Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vlad19 Creative Commons License 2012.07.15 0 0 17974

Ment mail.

Előzmény: extrembmx (17972)
AAAAAAAAAAAAAAA
extrembmx Creative Commons License 2012.07.15 0 0 17973

egyenlőre még megvannak a papírjai... 3 hónapra van ideiglenesen kivonva...

Előzmény: extrembmx (17972)
extrembmx Creative Commons License 2012.07.15 0 0 17972

Óóóóó hogy a 4 ajtós miért nem teszi meg?! :( Akkor mondhatnám, hogy 1 hete gyártottam egyet neked :( Van valaki aki netán 4 ajtós roncsot keres??? 

Egyébként igencsak bontás lesz!

Ami nagyon valószínű h eladó lesz: 

x16xel motor + váltó ( zsír új kupplungal )
Zavoli Gáz szett egyben van alkatrészenként....
Beltérből minden ( egy utolsó dologig minden átledezett beltér , hibátlan ülések,szép repedés mentes beltér )
ahogy néztem a bal első sárvédő elem ?!
Jobb hátsó C oszloptól hátra lévő elem
Csomiajtó
elektromos ablak emelők
Ablakok
Ha kell valakinek virágtartónak 4 szép elaufelni akkor az is máskülönben megy a telepre aluként...
4db kiváló 205/55R16 gumi
ültető rugó szett
sztem egy komplett hifi kábelszettel ( Sony fej; Solid előrítő, Punch P2 láda )
1db gyári lemezfelni egy vadi új gumival pótkerékként hordozva 
első ajtókra légterelő müanyag
gyári légszűrő dobozával ( ugye sport szűrő volt rajta ami miatt ki volt véve a gyári )
közel 4 liter walvoline Max life 10w40 olaj ami a motorhoz volt
meg apróságok.... 

extrembmxkukacfreemailponthu
telszámot ezen elérhetőségen adok.

Még nem kezdtem el szétszedni,csak leírtam hogy egyenlőre úgy néz ki hogy nem áldozok rá több pénzt hogy építsek egy másikat...

Előzmény: balty1 (17971)
balty1 Creative Commons License 2012.07.15 0 0 17971

Sziasztok!

Szükségem lenne egy magyar forgalmis 5ajtós(ferdehátú) VectraB roncsra.

Hetek óta keresgélek, de csak 4ajtósat találtam.

Ha valakinek lenne eladó, kérem válaszoljon.

errorHUN Creative Commons License 2012.07.15 0 0 17970

Sziasztok!A probléma:katalizátorban összetört a porcelán és csörömpöl rendesen.Levettem, kiszórtam,de erre olyan vödörhangja lett,ami kibírhatatlan.Ismét levettem,kinyitottam rajta egy ablakot,és 6-os perforált lemezből hajtottam egy csövet.(körkerület=d szer pi), majd megtömtem üveggyapottal.Fontos, hogy meg legyen tömve,különben kiég egy idő után és kezdheted elölről...

Miután megvont,gondosan bezártam a lyukat,majd kapott horganysprayt,hogy ne rozsdásodjon.Az eredmény nagyon jó,mély morgós és csendes hang,no és folytás nélküli nagyon jó teljesítmény.Képek az alábbi inken:http://kephost.hu/gallery-Opel_kataliztor-D12D_50027E31.html

Sankaka Creative Commons License 2012.07.14 0 0 17969

"Az állandó és kellemes belső hőmérséklet biztosításához a rendszer a külső körülményektől függően automatikusan változtatja a belépő levegő hőmérsékletét, mennyiségét és elosztását."

Előzmény: Sankaka (17968)
Sankaka Creative Commons License 2012.07.14 0 0 17968

Igen az van! Köszi a választ! Ez lehet a válasz rá:

 

 

:) Köszi!

Előzmény: Nick_X14XE (17967)
Nick_X14XE Creative Commons License 2012.07.14 0 0 17967

Digitklímád van, igaz?

Az használja ezt az infót is.

 

Előzmény: Sankaka (17966)
Sankaka Creative Commons License 2012.07.14 0 0 17966

Sziasztok!

 

Valaki tudja, hogy a műszerfalon lévő napfényérzékelő mire jó? Nem találtam erre vonatkozó írást...

