Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kajesz1 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65753

Sziasztok! kipróbáltam az új cliot is 1,2 75 paci. Eza motor ekkora karosszériának szerintem kevés. Lehet érezni, hogy erőlködik a motor. Fogyasztása pedig kérdéses azt mondta a kereskedő meg kell venni és akkor meglátom. Tényleg benyeli városban a 8 litert? Ebből tényleg a turbóst kell megvenni?

kajesz1 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65752

Köszönöm, de a kereskedőnél nem veszek fel hitelt az autóra (nála kp-s).

Előzmény: Meister (65751)
Meister Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65751

OFF:

Az úúúgy van, hogy valamit valamiért, meg a vevőnek kell a sikerélmény.

Pl. a te régi autódat ez a kereskedő 300.000-rel számolja be többért, mint a reális értéke (ha jól emlékszem, ezt írtad korábban).

Ezért cserébe te pont ennyivel fogsz rosszabb hitelt kapni, azaz végeredményben a bank fogja ezt a különbözetet a kereskedőnek visszaadni.

Ez egy társasjáték, anyám korábban autókereskedésben dolgozott, ott volt eladó... :-)

Másik meg, hogy nagyon-nagyon figyelj arra, nehogy maradványértékes hitellel adják el neked az autót, mert anyám mesélte, hogy rendszeresen jöttek be hozzájuk vevők, lobogtatva az Ász hitelajánlatát, ami alapján mondjuk összesen 2.000.000 kellett befizetniük az embereknek, csak aztán a végén még 800.000 Ft maradt, mikor lejárt a hitel...

Ebbe nagyon sokan beleugrottak, s anyám nem tudta mindegyikkel megértettni, hogy ez rossz lesz nekik...

Előzmény: kajesz1 (65750)
kajesz1 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65750

Persze klíma van. Sajnos mindkét modegyik modellnél pl a szőnyeget bele kell alkudni az árba (röhej)

Előzmény: Törölt nick (65748)
D-Z Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65749

A szivattyúforgácsos dolog megúszható 120-130-ból befecskendezőstül. Ezt írtam nemrég...

 

Attól hogy vki nem néz utána és horror összegért csináltatja még nem lesz jó példa :) maximum jól lehet vele elrettenteni.

 

Egyébként hogy jutottunk el egy  új swift korabeli clio-tól egy régebbi, török gyártású, más üzemanyagrendszerű thalia-hoz?

 

Én nem védem egyiket sem, de ha dönteni kellene hogy a 306 vagy a swift megy nem tenném biztosra a swiftet, pedig a pug pont kétszer annyi idős...

 

Előzmény: chip foose (65743)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65748

A GLX-ban van Klíma?

Gondolj a 40 fokos nyarakra, meg arra, hogy egyszer talán ezt is lecserélitek és könnyebb úgy eladni.

Előzmény: kajesz1 (65747)
kajesz1 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65747

Sziasztok!

 

No kipróbáltuk az új stiftet . Hát a wagon r-hez képest ég és föld.Ez vezetésre, zajra autó benyomását kelti.Még az ára is elfogadható 2,5milla (glx). Nagyságra szerintem 2 felnőtt+ 2gyerek elfér. A csomagtartó háát az a kicsi ez az egy a hátrány. Még beülünk a clio-ba megnézzük azt is 1,2-es benzinest. Ha lomhább és tényleg többet fogyaszt akkor stift. Dci-kilőve 1 rövid távokat megyünk -suli munkahely, ovi,2 árban ha új ~1millával többe kerül (ebből azért el lehet  menni egy darabig). Persze lehen nézegetni autókat 3,5 milláért. Na annyiért én is tudok szép nagy autókat pl. ix30.

Persze a clio meg a stift nem családi autó, de arra fenntartani egy böhöm autót, hogy a napi rövid rutint megtegyük, évente 1x elmenjünk nyaralni, 2 évente pedig veszünk vmi nagyobb cuccot amit szállítani kellene ufóval pl mosógép. Igazából az lenne a kérdésem, hogy új swift 2010 esetén milyen benyomások vannak?

Üdv Kajti

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65746

Nekem is diesel van most. Semmi baja, mégis azt mondom, hogy soha többet, vagy ha mégis, akkor autómata, hathengeres vagy valami nagyon jó biturbós...

Előzmény: hamburgerjani (65745)
hamburgerjani Creative Commons License 2012.09.06 0 0 65745

Nekem a 2007 swift melett van egy 2010 pug hdi is... swiftbe 102.ooo km pugban 61.ooo km. swiftel az összes szivás valami jeladó volt ami a km orának adja a jelet. 3000 ft volt bontoban és 1500 ért cserélték ki.

Pug 55.ooo km nél bepisilt,pug centrál szerint ez elöfordul..szerencsére garis az autó igy az ő problémájuk volt,asistance 2 nap büvölés és megint jó. 2 befecskendező fejet cseréltek,meg valéami kopogásérzékelőt..

Pénteken megyek szoftverfissitésre,mert állandoan vizet jelez az űz szürüben..

