. :))

Előzmény: Törölt nick (251847)
Siorac_BlackCB Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251876

Ezt már láttad?

A szöveg a főlényeg. Meg a hang.

Turbo az nincs benne. :)

 

Előzmény: Törölt nick (251871)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251875

Látom vissza felé haladsz a korban ;) Matchbox-okat majd Kengurutól vegyél olcsón! ;) Autós kártyában pedig Tomcat a khirály! :D

Előzmény: Törölt nick (251873)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251874

Annyira felkészült leszek a túrára, hogy még egy bizonyos bordó lomhoz is lesz nálam speciális dupla szálas hátsó izzó :) Remélem jót vettem, mert majd megszakadt a szívem 500Ft-ot adni a 2db-ért, amikor az enyémbe előre a H7-es akcióban csak 150Ft volt :D

Gondolom ez a 150Ft-os egy Dobogókő menetet azért majd csak kibír egyszer :D

De biztos ami biztos alapon van pult alól olcsón egy eredeti VW cikkszámos, dobozós izzóm is :) GE Made in Hungary van ráíva, tehát az tartós :)

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251873

Karbon autókat igen:) most járok a 7. évad harmadik részénél, és a Zonda az pont karbon. De nem fér bele egy karbon bringa, így nem érdekel:))

 

Előzmény: BlueFazer (251872)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251872

Már karbon bringákat is tesztelnek? ;)

Előzmény: Törölt nick (251871)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251871

Tádé Stilója lenyomna egy 400 lóerős (alul erősnek érződő) 2 literes turbót:)))

A Top Gear 18 évadja véletlen meg van, de nem gyári dvd-n. Kb 80-100Gb, ha érdekel, leviszem:)

Előzmény: Siorac_BlackCB (251870)
Siorac_BlackCB Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251870

:)) Ezt láttam már, vicces. A főlényeg, hogy a Fiat az izda.

 

Előzmény: Törölt nick (251841)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251869

A meteorológia oldalak mondták, hogy kettőtől eső lesz Szentendrén. Sajnos meggondolatlanul egy hátsókerekes, de alul gyenge autóval mentem, és ahogy fordultam meg a parkolóban, megcsúszott a hátulja a viacoloron. Sajnos ez vezetői hiba, reggel olvastam, h alul gyenge az autó, nem gondoltam volna, h már 3000-es fordulat alatt elenged a gumi :)))

Ja, az eső végül nem esett, nem azért csúszott meg:))) Az X6 meg valszeg 35 d lehetett, mert annyira nem ment, amikor elengedte a (turbós) lovakat :)

Előzmény: gerzson_156 (251866)
gerzson_156 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251868
Igen. A mi fiunk már nem huligán. :))
Előzmény: Divatmotoros (251867)
Divatmotoros Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251867

Az öreg néni nyomta az X6-al de egy suhanc lehagyta az M3-al? És mindezt a parkolóban??? :)))

Előzmény: gerzson_156 (251866)
gerzson_156 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251866
A Fazer egy szemét, a CB az isten. Ezek a szikár tények. :))
Ma láttam az M3-t akcióban, a mérleg egy infarktus a Lidli parkoloban egy öreg néninek és egy törött egojú X6 tulaj. :))
Előzmény: BlueFazer (251862)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251865

Ha már a te csuklódban van az ABS és az ESR, akkor ennyi engedtessék már meg nekem is ;)

Előzmény: Törölt nick (251864)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251864

Na, a másik akinek a seggében van a G-szenzor :)))

 

Előzmény: BlueFazer (251862)
euro Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251863

Figyu!

Azért vissza fogod majd adni, ugye?

