Olvasgatom, hogy milyen trükkök vannak a vizsgáztatásra, stb...ARRA NEM GONDOLTOK, HOGY AZ ILYEN FÓRUMOKAT A FAKABÁTOK, ÉS A FINÁNCOK IS OLVASGATJÁK...???
CSAK óvatosan, mert nekem is vinnem kell vizsgázni a Vectrám...és nem tekjesen tiszta...pl. fólia az összes üvegen...
Állítólag meg lesz így is...újra fóliázás ( két első ablak 10 000,- lenne)...
ez nekem olyan, mint ahogy a műszaki vizsga is be van kamerázva, aztán még mindig működik az a dolog hogy kocsi sem kell. Meg az eredetvizsga is....zártrendszer, meg mindenféle műszerekkel nézik a motor-alvázszámokat, rétegvastagság stb. Legutóbb is mikor vittem egy kocsit, megálltam kint a kapuban. Bementem, mondom van dolgom majd visszajövök, csinálják nyugodtan. Elmagyaráztam hogy van benne trükkös inditásgátló, hogy hogyan működik. Megyek vagy két óra múlva, kocsi ugyanott kint. Megyek be, mondom nincs kész? De igen, csak nem tudtuk beinditani, nem tudtunk beállni vele, de megcsináltuk...... Vagy tavaly havernak lusták voltak lecsavarozni a motortakaró műanyagot, viszont attól sehogy nem látszódott a motorszám...mégis volt eredetvizsga...
Megkérdezem itt a mindentelintiző emberkénket hogy megoldja e a kivonást. Egyébként hol laksz?
Hát igen...Tegnap teletankoltam a kocsit, benzinszag rendesen. Olvastam itt, hogy több fórumtársnak is volt hasonló esete. Nálam is ez volt a probléma, hogy a kedves szerelő nem bajlódott a gumitömítés visszaigazításával, így az bele is esett a tankba. Sokszor olyan kevésen múlik csak...
ha valaki tud bármi megoldást,vagy embert aki tud segíteni akkor az extrembmxkukacfreemailponthu -ra szívesen olvasom :( Bármi amin el tudok indulni,mert nem akarom elhinni hogy az új módosítás miatt csak így tudok kiszállni... Most nem ötletek,meg próbálkozások,hanem konkrét járható dolgok érdekelnének..
Az autónak 95% ban meg kell lennie...El kell vele számolni! annyi fotót kell róla készíteni ,mint egy forgalmi vizsgán,amit pestre kell a minisztériumba küldeni, Most épp módosítottak olyat,hogy nem kell rétegvastagságot,mérni,és az alváz szám környékét,vizsgálni,de azt is kellet,mint egy eredetiség vizsgán.. Nos ha 95% ban megvan ,ergó hiéányozhat váltógomb,1-2 kapcsoló ( vagy jelen esetben az összes mindenség a kocsi elejéről ) akkor ezt így beviszem ( ami pénzt termpészetsen mert nem lábon megy el ) akkor ők össze vissza fotózzák,töltik fel a rendszerbe,majd 1 órán belül kapom az igazolást,és mehet kivonni...
azt mondta hogy már semmi lehetőség ezt kijátszani,mert az esetek többségében ,befürdik a tulaj ha ezt ki akarja kerülni,viszont azzal is ha elkezdem kiárulni,és maradékot tolom be... :S :@
Elvileg jobb klímásnál lenni kell készleten. Ahol gyakorlaton vagyok, ott is van mindenféle szelep, cseréltünk is már, amikor eresztett. Mondjuk van többféle szelep is, de ezek általánosak, lenni kellene minden klímásnál.
Ha eldöntötted, hogy bontod, akkor minek hozzá a papír? Ezeknek az alkatrészeknek egyike sem kell a végleges forgalomból kivonáshoz, még akkor sem, ha mindent hivatalosan csinálsz.
