Antera csak hozzon, neki olasz a lomja. :))) Én viszont szintén csak ruhákat teszek be, ráadásul vastag pulcsikat, mert az Alpokon átkelek, ahol hideg lesz. Viszont éppen a két oldaldobozt szeretném kihagyni, hogy a kompnál nyugodtan előre tudjak gurulni a sorok között... :))) A sok pakolósnak meg üzenem, hogy szombaton 11:00-ig küldhettek sms-t, ha valami itthon maradt volna, utána elhagyom az országhatárt. :)
Fogalmam sincs, hogy kell motorozni ezen a túraendurón. Ma meglett a bejáratás, de 3 centis rinyacsík van mindkét oldalon. Az eddigi gépeken az utcai rinyacsíkom 1 cm szokott lenni (ha el nem megyek versenypályára lekoptatni). Egy picit döntöm a magas felépítményt és máris úgy érzem, hogy mindjárt eldőlök. Gondolom, simán fejben kellene eldőlnie a dolognak.
Nem kell, van egy új vagy fél éve megvetttem. Csak azt nem tudom kicseréljem-e vagy még bízzak a 7-8 éves R1 gyári akksiban? végül is eddig mindig indult egyből.:)
Na végre a helyes hozzáállás: minden napra egy váltás póló (igényesebbeknek gatya is), sziszegős szappan, bankkártya és lehet is indulni. A f@szt kell túldimenzionálni egy túrát. :))))
Bazz, nem Afrikába megyünk. Pont semmit sem viszek majd. Ruhát, papírokat lóvét azt csá. Az R1N felkészítve (ez egy olajcserét jelent, meg majd egy gumi cserét). Indulhatunk.:)
Ó, ilyet már láttam. Majd felhívják a helyi partnert, aki kiküld egy autószállító trélert. Hosszas fejvakarás után nem fogja tudni elvinni a motort, ráadásul a helyi autómentőnek fogalma sincs, hogy mit kell ezzel kezdeni. Néhány órával később megérkezik egy szintén autószállító tréler, ami valahogy felküzdi a motort, és elvisz a legközelebbi dealerhez, aki csúnyán kiszámláz egy összeget, amire nem készültél :) És mindez még egy francia céggel történt az ő motorjaikkal. Beleszámítva, hogy a magyar importőr is bevonod... hidegélelmet tegyél be a dobozokba:) Ja, és a trélert is lehet, h neked kell fizetned, amit majd megtérítenek. Vagy közlik, hogy autópályán vagy, hívj egy trélert a segélytelefonnal, és majd megtérítik számla ellenében :))
Én alapvetően motorozni megyek és nem az assistance-ra várnék, amikor valami gáz van valakinek a motorjával. :)
Pláne, hogy nem vagyok abban az assistance-ban sem annyira biztos, mint te - kíváncsi lettem volna mit mondanak, ha egy-két "érdekes" helyen felhívom őket. :)
Minek hozol ennyi mindent? Nekem a BMW-nél azt mondták, hogy ha bármi gondom van, csak hívjam az assistance számát. Lehet, hogy téged bíztak meg az assistance szereppel? :)))
Ja és még a rendszámtábla világítást is megcsináltam, mert a vizsgán megszóltak miatta. :)
Apropó, ha valaki affinitást érez a listámból, hogy ő is pakoljon ilyeneket, szóljon, mert amit lehet kivennék belőle, mégiscsak 2 főre kell(ene) még pakolni mellé. :)
Összecsomagoltam én is a pakkot. Elektromos pumpa, szerelővas, féktisztító, fék- és kuplungfolyadék, fecskendő, scottoiler olaj, H3, H7, két fajta gyertya (NGK CR8EK és DPR8E, asszem - 1-1 db), meg persze pár gyorskötöző, gumipók, pillanatragasztó és ragasztószalag a készlet. Bár ha féktisztítót te is hozol, akkor én nem. :)
Belsőt majd Cével dílelem, ha mégis LC8-cal jön, akkor egy hátsót hozhatna. Elsőt én is tudok hozni, de hátsót most nem találtam a készletemben.
Végül is nem fúrtam fel a csapokat a dobozokra, így továbbra sem használhatóak kulacsként (2*3l), de majd csak túléljük valahogy a "vadont" enélkül is. :)
Ja és találtam két O gyűrűt, asszem az egyiket még a kuplunghoz vettem anno szóval akár jó is lehet - csak hogy ne aggódj annyira. :)
Így kell kinéznie a motornak 1 héttel a túra előtt :)
SuperMoto :)
Ez jött ki a telókból! És ez a topki egyik legfiatalabb gépe, a tiétekben ennél csak "szebb lehet" :) A két jobb oldali flakonban az 1-1 telóból kijött cucc van, a bal oldaliban a 2 telóból féktisztítóval kimosott cucc.
Egyébként is drága ilyeneket nézni, mert mindig azt érzem, hogy a magam proli, kőbányai módján szükségem van egy proli, kőbányára illő sportautóra egy ésszerű kisautó helyett:) Az Aston is jó, de nem tudnék vele kiállni a garázsból:)
Egyszer még egy C55/63 AMG-t szeretnék, valami nem gyárias kipufogóval, ami egy kicsit diszkrétebben engedi a hangot, de nem tolakodóan. Mondjuk egy titán akra rendszerrel :)))