Keresés

Részletes keresés

DLala Creative Commons License 2001.05.07 0 0 385
Azért az ócskavasbizniszt ne becsüljük le. Mozdonyok esetében is nagyon hatékonyan dolgoznak... Szóval hány tonna is a flottilla usque?
Előzmény: deve24 (384)
deve24 Creative Commons License 2001.05.07 0 0 384
Én azt olvastam valahol, hogy a kikötőt akarták ellopni. Ez meg is történt, így a flottilla game over, menjünk aknaszedőt venni kilóra!!

Deve

Előzmény: DLala (382)
Mad Fox Creative Commons License 2001.05.06 0 0 383
Azt hizme itt olvastam, hogy a Scharnhorstot ki akarják emelni valmilyen célból, hol lehet ennek utánaolvasni?
DLala Creative Commons License 2001.05.06 0 0 382
Mi lenne, majd szétszórják ócskavasnak.
Egy barom a HM-ben kitalálta, hogy ez nem kell, ezen lehet spórolni. Meg is vonták a pénzt azonnal.
Nem baj.
Néhány év múlva majd valaki kitalálja, hogy milyen nagy szükség is lenne valami dunai hajósegységre. Akkor majd lesz tender és veszünk jódrágán pár csicsahajót.
:(
Előzmény: deve24 (381)
deve24 Creative Commons License 2001.05.05 0 0 381
Mit szóltok flottilla felszámolás, eladás ócskavas áron!!?? A parton van vagy 40 db aknaszedő naszád, a vízben négy db komoly hadihajó, mind eladó, mi lesz velük??!!

Deve

trophy Creative Commons License 2001.05.03 0 0 380
Ebben igazad van!
Előzmény: eMM (378)
deve24 Creative Commons License 2001.05.03 0 0 379
Köszönöm, megnézem, ha még tudtok, továbbra is érdekel!

Deve

Előzmény: kopaszsas (373)
eMM Creative Commons License 2001.05.02 0 0 378
>Egyébként képzeld magad annak a hajóvezetőnek a helyébe, akinek útjába ugrik valaki pont a hídról, és már nem tudja elkerülni, hogy átmenjen rajta. Szar érzés<

Teljesen igazad van.
És az a vasutas mit szóljon aki öngyilkost kénytelen gázolni, mert a szerelvény féktávja több száz méter?
És ebből sokkal több van mint a hídugrásból.

Előzmény: trophy (376)
trophy Creative Commons License 2001.05.02 0 0 377
OFF

Még annyi jutott eszembe, hogy azért is lehet, hogy vonult a tűzoltó hajó is, mert mivel kisgyermekről volt szó, tudták, ha ugrik hetekig téma lesz a sajtóban, ezért próbáltak minél több eshetőséget, támadási felületet kizárni.
Utánnanéztem, és az Index cikke szerint a kivonulás minimum 400.000 Ft-ba került a fővárosnak, nem beszélve a dugó okozta bosszúságokról.

