Semmi extra költség, csak egy szelepfedél tömítés, mert ha azt nem cseréled folyni fog. Egyszer lehet csak felhasználni. A szelepállítás csavaros megoldásos, a világ legjobb megoldása. Egy 10-es kulcs kell (himba típustól függően lehet 11-es is) illetve egy csavarhúzó és egy hézagmérő.
A csere előtt ,és a csere után sem volt semmi rendellenes hang nálam sem,csak az utóbbi csere utáni kb 3. km -nél volt némi kelepelés,aminek a képen szereplő szelepek látták kárát! D
A műanyagházas,a régi feszítő,amit cseréltünk,az alsó az "ÚJ",amiről a szijj leolvasztotta a műanyagot! A fixet a szerelő szerint ráérek 150.000 km-nél cserélni!
Valóban nem a szíj volt a ludas,az uj gates feszítőgörgő csapágya állt be úgy,hogy fogóval sem lehetett körbeforgatni. (gyári hibás volt,ill. ez lett az unix vizsgálat eredménye)
Én ilyet raktam bele nekem bevált. A cd tár helyére kell csatlakoztatni és USB ről vagy aux bemenetről bármit rá lehet kötni. Mindegy hogy update listes vagy tuner listes.
Most nem tudom, hogy kazettással is jó-e mert már régen láttam de meg tudod nézni, ha van hátul az iso csatlakozónál egy kék kocka alakú aljzat akkor jó.
Így hirtelen nincs képem róla.Viszont ha megfigyeled a szíjon vannak jelek.Ott is így van megoldva.A szíj jelét figyeld hogy a vezérműkerekeknél egybeessen és nem lesz gond.Persze a forgásirányt is figyelni kell.Indítás előtt pedig tekerd körbe a motort mindenképp.
Hehe. :D Szerintem a szíj és a feszítő egyértelmű. Gates szíj, SKF feszítő. Vízpumpából én Valeot, SKF-et illetve Lucast használtam. (Igaz lucast eddig egyszer vettem még, a többiből sokat. és mindkettőből fogtam már ki rosszat. Valeo egyszer eresztett, az SKF meg lyukas volt, az öntvény hibás volt.) Sokan dícsérik a Dolz-ot is, ja abból is vettem egyszer nem tűnt rossznak.