Nick_X14XE Creative Commons License 2012.07.14 0 0 17965

"sokáig kellett járatni az autót"

Azért hogy 100km-re való benzin hiányozzon, vagy 9-10 órát pöfögtetni kell alapjáraton a sarokban. :)

Előzmény: MBman (17963)
fuzer17 Creative Commons License 2012.07.14 0 0 17964

köszi a választ, remélem majd az autószerelő nem cseréltet ki velem mindent, mire megszünik a kopogás... :D Bízom benne, hogy a szilentek lesznek a probléma okai.

Előzmény: troppauer (17956)
AAAAAAAAAAAAAAA
MBman Creative Commons License 2012.07.14 0 0 17963

Hát épp ez a baj, hogy az illető egy márkaszerviz unott szerelője, aki nem a saját maga üzletét kockáztatja ezzel. Max a saját állását, de ha ki is rúgják, megy a másik márkaszervizbe.

Másrészt rábizonyítani meg nem lehet, mert max azt mondja, hogy sokáig kellett járatni az autót, hogy megnézzék tényleg a termosztát-e a rossz, és a csere után is ellenőrizni kellett újra. Ezért fogyott el a benzin. Szóval azt az életben nem bizonyítod rá.

Előzmény: imate (17962)
imate Creative Commons License 2012.07.14 0 0 17962

Wannak még hülye szerelők.... nyert a dolgon 4000 HUF-ot és kockáztatja a munkáját  és a kórházi ellátást....

Előzmény: wolfhihi (17950)
wolfhihi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17961

Már egyszer irtam,de újra leirom.

Az előző autómon is volt tetőkárpit megereszkedés.

Bementem a ragasztóboltba és megkérdeztem mit tud ajánlani.

Adott egy spéci feketedobozos ragasztót az eladó,ami leginkább szivacsok és porózus anyagok ragasztásához alkalmas.

Állaga és szaga hasonló mint a pálma stexxxxé!:-)) Használata is megeggyező.

 

Lebontottam,bekentem mint két felületet.Vártam a ragasztó megszáradását,majd hihetetlen testi erőmmel,rápréseltem a tetőre a kárpitot!:-) Lényeg,hogy minél nagyobb erővel legyen rápréselve.

Ezt egyszer megcsináltam a verdán és többé( 10év) soha nem jelentkezett a gond.

Ha komolyan érdekel valakit a dolog,akkor hétfőn elugrok a boltba és megkérdezem a pontos tipusát a ragasztónak.

bocinyuszi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17960

egyébként kombiba van szép állapotú tetőkárpitom ha esetleg valakinek ilyen kellene.....meg igazából egy egész kocsi van, szóval ha valkinek szüksége van valamire, jelezzen 97es kombi, manuális klímás

bocinyuszi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17959

egyszer én is megsúroltam a tetőkárpitot, másnap reggel az egész az üléseken volt. vettem ilyen spray "formátumú" ragasztót, kettő napig tudta teljesíteni a dolgát. szerencsémre itt két településsel odébb van egy "kis" üzem, ahol leginkább cabrio kocsikhoz gyártanak belső kárpitokat. onnan sikerült szereznem egy spéci kárpit anyagot. az egyik fele ilyen rendes szövetes kárpitanyag, a másik pedig egy érdekes fóliával bevont felület, de az egész anyag nagyon rugalmas, "nyúlós", de mégis nagyon erős. a fóliás felére gyakorlatilag bármilyen ragasztó felvihető, de azt mondták, szart sem ér ha előtte a tetőkárpitról teljesen le nem tisztítom azt a gyári szivacsos habos szart ami rajta van, merthogy erre nem ragad semmilyen ragasztó. úgyhogy egy erősebb kefével teljesen letisztitottam, csak a farostlemez szerű anyag maradt, erre rászabtam kicsit elnagyjázva az anyagot, majd az ecsetelős palmatex ragasztóval felragasztottam. bekentem kb 10 centit az anyagon is és a faroston is vártam kicsit, rásimitottam, majd ujra egy 10 centis darab és igy szépen végig. az anyag gyönyörüen teljesen felvette az alakját a kárpitnak, a napellenzőknél, sarkoknál, mindenhol tökéletes.  azt mondták, kárpitos boltokban kaphatók ilyen anyagok több szinben.

