Óóóóó hogy a 4 ajtós miért nem teszi meg?! :( Akkor mondhatnám, hogy 1 hete gyártottam egyet neked :( Van valaki aki netán 4 ajtós roncsot keres???
Egyébként igencsak bontás lesz!
Ami nagyon valószínű h eladó lesz:
x16xel motor + váltó ( zsír új kupplungal ) Zavoli Gáz szett egyben van alkatrészenként.... Beltérből minden ( egy utolsó dologig minden átledezett beltér , hibátlan ülések,szép repedés mentes beltér ) ahogy néztem a bal első sárvédő elem ?! Jobb hátsó C oszloptól hátra lévő elem Csomiajtó elektromos ablak emelők Ablakok Ha kell valakinek virágtartónak 4 szép elaufelni akkor az is máskülönben megy a telepre aluként... 4db kiváló 205/55R16 gumi ültető rugó szett sztem egy komplett hifi kábelszettel ( Sony fej; Solid előrítő, Punch P2 láda ) 1db gyári lemezfelni egy vadi új gumival pótkerékként hordozva első ajtókra légterelő müanyag gyári légszűrő dobozával ( ugye sport szűrő volt rajta ami miatt ki volt véve a gyári ) közel 4 liter walvoline Max life 10w40 olaj ami a motorhoz volt meg apróságok....
extrembmxkukacfreemailponthu telszámot ezen elérhetőségen adok.
Még nem kezdtem el szétszedni,csak leírtam hogy egyenlőre úgy néz ki hogy nem áldozok rá több pénzt hogy építsek egy másikat...
Sziasztok!A probléma:katalizátorban összetört a porcelán és csörömpöl rendesen.Levettem, kiszórtam,de erre olyan vödörhangja lett,ami kibírhatatlan.Ismét levettem,kinyitottam rajta egy ablakot,és 6-os perforált lemezből hajtottam egy csövet.(körkerület=d szer pi), majd megtömtem üveggyapottal.Fontos, hogy meg legyen tömve,különben kiég egy idő után és kezdheted elölről...
Miután megvont,gondosan bezártam a lyukat,majd kapott horganysprayt,hogy ne rozsdásodjon.Az eredmény nagyon jó,mély morgós és csendes hang,no és folytás nélküli nagyon jó teljesítmény.Képek az alábbi inken:http://kephost.hu/gallery-Opel_kataliztor-D12D_50027E31.html
"Az állandó és kellemes belső hőmérséklet biztosításához a rendszer a külső körülményektől függően automatikusan változtatja a belépő levegő hőmérsékletét, mennyiségét és elosztását."
köszi a választ, remélem majd az autószerelő nem cseréltet ki velem mindent, mire megszünik a kopogás... :D Bízom benne, hogy a szilentek lesznek a probléma okai.
Hát épp ez a baj, hogy az illető egy márkaszerviz unott szerelője, aki nem a saját maga üzletét kockáztatja ezzel. Max a saját állását, de ha ki is rúgják, megy a másik márkaszervizbe.
Másrészt rábizonyítani meg nem lehet, mert max azt mondja, hogy sokáig kellett járatni az autót, hogy megnézzék tényleg a termosztát-e a rossz, és a csere után isellenőriznikellettújra. Ezért fogyott el a benzin. Szóval azt az életben nem bizonyítod rá.
Az előző autómon is volt tetőkárpit megereszkedés.
Bementem a ragasztóboltba és megkérdeztem mit tud ajánlani.
Adott egy spéci feketedobozos ragasztót az eladó,ami leginkább szivacsok és porózus anyagok ragasztásához alkalmas.
Állaga és szaga hasonló mint a pálma stexxxxé!:-)) Használata is megeggyező.
Lebontottam,bekentem mint két felületet.Vártam a ragasztó megszáradását,majd hihetetlen testi erőmmel,rápréseltem a tetőre a kárpitot!:-) Lényeg,hogy minél nagyobb erővel legyen rápréselve.
Ezt egyszer megcsináltam a verdán és többé( 10év) soha nem jelentkezett a gond.
