Keresés

Részletes keresés

SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2816
Ha jól tudom, akkor még nem is volt EN-vonat, így Orient-Expressznek mondták a keletis pályáfutásának bevégeztéig.
Előzmény: HLP (2815)
HLP Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2815

Az Orient express menetrendváltástól nem jött Bp-re.

Tényleg, Magyaroroszágon Orient express néven mondták be, vagy EC/EN néven?

Előzmény: Törölt nick (2814)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2814
Hát elég morbid lenne, de hát a Polóniát is 1ik napról a másikra intézték el:( Meg az Orient-Expresszt is:( Meg még folytadódhatna a lista...
Előzmény: HLP (2813)
HLP Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2813
A magyar nagydíj ideje alatt lesz FS kocsi a Veneziában.Nem tudom elképzelni, hogy 4 (magyar, horvát, szlovén olasz) vasúttársaságot közvetlenül, 3-at (orosz, ukrán, szerb) közvetve érintő nemzetközi vonat a nyári időszak kezdetén megszűnjön.
Előzmény: Törölt nick (2812)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2812

Én voltaképpen el tudnék képzelni egy tisztességes kocsikkal kiadott Bp-Bukarest EC-t

 

Én is! Mondjuk olyan szintű vagonokkal, ahogy talán 2 évvel ezelőtt ment? Az ÖBB színvonalú 1.osztállyal pl. Csak ezekkel is az a baj, hogy páratlan irányból a románok pöcsölése miatt sokat fog késni az EC, és akkor jön az, hogy miért is EC? Mint anno Traianus EC ---> Traianus IC. ( persze megeshet, hogy nem csak emiatt lett szegény lefokozva, de ez is közrejátszik, szerintem.)

 

A Dráva visszajöhetne, akár EC-ként is, megfelelő szolgáltatási szinten. Mondjuk FS stokkal el tudnám képzelni, de a Venezia eljövendő kálváriáját olvasva, erre vajmi kevés esélyt látok:( Persze a pótjegy, tegyük fel helybiztosítás nélkül belföldön, elég sok embert elriaszt, és persze szűri is, hogy belföldi relációban kik szállnak fel a vonatra és kik azok, akik nem. Egyébként nézeget a SZVÖR-t, és abban még arról volt szó, hogy 2008.VIII 1-től VIII-4 ig két FS Bm vagon is fog közlekedni az EN 240/241-ben. Most akkor mi van? Akkor ez lefújva? Gyorsan stornozzák az egész vonatot? Azért remélem kitalálnak helyette valamit...

 

DACIA-ért mindig izgulok, hogy megmaradjon, olyan formájában, amilyenben most van. Így legyen.

Előzmény: Nandesz2 (2804)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2811
Ki tudja... Bár elég tudatosan akarja leépíteni a nemzetközi távolsági személyszállítást...
Előzmény: Nandesz2 (2810)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2810
Kezdem úgy érezni, az FS tulajdonrészt szerzett valami fapados légitársaságban...
Előzmény: Törölt nick (2809)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2809
Ausztria felől/felé is összesen napi kettő(!) vonatpárt akar....

Előzmény: Nandesz2 (2807)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2808
Számomra is elég durván hangzott, főleg annak fényében, hogy visz azért máshonnan is kocsikat Velencébe. De hát sosem lehet tudni, az olaszoknak vannak dolgaik...
Előzmény: HLP (2805)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2807
Nem rajtunk múlik, gondolom Railjet ügyben gondolom Bundeszbácsi diktál. Ami nekünk kell az az, hogy tuti meglegyen a 2 órás ütem legyen Bécsbe. Railjettel vagy anélkül, nálunk úgy sem gyorsabb a tempója. Az, hogy Bécsből tovább közlekedik Münchenbe, az már az ÖBB dolga, a MÁV dolga kb. annyi, hogy ezt kiírja a táblára a Keletiben.

Nappali velencei vonat tényleg nem ártana, de a dolgok nem ebbe az irányba tendáltak mostanság.
Előzmény: HLP (2803)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2806
Nem, a mostani formájában maradni, 230as menetvonallal, tehát valamivel rövidebb menetidővel. De ezek még csak pletykák, főleg mert a 188-189re akkor kell egy szerelvény az olaszoktól vagy a németektől.
Előzmény: Nandesz2 (2804)
HLP Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2805

Nehezen tudom elképzelni, hogy a Venezia pont nyáron szűnne meg. Ha mégis belföldiként valamilyen formában biztos megmarad. Jövője bizonytalan lehet...

Én inkább egy nappali járatot indítanék helyette. Dráva esteleg...

