Én végig néztem, amikor a kocsimat vizsgáztatták. A vizsgáztató program úgy van megcsinálva, hogy fel kell tölteni egy fényképet a kocsiról elölről, hátulról, az alvázzszámról, a műszerfalról (hogy nem világítanak-e a hibajelző lámpák). Viszont arra nem emlékszem, hogy a motorszámról is fel kell. Márpedig ha nem kell, akkor lehet benne vármilyen motor, akár
Érdekes módon a fék és lengéscsillapító méréseket nem muszáj pont akkor elvégezni, mert ha pl előtte való napon fékjavítás volt, utánna pedig fékpadi próba, azokat rendszámhoz eltárolja a gép az adatbázisban. Ezután már csak egy zöldkártya mérés van, majd a papírok töltögetése.
Én fél éve vettem a vectrát, és azóta keresem a kopogás okát.Eddig nem találtam semmit, pedig már mindent szétkaptam. Ha valaki tudja mi ez, engem is érdekel!
nekem van kormányművem, folyásmentes, teljesen száraz, jól működött. kb 2-2 és fél hónapja volt beinditva és ide oda állva vele, azóta kikerült belőle a motor. 115000km-es kocsiban van. ha érdekel, hétvégén kiszedem
az én kocsim konkréten 1.6 os forgalmi szerint (x16xel), valójában meg 1.8 (x18xe). Egy nap a fejembe vettem, hogy legyen 1.8as, merthogy van egy 1.8 as kocsim papir nélkül. Reggelről mindkét kocsiból motor-váltó, kábelköteg, motorvezérlő ki, aztán az 1.8 as be. Át kellett még tenni az immo karikát, meg chipet a kulcsba, és már ketyegett is. Este 8 körül már álltam ki mint aki világ életében 1.8 volt. Rá pár napra meg mentem műszakira. Nem tudom máshol hogy van, nálunk a motorháztetőt fel sem nyitják.....ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy nem nagyon foglalkoznak az ilyen dolgokkal. Az alvázszámot gyönyörűen, gyakorlatilag észrevehetetlenül meg lehet csinálni, a többi meg eredeti maradna az esetedben.
Ha úgy döntesz hogy kivonatnád végleg, lehet hogy tudok neked segiteni abban hogy a kocsi otthon maradjon, csak az alvázszámot kell kivágni. Motor is meg minden maradhat. De én tuti vennék egy kinti papirost/papir nélkülit és átraknám a mocit ahogy van, meg ügyesen megoldanám az alvázszámot. Ha most kivonatod, az pénz. Eladogatsz belőle ezt azt, abból jön be valami, de igazából nem nagy pénzek. Akkor veszel valami kocsit, az megint pénz. Átíratod, megint pénz. Így meg csak veszel egy kintit, és gurulsz tovább és van egy csomó alkatrészed amit el is adhatsz, de magadnak sokkal értékesebb.....ez csak az én kis agyam gondolatmenete :) mifelénk ez nagyon bevált technika :)
Sziasztok! Tetőkárpit megereszkedést tapasztalt már valamelyikőtök, így a nagy melegben eléggé megereszkedett és nem sok ötletem van miként, hogyan és milyen ragasztóval kéne helyrepofozni a dolgot. Ha tudnátok segíteni, azt megköszönném! :)
Persze, máshogy nem is tudod. Végleges kivonás csak akkor lesz, ha betolod egy bontóba, de úgy ne told be, hogy értékes alkatrészeket hagysz benne. Szedjél ki mindent ami mozdítható, csak a sérült elemeket hagyd benne, amik értéktelenek.
ami az első részben volt az megmaradt.. hűtők és ami amögött van minden... ablakok akkor max ha kikerülnek,akkor lehúzom a fóliát és úgy.. ajtókból elektromos szerkezet.. ha lesz időm akkor meglesenm.. amíg ideiglenesen van kivonva ,akkor is elkezdhetem már szétszedni?
Amiért nagyobb összeget kaphatsz, azok a motor, váltó, generátor, klíma kompresszor, szervó, persze ha nem sérültek. A beltér hiába hibátlan, most eladod az üléseket, kárpitokat egyben 25ért, azzal sokra nem mész. Mert bontóban ennyiért lehet kapni hibátlant. Kartámasz 5 ezer, km óra 10. A gáz szett nehéz ügy, mert legálisan nem egyszerű beépíteni másik autóba..
A futómű hiába lett felújítva, senki sem fogja berakni a használt szilenteket, féktárcsákat a saját kocsijába, így azok nem képeznek értéket. Az ültető szett még talán elmehet, de azt így nem látni, hogy pl a gátlók nem kaptak-e egy jó nagy pofont. Én biztos nem építeném már be, mert a futómű nem játék, csak és kizárólag új alkatrészeket szabad oda beépíteni.
És ahogy a topiktárs is mondta kocsi elején lévő drágább alkatrészeket sajnos buktad. A klímahűtő, hűtő, lökös, lámpák, 15-20/db. Az első sárvédő elemek egyben levehetők, szóval azok még keresettek, de ezek is gallyra vannak törve ahogy látom, ez már közel 100 ezer Ft lett volna. A csomagtérajtó azért elég gyakran sérül egy autón, szóval az még keresett lehet. Az üvegekkel nem mész semmire, a műbizonylat rendszámhoz kötött, így átruházni neház egy másik autóra. Nem beszélve arról, hogy az elsők nem lehetnek fóliázottak, a hátsó szélvédőt pedig nem érdemes másik autóra átrakni, inkább lefóliáztatni.
