Szia! Nem az LKW-nál tolom hanem egy kis olasz cégnél 3 hét - 1 hétben. Az LKW-t csak a munkám miatt tettem oda. :) Érdekes a peugeot, de minden autónál vannak érdekes jelenségek... Enyémre is kell majd költeni pl: ugyebár SW és a tető sötételő szétesett meg szorul is, általános dolog, hogy hibás a kijelző a középkonzolon ( hőre elsötétedik ), hátsó ablaktörlő be van ragadva, meg sem lehet mozdítani, ill, tempomat 5-6 mp után eldobja magát... De egyébként ezek nem olyan fontos dolgok. 2 literes, autómata dízel és nagyon meg vagyok elégedve vele. Mikor megvettem kijöttem vele dolgozni, hazafelé pedig a munkahelyemen fullratankoltam és hazamentem vele úgy, hogy mikor hazaértem még nem világított a sárga jelzés! Ez több mint 1100km 2 személlyel teljesen fullra pakolva az SW annyira, hogy még egy légy sem fért volna be, 110-120-as tempóval. Ez nekem tökéletesen megfelel. Nagyon erős, kényelmes stb. Otthon a párom jár vele dolgozni és azt mondta, hogy nem adhatjuk el! :)) Szóval nem bántam meg.
El hiszem amit mondasz, én csak a saját tapasztalatom írtam le. Nyáron olaszországba mentem az enyémmel, 4 szméllyel, hányásig pakolt csomagtartóval, nyilván pályán mentünk. Lefele 7,9-et, hazafele 8,1-et mértem...
Igen, nálam amikor már nullát ír és azonnal el megyek tankolni, nem megy bele 60 liter, pedig a tank 70 literes... Minimum 10l van benne, amikor nullát jelez!
Asszem:) Autósboltban lehet venni, hosszúkás nyakú üvegben. Van piros meg kék, de a piros a jó. Talán 125ml lötyi van benne, ami 60 liter benzinhez kell...
Egy részt az 1.8-as köztudottan sokat eszik, átlagban annyit mint a 2.0-es, vagy még picivel többet is.Másrészt nem mindegy mekkora motor mozdít meg egy ekkora kasznit, az meglátszik a fogyasztáson is bőven.
Amúgy az is hozzátartozik a dolgokhoz hogy én ha hosszú útra megyek, akkor az 900km.Sokszor nincs türelmem, vagy épp alig várom már hogy odaérjek és nyomom neki elég rendesen. Ez is számít az biztos. De a 4 év alatt mióta megvan az autóm, ez a tapasztalat: 9-10 liter között eszik hosszúban, városban 10-11.
Én egyszer üresre járattam:) Amikor a sz.gép szerint 0km van vissza, akkor elmegy még 120-150 kilcsit. Az én autóm 2 literes benzines.
De van egy trükkje! Ha menet közben vagy full üresre lehet járatni, mint bármilyen autót. DE ha kevesebb mint 5 liter van benne akkor nem tudod elindítani!!! Illetve elindul, és 2-3 másodperc múlva leállítja magát! Nem fulldokol meg semmi, egyszerűen leállítja a motort. Gondolom ez egy védelem, hogy ne lehessen üresre járatni a rendszert. Az utolsó mondat már csupán spekuláció, az azt megelőzőek pedig tapasztalat alapján:)
Kis ötletelés kellene fiúk. Sedan csomagtartó tető zárjában kitörtek a fogaskerék fogak. Eredmény nem nyilik a hátulja. Kinyitni belülről kitudom. Lehet e-külön bele fogaskoszurút tenni vagy cserés egyben az egész?Ez a valószínűbb. Kérdés nincs valakinek bontottbabn vagy más hiba miatt tönkrement elfekvő darab?Ha netalán van érdekelne az ára is.
Nem tudom, miről beszéltek, nekem a V6 hosszúban 8 alatt képes enni, kizárólag országúton, a 90-et szigorúan betartva. 70-nél a pillanatnyi fogyim 6,0-6,5 között váltakozik a comp szerint 6. fokozatban 1300-as fordulat korul... :-) Amúgy a comp is felfelé csal, gyakorlatilag 70-es tempónál kisautós a fogyasztása a nagy batár kombinak, persze a város az más tészta, ott lazán bekappant 12-13 litert is dugó/forgalmi szitu függvényében. Az eddig megtett 7000 km átlaga 1/3 város 1/3 országútra 1/3 pályára 9,5 körülre jön ki a tankolások átlagai alapján... Ja, és eleinte nekem is szorult a bal hátsó fékem! :-)))
Sok szerencsés kilómétert az új autóhoz! Én is 2 hónapja vettem és én is sofőr vagyok de én sem értek hozzá. :D Az alkatrész árak meg nem is olyan vészesek. Nekem elötte Mazda 6-om volt, na ahhoz aztán drága minden!! Szép napot! :)