Per pill ugy érzem sosha többé francia autot,de diselt biztosan soha semmiből.

chip foose Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65744

Én ugyanezt nem mondhatom el! Nekem pont fordítva: thalia 4000 km  alatt párszázezer, a stift(mint ahogy az előző kommentben írtam) 1 váltókulissza csere gariban, ez nem került pénzbe és 48000 km alatt (2008 ráncfelvarrott) és mivel ez swift topic, inkább ezt védem, mint a thaliát!!!!! Anyagilag is jobban járok!  :))

Előzmény: Köny (65732)
chip foose Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65743

Most, hogy melyik hány lovas, nemtom, nem is érdekel annyira. Nekem a befecskendezőim szartak be, felújították mindet, darabját 30000-ért.  Azután állandóan leállt menet közben, mint utólag kiderült relé probléma miatt és a végén még bejátszott egy EGR szelep csere is. Ez 4 hónap leforgása alatt! Beszéltem egy pasival, neki 550000-be került a befecskendező csere márkaszervizben, majd 600 km után tönkre is mentek, vissza vitték, mert máshol megállapították, hogy a szivattyúból forgács került bele. Kicserélték volna gariban, ha az új szivattyút ott veszik meg, potom 400000-ért. Itt thalia-ról beszéltem és való igaz a rendszer más, itt delphi!! A megane pedig boss, ezért kevesebb itt a hiba! A stiftre viszatérve, nyelestengely csapágy ügyben 80000 csapágy cseréért?? Inkább ezt választom, mint a fél millás injektorokat! Minden járgánynak van valami hibája, teljesen, én sem vagyok elégedett a stiftel, mert váltókulisszát cseréltek gariban, de nem rozsdál a csomagtartó, a váltó sem csapágyas/MÉG :))/  a többit meglátjuk....   :))

Előzmény: D-Z (65729)
kkn Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65742

Node ott az SX4-ben az 1.6 Peu is. Mikor éppen kinek volt jobb az ajánlata. Meg a Vitarák már korábban datálódnak, ott még a "régi" vonalon voltak. A kocka Vitara is egy évvel korábbi az SX4-nél. Amivel azután a nagyobb motoroknkal is leszerződtek a FIAT-tal.

Előzmény: Törölt nick (65741)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65741

Legyen akkor Renault. Fiatra tippeltem volna a szoros eggyütmüködés miatt ( SX4=Sedici, meg a kis Multijet miatt)

Előzmény: kkn (65740)
kkn Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65740

Vitarában 1,9 Rönyő van, mint a Jimnyben, csak ott ugye 1,5. Lianában meg 1.4 Pug. Balenoban is Rönyó volt, ha jól rémlik.

Előzmény: Törölt nick (65722)
tyu Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65739

Köszi, akkor az enyém még a gyenge csapágyas :-(

Előzmény: joco145 (65737)
tyu Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65738

Igen, én is úgy emlékszem, hogy 2006-ban is volt változtatás, de csak az általam is írtak (átlagfogyi, vezérlő gombok egyoldalra, reteszelés megszüntetés). A nagyobb, amikor külsőben is változott az 2007 vagy 2008-ban lett bevezetve. De kolléga vajon melyikre gondolt, mit tud mikor változtattak csapágyat?

KKN, nem tudsz segíteni, mikortól van megerősített nyelestengely csapágy a Swiftben?

Előzmény: AFUTO (65736)
joco145 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65737

A facelift 2007 szeptemberétől jött, egészen pontosan pedig a TSMMZC11S00500000 alvázszámtól.

 

Előzmény: AFUTO (65736)
AFUTO Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65736

Én úgy tudom, hogy a felsorolt dolgok nem 2006-ban kerültek bevezetésre, élő példa az enyém, 2007 augusztus és még régi lökhárító/lámpa, egyfenekű csomagtartó stb.

Viszont tud már átlagot mérni, egy oldalon vannak a gombok, nincs retesz, van aut. klíma.

 

Ha minden igaz, 2007. szeptemberben volt a facelift.

 

Csapágyról nem tudok nyilatkozni.

Előzmény: tyu (65735)
tyu Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65735

Sajnos ezek a képek nekem nem mondanak semmit :-)

Ha azt mondom Neked, hogy a sima és a sport Swiftet csak hátulról a két kipufogó nyúlványról ismerem fel - elhiszed?

Ha lemennék a kocsihoz és figyelmesen megnézném, talán be tudnám azonosítani, de emlékezetből nem.

Azért köszönöm, de ha a felszereltség különbözőségeiről írtál volna valamit - na azt tudnám :-)

Előzmény: D-Z (65734)
D-Z Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65734

Szia!

 

A ráncfelvarrott más első/hátsó lökössel és nem bordás üvegű hátsó lámpával van szerelve.

 

Első lökös:

 

Hátsó lökös és lámpa:

 

 

Ha ilyen van a verdán, akkor már ráncfelvarrott.

Előzmény: tyu (65730)
chunter Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65733

nem a kikönnyítés volt a gond, hanem a török gyártás... 