Előzmény: Nandesz2 (2804)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2804
Ha nem lesz prágai Avala, akkor az esetleges Amicus milyen járat lenne? IC vagy újra gyorsként járna?

Én voltaképpen el tudnék képzelni egy tisztességes kocsikkal kiadott Bp-Bukarest EC-t a Pannonia mostani idejében, ami adna a Metropol EN-ra közvetlen hálót. Egy biztos, kénytelen leszek megejteni egy prágai tripet még a Pannoniával, hogy elmondhassam, utaztam vele Prágába.

Arról van-e valakinek híre, hogy tényleg megszűnik-e a Venezia nyár elején? Ha igen, lesz valami pótlása? Vagy lehet átszállni Bécsben?

Kálmán Imréről lehet tudni valamit? Marad menetrendváltás után is? Dacia marad a mostani formájában?

'Magas Pályaszámú Taurus' toipktárstól kérdezném, hogy a 68-69 a mostani formájában lenne Railjet, vagy meghosszabbítva Pestig?
HLP Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2803

Fontos Magyarországnak a 2 órás Müncheni eljutás? Szerintem napi 2 vonat bőven elég, én másirányba fejlesztenék. Nappal Velence az éjszakai helyett nem biztos, hogy igény nélküli lenne. De ez csak 1 példa volt.

Reggel Belgrád feleé is mehetne vonat. Nappali lejutás nyáron Splitbe, Fiume-ba. Esetleg Kijev.

Előzmény: PLACI (2801)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2802
A csillagok mai állása szerint az első a 68-69 lesz RailJettel.
Előzmény: PLACI (2801)
PLACI Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2801

Nem akarok ünneprontó lenni, de szerintem menetrendváltástól még nem lesz Railjet Bp-től - DE NE ÍGY LEGYEN!!!

 

A Pannonia jelenleg az egyetlen, átszállás nélküli Kelet-Nyugat Magyarországot összekötő vonat - a Kálmán Imre csak közvetlen kocsi -, ha ezt elveszik, semmi sem marad. félOFF Pedig milyen jó lennne legalább 65, 67 napokon a régi 697-es!:) félON

HLP Creative Commons License 2008.04.09 0 0 2800

Hát a Pannóniát nagyon sajnálnám. Nincs elég utas rajta? Mióta jár ez? Ez még az az igazi régi nemzetközi gyors...

Melyik vasút akarja megszüntetni? Résztávon sem maradhat meg?

Nyugatról, Dunántúlról esetleg vannak értesüléseid?

Előzmény: gw (2796)
gw Creative Commons License 2008.04.08 0 0 2799

Nocsak... Mirefel? Alacsony utasszám miatt? Ez érdekes.

 

talán az Avala (vagy ha mégse Belgrádba menne), Amicus miatt.

 

Hát erre azért befizetnék! Nem tudom,hogy a déli szomszédaink mit szólnának hozzá, ha elvennénk ezt a vonatot tőlük, olyan indokkal, ja hát pár nap és Prágába fog menni, viszlát... Azért ez meglehetősen ÉRDEKES változtatás lenne.

 

A Railjet miatt úgyis le kell mondjanak a közvetlen bécsi vonalról. Így legalább nem csak Budapestig járnának, hanem lenne direkt összeköttetésük a szláv testvéreknek :)

 

Kár:( Azért sokat utazgattam vele, szerettem ezt a vonatot, jó kis cseh ülőhelyesekben utazni Szolnokig:) Esetenkélnt fel Bp-ig is. Kár érte:( Kíváncsi leszek mi pótolja a nem nyári időszakban.

 

Gondolom a Metropol. Lehet, hogy lesz alvós kocsi, ami Breclavtól a 470-es gyorsvonattal (cseh Pannoniapótló) megy Prágába, hogy ne érjen olyan korán oda.

 

Előzmény: Törölt nick (2798)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.08 0 0 2798
jövőre a Moravia ismét csak Pozsonyig jár,

 

Nocsak... Mirefel? Alacsony utasszám miatt? Ez érdekes. 

 

az Avala Bécs helyett Prágába járhat,

 

Hát erre azért befizetnék! Nem tudom,hogy a déli szomszédaink mit szólnának hozzá, ha elvennénk ezt a vonatot tőlük, olyan indokkal, ja hát pár nap és Prágába fog menni, viszlát... Azért ez meglehetősen ÉRDEKES változtatás lenne.

 

 Galilei helyett EN Metropol Budapestről és Bécsből Berlinbe (Bécsből biztos, mivel a közvetlen kocsik Berlinbe újra Csehországon át járnak majd).