:)))

Előzmény: Antera (251857)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251862

"Persze, tudom, tudom... ...az érzet meg hátbabaszás. De vajon hogyan kéne ezek figyelembe vételét beleprogramozni a fékpadokba??? :-))))))))))"

 

Mentem a CB1300-al és éreztem, hogy nem tol akkorát alulról, mint a Fazerem. Le is nyomtam :) Mentem a Morini-vel és éreztem, hogy nagyon tol alul. Mondtam is, hogy el fogja picsázni a Fazer-t. Le is nyomta :)

Szóval az érzet nem olyan csalóka ám ;) Pedig papíron a CB már alapjárattól nyomatékosabb, mint a Fazer bárhol, aztán mégis... :)

 

Előzmény: Antera (251853)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251861

Az 1750 Tbi kb ezt tudja, 200le, majdnem úgy megy, mint a 3.2, mert sokkal könnyebb. Egy kicsivel takarékosabb, de állítólag a kereskedő ismerős szerint többet eszik még így is, mint egy 30i vagy TFSI, ha tolod neki. Ha spórolsz, akkor spórol, de arra elég a sima 1.8... Ja, és a tbi-k tartóssága is fórumtéma már:( Nekem is nagyon tetszene egy ilyen kombi, de azért ciki lenne, ha euró után neked is ilyen lenne:)))

Amikor hazajöttünk Lisszabonból a 159-el, elég sokat nézegettem a tbi-ket, de még drágák. Meg állítólag alul nemm mennek és fos a hangjuk :))))

 

Előzmény: Antera (251858)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251860

Ez a különbség a környezetvédő autók és a régi bowdengázos szarok között:) Én most próbálgattam az M0-án, nem éreztem gyengének semmilyen fordulaton, meglepne, ha a közel azonos súlyú, de minden fordulaton egy kicsivel kisebb nyomatékkal rendelkező tfsi valóban gyorsabb lenne, nem csak érzésre:)) Persze tudom, egy csipp bele, és tökéletes lesz, de szériában nem sok esélyét látom. És még érdekesebb lenne az összehasonlítás, ha nem egy TFSI blokkot vennénk, hanem valami átlagos Laguni 2.0t-t vagy hasonlót és nem egy M3 blokkot, hanem mondjuk egy Laguna 3.0-át:)

Az új 328i ugyanakkor 350Nm-es nyomatékkal 5500-ig már valószínűleg tényleg érezhetően is erősebb. De ez azért még elég friss fejlesztés:) És ma már valszeg egy 30i is tudhatna ennyit kényelmesen, csak fejlődött valamit a technika 20 év alatt...:)

Előzmény: Antera (251857)
Divatmotoros Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251859

Akkor már csak az egy méter mély pocsolyát keresitek a záróteszthez? :))))

Előzmény: Antera (251857)
Antera Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251858

Tudom, meglepő, de közlekedésgépészként hallottam már ilyen fogalmakról... És C! is, Kona is, nyugodt lehetsz.

 

Csak itt a vita nem azon volt, hogy abszolutban mennyire megy vagy gyorsul egy autó, hanem arról, hogy kis fordulatról hogyan, milyen egyenletesen gyorsul el, jellegzetesen egy fokozaton belül, azaz a tényezők, amit írtál, gyakorlatilag nagy jelentőséggel, hatással nem bírnak... (és az a kicsi is ellenkező előjelű lenne). Ezért marhaság, amikor ilyeneket bedobsz, szép tudományos, de köze nincs a kérdéshez.

 

Egyébként rájöttem, igazából egy fullos 159-est szeretnék 2.0 Tfsi motorral és DSG-vel... :-))))))))))))))

Előzmény: tomcat (251855)
Antera Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251857

De, igen, bevallom, mivel tudom, Te meg lélekben Kona vagy! :-))))))))))

 

 

 

Amúgy érdekes, most próbálgattam ezzel a szemmel, amit írtatok. Igazából nem nyomatéktalan lent, tényleg, rángás nélkül szépen -és a városi forgalomhoz képest döbbenetes dinamikával- elindul alapjáratról is. (Csak aztán rátesz még egy-két lapáttal...) De van egy megtorpanás/késleltetés/"felülfinomítás" a dologban (elektronyos gáz van már ebben is talán?), mert van egy kis időkésedelem, ettől egyből lomhának hat, ráadásul tökmindegy, hogy tövig nyomod a gázt, vagy csak negyedig, pont ugyanúgy indul el... Ez is fura, pont azt az érzést kelti, hogy hiába nyomja az ember. Szóval igazából nem a nyomaték kevés, inkább a gázreakció nem az igazi.

