A helyzet az, hogy a vontatott rendsodróval összevesztem, mert szerintem szar. Szar vontatni, összevissza megy, egyszerűen sehogy nem áll kézre. Kettő kibaszott angyot bele is rúgtam de a lábam majdnem felakadt a tüskére, de akkor még idegesbb lettem, erre a sógorm megnyugtatott telefonba, hogy a mezőgazdaság stresszmentem...nah mondom bassza meg az anyját aki kitalálta a stresszt...Olyan szinten felidegesített, hogy úgy hagytam a rétet a picsába ahogy van. A függesztett rendsodró ami nem kardános, valaki dolgozott már olyannal, hogy az milyen?
Érdeklődnék, hogy mekkora munka kicserélni az alsó átváltó tengelyt, mert nekem is kellene. A gép valamelyik előző gazdája le hegesztette, hogy nem ugorjon ki 540-ből, de így állítani sem tudom.
Hello! Szerintetek miért melegszik (95o+, ameddig engedném) a traktor? Hűtő kívülről tiszta, termosztát 75oos, motor nem füstöl, nem erőlködik. Tippek?
Az alsó átváltó tengelyt kicseréltem, most nem dobálja ki a tlt-t. De most fékszalagot kell valszeg cserélni, a hátsó TLT-ről tudna valaki robbantott ábrát felrakni? Nem én csinálom, csak kíváncsiságból akarom megnézni, hogy: mi a tököm az a fékszalag????
Akkor ez kis kombájn, én azt hittem nagyobb 105, vagy 106-os, de van ott valami ilyen topic is , hátrébb keresgesd mert ezek azért nem naponta látogatott tpicok, de tuti hogy van.
Szia . Miért nem kérdezed meg az agroinformon a domi 106-os topicban, ott van sok ilyen fan biztos segítenek. Amúgy nekem emlékezetből tipustól függetlenül másodpercenként 1-et fordulnak azok aztán lehet +- valamennyi de valahogy így rémlik, de ezt tényleg csak gondolom. A motorcsere alatt mit értesz Rába helyett Merci lett? Csak azért mert olyan hogy dominátor motor nincs.