Más vonalon jártam utána, az én szállítmányom már megérkezett. Tóni bácsi még várja a rendelését. De ha már rendeltem, akkor 207-es kuplung alá is rendeltem tűgörgőt, hiszen a postaköltség kissé magas volt... Jól jöhet még valamikor.
Valahol említettem már, lényeg, hogy a Rolling Kft. volt az, aki raktáron tart ilyen méreteket (2×7.8 és 2×11.8) és akár 1 db-ot is küld belőle. Persze 1500 Ft-os futárköltséggel.
Szia! Hát mikor elindultam nagyon jó ment csak miután kint a tanyákon a pocsojába belementem mert nem tudtam kikerülni utána rá. De mikro elinditottuk iszonyú jó az alapjárata :) semmi baj nemvolt vele csak a pocsoja után :)
Nem lenne jó megoldás erősebbre cserélni a kuplung-rugókat? Mert akkor nagyobb fordulaton nyitna, amikor már több ereje van a motornak... Bár én nagyon szeretem, hogy a babettát nem kell csutkázni, hogy el lehessen indulni vele, de pl robogókon elég magas fordulaton szoktak elindulni... Ehh, egyre jobban hiányzik a 250-es MZ-m, az megold mindent nyomatékból. :)
Persze hogy be tud ázni a gyújtásnál, hiszen nincs a gyújtásfedél vízhatlanul rögzítve. Ha a gyújtó berendezés bármely eleme rosszul működik esős időben, az tényleg a víz miatt lehet. De az is lehet, hogy rossz a benzinszint, vagy a levegőellátottság. Ha száraz időben is produkálja a jelenséget, akkor szó sincs beázásról.
Sziasztok! Ma megkaptam a motorom elmentem érte dorozsmára tatámhoz! Hazafelé jöttem és ugyebár szakadt az eső mint állat és hát nem bírtam kiekrülni pár pocsját és így belementem és nem tom mitől de lehörgött mikor ráhúztam a gázt ha nem húztam rá akkor nagyon szépen járt meg minden de mikor ráhúztam akkor lehörgött tatám azt mondta hogy beázott szerintetek is ? :D
Én már túl vagyok a gutaütésen. Ezért raktam össze az egysebességes blokkal a zöld 210-esem. Egész jól muzsikál, sikerült 60-ig eltekerni. Többé persze nem teszem, de jó tudni, hogy mi a vége. No de az elindulás! Az jól megfontolt egy történés!
Szóval nem akartam ebben az esőben a berúgókaros mocit áztatni.
Viszont a csapszegkinyomó célszerszámot kölcsön kérném, ha lehet. A 225-ös motorjában is vissza kéne alakítanom a tűgörgős kosarat 25 db tűgörgőre és nem szívesen szedném ki ehhez a motort.
Töredelmesen bevallom, hogy annak a csapágynak az ellenőrzéséhez még nem készítettem el a célszerszámot. :-))))))))))
Az összeszerelésről meg majd beszélünk, ha aktuális lesz. Béla bátyánk csak holnap, vagy holnapután tudja leadni a rendelést a főtengelyre, ami azt jelenti, hogy a kezembe legkorábban csak a jövő héten kerül.
Szerencse (nekem) a nagy-nagy szerencsétlenségben, (árvizek, belvizek, jégverés, földcsuszamlás, stb.) hogy ebben az időjárásban nem viszket a seggem. :-))))))))))
Ellenkező esetben már gutaütést kaptam volna a motorozás hiányától.
Köszönöm a kedvességet, de sajos én sem élhetek a vásárlással...
Szép lassan haladok az 5 db Babetta / működő Babetta arány javításán, de még évekig elleszek vele. A mostani költözködés pedig kisepri a padlást, most csak a legszükségesebb alkatrészekre tudok költeni. És elkezdtem turkálni a 'majd még jó lesz valamire' alkatrészes dobozaimban is...
Ettől függetlenül tervbe van véve még egy Babetta vásárlása, de az csak kiskormányos Tranzimos 207-es lehet. Egyszer majd, ha jobb lesz az anyagi és morális körülmény.
Én pedig kicserélném még a lánckerék-tengely csapágyát is, ha már szét van döntve a blokk.
A tárcámban van a hullámos alátét, alkalomadtán adom is a kávéfőző-tömítés helyett. Kicsit nehezebb ezzel összerakni a kerékpárátváltót, de a látvány sokkal jobban illik majd a mocihoz... Szívesen segítek az összerakásban is, de szerdán nekem nem jó, a hétvégén pedig gyerekpesztrálás lesz a fő feladatom. Persze el tudok szabadulni, ha kell, de akkor azt előre meg kell szervezni. Tudom: kéne hozzá a főtengely is.