Ha komolyan érdekel valakit a dolog,akkor hétfőn elugrok a boltba és megkérdezem a pontos tipusát a ragasztónak.
egyébként kombiba van szép állapotú tetőkárpitom ha esetleg valakinek ilyen kellene.....meg igazából egy egész kocsi van, szóval ha valkinek szüksége van valamire, jelezzen 97es kombi, manuális klímás
egyszer én is megsúroltam a tetőkárpitot, másnap reggel az egész az üléseken volt. vettem ilyen spray "formátumú" ragasztót, kettő napig tudta teljesíteni a dolgát. szerencsémre itt két településsel odébb van egy "kis" üzem, ahol leginkább cabrio kocsikhoz gyártanak belső kárpitokat. onnan sikerült szereznem egy spéci kárpit anyagot. az egyik fele ilyen rendes szövetes kárpitanyag, a másik pedig egy érdekes fóliával bevont felület, de az egész anyag nagyon rugalmas, "nyúlós", de mégis nagyon erős. a fóliás felére gyakorlatilag bármilyen ragasztó felvihető, de azt mondták, szart sem ér ha előtte a tetőkárpitról teljesen le nem tisztítom azt a gyári szivacsos habos szart ami rajta van, merthogy erre nem ragad semmilyen ragasztó. úgyhogy egy erősebb kefével teljesen letisztitottam, csak a farostlemez szerű anyag maradt, erre rászabtam kicsit elnagyjázva az anyagot, majd az ecsetelős palmatex ragasztóval felragasztottam. bekentem kb 10 centit az anyagon is és a faroston is vártam kicsit, rásimitottam, majd ujra egy 10 centis darab és igy szépen végig. az anyag gyönyörüen teljesen felvette az alakját a kárpitnak, a napellenzőknél, sarkoknál, mindenhol tökéletes. azt mondták, kárpitos boltokban kaphatók ilyen anyagok több szinben.
nekem is lóg a kárpit, de én nem foglalkozom vele. Vicces egyébként, hogy egy ilyen fiatal autóban ennyire lóg. A 26 éves kadettben nem lógott sehol, olyan volt, mint a gyári, egy 10 éves autóban meg le van válva. Látszik, hogy mennyire másabb ragasztók vannak, eu-s szabványok ennyit érnek, a ragasztóanyagot pont kihagyják belőle. :)
Nekem nem fogta meg a spray, pedig 2 tubussal ment rá, egy hétig se bírta. már próbálta bútor kárpitos is valamilyen náluk használt ragasztóval, az meg egy nap után elengedte. kidobtam kb 4000-et fölöslegesen, nem beszélve a 2-szeri ki-be rakásról. Autókárpitos fog következni 8-10000ft-ot mondott rá. az ismerősöm ugyan így járta végig.
a szilentek miatt simán kopoghat a kocsid, nekem is volt ilyen bajom (meg is szünt a szilentek cseréje után). Viszont a kifelé álló kerék valami más, komolyabb probléma, erről lövésem sincs..
Ha elől motortérben leveszed a benzincsövet, összezárod a relét, úgyis le lehet venni tisztán a brenyát. De mindegy mi a módja, ez nagyon ganaly dolog!!!!!!!! főleg igy hogy még össze sem rakják rendesen....
Én is pont így jártam! Csak én decemberben vettrem az aitót, totál üres tankkal, vagyis a 100 m-re lévő kútig sem bírtam vele elmenni. Akkor nem tankoltam tele, csak otthon 2-3 hét múlva. Megálltam egy tesco parkolóban, majd mikor jöttem ki, nagy tócsa volt alatta, meg jó kis benzinszag. Elcsorogtam egy ismerőshöz, majd aknáról megnéztük. Föntről jött. Ülés alá benéztünk, és nemhogy csak a tömítés hiányzott, de még a benzinszivattyú sem volt odafogatva. Persze a volt tulajt jól leb...sztam, de ő erröl nem tudott semmit. (10 évig volt nála a gép!!) Amúgy lehet kapni bele tömítést 1-2 ezer ft, lavina, vagy a start.