96 utániak jóval rosszabb minőségűek, mint a japán. Nagyon hosszú listát tudnék erről írni. A lényeg, hogy ha 96 előtti swifteket nézzük akkor azok vannak annyira a 96 utániaktól, mint az új swifttől egy renault dci. 

Előzmény: D-Z (65729)
Köny Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65732

Ha már Renault dCi és Swift, nekünk van mindkettő. Sajnos a Swift a 20ezer km alatt több gondot okozott, mint a Megane 111ezer alatt. Az állás most úgy 4:0 körül van, ha a hibákat vesszük, mind a kát kocsit 0km-el vettük. Sajnos a Swift nem hozza a tőle elvárható minőséget, szívesen lecserélném, ha nem lenne még rá hitel (akár egyí új Swiftre is).

Előzmény: chip foose (65728)
ivódzsima Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65731

két műszak helyett csak egy lesz Esztergomban, valamint megszűnik a Fiat, és Opel emblémás gyártás...  gáz van...

 

ennek fele sem téfa...

tyu Creative Commons License 2012.09.05 0 0 65730

Szia! A nyelestengely csapággyal kapcsolatban említetted, hogyha az én 2006-os Swiftem már ráncfelvarrott, akkor az már erősebb csapággyal szerelt.

Kérdeztem, de elkerülhette a figyelmedet: az enyém az átlagfogyasztás mérős és egyoldalon vannak a kormányon a vezérlő gombok, illetve nem lehet reteszelni az ajtózárakat. Erre a ráncfelvarrásra gondoltál?

Köszönöm, ha válaszolsz.

Előzmény: D-Z (65729)
D-Z Creative Commons License 2012.09.04 0 0 65729

A régi swiftnél annyira ki volt könnyítve a dugattyú, hogy nem egyet ismerek (köztük a nagypapámét) ami kettészakadt, pedig nem raliztak vele. Suzuki:rönő 1:1

 

A szivattyús dolgot egy ismerősöm is megjárta, ha jól emlékszem 130.000km-nél. Ott a csapágy volt a hibás asszem, azt darálta be és tolta végig az üzemanyagrendszeren. Cakumpakk 110-120-ba állt meg neki. Az övé 68 paci dci volt, állítólag (ha van) gond csak ezzel és a 86 pacissal van, mert a 105 lovas már más rendszerű. Nekem a váltócsapágy csere 112.000km-nél 80.000 lett volna mindennel együtt. Nem látom azt a borzasztó különbséget :)

 

Több kollégám is használ rönót, van aki most ül a 3. autóba tőlük. Volt új is, használt is, a használtban  pár apró hiba volt, nincs 80k amit rá kellett költeni, pedig a részecskeszűrő volt a ludas.

 

De egyébként senki sem akar meggyőzni, hogy vegyél rönót :)

Előzmény: chip foose (65728)
chip foose Creative Commons License 2012.09.04 0 0 65728

Ha új dci-t vesz valaki akkor biztos kicsi az esélye, hogy tönkre vágja. Én nem újat vettem, talán ez lehetett a baj, de a befecskendező rendszer mellett, még számos baja volt és nem volt olcsó a javítás. Olyat is tudok, nem egyet, akinél a magasnyomású szivattyúból fémforgácsok kerültek a porlasztóba és újonnan vették az autót! A szomszédom megane-jának a dugattyúja szakadt le.  Akikkel beszéltem mint renault tulaj azok 70%-a csak szívott vele, a maradék meg meg volt elégedve.

Mindennek meg lehet az oka.  :))  Nekem több rönó nem kell!  Ezért van stiftem!  :))

chunter Creative Commons License 2012.09.04 0 0 65727

annyit pontosítanék, hogy nem volt mindegy, de nagyon sokmindent elvisel úgy hogy még járóképes marad. 

Ha elhanyagolták, akkor kopogott a futómű, ette az olajat, félrehúzott fékezéskor, stb... 

Az viszont tény, hogy még akkor is megy lógó béllel, mikor már más autók rég lerobbantak. 

 

Előzmény: Törölt nick (65726)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.04 0 0 65726

Majd minden autóra iagaz, hogy csak akkor megbizható, ha az elsö tulaja vagy és úgy bánsz vele mint egy családtaggal, vagy még jobban :-)

Olyan autó mint a régi Swift már nem terem minden bokorban. Annak minden mindegy volt, az is ha trehányul bántak vele...

Előzmény: Köny (65725)
Köny Creative Commons License 2012.09.04 0 0 65725

Mint többszörös dCi tulaj, én is osztom ezt a véleményt. Egy igen eltalált, takarékos és erős motor ez, a mostani Meganeomban a 106 lovas verzió van 6 sebességes váltóval kombinálva, beéri átlagban 4,7 liter gázolajjal 100km-en.

Előzmény: Törölt nick (65722)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.04 0 0 65724

Szerintem is, az SX4 1,6 diesele meg HDi.

Előzmény: D-Z (65721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!