Ma kora délután volt valami hacacáré a Jancsár téri körforgalomban: a GMY-388 ajtótlan oldali leghátsó leghátsó ablaka kiesett az útra (!) Amikor arra jártam, ott állt egy rendőrautó, és 2-3 rendőr beszélgetett egy fiatal sráccal meg a buszvezetővel. (Talán a srác rongálta meg az ablak gumiágyát, amitől az kiesett?) Akik a buszon maradtak, elég vidámak voltak, vígan fényképeztek kifelé az immár üveg nélküli nyíláson...
Azt hiszem, még nem volt szó róla: az AOA-309 utolsó ajtajának a második szárnyát kicserélték egy helyi 280-as ajtószárnyára, egy pár hete vettem észre. Tegnap pedig az egyik helyi 280-ason (talán BSR-840, csak hátulról láttam és messziről) ott virít az AOA-309-ből kiszerelt ajtószárny... Ugye ez csak valami átmeneti dolog, és hamarosan vissza fogják szerelni?
Nah, a KBK-784-hez most már vannak fotók is; a fehér matricák körben rajta, F.Gy.-en a DUNAUJVAROS-KULCS, eleje, mintha javítva lenne, am. totál semmi... mindez 10MHUF...
Igen, lőttem is Szentendrén, még januárban. :) OFF Az LZB most Kelenföld környékén jár szerződésesen, előtte volt itt kisfaludi helyi járaton. S315UL, fehér, néhány pirosas-zöldes csíkkal. ON
Sajnos nem találom a feljegyzésemet, hülyeséget pedig nem szeretnék írni. Ha megtalálom, megírom. :)
Más: HNY-562 testhezálló feladatot kapott (ma): Szfvár - Jenő, Szfvár - Zámoly, Szfvár - Várpalota. Közben a JKM-654 budapesti táblával állt bent. A KNR-ek gyakorlatilag teljes kihasználtsággal járnak, ma a 17.30-as Bp - Szfvár is teltházas volt, a reggeli járatokról nem is beszélve. Tényleg fontos eredmény, hogy visszatértek ezekre a vonalakra.
Más: a Transmannál nincs már egyetlen naracs MAN csuklós sem, helyettük a piros (és legalább egy arany) ÜL-ek sorakoznak. Ez azért is érdekes, mert a narancs MAN-okból eleve több volt, mint amennyi rendszámot is kapott.
Megállt ott régen helyközi járat is (Cikolán), úgyhogy nem jártál messze az igazságtól. :) Főleg, hogy a Líviai-tavak magasságában is áll még egy ép megállótábla, és azon a szakaszon a helyi járat sosem járt. (Az a tábla már a szabolcsi elágazón túl található.)
OFF Tibi, feltettél valamelyik topikba (talán pár éve már) egy listát a Transman 543-as Ikarusairól. Arra emlékszel esetleg (vagy képről vissza tudod nézni), hogy melyik volt flottaszínű és melyik volt fehér? Előre is köszönöm. :) ON
Nemrég volt szó az utastájékoztatás reformjáról is egy olyan fehérvári és dunaújvárosi (teszt)rendszer kiépítésével, ami megmutatja a közlekedőknek, hogy a következő járat mikor ér a megállóba (gondolom mint a bp-i metrón). Ez hogy áll? Vagy ez ilyen belelógot a kezünk a bilibe és felébredtünk kategóriájú ábránd volt?