Akkor egyenlőre még agyalok... Gáz szettre már kérdeztek.. Ma beindítottam ,és szépen át is vállt szal hibátlan a motor és a gáz is.. a motor valami check lámpát dob ,de jár,szal nem lehet életbevágó,viszont majd ki kell olvastatni. vmelyik héten kibontom a kerekeit és a futóművet meglesem...
Már csak azt nem tudom hogy addig amíg ídeiglenesen van kivonva mennyire merülhetek bele a bontogatásba és a kárfelmérésbe...
Mivel az autó működőképes így kár lenne elbontani , ráadásul még gáz is van benne. Amúgy nem sokat kapnál érte elbontottan sem mert az elejét törted össze. Álltalában az eleje van összetörve egy autónak máris buktad a jó árú dolgokat lámpák, lámpa mozgató motor, lökhárító , motorháztető stb. A beltérből csak kis alkatrészeket tudsz eladni. Napellenzőt kerestek nálam váltógomb meg ilyen kis apróságok.
tudom mar kerdeztem, de nem talalom meg a hozzaszolast. 1998as Vekihez kellene nyari gumimeret. Az egyik munkatarsam foglalkozik hasznalt gumikkal, es lehet veszek töle valamit ha lesz valami jo vetel.
Egyben felejtsd el, nem kapnál érte 100-150.000-nél többet. működőképes (igaz papírok nélküli) B Vekik mennek ennyiért. Alkatrészenként többet kapnál érte, és az új kuplungodra meg még pár apróságra már volna is egy vevőd - jómagam :)
Üdv mindenkinek! Szerintem itt biztos tudtok segíteni, Vectra B-m van és olyan gond van vele, hogy kopogó hangot ad hátulról, de ami jobban aggaszt, hogy a hátsó kerekek szemmel láthatólag kifele állnak. Szóval úgy vettem észre, hogy koptatja már egy bizonyos szinten az abroncs belső részét. Nagyon laikus vagyok, autoszerelésből, de ezt csinálhatja a lengéscsillapító, vagy szilentek? Segítségeteket előre is megköszönöm.
egyenlőre nézegetjük... várom a rendőrségi papírt...
nos a képeket látva,és abból kiindulva hogy van egy hibátlan full ledes beltér,hibátlan ülések,ergó egy full jó beltér,összes sötétített üveg műbizonylattal,egy hibátlan sértetlen motor,ami jár,és a gáz szett is vált ,és münködik, a kocsival ha törött is de kiálltam az utcára megfordultam és betolattam a mostani helyére,karosszérián pedig ami sértetlen az a jobb hátsó elem,és a csomiajtó fedél.. a többi valami módon sérült. futóműben is vannak jó dolgok...
Így kiárulva mennyit lehetne érte kapni, esetleg így ahogy most van járó motorral ( amiben kb 500km-t megtett full új teljes kupplung van,kinyomócsapágy és szerkezet aki tudja hogy mennyi annak nem kell részletezni,pár napos a kupplung szerkezet ),olaj megvan a cseréhez,mert lassan esedékes lett volna,mennyit lehetne érte kérni? papír van mindenről,műszaki még több mint 1 év.
Ha B vekiben gondolkodsz, akkor mindenképpen egy donort vegyél, amibe átokosítod ennek a kocsinak a papírjait. A komplett beltért lényegében fél nap alatt át lehet rakni, ledesített kapcsolókat, műszerfalat mindent. És akkor lesz egy egy eladó beltered kompeltten. Ebből még jól is kijöhetsz, csak ez elején kell beruházni egy kicsit, kell venned egy papírok nélküli kocsit.
Ha leadod a kocsit bontóban, akár lecsupaszítva, akár nem, azt hiszem, hogy a motort is le kell vele együtt adni.
A digit klímás részt el tudod adni a levegőelosztó boxal együtt, például olyannak, aki manuális klímát akar digitálisra átépíteni.
Először is sajnálom, ami történt. Nagyon szép volt a géped. Nagyon kár érte.
Kérdésem lenne, hogy a belső tükröd milyen állapotban van? Engem érdekelne, ha eladod. Az enyém sajnos úgy ki van kopva, hogy nagyobb fékezésnél, de kanyarnál is elállítódik. Meg még ez+az lehet, hogy érdekelne. Ha kiárulod az autüót, akkor légyszi dobj már egy mailt umpumpakukacfreemailponthu.
Mégiscsak igazad volt! Semmiben nem különbözik a sedan hátsója az 5 ajtósétól, simán lá lehetne tenni, csakhogy ez A vectrán volt. Csak akitöl vettem, ennyit ért hozzá. Sajnos nem jó a B sedanra sem.
mennyire sürgős... Sztem az enyémben az megmaradt,vagyis a szervó münködik stb stb.. a többi része mehetett el.. Rövid időn belül kiderül,hogy bontom vagy sem a roncsot...