Egyébként a gáz szetthet lehet tudok én is szakit,aki nekem sokat vele,itt helyben zavoli specialista... árban még nem gondolkodtam semmiről,mivel azóta örülök h aludni tudok.. és már eszem is... Megnézem maradt e valami a porvédőből,de ahogy a 2 lámpa eltünt,úgy sztem az is.. De majd vissza kimegyek a mezőre hátha meglesz :) Műszerfal akit érdekel,sztem szebb és jobb ha valaki egyben vinné el ( a világítás kapcsoló + km óra + középről a kapcsolók + digit klíma vezérlő) ez mind egyben egyedileg van ledezve.. De persze külön is vihető,csak egyben szebben mutat. Első szélvédők a leghalványabb fóliával voltak behúzva,amit több igazoltatás alatt sem szóltak meg,és műszakin is maradhatott volna. sok helyen nézték már,és egy szót sem szóltak...
Egyébként van gyári kipufogó dobom is hátsó,csak tűzkarika kell rá,semmi rohadás. gyári B2 es sárvédő gumik is vannak... Ablakra légterelő... Motortérben,hűtők klíma dolgai minden sértetlen.
amint valaki elintézi nekem a paprít, már bontom is és írok egy listát...
Helló!Én meg lehet,hogy erre kérek egy árajánlatot:"Zavoli Gáz szett egyben van alkatrészenként...."Most kérdezem meg,hogy hivatalosan beszerelik-e nekem.Üdv
ja, és ha odakerül a sor, a műszerfal csak egyben lesz eladó, vagy esetleg külön a kijelzőt "lefoglalhatom"? persze csak ha a kis kijelző van benne és nem a bc-s.
Átlamellázást valaik megírhatná Pesten, hol lehet megtenni :) felkészülve a problémára.
Mi sem egyszerűbb ennél :)
Így néz ki a zárbetét szétszedve. A végén lévő rugós pöcköt ki kell akasztani, így már kijön a zár forgó része az állóból. De csak úgy szabad kihúzni, ha benne van a kulcs, mert különben ahány lamella, annyi felé ugrik.
Így néz ki, ha nincsen bedugva a kulcs. Az összes lamella kiáll, és nem engedik elfordulni a zárbetét forgó részét, így az autó nem indítható:
És valahogy így néz ki, ha nem a megfelelő kulcs van benne. Van amelyik lamella jó helyzetben áll, van amelyik nem. Ez a két kulcs mintázatának különbségétől függ.
Átlamellázáskor azt kell elérni, hogy az új kulcsot bedugva az első kép látványa fogadjon. Történhet ez úgy, hogy az eredeti zárbetétből a lamellákat át kell rakni az új zárbetétbe ugyanabba a pozícióba, ahol a régi zárbetétben voltak. Ez nem mindig megvalósítható, mert a gyári és az utángyártott zárbetét beljesében lehetnek különbségek (a képen egy utángyártott van). Ilyenkor fogod, és bedugott kulcsnál a kiálló lamellákat "lefaragod" szintig úgy, hogy elforogjon a zárbetét álló részében.
van egy majdnem komplett vectra kombim, 97es, érdekes lilás szinben. ha valakinek szüksége van valamilyen alkatrészre, jelezzen bátran, tuti megegyezünk :) 1.6-os moci, de a főtengelye kopog, szóval ezt nem szivesen adnám oda (hacsak valaki nem épp ilyet keres:)), viszont a hengerfeje jó lehet, váltó, hajtás jó, abs jó, manuális klímás, jobb oldali első ablak elektromos (bal már nincs meg), dupla légzsák, stb stb
ma akartam menni az autoval, de csutkara le van merulve az akksi. Hozzateszem, az utobbi 5 hetben alig megyek vele. Kb hetente egyszer megyek el vele vasarolni 1 km messze. egutoljara kb 10 napja hasznaltam a kocsit.
Ettöl lemerulhet ennyire az akksi, vagy valami egyeb problema is lehet? Utoljara amikor hasznatam, semmi jelet nem mutatt a bajnak. Nem maradt rajta se radio, sem egyeb.