A KTM-mel is csak a japó alkatrészekkel volt gond. Mint pl. gyertya, benzinpumpa, hengertalptömítés + lehúzónyomaték az első karbis szériánál, injektor az első injektoros szériánál, hátsó fékcső elvezetése...
Ha a napsütésből a hangulat hiányzik vegyél sárgás-narancsos belső plexit. Ha a hőmérséklet, akkor meg aláöltözetet.
3cm-es rinyacsíkkal nem kell aggódnod, még havon sem nagyon csúszol meg, nemhogy száraz, hűvösebb időben. ;)
Ma reggel nagyon jót motoroztam befelé jövet. Nem tudom mi történt, de előzékeny, figyelmes autósokkal találkoztam végig, szép napsütés volt (11-13 fok, farmerben :) ) és szólt a jó kis zene és jó tempót lehetett jönni... ;)
A Viffernek is volt egyetlen hisztisebb időszaka, ami alatt 3 izzót fogyasztott el a két első lámpában pár hét alatt. (De ezek szerint ez is az izzók hibája lehetett.) Ezen kívül más rendkívüli műszaki eseményről nem tudok beszámolni az elmúlt 6 év alatt. :)))))
307-ben a gyári kb. 2 évet bírt. Utána külső hőmérséklettől függően 2-4 hetente kiégett, mert valami kínai szart adtak. Kb. 5 alkalommal szóltam, hogy ugyan tegyünk már egy próbát pl Tungsrammal, rádásul nálunk ugye elég sok 307 és megane van. Alig több mint 1.5 év után kaptam Tungsamot, már ott tartottam, hogy veszek... Azóta hibátlan. A gyári dobozos izzó is jó.
??? Láttál Te már engem a 20l-es tengerészzsákomnál több cuccal valaha, valahol? Most se fogsz... Inkább én is eladok helyet!
Szerszámokat sem hozok, eddig sosem kellett. Amikor szétszedtük az út szélén, az is mindig csak melléfogás volt, nem kellett volna. :-))))
C!, cseréld le az akksit, utálom az olyan lúzereket, akiknek az akksi miatt nem induló motorjukat a lúzer haverjaik cafatokra szedik az út szélén, mert erre nem jönnek rá, és emiatt kell a többieknek órákat várniuk rájuk! :-))))))))))
Egy első izzón elgondolkodtam, mert 7 éves ugye és az azért szar, ha este kiég. Talán az még belefér, de fogalmam sincs, milyen kell bele...
(Olcsó H7-re viszont vevő lennék, a Grande két hetente eleszik egyet. Drágább izzózni, mint gumizni....)
Ha DM tényleg indítana licitet a tárhelykapacítására, akkor én a Kátéjemesre vagy a Morinisre fogadnék :)
Ui: DM! Előre szólok, hogy a szerszámok és a pótalkatrészek összebaxák a dobozt! ... ez többszörös versenytapasztalat! :) Szóval jól gondold meg, hogy mit hagysz beletenni ;)
én meg a dög meleg parkoló autóba beszállva rájöttem, hogy idén még nem volt beindítva a klíma, így csak a Praktikerig kapcsoltam be és ott gyorsan vettem egy tisztítót. :)))
Antera csak hozzon, neki olasz a lomja. :))) Én viszont szintén csak ruhákat teszek be, ráadásul vastag pulcsikat, mert az Alpokon átkelek, ahol hideg lesz. Viszont éppen a két oldaldobozt szeretném kihagyni, hogy a kompnál nyugodtan előre tudjak gurulni a sorok között... :))) A sok pakolósnak meg üzenem, hogy szombaton 11:00-ig küldhettek sms-t, ha valami itthon maradt volna, utána elhagyom az országhatárt. :)
Fogalmam sincs, hogy kell motorozni ezen a túraendurón. Ma meglett a bejáratás, de 3 centis rinyacsík van mindkét oldalon. Az eddigi gépeken az utcai rinyacsíkom 1 cm szokott lenni (ha el nem megyek versenypályára lekoptatni). Egy picit döntöm a magas felépítményt és máris úgy érzem, hogy mindjárt eldőlök. Gondolom, simán fejben kellene eldőlnie a dolognak.
Nem kell, van egy új vagy fél éve megvetttem. Csak azt nem tudom kicseréljem-e vagy még bízzak a 7-8 éves R1 gyári akksiban? végül is eddig mindig indult egyből.:)