Ja, beszereztem új fagyasztósprayt is, csak hogy legyen kéznél.
Értem Pajtikám, természetesen megfogadom a tanácsaidat! :-)
De nézd el nekem azt a "dilimet" is, hogy ma vettem egy 70 mm hosszú, 40 mm átmérőjű metamid rudat (260.- Ft.-ért) aminek a közepébe megy egy 15,5 mm-es furat (ingyen) és ez lesz a főtengely szimering beütő eszközöm. Azért ilyen furatú, mert így a főtengelyen stabilan meg van vezetve, (félreütés kiküszöbölve) a 40-es átmérő pedig felfekszik a blokkra, mielőtt bármelyik szimeringet is túl ütném.
Valahogy jobban érzem így magam, mintha egy 3/4"-os, vagy 1"-os vascsővel ütögetném a szimeringeket.
CSAK FŐTENGELYEM LENNE MÁR VÉGRE!!!
Azért kíváncsi leszek a javítás teljes költségére, mert a csapágyak darabja volt 2.500.- Ft, a szimeringeké 1.000.- Ft, a főtengely árát meg még nem is tudom.
Pirinyót tényleg magas, de bejáratás alatt már így is hagyom, meg 1:33-keverékkel is járok. 3 tank elhasználása után majd rendbeteszem. :) Hát nagyon kíváncsi vagyok, mi fog változni, ha kifutja magát, és összeérnek az alkatrészek! A ma reggeli hűvösebb levegőt pl nagyon szerette!
Az évjáratát nem tudom, mert nincsenek papírjai. (Csak egy adásvételivel vettem.) Az állapota? 7 évet állt garázsban, és van benne 4000 km. Szóval szerintem jó az állapota. Csak pókhálós volt! :-)
Köszönöm, de most beállt a babetta létszám az egészséges 4 db.-os szintre, amiből egy 210-es a 3. éve várja, hogy sorra kerüljön. A Puch-ért sem adnék pénzt, de ingyen nem utasíthatom vissza, aztán lehet hogy átrendezi a sorrendet...
Eladnám babettámat de csak restaurálási célzattal!!!
Én is felújítanám nagyon szivesen csak se időm se pénzem rá és csak olyannak adom tovább akiről meggyőződtem hogy jó kezekbe lesz
Ezért gondoltam elsősorban miko? és Selmeci Marcell kollegára mert nekik már vannak elég szép műveik de véglis aki rendesen felújítja az bátran jelentkezhet érte :-))) Az árban meg megegyezünk (nem vagyok anyagilag elszálva)
:):) Én már amúgy annyira várom h megkapjam a szerelőtöl a babszit! amúgy új infók vanak! azért lesz 20.000 körül mert a blokknak az első fele amit küldtél képet az a része tönkre ment fel kellet fúni gyújtás az szr volt tekercset cserélni kell a feketedoboztis cserélni kell első kerékben a távtartót is mert lötyögött a kerék ! :) de ha készlesz én úgy fogok rá vigyázni mint a szemem fényére :) a ballagási pénzmet erre költöm a babettára :) jah és veszek rá egy km/h órát is :D :P
Hát az egyik dob az gyárilag egybe hegesztett volt a könyökkel, azt még régebben szétvágtam. A másiknak teljesen szét volt barmolva a tárcsa a belsejében, ezért levágtam róla a hollanderes rögzítést, és áthegesztettem a másikra, ami tökéletes állapotú belül.
Szia! "akármennyire is meghúztam a csavarokat, néha előjön ilyen berezonálás, amikor érezhetően csökken a teljesítmény" Kissé, alig hangyányit magas a benzinszinted és emiatt pirinyócskát egy-egy fordulatszámzartományban pöppet fullad, emiatt a teljesítmény csökkenés. Ez nekem is megvolt néhol, de nem zavart, kisebb gázadásra azonnal elmúlt.
OFF Ha már itt tartunk: nekem semmi bajom a tetkókkal, attól függ "merre" van... :)))) Például az egyáltalán nem baj, ha csak nagyon ritkán kerül szem elé, már ha érthető a mire gondolok... :DDDD
OFF 18+++ XXX Wehheh, persze a tomporán virító nonfiget szívesen húznád magad felé ha eléd kerülne mintával felfelé! :))))))))))))))))) XXX 18+++ ON
Holnap a Kettőtizes alá kerül az 'új' kipuff. Tolok fel képeket majd ha meglesz, amolyan 'előtte-utána' képpen. Eléggé fáradt vagyok és igen, kissé megittam a sörömet, de neharizzatok a fenti durvulásért, ez amolyan baráti csipkelődés, testes torokhangű göcögéssel, semmi bántás, ártatlan viccődés. Peace!