Nincsenek illúzióim, de ha bekapcsolok valami zenét, és zavar ahogy szól, akkor inkább nem hallgatom, mert csak idegesít.
A minimum szintet szeretném csak megugrani: úgy hallgathassak zenét, hogy ne zavarjon. Ha nem lennék finnyás, jó lenne a gyári is erre. :)
Amúgy meg minden relatív, van aki megeszi a pacalt, attól én nem szeretem. Tehát lehet ami az én fülemnek már kellemes, más sikítva rohanna előle.
Ezért is felesleges a saját rendszerünket másnak ajánlani, csak azért mert szerintünk az jó. Meg kell hallgatni párat, ami meg közel áll az izlésvilágunkhoz azt megvenni. Van a drágább módszer: saját kisérletezés komponens szettekkel, fejegységekkel.
A kérdésedre visszatérve: zenemániás vagyok, így fontos hogy a kocsiban (ahol alapvetően sokat vagyok és tudok zenét hallgatni) szóljon valami emészthetően, ezért hát vállalom ezt az ellentmondást.
De ez a gyári fejegység ami a swiftben van gyerekek'!?
Olyan szinten gagyi a vételi érzékenysége is, hogy anno még a hangfalakkal együtt tettem bele egy antenna erősítőt is. Leveszem a gyújtást nincs zene, ráteszem van zene. Szóval így 5 év után érett a cserére. Nekem is az volt eddig a visszatartó erő, hogy a gyárival szép a műszerfal, de ezt most feláldozom a technika oltárán, főleg, hogy bluetooth-os az új egység és még az okostelefonon lévő zenéket is kezeli, kábellel vagy akár anélkül.
Egyébként szerintetek a beépítő keretből kell az ami a szellőzőket is tartalmazza vagy elég a sima ami a rádió körvonalát tartalmazza csak?
Ebben teljesen igazad van, sajnos tapasztalatból tudom. Drága komponens szettet vettem előre, aztán semmi változás, pedig a gyenge gyári fejegység miatt még a hangszóró érzékenységére is odafigyeltem... Talán CD hallgatásnál van valami különbség, de azt is inkább csak szeretném hallani, mint értékelhető.
Na ezért folytatódik most az upgrade egy jó 2 dines fejegységgel, ami csak azért csúszik mert senki nem segít :-), hogy jó e a sima csak a rádió körvonalát adó beépítőkeret, nem kell e a szellőzőset vennem
Na megvolt a fenéklemez csere. Suzuki Varrónál csináltattam. Hozzáállás jeles, időtartás már kevésbé.
Lévén megtartottam a régi kocsimat, így nem okozott nagy fejfájást, hogy 4 nap helyett bő egy hét alatt cserélték ki (a fényezőnek közbejött valami). A kocsit lemosva kaptam vissza, plusz megnézték az üzemanyag szellőztető szelepet is, mely elvileg rendben van.
Amúgy gyárilag nem volt feketére fényezve a lemez, most már fekete lett.
HIFI témához: nem vagyok vájtfülű, de a gyári rendszer eléggé bántotta a fülemet.
Első körben bekerült egy clarion komponens szett, ebből a fajtából:
Majd hátra MacAudio Mac Mobil ment (koax).
Továbbra is eleg gyengen muzsikált, így beruháztam egy pio fejegységre, melyhez 14e volt még a kormányadapter.
Most már tudom úgy hallgatni, hogy nem bánt, de azért nem tökéletes így se. Pedig az ajtókat rezgésmentesítés céljából elláttam pár csík zajcsillapitó lappal, meg kapott egy kis plusz préselt gyapjú szövet szigetelést is.
Pedig köztudott, hogy a Swiftnél, SX4-nél a fejegység cseréjével nagyobb kjavulás érhető el, mint a hangszórókéval. Csak a design miatt sokan ragaszkodnak a silány gyárihoz, és a hangszórókkal akarják megváltani a világot. Persze ideális mindkettő cseréje, de rakhatnak akármilyen profi hangszórókat, ha a rájuk küldött jel nem az igazi.
Csak azért írok be, mert sokan félnek a kínai dolgoktól. És ha estleg valaki hifit akar cserélni, ez egy lehetőség. A képen látható készüléket még nem régen használom, 2 hónapja. Eddigi amit tapasztaltam:
-nagyon jó hangminőség - gyári cd-ről, dvd-ről, mp3-nál annak a minősége számít :)- (a 2din gyári pana után) , azonos hangszórókészlettel!! (6 hangszórós)
- működő kormányvezérlés, jó RDS-es rádió, SD-ről mindenevő
- Kihangosítója jól működik, a telefonkönyvkezelés problémás.
- GPS tökletes, megy a rádsióval is és a SD zenelejátszáskor is, lehalkítja a zenét (PRIMO2), rábeszél a zenére IGO8
- Tv nem volt próbálva
- gyári infra távja is van (minek?)
- kijelző minősége jó, este kikapcsolható, ha rásüt a nap ezt sem látni :)
A hangminőségre külön kitérnék, a gyári után ez felüdülés. Ezeket úgy írom, hogy van otthoni Audiofil rendszerem (mp3-at nem tud :) ), tehát jó fülem van, csak ennyire jót nem vártam.
