Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81035
Batmant játszanál?:-)))
Előzmény: cam aro (81032)
Quattroman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81034
leginkább alapjáratnál és az indításnál jelenkezik.

arról a csavarról beszélek ami a gumiharang és a jet fej közt kis csövecskében lenyúlva 2vagy2,5hosszú imbusszal érhető el..........
Előzmény: cam aro (81029)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81033

kisesti (online) eszmecsere nem is a biztos mondasrol szol.. :)) 

 

(ne legy mar ennyire szigoru.. mindjart pentek ;)

Előzmény: 409 (81031)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81032

nem olvasol mostanaban.. :)) 

ezt irtam eloszor.. vagy az injektort ?  /tudom,  ultrahangal tisztitva lett..megis lemertem irni.  :)

 

(kell nekem egy pince.. . sok jo borral, sok jo deneverrel... :))

Előzmény: Quattroman (81028)
409 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81031

Napestig találgathattok K-Jet terén, biztosat akkor sem fogtok mondani.
409 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81030

Termo Top C van benne, lehet hozzá vásárolni programozható vezérlőórát.
Előzmény: őrült elmebeteg (81013)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81029

Ertem en.. csak irta belett szabalyozva..

....ja!  hogy a beszabalyzo tekergette el rossz fele  ?  :)

 

(egybkent ez a ""co"" csavar sztem egesz ford.tartomanyban problemat okozna. csak van hol kikohogi  >> ha egyre gondolunk.. szaknyelv nem erossegem. )

Előzmény: Quattroman (81027)
Quattroman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81028
"Vezerlo nyomas elvileg nem valtozna uzemmeleg motornal.. illetve azt a bemelegedes szabalyzo (vagy mi a szosz :) varialna"

igen de köztes állapotban is leledzhet, nem csak On-Off
Előzmény: cam aro (81026)
Quattroman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81027
pont ezért kérdeztem a CO csavart, azt szeretik tekergetni:( és pont ilyen a tünete.
Előzmény: cam aro (81023)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81026

Vezerlo nyomas elvileg nem valtozna uzemmeleg motornal.. illetve azt a bemelegedes szabalyzo (vagy mi a szosz :) varialna.. adott hofokig.

 

Rendszernyomas meg.. hofoktol fuggetlen kellene legyen.

Kerdezem.

 

 

(jo nagy pofont adott a bosch ezzel a karbiknak.. :) 

Előzmény: Quattroman (81022)
409 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81025

"De ez hogy lehet? Nem épp arra való a lámpa, hogy jelezze?"

Pl, egy szakadt dióda miatt kieseik 1fázis. Ekkor a generátor felgerjed az akku feszültségig, azaz nem tölti, de a lámpa elalszik.
Előzmény: kivi (81005)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81024

cam fogalmazas bajnok.. :P

Szval lehet inkabb ido tenyezo a nem indulas, mint hofok.

Előzmény: cam aro (81023)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81023

picit cseppen .

hidegen pont jo neki.. melegen (nem hosszabb idore leallitva. ) eldolgozza..

 

uzem meleg.  >>  vagyis nem hulik vissza, nincs varakozasi ido..mig tuldusulhat nem indulasig. << nem biztos problemat okoz.

 

igy ertettem. de tovabbra is csak tipp.

Előzmény: petroczi (81020)
Quattroman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81022
mellikre gondolsz?
a rendszernyomásra vagy a vezérlőnyomásra?
Előzmény: wastegate (81021)
wastegate Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81021

Benzin nyomás rendben ...?

 

w

Előzmény: petroczi (81020)
petroczi Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81020
Beszabályzást mester végezte műszerrel, nem voltam ott. Sok mindent ugye nem lehet állítgatni K-jet-en, remélhetőleg ellenőrizte torlótárcsát is, illetve injektorokat is. Azért majd rákérdezek. Mindenesetre jövő héten visszaviszem egy körre, remélem megtalálja a hiba okát.

De azért gyűjtöm a tippeket :-).

Csepegő injektor: de akkor ennek üzemmelegen is problémát kellene okoznia, nem?
Előzmény: Quattroman (81019)
Quattroman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81019
mit szabályoztatok be rajta?
a CO állítócsavart tekergettétek?
Előzmény: petroczi (81016)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81018

""Lehet, hogy a torlótárcsa helyzete nem okés? ""

 

Ez is tipp lenne, ha nem irtad volna hogy beszabalyozva.

sott... k jetronic.. minden tipp.. :DD

Előzmény: cam aro (81017)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81017
Szerintem sokat kap... es erre a bemelegedes szabalyzo.. vagy cseppeno injektor lenne az elsodleges tippem.
Előzmény: petroczi (81010)
petroczi Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81016
Akkor nem fogalmaztam jól: ha a hő-idő kapcsolót és így vele együtt a spriccnit kiiktatom, akkor hidegen nem indul a kocsi, csak köszörű-köszörű-köszörű van. És jól beállított motornál szvsz így is kell lennie, nem?

