Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57628

Akkor az (a zöld-sárga színről gondolom) egy földelés lehet?

 

Hf1968 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57627

Szerintem az önindító egyik csavarjára, két madzagot kell kötni. Ha jól emlékszem.

Előzmény: Törölt nick (57624)
Hf1968 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57626

Az akksi saruit smirglivel vagy drótkefével pucoljátok meg. Az akksi kábelek végén levő csatikat is belül. Én új akksival jártam így,pedig csak a sarukat kellett megtisztítani belül fényesre. De az akksi legalább ingyen volt.

Előzmény: levyathan (57625)
levyathan Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57625

Szóval, ha a boltban veszek egy új aksit, akkor azt nem is kell tölteni (már alapból töltve van)?

Lehet hülyeségeket kérdezek, de nem értek a kocsikhoz.

 

Aztán végül lehet elvisszük szervízbe, talán érdemesebb átnézetni, hátha találnak még pár apró hibát, amit előző tulaj "elfejtett" említeni...

 

Köszi a segítséget mindenkitől!

Előzmény: bordoxsara (57622)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57624

Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy most cseréltem kuplungot a xsarán, és összerakás közben akadt 1 olyan problémám, hogy az önindító közelében van 1 kábel, ami pont úgy néz ki mint a másik 2 kábel ami az önindítóra megy rá csak ez zöld-sárga, így gondoltam rárakom az önindítóra. Összeraktam az autót, betettem az akksit, bekötöttem az akksit és nem történt semmi. Hiába adtam gyújtást, csináltam akármit, nem történt semmi. Levettem azt a kábelt az önindítóról, akkor bekötöttem az akksit és láss csodát működötta gyújtás. (Benzin nincs a kocsiban, úgyhogy nem tudom beindulna-e.) Hová való ez a bizonyos kábel?

Köszi előre is.

 

Bocs a megfogalmazásért korán van még :)

BallyS16 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57623

I-esen a kormányátvezető volt hibás egy ilyen műtét után - de azt villogó AIRBAG felirat kísérte. Mindenesetre az átvezető cseréje megoldotta.

Előzmény: Törölt nick (57618)
bordoxsara Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57622

Hány éves az akksid? Ha vagy 5-6, akkor lehet, hogy megéri egy újat venni inkább, azt csak beteszed és gól. Ha nem régi akkor megéri megkérni a szomszédot, ha van bikakábele akkor bikázzátok be, majd járasd picit és "keep your fingers crossed" :)

Az akksi töltéséhez egy külön eszköz kell, amit otthon bedugsz konnektorba. De valszeg egy villamossági szerelő feltölti neked, kiméri, stb.. Az, hogy mennyibe kerül azt nem tudom, az autómentő mindenhol drága mulatság...

Előzmény: levyathan (57621)
levyathan Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57621

Ennyi az egész?

És azt hogy töltöm fel? Mert nekünk sajna nincs semmi ilyesmink.

Nemtom mennyit kérnének el érte, ha kihívnánk szervizest... (angliában vagyunk)

Előzmény: Adammer (57620)
Adammer Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57620
akksi lemerült
Előzmény: levyathan (57619)
levyathan Creative Commons License 2014.11.10 0 0 57619

Sziasztok!

Tegnap vettünk egy 2001-es, 1.4-es Citroen Xsara-t (benzines).

Aznap még gond nélkül ment, ma meg már nem tudom elindítani.

 

A kulcsot elfordítom, a lámpák elalszanak, és amikor ráindítok, akkor kicsit kattan egyet, hallani lehet valami berregést, de összes lámpa kialszik és nem is indul. Utána viszont pár mp-ig mintha a műszerfalból jönne valami berregés.

Vagy 20 percig próbálkoztunk, de semmi...

Gondoltunk aksira, de akkor a lámpa égve maradna, ha rossz, nem?

Szinte semennyire sem értünk hozzá, és hideg is volt, meg sötét. Szal nem is tudtuk eddig rendesen megnézni a motorteret.

Tudnátok segíteni?

Gondoltuk ha feljön a nap, talán tudunk mi tenni valamit, s nem kell elvinni javíttatni (persze ha lehetséges).

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57618

Már kétszer is ellenőriztem minden csatit. Melyik biztosítékra van kötve a légzsák, mert én nem találtam meg a leírásokban.

Előzmény: BXtwelve (57617)
BXtwelve Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57617

Nem kellene hibát mutatnia. Én is cseréltem ratyiátort. Nem volt semmi probléma.

Biztos minden össze van dugva? :-)

Előzmény: Törölt nick (57616)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57616

A fűtőradiátoromat cserélnem kellett mert kilyukadt, ezért le kellett vennem a kormánylégzsákot.

Mindezt levett akkunál csináltam, de így is légzsák hibát jelez az autó. Minden csatlakozót már ellenőriztem, a Lexiám nem látja a légzsákot, így nem tudom a hibát törölni, ha egyáltalán törölhető.

Milyen módon lehet törölni, vagy javítani ezt a hibát, hogy működjön a légzsák?

Aki már cserélt radiátort az hogyan oldotta meg a légzsák visszaindítását?

