Autóváltás miatt eladó alig használt, profi Thule tetőcsomagtartó és a hozzávaló kerékpártartók (3 db).
A rudak a képen látható, drágább fajták, könnyű és szélzajmentes. 5 perc alatt felszerelhető. A rudak és a kerékpártartók is kulccsal zárhatók.
A hozzávaló konzolok: Renault Grand Scenic II. és Peugeot 407. De más autóhoz is használható, csak akkor kell venni kb. 10 ezer forintért hozzávaló konzolt a kereskedőtől (tudok benne segíteni). A komplett szett ára újonnan 150 ezer forint volt, most egyben, hibátlan állapotban mindösszesen 70 ezer forintért elvihető!
Külön: A kerékpártartók ára: 10.000 Ft/db Konzolok és a rudak: 50.000 Ft
Segítséget szeretnék kérni,hátha találkozott valaki már ilyen problémával.
Hazamentem a kecskével és minden rendben volt vele.Reggel mikor elindultam megdöbbenve tapasztaltam,hogy sehol semmi erő.Hangja rendben minden oké vele,semmit nem ír ki,nem jelez,nem füstöl csak lomha mint a.......
Egy 2007-es 2.0 HDI 6 sebességes automata váltósról van szó amiben pont az ominózus esetnél lépte át a 180ezer km-t.A kilométer valós!!!!!
Sziasztok! 407 2.0 hdi kombira milyen téligumik kellenek lemezfelnivel? Most alu van rajta, de nem arra szeretném, hanem lemezfelnit szeretnék venni hozzá. Több féle is van 407-ekhez? Sajnosakitől vettem nem adta oda a gumikat-felniket mert jó neki az új 508-asra. ( ezen csodálkoztam)
Már sajnos melegen semmit nem lehet látni rajta. Csak azért reménykedtem, hogy lehet valakinek mert egy régebbi hozzászólást találtam ahol ilyen kijelzőről volt szó.
Segitseget kernek az elmult 4 honapban mar harmadszor eget ki a bal felen a tompitott fenszoro egoje....Lehetseges hogy zarlatos valami,vagy nem tudom.....Be azasnak nincs nyoma...
Elnézést,hogy sűrűn vagyok,de akadt még egy problémám.
Ennek az autónak úgy fest,hogy a hűtés a fétise.Véletlenül vettem észre a motortérben való szemlélődésemkor,hogy a hűtővíz kiegyenlítőtartályán van egy lyuk,a betöltőnyílás mellett.Gondolom a szintjelző kapcsolódna oda.Vezetéket,csatlakozót,semmit sem találok a környéken,ami oda szolgálna,így azt sem tudom,kellene-e lennie,de a lényeg,hogy valami hiányzik,mivel belelátni a folyadékba,ami menet közben szépen ki is lötyög.Arról nem is beszélvén,így nem is zárt a rendszer.
Mi ennek a megoldása?Komplett tartály,vagy van egyszerűbb megoldás is?
Még ha lehet egy kérdés egy kalap alatt:A jobboldali ülésfűtés nem működik.Van esetleg külön biztosíték,vagy a kettőnek közös,mert akkor más lesz a gond.
Sziasztok ! Segíts nekem légyszi! 1,6 Hdi 407.Nincs benne erő 2900nál megaakad a fordulat és nincs benne erő.Dombon fel fordulat fel ,sebesség le max 30 km/h.Nem füstöl,nem kormol.Csak az abgassystem defect világít. Osztrákban vagyok.Hivatalos peugeot szervíz meg akart vágni 1100 euróval,lefoglalták a kocsit is.Aki tud segítsen nekem légyszi,mert nem tudok hazamenni!Jah és a kocsi már nálam 2,5hét után.
Szia! Ki kell cserélni a termosztátot, anyaggal+munkával ~30e.
Az RHRH motornál ~85°C-ra kell beállnia a mutatónak.
Előtte diaggal érdemes megnézni a benne lévő hőmérő-szenzor által szolgáltatott hőfokot, hátha csak az a rossz és a mutatódat becsapja. A hűtő felé menő csövet megfogva pár perc alatt egy gyakorlott szerelő azonnal megmondja, hogy termosztát hiba-e.
Diesel autóm eddig csak egyetlen egy volt,Peugeot-om meg egy sem...
Segítséget,illetve véleményt szeretnék kérni az alábbi észrevételemmel kapcsolatban:
Azt tapasztaltam,hogy városi forgalomban a hűtővíz felmelegszik 90 °C-ra,de a várost elhagyva,országúton haladva visszahűl kb 70 °C-ra és úgy is marad a legközelebbi lassú menetig,amikor is újra elkezd melegedni.Érdeklődnék a tapasztaltaktól,hogy ennél az autónál ez természetes viselkedés,vagy lehet termosztát-hibára gyanakodni?
Tudom ez nem mérvadó a dízeleknél,de az összes benzines autóm úgy működött,hogy egyenletesen melegedett az üzemi hőmérsékletig,azt elérve pedig úgy is maradt forgalomtól,sebességtől,külső hőmérséklettől függetlenül.
"Motorháztetőt kinyitod,megkeresni a biztosítéktáblán a kzp-i zár biztosítékját,és rövidre kell zárni,és felnyílik minden gomb,mert zárlatot érzékel. Alulról leszereled a motorvédő burkolatot, és felnyúlsz a zárhoz. :-)''
Ez nem az en otletem ,ugy olvastam .Remelem segit,sok szerencset.
Eladó 2db ! Újszerű gyári Peugeot 407 Michelin 7x17 es lemezfelni a rajta lévő 215/55-17 Pirelli P7 nyári gumival ! Az egyik gumi 8mm es még nem volt használva,a másik 5mm es ! A gumik 2006 os Dot számúak szakszerűen volt tárolva úgy néz ki mint az új ! Az egyik 19 000 ft,a másik 15 000 ft ! A kettő együtt 30ezer ft !
Lenne egy olyan kérdésem hogy, az elektromosan behajló tükröt, kézzel behajtom, ( mert a garázs ajtón csak így fér be) a lezárás pillanatában pattan egyet, illetve mintha kicsit emelne rajta, ez a kis kattanó hang "zavar" engem. Erről esetleg valakinek tapasztalat, vélemény ?? ha minden kötél szakad, max nem csukom be a központi zárat a garázsba tárolva..
Érdeklődnék, hogy a 2.2 benzin motorral szerelt példánnyal valakinek volt-e már nyűgje a VTC-vel? Azontúl, hogy kicsit mormogós a hangja indításnál. Bár 607-em van, de mivel a motor azonos, gondolom a hiba lehetőségek is megegyeznek. Illetve indítás utáni kaszni remegés összefügghet-e a VTC problémával ? Valaki jobban beleásta magát már ebben a témában? Mi az ami tönkre mehet abban az alkatrészben?