Ricsi89 Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17958

nekem is lóg a kárpit, de én nem foglalkozom vele. Vicces egyébként, hogy egy ilyen fiatal autóban ennyire lóg. A 26 éves kadettben nem lógott sehol, olyan volt, mint a gyári, egy 10 éves autóban meg le van válva. Látszik, hogy mennyire másabb ragasztók vannak, eu-s szabványok ennyit érnek, a ragasztóanyagot pont kihagyják belőle. :)

Előzmény: Roli7906 (17957)
Roli7906 Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17957

Nekem nem fogta meg a spray, pedig 2 tubussal ment rá, egy hétig se bírta. már próbálta bútor kárpitos is valamilyen náluk használt ragasztóval, az meg egy nap után elengedte. kidobtam kb 4000-et fölöslegesen, nem beszélve a 2-szeri ki-be rakásról. Autókárpitos fog következni 8-10000ft-ot mondott rá. az ismerősöm ugyan így járta végig.

 

Előzmény: myroku (17943)
troppauer Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17956

a szilentek miatt simán kopoghat a kocsid, nekem is volt ilyen bajom (meg is szünt a szilentek cseréje után). Viszont a kifelé álló kerék valami más, komolyabb probléma, erről lövésem sincs..

Előzmény: fuzer17 (17926)
MBman Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17955

Lehet, hogy kivétel közben beesett a tankba, aztán a trógerje ott hagyta bent.

Előzmény: bocinyuszi (17953)
MBman Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17954

"Mikor hazaértem feltünt a kompjuter alapján,hogy úgy 100km-re való üzemanyag hiányzik a járgányból."

Többször 100 km-re való benzin az ugye több száz km-re való benzin legy egy idő után....

 

"Tanulság sose tankoljátok tele autóitokat,amig nem tudjátok,hogy nem lukasa a tank valahol!:-)))"

Én mindig tele tankolom a kocsit. Sose volt még nem tele tankolva, mióta nálam van :)

Előzmény: wolfhihi (17950)
AAAAAAAAAAAAAAA
bocinyuszi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17953

Ha elől motortérben leveszed a benzincsövet, összezárod a relét, úgyis le lehet venni tisztán a brenyát. De mindegy mi a módja, ez nagyon ganaly dolog!!!!!!!!  főleg igy hogy még össze sem rakják rendesen....

Előzmény: wolfhihi (17950)
flenfer Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17952

Ajtókat is megnéztem, még a hátsó csomagtér ajtót is, de semmi eredmény. Teljesen hátúlró jön. 

Előzmény: wolfhihi (17945)
flenfer Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17951

Én is pont így jártam! Csak én decemberben vettrem az aitót, totál üres tankkal, vagyis a 100 m-re lévő kútig sem bírtam vele elmenni. Akkor nem tankoltam tele, csak otthon 2-3 hét múlva. Megálltam egy tesco parkolóban, majd mikor jöttem ki, nagy tócsa volt alatta, meg jó kis benzinszag. Elcsorogtam egy ismerőshöz, majd aknáról megnéztük. Föntről jött. Ülés alá benéztünk, és nemhogy csak a tömítés hiányzott, de még a benzinszivattyú sem volt odafogatva. Persze a volt tulajt jól leb...sztam, de ő erröl nem tudott semmit. (10 évig volt nála a gép!!) Amúgy lehet kapni bele tömítést 1-2 ezer ft, lavina, vagy a start.

Előzmény: wolfhihi (17950)
wolfhihi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17950

Hogy jártam kedden délután. :-) vagy is :-(

 

Mentem a balatonra  nagy volt az arcom és játszottam a baromi gazdagot,valamint szerdán benzin áremelés lesz tudattal a hónom alatt! :-)

Sosem tettem ilyet,életemben először nem csak a céges gépemet,hanem az én saját autómat is teletankoltam.

44,5 liter belecsorgott.Mentem fizetni.

Pult előtt állok,nyilik mögöttem az ajtó és fennhangon bekiabál egy srác! Kijjjjjjjéééééé az Opel???????????

Jelentkeztem majd közölte velem,hogy jobb lesz igyekezni,mivel ömlik a gépből a nafta.

Spuri kifelé,gyereket kikaptam a gépből,asszonnyal együtt.Arréb toltuk az autót és kezdtem szimatolni,honnan jön a mennyei áldás.

Közben kicsit aggódtam,hogy ne legyen gebasz a tűz forró kipufogó és a 95-ös találkozásából!