Gyári 2 DIN-es rádiót cserélem egy komolyra. Kormányvezérlés lehetőségét meghagyó adapter, iso csatlakozó már megvan.
Egy kérdés: Gyári beépítő keretből találtam olyat ami a szellőzővel egyben van, meg olyat ami (számomra logikusan) csak a mostani rádió körvonala. Mi az oka ennek? Mondjátok, hogy jó a sima is nem kell a szellőzős.
Mindenhol javítanak, itt a Mercinél is. Meg szállítás közben is sérülhet, az után is. Láttam képeket egy angol kikötőről, ahol végtelen sorban álltak a különféle márkák autói. Ott is volt fényező kabin, ahol a szállítási sérüléseket javították, márkától függetlenül.
A 160-170 is lehet gyári, sőt több is, attól függ átfestették-e a gyárban és ha át akkor hányszor? A gyárban is követhetnek el hibát és javítják, igaz kkn?? :) Én már találkoztam olyan autóval, amit a tulaj újonnan vett és én fenyeztem mikor összetörte és a gyári festésen kívül még 2x volt átfestve, ez lehet akár 40-50 mikron plusz is! Amennyiben nem a gyárban fújják át akkor mégnagyobb a réteg vastagsága, mert a mi átalunk használt pisztolyok és anyagok nagyban eltérnek a gyáritól, de sok más apró tényező is közre játszik!!
Köszönöm a választ!!! Ezek szerint a 160-170 már nem feltétlenül gyári. A furcsa csak az, hogy a teljes átfestésnél jellemzően 200-300 körüli értékek fordulnak elő minőségibb munkánál, így ezt a kettő közöttit nem tudom hova tenni...
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek. Arra lennék kíváncsi, hogy információitok szerint körülbeül mi az a festékvastagság, ami a gyárban rákerült a Swift II-re? Szóval mi az az érték, ami a gyárival megegyezik, pl tetőn a 70-80, oldalán, tetején, motorháztetőn a 160-170 mikron lehet-e gyári fényezés?
Ahogy nézegettem az árakat, renaul,suzuki,fiesta. Háát jól megszivatták azokat akik 1-2 éve vettek, levitték az árát 800 papírral , jó lehet hogy alkudtak 400-at de még így is dupla bukta. Lehet , hogy én is megszívom leviszik 2,2 millára a stiftet de akkor ez van
Ebben igazad van ha a stift glx-be nem tartja a mostani árát 2,5 milla, esélye nincs. Azért 3,3 milláér nem ezt venném az tény. Mondjuk Daciat se, de Fiestát se (fogyasztás), talán egy dci-s renault-ot, vagy dízel rio, vagy egy felszereltebb i 20-at
Olyanokat írtam, amik a 6 millás SX4-ben sem voltak benne, extraként sem, nemhogy Swiftben. Lehet, hogy a fapad Fabiaban nem, de az enyém is csak Classic felszereltség volt extraként klímával, központival. Swiftnél olyan GC-GLX között mozgott. Csak sajna ezekből a drágább Swift II-ba sem kerültek bele a dolgok jórészt. De ez más a Suzuki gyártási, fejlesztési volumenével függ össze. Sajna az az idő van, amikor az alsó kategóriák gyártói a túlkínálat miatt egyre nagyobb bajban vannak, és nem tudni, hogy a Suzuki az európai piacon ezt átvészeli-e.
Ausztriában is a Klacska és a Kerber szálítja a legtöbb üzemanyagot, de vannak kisebb cégek is, a környékünkön pl a Riessbacher, ök pl százhalombattáról kapják vasuti tartálykocsikba az üzemanyagot és utána terítik tartályos teherautókkal.
sajnos csak a szőnyeget tudtam belkudni +-ba, illetve az autóm műszakiztatását bevállalják (jövő héten esedékes), amit beszámolnak az árba 700 papírért. így ezt vennem kell.
Nem is szeretnék érteni, csak a város szálán van 2 gyár. NO az egyik a használt olajat dolgozza fel. A másik alapanyagát a búzafüld helyén találod, az meg vicc hogy azért drágul a kenyér mert nincs elég gabona. Én ezt befejezem , mert tényleg nem értek hozzá
Amikor 2008-ban vettem az enyémet, akkor lehetett választani különböző csecsebecséket(szőnyeg, táska stb). Én inkább üléshuzatot kértem és kaptam, igaz 1hét volt még megjött, de megérte! Próbáld meg, hátha bejön! :)
Pontosan igy van ahogy irod,fater 23 évig volt tartályautos a Mol transnál...minden kuton kizárolag Mol benyát tankolsz,adalékolás..meg a másik vicces baromság...
Klacska és nagy ritkán a Karap trans autoi hordják,szlovnaftbol a nyálat ,ha a csepeli töltő nagyon terhelt.De ez szerintem alig 1-2 % a a forgalomba lévő nyálnak... de azt hiszem a szlovákok is onann kapják a motyot mint mi.
Nekem is van csomo ismerösöm..én csak shell nél ,vagy agipnál tankolok na ja majd Torinoból jön a nyál :D