Lehet, hogy a torlótárcsa helyzete nem okés?
Előzmény: Quattroman (81015)
Quattroman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81015
hidegen attól még indulhat, mert olyankor a Hidegüzemszabályzó (az alukocka a blokk oldalán) átállítja a vezérlőnyomást a jet fejben, hogy a torlótárcsa kisebb mozdulatára is dúsabb legyen a keverék.
szóval nem zárnám ki a spricni hibát.
Előzmény: petroczi (81014)
petroczi Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81014
Az biztosan működik, mert ugye a hő-idő kapcsoló azt indítja, ha a víz azt hiszem 35 fok alá hűl. És hidegen pöccre indul, ha hő-idő kapcsolóra rajta a csatija, illetve nem indul, ha lehúzom azt. A hő-idő kapcsolót szokták helyettesíteni a nyomógombbal :-)
Előzmény: Quattroman (81012)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81013
voyager 2.5 crd (2001)

van benne egy (elméletileg webasto) kályha ami csak akkor megy ha jár a motor, illetve sípol meg kipufog egy darabig akkor is, ha már leállítom a motort

nem lehetne valami nem túl drága megoldással állófűtéssé barkácsolni, és valami időzítőt beleaplikálni?
Quattroman Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81012
szívócső végében a hidegüzemi dúsítóspricni működik rendesen?
ha neminduláskor megnyitnád egy impulzussal akkor sem kapja el?
több autónál nyomógombra kötöttem hogy lehessen "szivatózni"
Előzmény: petroczi (81010)
petroczi Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81011
Tavaly én is beszoptam ezt, 250km-re otthontól, december eleji fagyos éjszakában, kisgyerekkel, feleséggel, csurig pakolt kocsival pancsihétvégéről hazamenet.
2003-as Ford Focus úgy megállt a pusztában, mint a szög, 2 másodperc alatt elment a műszerfal, majd megállt a motor is és vége a dalnak. Töltésvisszajelző egy pillanatra sem villant fel, pedig ha idejében jelez, még a városban tudtam volna megállni és szerelőt keresi.

A 30 éves golfomban EZ legalább működik, idejében jelzi, ha gáz van. :-)

Viszont Lada Samarával is jártunk már hasonlóan Horvátországban. Gyanús, hogy van olyan szitu, amikor a generátor úgy tud elmenni vadászni, hogy azt nem érzékeli a visszajelző...
Előzmény: cam aro (81004)
petroczi Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81010
Sziasztok,

ha valaki tapasztalta már, esetleg van ötlete az alábbi hiba mibenlétére, javítására, légyszi zargasson mail-en. Köszi!

1982-es I-es Golf, 1.6 GTI, EG motorkód, K-Jettronik:
Kicsit (tipikusan 15-20 perc) visszahűlve üzemiről nehezen indul: a kezdeti hörrenés után leáll a motor (gázpedállal sem kapható el), innen köszörű-köszörű kb. fél percig bármiféle röfögés nélkül, majd nagy nehezen egyszercsak röfögni kezd és indul. Ilyenkor néha rövid háromhengerezéssel kezd, ami gázfröccsre elmúlik.

Üzemmelegen, illetve jobban visszahűlve és hidegen pöccre, gázpedál érintése nélkül indul, szépen szabályozott, stabil alapjárattal melegszik, jól megy.

(Hő-idő kapcsoló szerintem teszi a dolgát, magasnyomású csövek, melegedésszabályzó ultrahanggal kitisztítva, új benzinszűrő, légszűrő és gyertyák, motor frissen beszabályozva, jelenség maradt.)

Bármiféle ötletet szívesen veszek. Előre is köszi!
vwopel Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81009
Ha valaki még nem tudná és érintett a dologban :
Az E.ON ad 10% kedvezményt a villanyszámlából 1 évig ( itt látszik ,h lopják a pénzünket)
Regisztrálni kell online .
Trebitsch Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81008
Arra való, de pont az ilyen letört drózoz, azt nem tudja jelezni. Elég primitív megoldás, de hát ez van.
Feszültséget kell mérni és kijelezni, az a tuti. De ritkán alkalmazzák.
Előzmény: kivi (81005)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81007
Tisztelt Obi-van!
Mivel olvastam a "bikázó kábel" szavakat, ezért mertem feltételezni, hogy már volt bikázós próbálkozás, ezért aztán mertem arra következtetni, hogy ami beindul bikázva (és mükszik) annak valszeg nem a generátorával van baj.
Remélem a Jedi-tanács megbocsájtja ezt nekem.
Előzmény: 409 (81001)
cam aro Creative Commons License 2010.10.28 0 0 81006

márketing okokat sejtek. :) 

 

 

...de nem tudom miert van igy. ..

 

Előzmény: kivi (81005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!