ON

Előzmény: DLala (375)
trophy Creative Commons License 2001.05.02 0 0 376
Teljesen egyetértek a hídramászókkal kapcsolatban. A gyakorlat az, amiről a közvélemény, és a laikusok nem tudnak, hogy számtalan esetben riasztják a Vizirendészetet olyan esethez, ahol minden feltűnés nélkül ugranak a hídról. Ennél az esetnél leggyakoribb az Árpád-híd, második a Margit-híd. Ilyenkor tényleg öngyilkosságról van szó, és nem feltűnősködésről. A legelső intézkedés a hajóforgalom leállítása a térségben és utánna a keresés. A túlélési arány itt kb. 50%-os.
Mindezt csak arra írom, hogy ha a jelölt tényleg meg akar halni, akkor nem feltűnősködik a Turulon. A hídramászás mindig amolyan tüntetés jellegű, vagy feltűnősködés.
Van egy faszi, akit már csak keresztnéven szólítanak annyit mászott.
Sajnos a jelenlegi törvények mellett nem lehet megtenni, hogy nem vezényelnek ki egységeket a mentésre.
Egyébként képzeld magad annak a hajóvezetőnek a helyébe, akinek útjába ugrik valaki pont a hídról, és már nem tudja elkerülni, hogy átmenjen rajta. Szar érzés.
Hogy a tűzoltóság miért küldte a hajóját, mikor a DVRK már ott volt. Két dolog lehetséges: Vagy egyébként is a térségben gyakorlatoztak, mert szoktak, vagy előfordulhat, hogy a vizirendészetnek a belterületi hajóját el kell küldeni Dunkanyarba, vagy Alsó Dunaszakaszra, akkor a bp-i mentést átadják a tűzoltóságnak. Lehet, hogy infozavar volt közöttük.
Előzmény: DLala (375)
DLala Creative Commons License 2001.05.02 0 0 375
Off
Nos, ez a gyerek már másodszor mászott fel két hét alatt. Valóban sikerült felhívnia magára a figyelmet.
Kétszer bénította meg teljesen a forgalmat és kétszer került egy vagyonba, meg egy csomó ember munkájába leszedni onnan.
Volt alkalmam többször ott lenni ilyen eseményeken. A közhangulat egyre inkább az ugrókkal ellenszenvez, miszerint fel vannak háborodva azon a hatalmas hajcihon, amit a hatóságok rendeznek egy-egy ilyen esetnél. Azért másznak fel a lelki sérültek újra és újra, mert cirkusz van. A túlnyomó többség simán visszajönne, ha órák múltán sem bagózna rájuk senki.
Újabban (nem fiatalkorúnál) a tömeg többször felszólította a jelöltet, hogy ugorjon, illetve a rendoröket, hogy lojék le, akkor hamarabb vége van.
Magánvéleményem szerint ezt a gyereket már az elso alkalommal úgy kellett volna szájon vágni, hogy megemlegesse. Nem hiszem és nem tudom elfogadni, hogy ilyen terrorizáló módszerrel kelljen operálni bármilyen családi probléma esetén.
Jövo héttol megint készülhetünk a következo felvonásra. :(
innentol on
A hatóságok túlreagálását vissza kellene fogni. Ha már ott volt a rendormotoros (bár én nem láttam), akkor mi a jóistennek kellett Újpestrol iderángatni a tuzoltóhajót is? Aztán sírnak, hogy nincs pénz.
Ennyi erovel állítsanak állandó ort a hídra, az kevesebbe lenne.
Előzmény: trophy (374)
trophy Creative Commons License 2001.05.02 0 0 374
Most kivételesen nem egy vadbarom volt, aki hídramászással megbénította a forgalmat, hanem egy 13 éves kisfiú, akinek gyámsági ügye zajlik, és nem akar intézetbe kerülni. A tűzoltóság valóban a rajaival egyidőben vonultatta a hajóját, (azt láttad) de akkor már a Vizirendészet hajója a híd alatt volt. (Fehér Bayliner 16-os számmal). Szerencsére egyikünkre sem volt szükség.

A Vizirendészet budapestiparancsnoksága, amely egyben az ügyelet is elköltözött a Szabadsá-híd pesti hídfőjétől a Kopaszi gátra. A Mahartnak szüksége volt arra az épületrészre, amit a BRFK DVRK bérelt. A Kopaszi gáttól valóban kétséges időben felérni egy-egy belterületi eseményhez, hát még Pl. mondjuk Római fürdőre. De a 24 órás szolgálatban a belterületi járőr, aki egyben a "mentős" csak váltáskor vonul be, különben végig a Belváros magasságában tartózkodik, és így javulnak az ugrók, hídramászók és egyéb fuldoklójelöltek esélyei.

Előzmény: DLala (371)
kopaszsas Creative Commons License 2001.05.02 0 0 373
Sziasztok Hajómániások!

deve24: A képes Expressben van egy kisgéphajó. Csepelen a Gubacsi hídnál látható(parton). Még mindig keresek eladó testablakot!

Sas!

deve24 Creative Commons License 2001.05.01 0 0 372
Szerintem a Fővárosi Önkormányzat újonnan vásárolt tűzoltóhajóját láthattad, a kikötője a flottilla most megszüntetendő bázisán van, Újpesten, a Petőfi laktanyával szemben

Deve

Előzmény: DLala (371)
DLala Creative Commons License 2001.05.01 0 0 371
Ma megint felmászott egy vadbarom a Szabadság hídra. Épp az Erzsébet hídon jöttem át, amikor alattunk elzúgott egy piros rohamcsónak ezerrel, majd bekanyarodott az öngyilkosjelölt alá és várta, hátha oda esik. A fejleményeket nem vártam meg. Vadiúj hajó volt, piros az alja, fehér a felépítménye. Felirat nem volt rajta, csak 2 db kék villogó. Ez lenne a tűzoltók új játékszere?
Egyáltalán, hol a honi kikötője?
Azért csodálkozom, miért nem a szemben levő vízirendőr-állomásról csorog át ilyenkor egy csónak, miért kell egy másikat a város túlsó végéből riasztani.
deve24 Creative Commons License 2001.04.28 0 0 370
Ott a helyünk!

Deve

Előzmény: trophy (369)
trophy Creative Commons License 2001.04.28 0 0 369
Sziasztok!