Mentem a balatonra nagy volt az arcom és játszottam a baromi gazdagot,valamint szerdán benzin áremelés lesz tudattal a hónom alatt! :-)
Sosem tettem ilyet,életemben először nem csak a céges gépemet,hanem az én saját autómat is teletankoltam.
44,5 liter belecsorgott.Mentem fizetni.
Pult előtt állok,nyilik mögöttem az ajtó és fennhangon bekiabál egy srác! Kijjjjjjjéééééé az Opel???????????
Jelentkeztem majd közölte velem,hogy jobb lesz igyekezni,mivel ömlik a gépből a nafta.
Spuri kifelé,gyereket kikaptam a gépből,asszonnyal együtt.Arréb toltuk az autót és kezdtem szimatolni,honnan jön a mennyei áldás.
Közben kicsit aggódtam,hogy ne legyen gebasz a tűz forró kipufogó és a 95-ös találkozásából!
Aláfeküdtem és a benzin fentről ömlött,de mint a veszedelem.
Felhajtottam az autó hátsó üléseit,ahol a tank teteje volt.Csavarhúzó elő,fekete műanyag takaró eltávolit.Alatta látom ám,hogy az égatta egy világon semmi tömités nincs az ac pumpa lezáró körül. Onnan ömlik az üzemanyag.
Pár hónapja volt a járgány egy helyi márkaszervizbe.Termosztát cserén.
Mikor hazaértem feltünt a kompjuter alapján,hogy úgy 100km-re való üzemanyag hiányzik a járgányból.
Jó mérges lettem,de mivel semmi bizonyitékom nem volt arra,hogy kiszippantották a gépből,ezért hagytam a túróba a dolgot.
Tudtommal,más képpen ezekból a vectrákból nem lehet kiszivni benzint,csak ha megbontják a tankot felülről.
Soha nem szoktam senkinek rosszat kivánni,de ha a kezembe kaphatnám az a mestert,aki úgy szedi szét a rendszert,hogy utána nem tömiti rendesen,azt szivesen megrángatnám egy kicsit.Főleg,hogy tök jó érzés úgy autózni,hogy 40 fok melegben csöpög a tankból a nafta a kipufogótól 2-3 centire.
Tanulság sose tankoljátok tele autóitokat,amig nem tudjátok,hogy nem lukasa a tank valahol!:-)))
"Srácok az normális dolog a vectráknál,hogy a rádió feletti gombok kimondottan melegednek?"
Teljesen normális, nem kell foglalkozni vele. Van mindegyik kapcsolóban háttér világítás, és visszajelző világítás is. A háttér világítástól melegednek, illetve ha a visszajelző is világít, akkor még jobban.
"De a sofőr és az anyós lábak melleti közép konzol is kimondottan langyos."
Ott van a burkolat alatt a klíma-fűtés box, amiben ott van a fűtőradiátor. Abban a motor forró vize kering, bizonyos modelleknél állandóan, bizonyos modelleknél csak ha a fűtéscsap engedi. Attól meleg. Klímás modellnél a jobb oldal még jobban melegszik, mert ott megy el a fűtés két alumínium csöve, a burkolat alatt, ahhoz nagyon közel.
Nálunk úgy néz ki a vizsga menete, hogy kocsi beáll, fotó mindenhonnan, illetve ha valahol van valami sérülés, akkor onnan nem, vagy csak úgy hogy ne látszódjon. Aztán lengéscsillapító és fék mérés. Aztán zöldkártyás szonda kipufogóba bedug, de a kocsi nem jár, csak mivel kamerázva van, be kell dugni, de egy okos pendriwe tölti be az autó szerepét. Aztán kocsi kiáll. Kb 5 perc papirmunka és mindenki mehet a dolgára. Mindez max 20 perc. Megjegyzem ez egy maszek vizsgahely, de itt a megyei közlekedési felügyetnél is majdnem ilyen a hozzáállás. Annyi hogy ott mérik a füstöt, meg elmegy fél napod.