A genrátor tekercse max 20W-os, ebben a kapcsolásban mindkét vége ki van vezetve. Nincs kapcsoló, nincs akksi, ha elindítom a motort, a világítás is indul. Hátulra bármilyen 12V 2W-os ledes "izzó" megfelel.
Az index:
Kapcsolási rajz, alkatrészek (2 db. Li-Ion 2600mAh akksi, elektronika, 3W-os Power led), kivitelezés asztalon (csak az egyik oldal), felül a zöld visszajelző led. Bármilyen kapcsolóval működik, álló motornál is. A két akksit külső töltővel kell tölteni, amit elegendő 4-6 havonta elvégezni, a kis fogyasztás miatt. Erről a két akksiról megy nálam a féklámpa is, ami 4 db 1W-os Pover ledből áll. A 3W-os Power ledeket be kell építeni a lámpákba, amit én foncsorba tettem a jobb fényszórás miatt. A ledek fényereje azonos, vagy nagyobb a hagyományos 21W-os izzókénál. Bármilyen motorra felszerelhető, független a motor világítási rendszerétől. Nincs szükség savas akksira!
A lehető legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás. A motoromon ez a világítás másfél éve hibátlanul működik. A LED-es izzó fényereje nagyobb, mint a 35W-os halogéné. Az index korábban került a motoromra, a fénye erősebb a 21W-s izzónál. Ha rásüt a nap akkor is jól látható. Ha kíváncsi vagy a részletekre, szívesen írok róla és teszek fel képet.
Szia! Engem érdekel a LED -es világítás és index. A télen szándékomba áll egy Mustangot rendbe hozni. Valószínűleg a világítási rendszerét is át fogom alakítani és ha lehet miért ne legyen a korszerű LED -es. Köszönöm a figyelmedet.
Igazad van! Akkor találtam meg ezt a fórumot. Csupán segíteni szerettem volna, mert az én motoromon már több éve LED-es világítás és index van. Úgy gondolom hogy ha valakit komolyan érdekel egy téma és kérdést tesz fel, időnként ránézhetne, hátha valaki válaszolt rá.
Előző posztomra reagálva szeretném elmondani, hogy sikerült beszerezni mindkettő ritka alkatrészt. A sárvédő tartót egy cseh aukciós oldalról 400 koronáért (300 korona volt a szállítás) a gumicsíkot (az én tankomhoz való 48,5 mm-es darabot) 300-ért (180 volt a szállítás) innen. Az eladó sajnos csak a cseh, lengyel és szlovák nyelveket beszéli, de én megértettem magam vele és ha valakinek kell segítség, kereshet engem.
Sziasztok, Aposoméknál a padláson találtam egy darabokra szedett Jawa 05 idealt. kb 10 éve teljesen fel lett újít a, az elemek is le vannak alapozva, hibátlan a blokk, egyedül a térdvédő lemez hiányzik. Kérdésem lenne, hogy erre fel lehet szerelni olyan idő ot mint ami a sport-on van, vagy csak a térd védő lemezzel kompatibilis?
Lánckeréken 2 stift Valamelyik szög (65 vagy 80) pont jó bele méretre vágva. Meghajtó "ellendarabja" meg akkor jó ha nincs ott a felfekvőnél elnyalatva. sokszor a fogak is mennek a levesbe.
Mustang/Ideal motoroknál a hátsókerékről a km spirál meghajtóhoz mi viszi át a forgást? Ha valakinek van az alkatrészről képe kéznél azt megköszönném, mert én nem ismerem ezeket a típusokat. Van egy ilyen meghajtóm amit meg szeretne venni egy Úr, de nem tudjuk elég lesz-e, vagyis csak sejtjük hogy nem.
Így igaz szögletesek asszem az újak is. A riga nem jó nekünk mert az csak 32 küllős. Én gyári új babetta ráfokat vadásztam ami el van rakva ha lesz időm....De olykor van gyönyörű szép állapotú komplett babó kerék, érdemes megvenni, főleg ha hibás (babón agyon sok bibi tud lenni) mert akkor olcsóbb. Van már gumibetétes agyam is, de jó lenne már összerakni....:(
A kései babó felniken volt benne a felirat, így van ez a babó kipufogó is. Felnit nem érdemes krómozni mert teherviselő elem (SZVSZ), ráadásul magyarhonban csiszolással simítják el a rozsda nyomát.
Le a kalappal a sasszemed előtt! Hat kerékből /négy Mustang és kettő Babetta/ sikerült ennyit összehozni. A Mustang felnikből talán kettő krómozható lett volna, de a Babetta jobb állapotban volt. A piacon is szétnéztem, de vagy szintén szögletes vagy igen drága, vagy ,,univerzális,, Simson,Jawa Riga.... felniket találtam, így a választás kézenfekvő volt. Tudtommal egy minimálisan keskenyebb is az eredetinél. Mindenesetre ,,jawa-sága,, megkérdőjelezhetetlen, főleg, hogy az egyikben még a gyári Jawa felirat is megtalálható. Érdekes, hogy miért csak az egyikben? A hátsó gumiban is igazad van, mert az ugyan eredeti, de első gumi. Már így került hozzám, nem variáltam vele.
De a felnik (ráf) nekem nagyon babettára hajaznak így képről (szögletes). Meg a hátsó gumi sem gyári, érdekes hogy sokadszorra látom ezt hogy pont az elpusztíthatatlan szögletes barum kerül le és felraknak olyat mint ami elől van. Amúgy nincs ezzel baj én is babetta ráfosra akarom megcsinálni csak hát nem gyári :)
Szia! Szerintem ha mindent kicseréltél akkor a vezetékekben keresendő a hiba. Tapasztalatom szerint az tud olyant produkálni, hogy egyik pillanatról a másikra elmegy a gyújtás. Nézd át gondosan és ha van rá lehetőséged akkor műszerrel mérd ki. Sok sikert.
Sziasztok,egyszer csak egyik pillanatról a másikra elment a szikra a motoron,cserélve lett a gyújtótekercs,megszakító,kondenzátor,kapott új gyertyát,gyertyapipát de még mindig semmi,trafót is cseréltem egy másikra de így sem jó,valakinek valami ötlete ?
Projectváltás miatt eladóvá vált ez a csinos Jawa Mustang. Felújítva a kerekek és az első teleszkópperselyek lettek. A motor teljesen eredeti és igencsak jó állapotú, patinás egyed. A motor azonnal indul. hangja gyönyörű. Kipufogó horpadásmentes, korához mérten jó, menthető krómozással. Nincs babrálva, herélve, igazi pattogós Mustang zene szól a furulyából. Évjárat: 1980, 8620km