Lecseréltem a gyári kipufogót a képen látottra sima alap motor nem turbós és észrevettem hogy amikor 9.be megyek már 2000 pörög a motor a 30 km/h nem viszi hanem kb. 28 megy ezt a gyári kipufogóval nem csinálta.
Lehet hogy ez az új annyira lefogja? Ez kb olyan vastag mint a turbós kipufogó csak a könyöknél szűkül össze.
És csak szikrafogó és hangtompító van benne.
Maradhat vagy cseréljem vissza nem ártok ezzel a motornak sem a fogyasztásnak?
Igazából a gyári már 4 letört és volt hegesztve most lett volna az 5 és azért vettem ezt rá.
Üdv. A 892.2 váltója ugyan az mint a régi 82-é, különbség csak annyi hogy az előbbi már oldalváltós, és a nyúl-béka nem lassít hanem gyorsít( hosszú 9.be majd 40 -et megy). A 952 az viszont szinkronos mindenütt(kivéve az 1-2 és hátramenet fokozat) ,még a nyúl-béka is, ennek nagyon jó a váltója könnyebb kezelni , tartós is, de előre csak 14 fokozat van, ami azért elég mert elég jó a kiosztása.
Jaa,...ez így van kérem. ,-)) Az én kérdésem viszont az lenne, hogy fűkasza vétel elött állok és nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb (az öregebb és olcsobb verzióknál). A motorosa a régi 80-as lenne, mert az van. :-) . Minden infót nagyon megköszönnék, hogy mik is a tapasztalatok ugye ?? üdv.
Nehbazzeg megvan a hiba mér puforogtatott bele a hűtőbe...sikra kellett a hengerfejet köszörültetnem, az előző gazdája baszott rá...most úgy néz ki, hogy fasza lett, a hangja is tetszik :-) Az összes szelep kipucolva, új tömítések mindenhol...holnap próbaüzem lesz :-) még kell két réz alátét........a tlt -n fékszalag csere, most megy mint a barom!! nem is a kardánt hajtja, annyira megy, hogy a traktor pörög a kardán körül!!! LOL :-D XDXDXDXD
Szia,átt lehet alakitani,mert egy barátomnak van egy 892.2 gépje és neki is igy volt megoldva,mertmár más a hashuzója és a többi felfogatás mint a régi 82esnek van,ö is megoldotta de kurva sokat kell dolgozni,ha tudsz várni vagy 1-2 napot akkor lefénképezem ha addig nem kapol válasz,!
Venni kell egy régi hashuzót és azt felcsavarozni,de semmi értelmeménis leveszem mert csak foglalja a helyet és leakad és mikor esös idöben van vagy szántol akkor elkapar a gép mivel 20-30cm van a földtöl!
Ilyenem van egy 1994 szürke gép,de még mindig megy hiába sok üzemóra van benne!
Van egy 820 gépem és hátul az emelő szerkezet olyan hogy belül vannak az össze szorításhoz nem pedig kívül. a kérdésem az lenne, hogy át lehet valahogy alakítani úgy hogy a mellékelt képen látható alsó hashúzó fel tudnám rakni de a szorítás továbbra is össze felé legyen szóval maradjon belül.
És alulra most nekem egy kampó van annak a helyére szeretném ezt az alsó hashúzót
Remélem érthetően fogalmaztam meg, amit szeretnék.
Valahol valami szorul,és félre fesziti a tengelyt.Nincs valamelyik csapágyból a kosár kiesve ,és egyik felében a golyók?Vagy valahol valami megnyomoritva a csapágy házak körül?
Akivel néhány éve bérmunkát csináltattam, egyszer emsélte vett újonnan egy wirax lengyel két dobos kaszát, kaszált vele 1 hektárt, másnap bevitte a használta kereskedésbe és ráfizetéssel kihozott egy RK kaszát. Nem véletlenül. Én is inkább használtat vettem.....
Nem súlyozni szeretném az elejét arra egy picit sok lenne az 1t. Front hidraulikát szeretnék + targonca elemelőkeret és a műtrágyát pakolni a pótkocsira. Egyszer egy leírásban találtam 1.2t-t de azt nem szöghajtásos traktorhoz írták.
Sziasztok Rövid idön belül már másodszorra törik el a függöleges tengely a külsö dobbban és mind a 2x ugyanott az also ék felett. Találkozott-e valaki hasonló problémával, mert nem tudok rájönni miért? Összerakásnál mire kell figyelni amit esetleg nem vettem figyelembe. Egy Wiraxos Z-069 185-s kaszáról van szó.