Én alapvetően motorozni megyek és nem az assistance-ra várnék, amikor valami gáz van valakinek a motorjával. :)
Pláne, hogy nem vagyok abban az assistance-ban sem annyira biztos, mint te - kíváncsi lettem volna mit mondanak, ha egy-két "érdekes" helyen felhívom őket. :)
Minek hozol ennyi mindent? Nekem a BMW-nél azt mondták, hogy ha bármi gondom van, csak hívjam az assistance számát. Lehet, hogy téged bíztak meg az assistance szereppel? :)))
Ja és még a rendszámtábla világítást is megcsináltam, mert a vizsgán megszóltak miatta. :)
Apropó, ha valaki affinitást érez a listámból, hogy ő is pakoljon ilyeneket, szóljon, mert amit lehet kivennék belőle, mégiscsak 2 főre kell(ene) még pakolni mellé. :)
Összecsomagoltam én is a pakkot. Elektromos pumpa, szerelővas, féktisztító, fék- és kuplungfolyadék, fecskendő, scottoiler olaj, H3, H7, két fajta gyertya (NGK CR8EK és DPR8E, asszem - 1-1 db), meg persze pár gyorskötöző, gumipók, pillanatragasztó és ragasztószalag a készlet. Bár ha féktisztítót te is hozol, akkor én nem. :)
Belsőt majd Cével dílelem, ha mégis LC8-cal jön, akkor egy hátsót hozhatna. Elsőt én is tudok hozni, de hátsót most nem találtam a készletemben.
Végül is nem fúrtam fel a csapokat a dobozokra, így továbbra sem használhatóak kulacsként (2*3l), de majd csak túléljük valahogy a "vadont" enélkül is. :)
Ja és találtam két O gyűrűt, asszem az egyiket még a kuplunghoz vettem anno szóval akár jó is lehet - csak hogy ne aggódj annyira. :)
Így kell kinéznie a motornak 1 héttel a túra előtt :)
SuperMoto :)
Ez jött ki a telókból! És ez a topki egyik legfiatalabb gépe, a tiétekben ennél csak "szebb lehet" :) A két jobb oldali flakonban az 1-1 telóból kijött cucc van, a bal oldaliban a 2 telóból féktisztítóval kimosott cucc.
Egyébként is drága ilyeneket nézni, mert mindig azt érzem, hogy a magam proli, kőbányai módján szükségem van egy proli, kőbányára illő sportautóra egy ésszerű kisautó helyett:) Az Aston is jó, de nem tudnék vele kiállni a garázsból:)
Egyszer még egy C55/63 AMG-t szeretnék, valami nem gyárias kipufogóval, ami egy kicsit diszkrétebben engedi a hangot, de nem tolakodóan. Mondjuk egy titán akra rendszerrel :)))
Annyira felkészült leszek a túrára, hogy még egy bizonyos bordó lomhoz is lesz nálam speciális dupla szálas hátsó izzó :) Remélem jót vettem, mert majd megszakadt a szívem 500Ft-ot adni a 2db-ért, amikor az enyémbe előre a H7-es akcióban csak 150Ft volt :D
Gondolom ez a 150Ft-os egy Dobogókő menetet azért majd csak kibír egyszer :D
De biztos ami biztos alapon van pult alól olcsón egy eredeti VW cikkszámos, dobozós izzóm is :) GE Made in Hungary van ráíva, tehát az tartós :)
A meteorológia oldalak mondták, hogy kettőtől eső lesz Szentendrén. Sajnos meggondolatlanul egy hátsókerekes, de alul gyenge autóval mentem, és ahogy fordultam meg a parkolóban, megcsúszott a hátulja a viacoloron. Sajnos ez vezetői hiba, reggel olvastam, h alul gyenge az autó, nem gondoltam volna, h már 3000-es fordulat alatt elenged a gumi :)))
Ja, az eső végül nem esett, nem azért csúszott meg:))) Az X6 meg valszeg 35 d lehetett, mert annyira nem ment, amikor elengedte a (turbós) lovakat :)
A Fazer egy szemét, a CB az isten. Ezek a szikár tények. :))
Ma láttam az M3-t akcióban, a mérleg egy infarktus a Lidli parkoloban egy öreg néninek és egy törött egojú X6 tulaj. :))
"Persze, tudom, tudom... ...az érzet meg hátbabaszás. De vajon hogyan kéne ezek figyelembe vételét beleprogramozni a fékpadokba??? :-))))))))))"
Mentem a CB1300-al és éreztem, hogy nem tol akkorát alulról, mint a Fazerem. Le is nyomtam :) Mentem a Morini-vel és éreztem, hogy nagyon tol alul. Mondtam is, hogy el fogja picsázni a Fazer-t. Le is nyomta :)
Szóval az érzet nem olyan csalóka ám ;) Pedig papíron a CB már alapjárattól nyomatékosabb, mint a Fazer bárhol, aztán mégis... :)
Az 1750 Tbi kb ezt tudja, 200le, majdnem úgy megy, mint a 3.2, mert sokkal könnyebb. Egy kicsivel takarékosabb, de állítólag a kereskedő ismerős szerint többet eszik még így is, mint egy 30i vagy TFSI, ha tolod neki. Ha spórolsz, akkor spórol, de arra elég a sima 1.8... Ja, és a tbi-k tartóssága is fórumtéma már:( Nekem is nagyon tetszene egy ilyen kombi, de azért ciki lenne, ha euró után neked is ilyen lenne:)))
Amikor hazajöttünk Lisszabonból a 159-el, elég sokat nézegettem a tbi-ket, de még drágák. Meg állítólag alul nemm mennek és fos a hangjuk :))))
Ez a különbség a környezetvédő autók és a régi bowdengázos szarok között:) Én most próbálgattam az M0-án, nem éreztem gyengének semmilyen fordulaton, meglepne, ha a közel azonos súlyú, de minden fordulaton egy kicsivel kisebb nyomatékkal rendelkező tfsi valóban gyorsabb lenne, nem csak érzésre:)) Persze tudom, egy csipp bele, és tökéletes lesz, de szériában nem sok esélyét látom. És még érdekesebb lenne az összehasonlítás, ha nem egy TFSI blokkot vennénk, hanem valami átlagos Laguni 2.0t-t vagy hasonlót és nem egy M3 blokkot, hanem mondjuk egy Laguna 3.0-át:)
Az új 328i ugyanakkor 350Nm-es nyomatékkal 5500-ig már valószínűleg tényleg érezhetően is erősebb. De ez azért még elég friss fejlesztés:) És ma már valszeg egy 30i is tudhatna ennyit kényelmesen, csak fejlődött valamit a technika 20 év alatt...:)
Tudom, meglepő, de közlekedésgépészként hallottam már ilyen fogalmakról... És C! is, Kona is, nyugodt lehetsz.
Csak itt a vita nem azon volt, hogy abszolutban mennyire megy vagy gyorsul egy autó, hanem arról, hogy kis fordulatról hogyan, milyen egyenletesen gyorsul el, jellegzetesen egy fokozaton belül, azaz a tényezők, amit írtál, gyakorlatilag nagy jelentőséggel, hatással nem bírnak... (és az a kicsi is ellenkező előjelű lenne). Ezért marhaság, amikor ilyeneket bedobsz, szép tudományos, de köze nincs a kérdéshez.
Egyébként rájöttem, igazából egy fullos 159-est szeretnék 2.0 Tfsi motorral és DSG-vel... :-))))))))))))))