Aláfeküdtem és a benzin fentről ömlött,de mint a veszedelem.

Felhajtottam az autó hátsó üléseit,ahol a tank teteje volt.Csavarhúzó elő,fekete műanyag takaró eltávolit.Alatta látom ám,hogy az égatta egy világon semmi tömités nincs az ac pumpa lezáró körül. Onnan ömlik az üzemanyag.

Pár hónapja volt a járgány egy helyi márkaszervizbe.Termosztát cserén.

Mikor hazaértem feltünt a kompjuter alapján,hogy úgy 100km-re való üzemanyag hiányzik a járgányból.

Jó mérges lettem,de mivel semmi bizonyitékom nem volt arra,hogy kiszippantották a gépből,ezért hagytam a túróba a dolgot.

Tudtommal,más képpen ezekból a vectrákból nem lehet kiszivni benzint,csak ha megbontják a tankot felülről.

 

Soha nem szoktam senkinek rosszat kivánni,de ha a kezembe kaphatnám az a mestert,aki úgy szedi szét a rendszert,hogy utána nem tömiti rendesen,azt szivesen megrángatnám egy kicsit.Főleg,hogy tök jó érzés úgy autózni,hogy 40 fok melegben csöpög a tankból a nafta a kipufogótól 2-3 centire.

 

Tanulság sose tankoljátok tele autóitokat,amig nem tudjátok,hogy nem lukasa a tank valahol!:-)))

Szerintetek lehet ilyen tömitést külön kapni?

wolfhihi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17949

Köszi a válaszokat,örülök ,hogy vannak itt nálam sokkal hozáértőbb emberek is akiktől lehet kérdezni és tuti válaszokat kapni.

Mégegyszer köszi,szép napot!:-)

Előzmény: MBman (17948)
MBman Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17948

"Srácok az normális dolog a vectráknál,hogy a rádió feletti gombok kimondottan melegednek?"

 

Teljesen normális, nem kell foglalkozni vele. Van mindegyik kapcsolóban háttér világítás, és visszajelző világítás is. A háttér világítástól melegednek, illetve ha a visszajelző is világít, akkor még jobban.

 

"De a sofőr és az anyós lábak melleti közép konzol is kimondottan langyos."

 

Ott van a burkolat alatt a klíma-fűtés box, amiben ott van a fűtőradiátor. Abban a motor forró vize kering, bizonyos modelleknél állandóan, bizonyos modelleknél csak ha a fűtéscsap engedi. Attól meleg. Klímás modellnél a jobb oldal még jobban melegszik, mert ott megy el a fűtés két alumínium csöve, a burkolat alatt, ahhoz nagyon közel.

Előzmény: wolfhihi (17946)
bocinyuszi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17947

Nálunk úgy néz ki a vizsga menete, hogy kocsi beáll, fotó mindenhonnan, illetve ha valahol van valami sérülés, akkor onnan nem, vagy csak úgy hogy ne látszódjon. Aztán lengéscsillapító és fék mérés. Aztán zöldkártyás szonda kipufogóba bedug, de a kocsi nem jár, csak mivel kamerázva van, be kell dugni, de egy okos pendriwe tölti be az autó szerepét. Aztán kocsi kiáll. Kb 5 perc papirmunka és mindenki mehet a dolgára. Mindez max 20 perc. Megjegyzem ez egy maszek vizsgahely, de itt a megyei közlekedési felügyetnél is majdnem ilyen a hozzáállás. Annyi hogy ott mérik a füstöt, meg elmegy fél napod.

Előzmény: MBman (17944)
wolfhihi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17946

Srácok az normális dolog a vectráknál,hogy a rádió feletti gombok kimondottan melegednek?

De a sofőr és az anyós lábak melleti közép konzol is kimondottan langyos.

Ma reggel csak 19 fok volt nálunk és nekem ez egy kicsit fura ,hogy igy melegedik egy-két dolog.

Van tapasztalatotok?

wolfhihi Creative Commons License 2012.07.13 0 0 17945

Nekem is kopogott a vectrám,Már mindent átnéztem,mire rájöttem.

Nálam a jobb első ajtónak volt holtjátéka.

A csapszegeket kicsit kalapáltam és televágtam zsirral az össze mozgó alkatrészt.

Ennek már 2 hónapja azóta nincs kopogás.

Előzmény: flenfer (17940)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!