 

Ettől eltekintve kezdem nagyon megkedvelni ezt az autót, és a főlényeg: a full hárem is vidáman fér el, és nagyon tetszik nekik. (Sionak: ez a három gyerekülés, ami kvázi simán belemegy, az 5-erbe nem fért el sehogy sem, akárhogy próbáltuk). Amúgy tényleg kicsi és szűk autó (én nagyobbra emlékeztem), pl. ajtók ívei is, rövid is eléggé, de nekünk pont jó, bár az is fura, hogy nem lehet az első üléseket koppra hátratolni, mert akkor a gyerekülésben ülő kisded lába sem fér el... És meglepő, hogy a hátsó sor szélessége ellenére (9cm-rel szélesebb a Grandéénál) a csomagtartó keskenyebb... Gondolom, a szuper futómű helyigénye. :-))))) De a babakocsi így is épp, de elfér, benne -"kiterítve" is-, azaz a főlényegi alapteszteket sikeresen abszolválta a járgány... :-)))))))

 

dhpage Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251856
tomcat Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251855

Biztos nem, mert akkor azt is hozzátenné, hogy a mozgási energia felépítéséhez szükséges mechanikai teljesítmény (nyomaték szorozva szögsebesség, azaz fordulatszám [per perc] osztva hatvannal szorozva 2 pível és még a nyomatékkal - majd ebből levonva a hajtáslánc veszteségét, ami az összkeréknél picit nagyobb, mint az elsőkerekesnél) a tömeg nélkül semmit nem ér, hiszen egykettedemszervénégyzet lesz belőle. Az RS tömege 1410 kg, a cuore sportivo meg 1755. A váltóáttételezést és a hajtáslánc veszteségeit elhanyagolva is az jön ki, hogy ez önmagában elég a nyomatékkülönbségből levezetett marhaság értelmetlenségének bizonyítására. Szvsz.

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251854)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251854

Nem tomcat a második neved?:)))

Előzmény: Antera (251853)
Antera Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251853

Tudom, számokkal ciki itt jönni hitekkel szemben, bocs előre is...

 

Az idézet 2.0Tfsi olyan 280 Nm-t tud 1800 és 5000 közöt (tök egyenesen, valszeg elektronikusan szabályozottan), onnan esik meredeken, 6500-nál 200 Nm a vége.

 

A 3.2 JTS  meg 310 Nm felett van itt végig, hullámzóan (4000 körül 330 feletti púp, lehet, ezt érezni...) és 6500-nál is 260 felett tud és elpörög 6800-ig, ahol 200 Nm a végső csók.

 

Persze, tudom, tudom... ...az érzet meg hátbabaszás. De vajon hogyan kéne ezek figyelembe vételét beleprogramozni a fékpadokba??? :-))))))))))

 

A turbo az egyik jó módszer a nyomatékgörbe-szélesítésre (más megoldásokkal egyetemben), ez egy bonyolult játszma, de azt mondani, hogy ami turbós az egyből sokkal jobb nyomatékrugalmasság-ügyileg, a számok tükrében is elhamarkodott kinyilatkoztatás szvsz. A turbósság nagy előnye a takarékossabbra hangolhatóság, hatásfok, teljesítménysúly és maga ez a "szabadabban hangolhatóság" és így többfélére állíthatóság (lsd. BMW, ugyanaz a blokk lesz 18i-től 28i-ig, vagy valami ilyesmi, stb.). És igen, ezzel könnyebb becélozni az EuroX teszteket...

 

(Mi nem fogunk türelmesen várni Orára. És C!-re sem. (...türelmetlenül fogunk...)) :-))))))))))

Előzmény: euro (251848)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251852

"manapság a legnagyobb érv az, hogy alig-alig van feltöltés nélküli nagyobb motor, és ez nem a szuper karakterisztika miatt van, hanem mert így könnyebb átvágni az EU előírásokat..."

 

A bizonyos köbcenti sávonkénti adó/biztosítás szüli a "kis köbcentis", turbós, nagy teljesítményű motorokat. Szerintem :)

A kis GS-emben nincs turbó, ehhez képest az Euro3-as KLE-hez képest "friss erdei levegőt" tolt ki hátul amikor a garázsban járattam mindkettőt.

Előzmény: Törölt nick (251841)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!