Május 1-től indul a főváros által finanszírozott vonaljárat. Menetrend szerint fog közlekedni Boráros tér és Római fürdő között. Egy időben két hajó lesz forgalomban. Első héten a Lágymányos és a Budavár motorosok. Mindkettő klasszikus vizibusz. Sajnos nyitott rész nélkül.
A vonaljegy 250 Ft lesz. A menetrend a Jászai Mari téren van kifüggesztve a többi kikötőből folyton ellopják. 09:15-17:40-ig közlekedik.
Állomások:
Boráros tér
Petőfi tér
Batthyány tér
Jászai Mari tér
Margitsziget casino
Hotel Hélia (Dráva utca)
Margitsziget Nagyszálló
Hajógyári sziget Május 9. park
Római fürdő

Üdv!

deve24 Creative Commons License 2001.04.20 0 0 368
Tud-e valaki eladó kisgéphajót, kb 20-40 személyeset?
trophy Creative Commons License 2001.04.17 0 0 367
Utolsó információm a Vértesről, hogy egy épülő konferenciahajót (régi neve Vitalij Zakrutykin m/s volt, új neve Europa motoros lesz, kb. akkora, vagy kicsit nagyobb, mint a Szot Budapest volt) vontatott fel Újpestről a Szlovákokhoz. Azóta Pestre visszajönni nem láttam, és a Dunakanyarban sem találkoztam vele.
Előzmény: Locator (361)
FOMA Creative Commons License 2001.04.17 0 0 366
Csatlakozom az előttem szólóhoz Tisza ügyileg.
Előzmény: LUCzI FERencz (362)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.17 0 0 365
Szerintem nem egy és nem kettő. Tipp, ahol biztosan láthatsz: Svájc, Vierwaldstättersee. Tudtommal működő gőzhajók: Gallia, Schiller, Uri, Unterwalden, Stadt Luzern. Jellemzően 1910 körül épültek, hosszúság kb. 60 méter (a Stadt Luzern a legnagyobb), dugattyús gőzgéppel. A fedélzet (a felépítmény alatt) némelyiken át van törve, így leláthatsz a főtengelyre és a hajtókarokra. Talán még fotók is akadnak a családi archívumban és a hozott prospektusokban.

Macibb

Előzmény: LUCzI FERencz (363)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2001.04.16 0 0 363
Hogy a topic témájához jobban kapcsolódjunk: Tudomásotok szerint jelenleg van-e még valahol a világon, esetleg hazánkban üzemképes, nem átalakított _gőzhajó_?
LUCzI FERencz Creative Commons License 2001.04.16 0 0 362
Van itt valaki, aki jelenleg is aktivan hajózik. Esetleg a Tiszán? Privát mailban lenne egy kérdésem.
Locator Creative Commons License 2001.04.16 0 0 361
Mit tudtok a VÉRTES vontatóhajóról?

Zászló? Nem láttátok mostanában?

trophy Creative Commons License 2001.04.16 0 0 359
Ma kora reggel Alsó-Ausztriában a Dunán egy német tankhajó futott zátonyra és néhány ezer liter olaj folyt a vízbe. Egyenlőre nem tudni a havaria okát.
trophy Creative Commons License 2001.04.16 0 0 358
Tévedés! Csak bérlik az osztrákok. Pontosabban egy Pannon Cargo nevezetű cég. Ezért hívják a "zenész" hajókat(Liszt, Erkel, Lehár, Bartók, Lanner és még egy) PC-s önjárónak. Magyar lobogó alatt, magyar személyzettel utaznak.
Előzmény: Törölt nick (357)
Sgt. Fox Creative Commons License 2001.04.15 0 0 356
Semmi öldökléssel kapcsolatos már egy jó ideje. Csak az a rohadt békés hajózás. :(
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.15 0 0 355
Sziasztok
1, Budapesten hol/mennyiért/ meddig lehet kikötni egy pontont a partja? Kitől kell engedély? Ki foglalkozik ilyen engedélyek intézésével, kb. mennyibe kerül stb. Minden ezzel kapcsolatos info érdekel.
2, Az „Állóhajó” feliratot miért látni néhány kikötött hajó oldalán? Azok többé nem szállíthatnak?
3, Ha a fenti kérdések sületlenségek lennének: én egy szárazföldi patkány vagyok. De nagyon szeretem nézni a hajókat. Főleg a magyar folyami teherhajók érdekelnek. Hol olvashatok utánuk?
Ballábbalkéz

deve24 Creative Commons License 2001.04.14 0 0 354
A Velencei tavi hajózás elérhetőségei:

telefon/fax 06-22-271-283 mobil 06-30-2683146

email: velenceitohajozas@nsimail.com

web: www.extra.hu/velenceito.hajozas (még nincs kész)

A hajók közlekednek menetrendszerint Agárd és Pákozd Szúnyogsziget között májustól októberig hétvégenként, június 20. - augusztus 20. között naponta, illetve bármelyik hajó kibérelhető. A jövő héten állítólag érkezik a megszüntetett flottillából egy naszád, ami ott marad az agárdi kikötőben.

Üdv mindenkinek

Deve

Locator Creative Commons License 2001.04.14 0 0 353
FOMA!

Köszi az infót!

Előzmény: FOMA (351)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!