BallyS16 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57615

Mondom :-)

 

Előzmény: K Nándor (57614)
K Nándor Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57614

Teljesen mindegy ,csak nagy legyen:-)

Előzmény: BallyS16 (57613)
BallyS16 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57613

És gondolom, nem is benzines ;-)

Előzmény: K Nándor (57609)
BallyS16 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57612

A kormány nem játék

Régebben idővel lett egy kis holtjátéka, de ma már simán leránt az útról, ha tönkremegy. Az autó legfontosabb kezelőszerve a kormány – hibái számosak, de javítása nem lehetetlen. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Bár nekem azt javasolták, vegyek inkább egy nem lógó és olajos bontottat.

 

Előzmény: szervezkedő (57611)
szervezkedő Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57611

Kedves Márkatársak!

 

Mióta alattam van a második Xsarám, én három éve csak megyek- megyek- megyek.

Ami kopik az cserélem. Mindkettő garnitúra gumim felnire van szerelve, amit ősszel tavasszal átcserélek és igazából semmi komolyabb gondom nincs!

Szól a zene, suhan a táj, szaporodik a km, fogyasztás 5,5l/ 100 km.

Annyira nincs semmi gondom, hogy hónapok telnek el, hogy benézzek a topicba!

 

!DE! most történt valami! Folyik a szervómból az olaj. Próbáltam keresni témán belül a fórumban, de nem sok sikerrel. Ha volt már valakinek ilyen problémája, segítsetek kérlek, kinek a hozzászólása között olvasgassak.

Autósboltban komplett kormányművet ajánlanak 100 ezer Ft körüli áron. (UNIX és társainál sincs semmi megoldás.)

"Csak" egy szimering ereszt. Ez nem cserélhető?

Köszi előre is a segítséget!

 

(Xsara II. Break 2002, 1,9 D)

bordoxsara Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57610

Használtat én sem tennék bele... 

 

http://parajdiauto.hu/webaruhaz/hu/autotipus/citroen/c4_lc_2004_11/18336/motor/motortarto?gyakori=&cikkkod=11-14+030+0004&=&s_gyarto=Febi

 

De hát ez 1500... a fazon meg ilyen ötezresekkel dobálózott, illetve h vagy 10k a csere munkadíja... Vagy nem egyről beszélünk, vagy lehúzó az ember :)

Előzmény: Törölt nick (57599)
K Nándor Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57609

Koszonjuk szepen:-)

 

Meg nem cserelem le, majd talan 1-2 ev mulva (ami mar lehet nem francia lesz :-))

Előzmény: BallyS16 (57600)
BallyS16 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57608

Azt :-)

Én többnyire azt, amit Cit/Pug szalonban adnak - vannak kivételek, persze. Hátsóhidat nem szeretnék onnan :-D

Előzmény: FeZ_ (57605)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57607

Jogos a felvetés :( Nekem a Moog termékek beváltak eddig.

Előzmény: FeZ_ (57603)
toji76 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57606

Azt hogy 100 helyett 103-mal megyek leszarom....

Előzmény: Hf1968 (57597)
FeZ_ Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57605

Persze, ezt én is tudom, de a (nem gyári)gyári :-) a legmegbízhatóbb minőség.

No, és akkor elég kiderítened, hogy ki a gyári beszállító. :-P

Régen a Paulstra volt az.  Ma...... ? Talán a Kléber, vagy a fene se tudja.

Én ugyanabból az utángyártottból már volt, hogy márkás cuccot kaptam, legközelebb meg egy sz.  bocsi, vacakot. :-(

Végezetül részemről mindenki azt tesz be a gépébe, amit csak akar. :-D

 

FeZ

 

Előzmény: BallyS16 (57604)
BallyS16 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57604

De a "gyári" sem gyári... csak valakinek az átcsomagolt terméke...

Előzmény: FeZ_ (57603)
FeZ_ Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57603

"inkább jó minőségű utángyártottat"

 

Nos, az a baj, hogy lassan már nincs ilyen: ami tegnap jó márka volt, az mára vacak és fordítva vagy össze-vissza. :-(

(Lásd az említett Febi-t is pl.)

Az igazi teszt a próba. :-(

Vagy a gyári, egyelőre az a legjobb választás, ha még rendelhető és kifizethető az ára.

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (57599)
BallyS16 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57602

Meg egy apró adalék: (ne adj' Isten) karambolozol. Persze, van köteleződ. Csakhogy, ha kiderül, hogy a kocsi egyes műszaki paraméterein változtattál, és azok nem rendelkeznek típusengedéllyel, akkor a biztosítód eláll a kártalanítástól és fizetheted Te a másik fél javítási költségeit (is). Szerintem emiatt nem rakták fel nekem a 185/60-at. Nincs engedélyezve a típushoz.

Előzmény: BallyS16 (57601)
BallyS16 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57601

195/65R15 - kanyarodáskor is lehet ám meglepi. Ugyan nem Xsarás tapasztalat, de tapasztalat.

Előzmény: toji76 (57594)
BallyS16 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57600

Nem is értettem volna a váltást. Hacsak nem auto Nr. 2 lenne (grat a babához itt is!)

Előzmény: K Nándor (57595)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.09 0 0 57599

Motor- és váltó tartó bak a bal oldali, gondolom arra gondolsz. Az egy dolog, hogy ő még nem találkozott, de én már jó párral. Bontottat nem tennék bele, inkább jó minőségű utángyártottat. Gyári cikkszáma: 1844 51 Ez alapján tudtok keresni utángyárottat. Febi márkát nem javaslom, sajnos sok típusnál köztük a Xsaránál is csalódtam benne, de mindenki azt tesz be amit szeretne :)

Előzmény: bordoxsara (57598)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!