 

Visszajönne egy régi nagy név:) Ennek örülnék:) Kimondani is könnyebb, meg szép hangzása van:)

 

Pannonia nem lesz, vagyis nyáron azért mégis.

 

Kár:( Azért sokat utazgattam vele, szerettem ezt a vonatot, jó kis cseh ülőhelyesekben utazni Szolnokig:) Esetenkélnt fel Bp-ig is. Kár érte:( Kíváncsi leszek mi pótolja a nem nyári időszakban.

Előzmény: gw (2796)
csabyke Creative Commons License 2008.04.08 0 0 2797
Ohh akkor idén minél többet kell utaznom az ÖBB Bmz -ben... (406 407 kocsik in Avala)

Dehát, a RailJet talán megér majd ennyit!!! :)))
Előzmény: gw (2796)
gw Creative Commons License 2008.04.08 0 0 2796

lassan itt az ideje a menetrendi pletykáknak :)

 

ami valószínű: jövőre a Moravia ismét csak Pozsonyig jár,

ami akár lehet is: az Avala Bécs helyett Prágába járhat,

és megintcsak terv: Galilei helyett EN Metropol Budapestről és Bécsből Berlinbe (Bécsből biztos, mivel a közvetlen kocsik Berlinbe újra Csehországon át járnak majd).

ami biztos: Pannonia nem lesz, vagyis nyáron azért mégis.

BahnScorper Creative Commons License 2008.04.08 0 0 2795

Ma is szépen megmutatkozott, hogy az a néhány szopottvarjú mekkora kavart csinált...

 

egy független sztori: EC Liszt 20 perc késéssel ment, mert az étkezőkocsit az indulási idő után kellett kisorozni

 

De amúgy:

 

- Pannonia dupla adag MÁV- és CFR-kocsikkal

- Bécsben plusz egy készlet Kálmán Imrébe való román kocsi a tárolón

- kifelé menő Avala mindössze 1-1 db szerb 1. és 2. osztályú kocsiból állt

- Bartók Pest felé két bikával és dupla szerelvénnyel (hátsó lezárva)

Előzmény: PLACI (2794)
PLACI Creative Commons License 2008.04.08 0 0 2794

Kérlek szépen, a kedvenc vonatod NEM délelőtt indult el Bécsből, azaz Győrben azt mondta a hangos, hogy "a mai napon nem közlekedik". Ennek ellenére nagy megleptés volt, hogy Hegyeshalomban szépen bejött az EC49 Csárdás, a következő kocsiösszeállítással:

MÁV CAF Apmz + MÁV Bpmz + ÖBB Bmz + ÖBB Bmz (piros) + ZS Beelmt + ZS Beelmt + ZS WReel + ZS Aeelmt.

A szerb kocsik üresek voltak, a vjv kitessékelte az embereket, mert nem működött - természetesen - az elektronika, jelen esetben csak az ajtónyitás.

 

Győrben egyébként EC45-re +50 volt kiírva, erre 17.47-kor az utolsó pillanatban elkezdte mondani, hogy "Bartók Béla Eurocityvonat érkezik..." de akkor már a peron mellett volt a vonat, úgyhogy úgy rohangásztak az emberek.

Előzmény: csabyke (2793)
csabyke Creative Commons License 2008.04.07 0 0 2793
Mi történt ma a nemzetközi vonatforgalomban???
Nandesz2 Creative Commons License 2008.04.03 0 0 2792
Lehet, hogy hasraütésszerűen ellenőriznek néhány járatot, de az is lehet, hogy igazából a Kálmán Imre miatt mentek, annak egy része mégiscsak Romániából érkezik.
Előzmény: Törölt nick (2790)
PLACI Creative Commons License 2008.04.03 0 0 2791

Itt a kép:

2006.10.14. 22.15

Előzmény: PLACI (2768)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.30 0 0 2790

Nekem azért ez furcsa, mert már bőven a Schengeni dolog után vonatozgattam ki Bécsbe és EDDIG NEM volt ilyen rendőri razzia még az utolsó ER vonaton sem, ( ind. Wien Süd: 21:40). Ezért lepődtem meg.

Előzmény: Bence145 (2788)
csabyke Creative Commons License 2008.03.30 0 0 2789
hát - ha nem kötekednek, csak a dolgukat végzik, ááám legyen...
Előzmény: Bence145 (2788)
Bence145 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 2788
Valjuk be Schengen óta, azért több feladat hárul rájuk, és mondták előre, hogy több rendőr lesz a határ 30-50 km körzetében.
Előzmény: Törölt nick (2785)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.03.30 0 0 2787
Semmi köze az EB-hez, ezzel szórakoznak ezek folyamatosan.
Előzmény: Törölt nick (2785)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!